۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۸
ریحانه

بی حیایی تا به کجا؟ + تصاویر

آی عروسک های سینمای ایران حرمت فرزندان شهدای ایران عزیزمان را که نگه نمی دارید کاش حرمت میهمان نمی شکستید.
کد خبر : ۵۲۴۸۵
به گزارش سرویس وبلاگ صراط نیوز ریحانه در وبلاگ بهلول نوشت:

اسم سینما برای مردم یاد آور فساد و فحشای حاکم بر آن است همانطور که طی یک ماه گذشته اخبار فرهنگی که از سینمای ایران بر خروجی خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران مخابره شد پر بود از بی فرهنگی.

اوج انسانیت و وطن دوستی اصغر فرهادی درست همزمان با شهادت احمدی روشن که حتی فرصت نکرد در خون خود بغلطد

تن پرستی و شرافت دوستی گلشیفته فراهانی که روزی میم مثل مادرش نماد یک زن فداکار بود که حاضر شد درد شیمیایی را به تن بخرد اما دیگران را نجات دهد

دیگری خانم فاطمه معتمد آریا و دسته گلش درست همزمان با ابراز احساسات پاک جوان بحرینی نسبت به اماممان خامنه ای.

و درپایان "استقبال از سینماگران در کوچه ی انقلاب"

اینکه کوچه ی انقلاب چه تعریفی می تواند داشته باشد وآیا باید این کوچه با اهداف انقلاب سازگاری داشته باشد یا نه به کنار آنچه بیش از هر چیزی مرا به نوشتن واداشت اجرای این شوی تکراری در محضر خواهر و دختر شهید عماد مغنیه است  همان کسی كه خود را فرزند امام خمينی (ره) می‌دانست و به آن افتخار می‌كرد زيرا امام (ره)، او و ديگر جوانان لبنانی و فلسطينی را زنده كردند و دخترش همانکه خطاب به رهبر معظم انقلاب گفت: (سیدی ...انا بنتکم فاطمه بنت شهید عماد مغنیه) آقای من...من دختر شما؛ فاطمه دختر شهید عماد مغنیه هستم همانکه حضورش پشت تریبون، فضای نشست صمیمانه ی چند روز پیش با امام خامنه ای را تحت تاثیر قرار داد و زمانی که شروع به سخنرانی کرد ، حاضران را به گریه انداخت.

آیا واقعا لازم بود بعد از دیدار روحانی و پر از معنویت این عزیزان با امام خامنه ای این چنین مراسمی برایشان تدارک دیده شود؟

آیا بهتر نبود حال که جنبش بیداری اسلامی چشم امیدش به ماست این چشم را به مظاهر غربی کشورمان نمی گشودیم؟

آی عروسک های سینمای ایران حرمت فرزندان شهدای ایران عزیزمان را که نگه نمی دارید کاش حرمت میهمان نمی شکستید.
از ما که خجالت نمی کشید کاش از حجاب دختر و خواهر شهید عزیزمان کمی خجالت می کشیدید.

نظرات بینندگان
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۱۵۵
۱۳۱
واقعا متاسفم. تابلوی فجرپشت سرتان، نماد خون هزاران شهید انقلاب و اسلام است. آقای ضرغامی دست مریزاد چه نیروهای مومنی پرورش داده ای و از حزانه ملت اسلامی ایران حقوق ومزایا میدهی! راستی بیمه تکمیلی هم دارند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.... ضرغامی مسئول تلوزیونه .اینجا سینماست.جشنوارست.حقوقدیگه چه صیغیه ایه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ضرغامی هم از دست اینها دیوانه شد- اون بنده خدا چکار کنه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دیگه بعضی از این بازیگرا دارن شورشو در میارن
.اینقد بهشون رو دادن که انگار دیگه از هفت دولت آزادن.بعضیاشونم آب پیدا نمی کنن وگرنه مثل گلی ، معتمد آریاو فرهادی شناگرای ماهرین.
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این .......ها رو ول کن خدا حفظ کنه دختر عماد مغنیه را یک موی این دختر فاطمه مغنیه رو میگم می ارزه به هزار تا مثل این .....ها.
افشار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این قیافه های اجق وجق واقعا دیدن داره . دگوری های ماتیک مال
سید رضا مصطفوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نیما جان اگه بخام اعتراض کنم باید اعتراض کنم به اینکه چرا زنی که همراه کودکش در پشت چراغ قرمز میدان فردوسی گل می فروشه نیما جان اگر اعتراض کنم باید به ان دختر جوانی که صورتش را با شال می پوشاند تا شناخته نشه و در 4 راه ولیعصر بیسکویت می فروشه اگه باید اعتراض کنم باید به حضور دختر بچه 5 ساله ای اعتراض کنم که شبها در 3 راه جمهوری از رانندگان کمک می خاد
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوستان هم وطنان چراتعدادي خودفروخته ودور شده از فرهنگ واصالت خويش رابا حاصل خون شهيدان مقايسه مي كنيد.حاصل خون شهيدان شكوفه دادن درخت انقلاب دراقصا نقاط عالم است و فرياد داد خواهي وارمان طلبي امام عزيزمان را ميتوان از همه عالم شنيد معني تحقق خون شهدا اين نيست كه منحرف وبي بندوبار ولاابالي نداشته باشيم وكسي با ديدن اين عروسكها وخودفروشان نمي تواند دستاورد هاي انقلاب مارا انكار كند بلكه به عظمت كاري كه كرده ايم بيشتر پي مي برد .از ......... مثل خود شيفته مي توانيم فيلمي مثل مادر بگيريم زيراايشان براي ::بازي::كردن ان نقش الگوي زيادي در جامعه داشت والا خود ايشان ثابت كردند كه چقدر از ان نقش فاصله دارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
كي بيحياست .بازم خاله زنك بازي اقا صراط .تو بغل هم كه نيستند مثل بچه ادم دارن عكس ميندازند.
mahdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درست گفتید
ولی ضرغامی بیچاره چیکار کنه!؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کلا اینجا ............به جای اینکه بچه های مردم رو بگیرن بیان این ........ ها رو جمع کنن
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا از این انتقادا مثل سلحشور نکن ، به این بانوان محترمه مکرمه بر میخوره مثل اون یکی میرن لخت میشن میفتن گردنتا! حالا خود دانی.
هر چی میکشیم از این سلحشوره!
محمد.ص
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۹۲
۳۴
گفتم ببین چی شده؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عجب ...... ! ماشالله همه ....... !!!!!!!!!!!
آقا محمد : لطف میکنی .......................آخه خیلی روشنفکری. ول کن این مردم طالبانی ایران.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ناشناس
تو که چشم دیدن 70 میلیون ایرانی را نداری و بهشون توهین میکنی توی سایت نیا. از مملکت هم برو بیرون
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو راست میگی محمد جان !
از نظر امثال تو فرهنگ یعنی همین .
چیزی نشده ! الگوی فرهنگی دختران و پسران ما اگه یر برهنه بودند و از اسم شهید و شهادت متنفرند و مرده پرستی می دونند از روشنفکریشونه .
آره عزیزم ! تو راست میگی چیزی نشده یه عده باید خونشون رو فدا کنند برای این مملکت تا امثال این به اصطلاح هنرمندها بتونند در فضای آرام به ارزشهای اسلام پشت کنند و روی فرش قرمز راه برند و از سرمایه های من و تو به جیب بزنند و با سگ های قیمتیشون شب و روز به فکر شبیه شدن هر چه بیشتر به الگوهای غربیشون باشند .
آره واقعاً چیزی نشده !!!
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره بابا ، فقط آبروی ایران وایرانی جلوی جوونای انقلابی خاور میانه رفته.
آره واقعاً چیزی نشده !!!
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چیزی نشده
-------------
یکی خودشو لخت میکنه - یکی جلوی همه میبوسنش و ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بازم منتظر لخت شدن بودی
مهدي.م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۸۰
۱۰۵
سينما و تلويزيون ايران بايد از لوس وجود اين عناصر منحرف پاك شود.
اين خواسته همه ملت شهيد پرور ايران است.
225 هزار شهيد جانشان را در راه اسلام از دست نداده اند كه عده اي ...
درود بر بزرگواراني مثل فرج الله سلحشور كه يك تنه در برابر اين سينماي فاسد ايستاده اند.
با تدبير وزارت ارشاد خانه فساد (خانه سينما) بسته شد و حال بايد بدنه سينما و كل عرصه هنر از لوس وجود عناصر معاند و نا موزون پاك شود.
امام راحل مي فرمايند: ما با سينما مخالف نيستيم بلكه با فحشا مخالفيم.
مردم مسلمان ايران اسلامي نيز با سينما و هنر مخالف نيستند بلكه با هنري مخالف هستند كه طبق ارزش هاي اسلامي و انقلابي نباشد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اول ديكته اتو درست كن بعد از جانب همه ملت ايران حرف بزن
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لوثثثثثثثثثثثثثثثثثثث بیسواد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا جان یک کلمه بلدی که دیگری اشتباه نوشته این قدر نمایش نده . به اون کلماتی فکر کن که بلد نیستی. به نظر نمی یاد آن چنان آدم باسوادی باشی .
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از تو باسوادترم!
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما ها که با سوادیت آبروی هرچی انسانه رو بردید
واقعا خجالت داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بیچاره ها چون عاجز موندن گیر دادن به یک کلمه که اشتباه نوشته شده
ضمنا نورا عقده مطرح شدن و نظر دادن داره میگید نه؟سایت رو نگاه کنید-به اسمش هم نگاه نکنید یه سیبیل کلفت 40 ساله است
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوشحالم که فکر می کنید من یه عاقله مرد 40 ساله م.این نشون میده خیلی پخته تر از سنم هستم!بازم ممنون ازابراز لطف دوستان!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من نمی دونم تو چرا دائم تو فکر جنسیت دیگرانی!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا جان
میخواستم تو رو به اظهار وجود وادار کنم که کردم
شما معلم دیکته نیستی؟هر کس غلط مینویسه زود میگی!
امضا: ناشناس
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یعنی انقدر دلتنگ میشی واسه من که به هر درودیواری خودتو میزنی تا من بیامو کامنت بذارم!؟(البته توروت نمیشه بهش میگی ابراز وجود کردن!)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من که اسمم رو نمیزنم تو فکر کن چرا اصرار داری اسمتو بزنی
ضمنا چرا فکر میکنی مردم دنبالت هستن؟دقت کن (کمبود توجه نداری؟)
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1.نمی دونستم با اسم کامنت گذاشتن هم جرمه.
2.نمی دونستم اسمم مشکل شرعی داره.
3.بر فرض محال من دنبال جلب توجهم تو چرا مدام توجه میکنی؟!
4.ناشناس میای اما کاملا شناخته شده ای!
برادر شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این وضعی که میبینید رو کی درست کرده خودتون درست کردین جاهای دیگه خوبن اینجا که میشه منحرف میشن برین دنبال حق خودتون توی بانک مرکزی بگردین بنده های خدا سر کارید بی مزد و مواجب
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو برادر وحید هم نیستی چه برسه به برادر شهید.تو حقتو گرفتی که داری دیگران را برای گرفتن حق راهنمایی میکنی .از خودت مایه بزار نه از برادر شهیدت.
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
"نورا" اسم مرد هست يا زن؟
اگه مرد كه جوابتو بدم، اگه نه كه جواب نميخواد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه مرررررررررده جواب بدی اگه نه که هیچچچچچچی ؟
بچه پررو
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۶۲
۶۸
تا وقتی که در این مراسم و آن مراسم از این بی عفتان بی حیا تجلیل میشود و برایشان کف و سوت و عکس یادگاری میگیرند همین است تا وقتی که بعد از ساختن یک سریال بی محتوا تلویزیونی بلافاصله توسط رییس رسانه ملی میز گرد تجلیل و قدر دانی بپا میگردد و متاسفانه یک جمله امر به معروف و نهی از منکر از دهان حضرات بیرون نمی اید با این توجه به اینکه با همان آرایش و فساد همیشگی در همایشها و قدر دانیها حاضر میشوند تا جایی که خود رسانه ملی شرم دارد از نمایش چهره های مستحجن انان وضع همین است که میبینید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
موافقم با حرفاتون.بنظرم تو شاخصاشون باید تجدید نظر کنن .
معلوم نیس تو وزارت ارشاد چه خبره.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مستهجن!
اول یاد بگیر املاشو درست بنویسی!
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا جون
فهمیدیم که املات تو ابتدایی خوب بوده وهمیشه 20 میگرفتی.
یکم از غلط گرفتن بیا بیرون و به محتوا فکر کن.
آفرین پسر خوبم
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شناس جون نورا اسم دختره.
بیا اینم محتوا!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رسول دیگه دوره همفکران شما داره تموم میشه فقط کافیه یه گشتی تو سطح شهر بزنی بال شهر و پایین شهر هم نداره ! یا باید تحمل کنید یا اختلافات داخلی را به جنگ داخلی تبدیل کنید یا مثل رقاصهای زمان شاه بعد از انقلاب برید جایی که افکارتون خریدار داره !
دوران حجاب اجباری دوران طلایی برای شما بود که در حال غروبه !
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس عزیز اطمینان داشته باش دوران طلایی همفکران شما رو به افول است و هیچ مسلمان واقعی که فقط اسم مسلمان را به یدک نمیکشد تحمل وضعیت اسف بار بدحجاب چه بالا و چه پایین شهر را ندارد ضمنا اگر لازم باشد برای ریشه کن کردن این بی عفتان از خدا بی خبر هر کاری به اذن رهبری انجام میدهیم و شما جوش نزن جمع کردن عده ای ترسو و بزدل به جنگ داخلی نمی انجامد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا:
نذار اون اشتباه خودتو بگما:
واستون رو نوشته بودی واسطون !!!!
ط دسته دار.
افتاد دخترخانم؟؟؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واسط متاسفم که نفهمیدی عمدا واست رو واسط نوشتم!
اما
پس بده یه چیز اشتباه رو هی دوره بیفتیمو ایراد بگیریمو تصحیح کنیم؟
پس چرا هی دوره میفتینو به همه چیزه هر کی باهاتون مخالفه گیر میدینو ایراد میگیرین!!!؟؟؟
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا رسول حال کردم باهات. دمت گرم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رسول عزیز فکر میکنی من طاقت این وضع را دارم !؟ وقتی کسی با تذکر باز به کار خود ادامه دهد چه باید کرد ؟ اگر برخورد انتظامی جوابگو بود الان شاهد این وضع نبودیم . دقت کن که هرکسی تو قبر خودش میخوابه . من و شما ایمانمان درست باشه و امر به معروف هم انجام بدیم باقیش با خداست . قطعاً دشمن از بروز اختلاف و از بین رفتن انسجام و وحدت داخلی خوشحال میشود . چرا با گیر دادن به کسی که اصلاً اعتقادی به حجاب نداره ولی یه شهروند معمولیه تهدید امنیتی درست کنیم ؟ شک نکن موضع مقامات رده بالا نظام با من یکی وگرنه شاهد برخورد شدید با بد حجابان بودیم . ضمن اینکه بد حجابی شکل ظاهری فساد است در حالی که فسادی که از روی فقر و نداری شکل گرفته و برخی را مجبور به تن فروشی کرده از چشم شما پنهان مانده . دین و ایمان من با بدحجابی یه عده دیگه ز بین نمیره که اگر بره باید در خلوص دینم شک کنم مهم تذکری بوده که داده شده ولی وقتی شخصی در راه انجام کار خطا پافشاری میکنه بهتره واگذار به خدا بشه چون چاره دیگه نداریم . اگر واقعاً راهکار منطقی و عملی داری بگو تا استفاده کنیم به جای غر زدن ، البته بعید میدونم داشته باشی چون اگر داشتی منتظر حرف و اذن همون اشخاصی که میدونی حرف و منطق منو هم در نظر گرفتن نمیموندی .
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس عزیز بنابر این با این منطق عجیب شما امام خمینی هم باید شاه را به خدا واگذار میکرد و هم صدام را پس نتیجه میگیریم فلسطین هم اسراییل را به خدا واگذار کند و همینطور الی آخر به این میگن منطق از زیر بار مسولیت شرعی شانه خالی کردن درسته؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اتفاقاً رسول جان منطق شما ایراد داره چون راه حل منطقی ارایه ندادی و قیاس مع الفارق میکنی .
خودت هم قرق کسی که موازین شرعی رعایت نمیکنه با کسی که از جان و مال مردم در راه رسیدن به اهداف کثیفش دریغ نمیکنه برابر میدونی . دیکتاتوری مربوط به شخص نیست بلکه بطور مستقیم همه مردم در آن درگیر هستند . البته میدونم خودت هم نیتت این نبوده که بدحجابی یا بی حجابی را با دیکتاتوری که خون مردمو تو شیشه میکنه یکی بدونی و فقط برای اینکه کم نیاری تو بحث اینو گفتی . بدبختی ما هم همینه که فقط باید به هم غر بزنیم بجای اینکه راه حل پیدا کنیم چون خودت خوب میدونی تو این کشور مقامات رده بالا میتونن اقدام کنن ولی کاری انجام نمیدن ناچاری غر بزنی و بندازی گردن بقیه ! در هر حال هنوز هم میگم که سیر حجاب اجباری نزولیه و اتفاقاً تو این شرایطه که با ایمان بودن افتخاره . ما برای کسی دعوت نامه نفرستادیم که بیاد فقط ظاهرشو درست کنه . هم افراد با ظاهر متدین که مشکل اخلاقی دارن داریم و هم افراد بدحجاب که از خیلیلها جایگاهشون بالاتره !
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۶۸
۷۱
اللهم عجل لوليك الفرج ، اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه اي
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خاک برسر اونایی که منفی دادن از جوونای عرب منطقه یاد بگیرید که چطوری به آقا ابراز ارادت می کنند.
شما که ادعاتون میشه میگید عربها چیزی نمی فهمند برید دستاتون رو آب بکشید که کلیک کردید.
اونا هم به خاطر مزایا و ساندیس اومدند که وقتی برگشتند مصر همه رو دستگیر کردند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اون جوونهای عرب که میگی الان داغن نمیفهمن اگه سی سال بعد در صحنه سیاسی بودن اونموقع یه حرفی .
اشکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس... شخصیت‌پرستی منفی داره. شخصیت‌پرستی شعبه‌ای از بت‌پرستی است. مراقب باشید
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متأسف و ناراحتم براي گروهي كه احترام و ارادت به مولا را شخصيت پرستي مي‌دانند.
نه اشكان جان، ما شخصيت پرست نيستيم، اما بين دوغ و دوشاب فرق ميگذاريم.
بين اين همه انسان، حتي اگر حضرت امام خامنه‌اي، ولي فقيه نبود، باز هم همين ارادتي كه مي‌بيني را به ايشان داشتيم.
به خاطر مهرباني ايشان، عطوفتي و دلسوزي ايشان، كه در چشمان هيچيك از مسئولين، نديديم.
به خاطر مردم دوستي ايشان، به خاطر تواضعشان در عين حال كه رهبر يك امت هستند عاشق اوييم. از آن طرف دنيا عاشق امام ما شده اند. حالا تو مملكت خودمون بعضي‌ها، نگران شخصيت پرستي شده اند!!
آخر شما چه ميدانيد عشق و عاشقي يعني چي!
بانو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اللهم عجل لولیک الفرج. خدا ظهور امام زمان رو برسونه بقیه کاره ای نیستند! فقط امام ها معصوم اند گفتم که بدونید
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عجب! بقيه كاره‌اي نيستند!
اون قشري كه مسلم بن عقيل را تنها گذاشتند و كربلا به پا شد، هم همين رو مي‌گفتند ها؟!
از كجا مطمئن باشيم وقتي حضرت آقا امام زمان(عج) ان شاء الله ظهور كردند، شما اطاعت كني، وقتي حالا روحيه اطاعت پذيري از ولي جامعه را نداري؟!
عجب امام دوستي هستيد شماها؟!
قول ميدم خدا هم نعوذ بالله بياد جلوي رويتون، باز هم بهونه بياريد. مگه خداوند در قرآن نفرموده:
"اطيعوالله و اطيعو الرسول و الوالامر منكم"
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۳۹
۴۷
واقعا وزارت ارشاد از همون اول کارش از بین بردن فرهنگ و مذهب تو این مملکت بوده........................................................... !
اگه از این سینمای مملکت اسلامی ، مذهب و غیرت رو بگیرن که تقریبا هم موفق شدن ! با هالیوود و بالیوود تفاوتی نداره !
خدا صاحب این مملکت رو یرسونه و الا از دست ما و شما کاری بر نمیاد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۶۹
۴۵
بن لادن ..اینا که پوشششون خیلی هم مناسبه .... شما عادت کردید از هر چیزی ایراد بگیرید ..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ظاهرا شما عادت کردی هرچی برات مد کردن بپوشی و مثل طوطی بی فکر و اندیشه اجرا کنی مثل بیسوادها
حالا فهمیدی بن لادن کیه؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم صفات طوطی وار خودتو به بقیه نسبت نده اسم بن لادن برازنده تون دمتگم ناشناس جان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اره هنوز لخت نشدند تا لخشیفته راهی نمانده
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۷۲
۲۴
این آشیه که خودتون پختین،اگر در دوره ی اصلاحات بود حتما کفن می پوشیدید،هر 10روز یک بحران،یادتونه،بیچاره خاتمی.
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ظلمی که در دوران اصلاحات به کشور شد در تاریخ بی سابقه است.(اگه چشم بصیرت داشته باشی)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انصافا این راست میگه اگه این حرکات زمان خاتمی میشد دارش میزدند
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما مثل اینکه فرمایش اون بزرگوار در حفظ نظام رو فراموش کردید.
يك بيچاره‏اى به من نوشته بود كه شما كه گفتيد كه همه اينها بايد تجسس بكنند يا نظارت بكنند، خوب، در قرآن مى‏فرمايد كه: وَ لا تَجَسَّسُوا....اما براى حفظ اسلام و براى حفظ نفوس مسلمين واجب است، دروغ گفتن هم واجب است، شراب خمر هم واجب است ..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رسول مگه خبر نداری نسل کفن پوشها که در زمان خاتمی حضور انقلابی در کف خیابانها داشتند در زمان دولت نهم و دهم مثل دایناسورها منقرض شده !؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نسل کفن پوش منقرض نشده- بی حیا زیاد شده گوش شنوا کم شده هرکس هرکار دلش میخواد میکنه
البته دیگه دوره کفن بازی گذشته باید از راهکارهای بروز استفاده کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برای ابراز مخالفت با نظام چه چیزی واجب است؟ وطن فروشی و سوگند وفاداری به دشمنان دیرینه این ملت در یکی دو قرن اخیر؟! یا پناه بردن به دامن بیگانه برای رسیدن به تکه ای گوشت ارزان؟!!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قاه قاه قاه قاه!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جان منظورت رو از گوشت ارزان قیمت متوجه نشدم میشه توضیح بدی؟
وطن فروشی در ذهن شما برادران ارزشی یعنی مخالف بودن و منتقد نظام بودن یعنی همون چیزی که سال 57 محمدرضا شاه به مخالفینش و انقلابیون نسبت میداد.
شما که ادعای اسلام و مسلمانی داری با چه دلیل و سندی بنده رو صرفاً بخاطر مخالفت با عقاید و نظرات شما به سوگند وفاداری خوردن با دشمنان متهم می کنید. کسی که سوگند وفاداری خورد مخالفین شیعه عراقی دوست شما بودند که الان در مسند کارهستند. پس صدام حسین هم حق داشت به آنها بگه وطن فروش

البته چون جواب در یادآوری فرمایش اون بزرگوار نداشتی فحش دادن هات و تهمت زندهات طبیعیه!
حالا بازهم فحش بده و تهمت بزن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید! فحاشی کردن صفت شما دوستان! ضد انقلاب است که خیلی هم ادعای ادب دارید و ما را متهم می کنید. سری به سایت ها و وبلاگ های ضدانقلاب بزن و ادب همفکران خودت را در فحاشی به مسئولین نظام و مردم حامی آنها ببین!
فرزین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کفن پوشا رفتن گل بچینن
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اون که اونها چه می کنند به بنده زبطی ندارد ما داریم در مورد اینجا صحت می کنیم و شما برادران که ادعای ارزشها دارید. چرا اونها رو الگو قرار می دید مگه نمیگین ما اخلاق اسلامی داریم و پابند ارزشها هستید. پابند ارزشها اینه که برای توجیه فحاشی خودتون از آنها مثال بزنید؟ امکان داره بعضی ها آدم بکشند شما هم باید بکشید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
افای سعید خودتون که اصلا بی ادبی نمیکنین لطفا به نوشته هاتون سری بزنید در ضمن اگر اینجا همه بی ادبند چرا به سایت دیگه ای سر نمیزنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید جان دارند از بی ادب ها ادب می اموزند
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جان شما یک مثل بیار
شما ادعای اسلام و ارزشها دارید بقیه سایت ها که ندارند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۲۰
۲
.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۲۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۵۱
۹
فکر کنین چرا خانومایه ایرانی اینطوری شدن....به خدا منم مسلمونم منم دوست دارم خانومایه ایرونی در حاالی که عفاف دارن در ظاهر هم حجاب داشته باشن...بیاین بجایه توهین کردن بهشون ببینیم چرا زنانه ایرانی در مقابله قاجار و پهلوی با همه ازار و اذیت و توبیخ و تبلیغ حاضر نشدن حجاب رو کنار بزارن اما در این سی سال علاوه بر حجاب خیلی از جوانانه ایرانی اسلام رو هم به زمین گذاشتن....دوستان از اینکه میگم دلخور نشین ...بیاین فکر کنیم....چرا باید یه چیز رو زورکی به مردم تحمیل کنیم تا عده ای احساس کنن این حجاب به اجباره حکومت است نه برای خدا...اگر انها بدانند که این حجاب اختیارا توسط خودشان برایه خدایشان که جزا و عذابه ان توسطه خداست نه توسط بنده خدا بهتر نیست
ناشناس
|
UNITED STATES
چرا بهتره . اما چطور ؟ راهکار شما چیست؟
ناشناس
|
UNITED STATES
هیچ ربطی به اجبار نداره - بی حجابی میکنن چون خجالت میکشن چادر بپوشن
چون بهشون حرف میزنن
چون محکم نیستن در برابر حرف و نگاه تحقیر آمیز مردم
افتاد؟
اگه یه روز توی فیلمها ادم باکلاسه چادری باشه و چادر مد بشه همه چادری میشن حتی اگه یه روز واقعا پوشیه هم مد بشه همشون پوشیه میزنن- فقط بخاطر اینکه:
مردم بگن اینها باکلاس هستن
فهمیدی دردمون چیه؟
ناشناس
|
UNITED STATES
دلیل واضحش اجباری بودن حجابه . سندش هم اینکه در کشورهایی که حجاب اجباری نیست حفظ حجاب کامل طرفدارهای بیشتری داره و حتی غیر مسلمانان را به اسلم جذب میکند .
از قدیم گفتن هروقت خواستی یه چیز خوبی خراب کنی ازش بد دفاع کن . بهترین چیزها وقتی اجباری شوند باعث بیدار شدن حس از زیر کار در رفتن و باری به هر جهت بودن میکنه .
شناس
|
UNITED STATES
به نظر بنده اون زمونا زنان عفیف ایرانی ارزش خودشون رو میدونستند و از این ارزش دفاع می کردند. اما بعضی از دخترای این دور و زمونه ارزش خودشون رو نفهمیدند و چوب حراج به خودشون زدند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۲۹
۳۱
کم ظرفیتی وکوته فکری و چشم هم چشمی واختلاط با نامحرمان =بی عفتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۳۰
کم ظرفیتی وکوته فکری و چشم هم چشمی واختلاط با نامحرمان =بی عفتی
شاهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۳۷
اولا اگه می خوای بدونی چرا خانمها اینطوری شدن زیاد خودتون رو به دردسر نندازین توی قران گفته چون به ثروت رسیدن وظرفیت ندارن اینطوری میشن مگه همه ایران این دخترا هستن اینها بخاطر پول همه کاری میکنن فرقی هم بین گلشیفته واینها نمی بینم حاضر هستن ................. پولشون رو زیاد کنین
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای شاهد خدا خدا کن که روزی پرده ی شما مسلمان نما ها نیفتد تا معلوم شود پشت نقاب شما چه صورتی و چه سیرتی هست و ثروت مردم در کدام بانک سویسی شماست . ساکت باش و صدای ما را در نیاور . رزمنده ی خط امام هستم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بیشترین آمار فساد و فحشا متاسفانه بدلیل نیاز مالی در بین قشر کم درآمد وجود داره .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ali اقا از بین این همه مسلمان چرا فقط بعضی هارو میبینی؟ نوش جانشون بذار حق منو و تو رو بخورن حسابمون سبکتر میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چقد هم مردم ایران پولدارن!!
میخوای همین بخور و نمیر هم ازشون بگیر تا مومن و عفیف بشن شاهد خانوم یا آقا.
اصلا میخوای همه پولمو بدم باهاش ساندیس بخری
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۱۳
۱۹
نکنه یه وقت همان هایی که دست گلشیفته ی "میم مثل مادر" رو گرفتن و بردن وحالا برهنه اش رو می بینیم، یک روز شبنم قلی خانی رو هم برای اهانت به مریم مقدس منحرف کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اونها نمیبرن مگر اینکه ما و مسوولین عزیز خودمون بصورت غیر مستقیم با طرز برخوردمون دستشونو بذاریم تو دست غربی ها !
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۱۲
یکی از علل مهم بی حجابی دختران ایرانی سیاسی کاری مسیولین می باشد ؛
مسیولی که نمی داند وارث خون شهدا اسلام می باشد ؛
مسیولی که نمی داند هدف شهدا چه بوده
مسیولی که منشی اش مثل عروسکهای تبلیقاتی می باشد .وقتی به او گفته می شود چرا منشی ........................... ؟
ناراحت می شود .وبددهنی می کنند .
و ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته از مرضی هم که تو این جور دخترا هست نباید غافل شد.
اول مانتو و بعد موی جلوی روسری و بعد ... وبعدش هم که ......... دیگه نمی دونن ........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا مانتو و موی من چه ربطی به مسئو لین داره؟ همه چی رو قاط زدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی چرا میترسی بگی مسئولین میدونن بلاخره بخشی از جامعه ما بدحجاب هستند و اگر بهشون گیر بدی اونها هم دیگه از این نظام پشتیبانی نمیکنند ؟
تو جای مسئو لین بودی چیکار میکردی ؟ شلاقشون میزدی ؟ در بهترین حالت با این دیدگاهت موفق میشدی همه بدحجابهارو تبدیل به ضد انقلاب میکردی !
کی میخوای یاد بگیری همونطوری که اونها امثال تورو تحمل میکنند تو هم باید اونهارو تحمل کنی ؟
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت به بصیرت یزیدیتون ای هردو ناشناس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شناس جان
خودتو با بصیرت تصور نکن که ابروی هر چی با بصیرته با این ادبت بردی
رهبر 1000برابر بدتر از اینها رو میبینه ولی یک بار توهین نمیکنه خجالت بکش
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ببخشید که جملات من در نظر شما بی ادب به نظر میاد.
انصافا اینو که گفتی "رهبر 1000 برابر بدترو می بینن وتوهین نمی کنن" ،برادرانه بهت میگم برو رویه خودت کار کن بصیرت تو بیار بالا. چون دیگه فرصت زیادی تا ظهور نمونده و دیگه کار از کار بگذره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شناس جان
من سالهاست روی صحبتهای رهبر مطالعه و دقت دارم و در مورد ایشون و سخنانشون مطالعه دارم و اینطرف و اونطرف برای مردم صحبت میکنم-شما سعی کن بصیرتت را زیاد کنی- بدون قصد بهتون بگم که تند روی بصیرت نیست عین بی بصیرتیست -
ضمنا به مجموعه سخنان رهبر در مورد امر به معروف و حجاب مراجعه کنید قطعا شگفت زده خواهید شد مواظب باشید رهبر را متهم نکنید ها! به کتابخانه مراجعه فر مائید
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جان
شما که میگی میری این طرف و اون طرف وبرای مردم صحبت می کنی و ما اینهمه طلبه و روحانی در کشور داریم پس چرا وضع کشورمون در مورد قضیه حجاب و دیگر قضایا اینجوریه . می دونید که اگه طلاب ما به صورت صحیح روی مسئله حجاب کار می کردند واز سخنان رهبری (همچنین آقای پناهیان) که بسیار عالی این مسئله رو روشن کردند وضع کشور چطوری می شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شناس جان
نقدت وارده تا حدی
الیته همیشه اینجور نیست که وقتی یه حرفی خوب برای مردم گفته بشه مردم گوش بدن
نمونه: یارو میدونه اگه تک چرخ بزنه ممکنه بمیره ولی به جون خودش حاضر نیست رحم کنه حالا شما بگو دین خوبه!
نمونه دینی: زن امام حسن مجتبی کنار امام معصوم بود ولی ادم نشد!!!
توجیح نشه دوباره میگم نقد وارد است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شناس جان
شما به چند تا طلبه درخواست دادی که خوب صحبت کنن تا مردم قانع بشن؟ پس ما هم مقصر هستیم خیلی کاش وقت بود باتون کلی مطلب مینوشتم
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ناشناس
من از سوال شما اینطوری برداشت کردم که طلبه هانمی دونن که باید خوب صحبت وعمل کنند وباید یکی حتمن بهشون تذکر بده (البته نمیگم همشون اینجورین)
من یه دانشجویم و وقتی که ببینم که کشور در یک مسئله علمی ضعف داره ، در خودم احساس وظیفه می کنم که اون مسئله رو حل کنم هرچند که در مورد همه مسائل دیگه هم مسئولم.
اما طلبه های کشور ما وقتی می بینند وضع فرهنگی کشور اینجوریه (از جمله وضع حجاب و مسائل خانواده و مسائل مالی و بانکداری اسلامی و...) (والبته نمی خواهم سیاهنمایی کنم) چرا منتظر کسی هستند که بیاید به آنها بگوید ، آیا خودشان اینقدر بصیرت ندارند؟ (البته روی سخنم با بعضیاشونه).
در مورد اون هم که گفتید گاهی وقتا سخن بر مردم تاثیر ندارد ،موافقم. مانند سخن امام حسین علیه السلام در ظهر عاشورا که بر لشکر عمر سعد تاثیر نداشت چون شکمهایشان از لقمه حرام پر شده بود.
اما در جامعه ما افراد زیادی وجوددارند که هنوز بسیاری مسائل برایشان بخوبی روشن نشده است. که این وظیفه بیشتر بر دوش طلاب کشور است.
در مورد اینکه دوست داشتین زیاد تر با هم صحبت کنیم. پیشنهاد می کنم که با امام زمان عج که حاضر وناظر در همه جا هستند صحبت کنید وهرشب قبل از خواب ببینید آیا تمام تلاش خود را در روزی که گذشت انجام داده و ایا حد نهایی سعی خو درا انجام داده اید؟ (خداییش خیلی سخته و من هنوزم که هنوزه نتونستم این طوری باشم). اینو گفتم چون وظیفه طلاب ما خیلی سنگینه ومقامشان نیز در صورت انجام وظیفه بالاتر است.
یا علی
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۱
۷
................ir یه سر به این سایت بزنید عکسای جنجالی از هنرپیشه ها داره که غیر از عنوان خصوصی روی خیلی هاش عنوان دگری نمی توان گذاشت.
جواد٥٨
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۲۴
۱۰
به نظرم نسبت به هرساله حجابشون خيلي هم بهتره. انشالله بهتر هم ميشن. هنرپيشه هستن خانم سفره اي نيستن!انتظاراتتونو منطقي كنين
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انصافا احسنت به بصیرت یزیدیت
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یزید باز تو اومدی؟
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چیکار کنم نورا جون
انصافا یزیدم جلوی اینا با این بصیرتشون لنگ میندازه
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا جون اینا انصافا با این بصیرت یزیدیشون دل یزیدرو شاد کردن.
اون با خودش میگه که هنوز در آخرالزمان افرادی هستند که درسطح فکر مشابه یزید باشند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من هروقت این ممل و یزید میبینم یاد داستان دکتر جکیل و آقای هاید میفتم !
ممل اگه دارویی چیزی پیدا کردی بگو خجالت نکش شاید ما هم بخوریم مثلا بشیم شمر و حرمله !
s63
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۶
۱۹
سلام
واقعا خوشا به حال شهدا که رفتند این لعنتیها را ندیدند مریم مقدس و دیدید؟
کلا فیلمسازهای ما مشکل دارند چرا؟ چون بازیگرانی که انتخاب می کنند برایشان مهم نیست چه کسی باشه
نقش امام رضا علیه السلام در نقوش مختلف بازی می کند نقش معتاد نقش دزد و نقش آدمهایی که در شان امام رضا نیستند حالا یوسف پیامبر هم در نقشهایی بازی می کند که این شاخصه را دارند واقعا چرا بازیگرانی تربیت نمی کنیم که لیاقت بازی چنین انسانهای فرهیخته ای را داشته باشند
جالب اینکه می خواستند نقش حضرت ابوالفضل را هم نشان دهند
واقعا چه باید کرد؟
باتشکر
s62
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام
واقعا خوشا به حال شهدا که رفتند اما وظیفه روشنگری ما در این زمان به فرموده امام از کار شهدا کمتر نیست که بیشتر است.
s63
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بسمه تعالی
s62 جان سلام از اینکه قابل دانستی جواب دادی ممنونم من هم همین را می گویم باید روشنگری کرد باید بازیگرانی در شان اسلام را تربیت کرد
باتشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا تاسف اوره این نقشها واین ادمها .رو خودشون ذره ای اثر نداره اونوقت رو مردم اثر گزار باشه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا بازیگرند همه رو سر کار میگذارند
رها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۶
۱۰
تبلیغات شرکت سامسونگ دیدید که چطور زنای ایرانی مسخره میکنن به فجیع ترین شکل ممکن با صد قلم آرایش دارن زنا ایرانی نشون میدن اولش بدم اومد بعد دیدم حقیقت زنا ایرانی بدترین وبیشترین نوع آرایش دارن کار به جنبه های سیاسی ندارم کافی نگاه قیافه هاشون کنید میفهمید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متاسفانه تازگیها بین گروهی از زنان محجبه مد شده در عین داشتن حجاب آرایشهای تندتری نسبت به بد حجابها میکنند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت به ناشناس احسنت
بشدت رواج پیدا کرده
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این دخترا فکر کردند که با چادر باشند و ارایش کنند دیگه مشکلا حل شده.
بابا آرایش فقط مخصوص شوهر و داخل خونه است نه برای کوچه بازار.
نمیدونم که این دخترا کی آدم میشن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باور کنید هر خارجی بیاد ایران کف میکنه این وضع آرایش جماعت میبینه . چون درسته تو خارج همه بی حجاب هستن ولی فقط زنهای خیلی اونجوری اینقدر آرایش میکنن !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
"نمیدونم که این دخترا کی آدم میشن! "
هر وقت شما پسرها آدم شدید
سعید
|
CANADA
|
۰۲:۳۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۶
۵
من نمی دانم چرا شما مثل آدم ها علیل و معلول چرا همش زجه میزنید و فحش میدید خوب می رفتید اونجا برخورد انقلابی می کردید .........................
باز حال دور روز سر امت حزب الله با رنگ مو خانم ها گرم میشه تا یک چند روز دیگه! شکر خدا بعضی از اینها تو فیلم ها و سریال های ارزشی نقش بازی کردند. آقای سلحشور و ده نمکی و باقی کارگردانان متعهد به نظام رو می آوردید ارزیابی کنند بعدا در آثار بعدیشون از این بقول شما هنرمند نماها! استفاده نکنند.
اميرحسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۵
۴
خوب نيست سرمون رو بكنيم زير برف و حتي اندازه كبك هم ندونيم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه میخوای اعصابت آروم باشه سرت زیر برف باشه بهتره تا از وضعیت فساد اداری و مالی چیزی نفهمی .
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این اعصاب آروم بدرد لای جرز دیوار میخوره ناشناس جون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۲
۴
وقتي هنر جذب افراد سياسي مملكت را نداريم همين بي هنري ها به ديگر اصناف هم سرايت مي كند و روز به روز شاهد هجوم افراد به ديگر كشورها هستيم . چرا تمامي ضعف ها و تقصيرات را به افراد نسبت مي دهيم و چرا توجهي به بي برنامه گي ها و كوتاهي هاي خود نمي كنيد ؟ سيستم ما روحاني صادراتي داشته است هنرپيشه هاي صادراتي ، رييس جمهور صادراتي ، وزراي صادراتي ، سپاهي صادراتي ، روساي بانك ها و ... آيا اين نقص افراد است يا نقص ... فرافكني بس است . درگيري هاي سياسي بس است . اهمال كاري ها بس است . رياكاري ها بس است وحدت را پيشه كنيد تا دشمن نااميد گردد .
مصطفي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۲
۴
متاسفانه درباب فرهنگي وبانفوذجرايانهاي منحرف دردولت نهم ودهم شاهديم كه حتي ضعيف ترنسبت به دولتهاي قبل عمل شده است كه امروزه شاهداين لاابايها هستيم وبدانندكه مسئولند
انقلابی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۸
۷
من پیشنهاد میدم همین الان که جشنواره در جریان هست بریزیم همه سینما ها رو تسخیر کنیم ! بعد هم همه ش رو آتیش بزنیم ، بعد اهالی سینما اعم از هنرپیشه و کارگردان و ... رو بگیریم ، بعد همه شون رو ببریم کهریزک ... بعد ببریم میدان آزادی اعدامشون کنیم ... بعد هم جنازه هاشون رو واسه تادیب عمومی یه ماه همون جا آویزون کنیم .
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو فیلمنامه نویس نیستی؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
توجه توجه
این نورا بالاییه من نیستم.آهای اسمتو عوض کن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اسم فیلمش چی بود ها فهمیدم اقای جو منو ول کن خیلی قشنگه برین ببینین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نوار ببخشید(نورا)
تو همیشه اینقدر حرف مفت میزنی؟!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه به اندازه ی تو!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۸
۲
هرچي اجباري باشه بهتر از اين هم نمي‌شود چه حجاب اجباري و چه كشف حجاب اجباري! هرچيز بايستي به اختيار آدم ها باشد و خود آدم به آن برسه در كشوري كه خانم مغنيه زندگي مي‌كنند خانم هايي زندگي مي‌كنند كه حجابي ندارند و سربند حزب‌الله لبنان به سرشون مي‌بندند و طرفدار سيدحسن نصرالله هستند و كسي هم به ايشان توهين نمي‌كند! اگه مي‌خواهيد ببيند عكس هاشون تو اينترنت پره! هدف اسلام با مهرباني و عطوفت و جذب حداكثري است نه دفع حداكثري!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به خدا پیشنهاد بده که اجبارشو حذف کنه
شبکه های مسلمان سوریه و ...نگاه کن تا ببینی حجابشون به کجا رسیده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخه ایران کشور ظاهر سازی و مسلمان نماهاست . بخاطر همین ظواهر مهمتره از باطن اشخاص .
همون رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مشکل از اجباری بودن آن نیست چنان که اجباری وجود ندارد! وقتی حدود حجاب و آرایش در اسلام آنچنان است که گفته شده بنابراین وقتی کسی از آن عدول کند یعنی دیگر آن اجرا نشده پس اجرای آن هم متوقف به اجرای کامل آن است کسی به اسکلت یک ساختمان،ساختمان نمی گوید تا زمانی که کامل شود. موهای این ها و بسیاری دیگر در جامعه بیرون از روسری است کسی این ها را اجبار به چادر یا پوشاندن در حد گردی صورت(حجاب به معنای واقعی آن)نکرده پس اجبار وجود ندارد،آن حجاب چادر و پوشیده که هم اکنون مطلوب محسوب می شود حتی در مردم قبل از رضا خان هم به جز تهران و چند شهر اصلی ایران و شهرنیشن های درست و حسابی وجود نداشته است برای نمونه به موزه های مردم شناسی بروید و نوع لباس های ایشان را ببینید متوجه می شوید حجاب چادر و چاقچور برای چه قشری بوده است و بی حجابی یا بی قیدی برای چه قشری ،زنان در شمال ایران هنوز هم پوشش راحتی دارند(روستا ها) غرب و شرق هم چنین است. بنابراین، این مشکل جامعه شهر نشین کنونی است و مشکل دو قشر متفاوت با تربیت های متفاوت، حجاب در خلا ایجاد نمی شود در اثر یک تربیت خانوادگی ایجاد میشود گمان نکنم کسی بتواند حتی یک دختر را نشان بدهد که بر خلاف تربیت خانوادگی اش رفتار و چادر برسر کند اما خلاف آن وجود دارد چون قید های ساده دلپذیر ترند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این مشکل شماست که فقط ظاهر رو میبینی
به قول روانشناسان فقط نیمه خالی لیوان را نبین اعتماد بنفس داشته باش خود باخته نباش و خوبیها را هم ببین
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جون مثلا نیمه پر این دخترای بد حجاب این دوروزمونه چیه؟ من که موندم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همون رضا لطف کن جهت تنویر افکار عمومی یه آیه از قرآن(کتابی که متعلق به همه زمانها ) بیار که صریحاً پوشاندن موی زنان(منظورم دقیقً موی زنان است نه گریبان و آستین و غیره که شان نزول اون آیه هم مشخصه اگر بخونیش) را واجب کرده باشد .
پس نتیجه میگیریم این زنانی که در سوریه و یا کشور دوست و برادر لبنان حجاب ندارند ولی نمازشون سر وقته و مثل ما ایرانی جماعت بیست و چهار ساعته دنبال خاله زنک بازی و زیرآب زنی نیستند کاف هستند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شناس جون منظورم نیمه پر دخترها نبود
نیمه پر ، همون مسلمانهای واقعی هستن
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جون
ما نیمه پر رو به خوبی می بینیم که حتی از نیمه هم بیشتره اما من میگم چرا نباید این بقیه هم که خالی مونده ، درست بشه
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آیات حجاب در تکمیل حجاب ناکامل قبلی زنان (پوشاندن موی سر و انداختن روسری پشت گردن )است شد؟؟
اره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درسته سلام درست میگه 1- هر عقل سلیمی اینو تایید میکنه وقتی خدا میگه گردن وسینه رو بپوشونید (به علاوه حجاب قبلی) یعنی ادعای نداشتن حجاب از اساس بی پایه است به خصوص آنکه در سایر ادیان الهی هم حجاب وجود داشته
2-هر عقل سلیمی میتونه بگه که اسلام زن بدون حجاب اصلا معنا نداره...مگه شما نمیبینید که زن بی حجابه که طعمس ؟
sadra
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱۳
اينا اول راهن گلشيفته هم از همين جا شرو كرد
بعد اقاي سلحشور بهشون ميگه ... بهشون بر ميخوره
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انشا دزد فیلمنامه دزد می شود!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بیچاره رسول ملا قلی نمیدونست گلشیفته چه گندی به فیلمش می زنه کلی زحمت کشید حالا دیگه فیلمشم پخش نمی شه ادم به کی اعتماد کنه
فخ...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۸
۵
افراطي.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۵
۱۸
جای تأسف است در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این عزیزان ولگرد در مراسمهای انقلاب شرکت کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چطور اون موقعی که بی حجابها توی راهپیماییهای زمان انقلاب حضور داشتند ولگرد نبودند ؟
چطور اون موقعی که توی به جمهوری اسلامی رای میداند ولگرد نبودند ؟ (البته اون موقع فکرشو نمیکردن عرصه اینجوری بهشون تنگ بشه و دشون به وعده مقامات خوش بود )
چطور تو مراسم عاشورا که شرکت میکنن و نذری میدن ولگرد نیستن ؟
چطور موقع راهپیمایی 22 بهمن که شرکت میکنند ولگرد نیستند ؟
فقط کافیه صدا و سیما را ببینید که موقع راهپیمایی یا انتخابات با این به قول شما ولگردها که یا بدحجاب هستند یا کراواتی یا موهای سیخ سیخ دارن تا بگن که بله آی جماعت ببینید ما اینقدر خوبیم که حتی اینها هم طرفدارمون هستن !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یادتون نره که از اول انقلاب قرار نبود حجاب اجباری بشه و بعد یکی دو سال گفتید ادارات باید اسلامی بشه بعد جنگ شد گفتید در شرایط جنگی هستیم قرطی بازی درنیارید ! الان هم جنگ تموم شده یه نگاه به سیر صعودی و نزولی حجاب اجباری که قطعاً ادامه خواهد داشت بیندازید تا بفهمید زورکی نمیشه ظاهر مردم را باب طبع خود عوض کنید همونطور که رضاخان نتونست . اگه راهکار منطقی و عملی دارید بدین تا استفاده کنیم !
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس اول گل می گی.بازم بگو.
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نا شناس جون اگه راهکار عملی می خوای برو سخنان رهبری واقای پناهیان رو در مورد حجاب و پوشش و کلا در مورد زن گوش کن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد توهین کرده ولی
ناشناس جون یکم فکر کن- حجاب اگه اجباری نباشه که منم بی حجاب میشم چون هم تابستانها گرمه هم سخته ولی چون خدا اجباری کرده حتما کلی حکمت داشته پس روی چشم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شناس عزیز مگه قدرت و اختیار اجرایی در دست هون آقایونی که گفتی و همفکراشون نیست ؟ پس چرا عملیش نمیکنن !؟ واالله من حرف زیاد میشنوم از همه منتها این مملکت مملکت حرفه و کسی اجرا نمیکنه چون همه میدونن با زور نمیشه کاری از پیش برد که اگر میشد دیگه نمیذاشتن وضع به اینجا برسه . چند سال دیگه صبر کنی میبینی ایران از نظر فرهنگی میشه ترکیه . میدونم نمیخوای باور کنی ولی صبر کن تا ببینی .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۸
۱۳
شرمنده شدیم.
فرزین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از این همه دزدی و فساد اقتصادی و دیکتاتوری زندان انداختن آزادیخواهان و تبعیض و فاشیسم و نژاد پرستی شرمنده نشدی ولی با دیدن چهار تا مو شرمنده شدی.
شرمت باد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فرزین عزیز
ادعا که همه بلدن بکنن -چقدر شعار دادی من از تو بهتر بلدم شعار بدم میخوای ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فرزین تو هم شرمت باد انگار فحش دادن کاری داره مگه این بیچاره چی نوشته که راحت فحش می دی
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فرزين جان، ميشه بگي بر اساس چه سندي اين همه دزدي و فساد اقتصادي رو كشف كردي؟!
خب اين اختلاس كه كشف شد. قوه قضائيه هم قاطعانه برخورد كرده. دائم در صدا و سيما اطلاع رساني مي‌شود. پيچ تلويزيونتون رو باز كن، عوض بي‌بي‌سي و صداي آمريكا بزن اخبار كه ببيني سه قوه دارند تلاش خودشون رو مي‌كنند.
حالا سيستم اقتصادي خيلي بزرگ هست، اين تفاقات عجيب هم نيست. مگر در تمام حكومت‌ها رخ نمي‌دهد؟! و مگر حكومت‌ها برخورد نمي‌كنند؟! مهم عزم برخورد است كه خدا رو شكر وجود دارد.
باقي جمله‌هات هم مصداق كبك بود و برف!
كاش نظام آن دو سه تا ديكتاتور(موسوي، كروبي، و خاتمي) رو محاكمه مي‌كرد تا يادتون باشه شماها بابت فتنه بدهكاريد نه طلبكار!
پر رو!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پسر ش...
پررو فحش نیست؟لیچار نیست؟بی ادب!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خودتو نخود هر آشی نکن نورا جان .
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جواب بعضي‌ها خاموشي است.
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اين كرفس دوباره پيداش شد!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سوختیا!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۵
۱۶
الگو و پوشش بسیار اسفناک بعضی از بازیگران کمتر از معضلات ماهواره ها نیست.حیف نون هستن بخدا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۸
۵
آخه اينا چه ارتباطي به ما داره؟
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مواظب باش تو هم دچار بصیرت یزیدی نشی!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به به برادر بسیجی یزید!
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
می بینی اقا سعید
اون خدا نیامرز یزید توی این آخر الزمان چقدر پیرو داره.
واقعا شاعر جنت مکان مرحوم محمدرضا آقاسی چه خوش گفته است:
ای شمایی که در خود خزیدید شیعه ی راستین یزیدید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یزید تو از آقاسی تعریف کردی یعنی اونم خدای نکرده بله!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس نکنه منظورت اینه که شناس همون یزیده یا شاید خودت یزیدی !؟
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
طبق حدیث از امیرالمومنین: به انچه که گفته می شود گوش کن نه به این که چه کسی صحبت می کند.
یه شعری مرحوم اقاسی در مورد حجاب داره که خیلی قشنگه. هر وقت می خونمش به روحش صلوات می فرستم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۷
۴
آخه اينا چه ارتباطي به ما داره؟
یک طلبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۶
۷
توجه آی توجه-------توجه آی توجه
محمد جون توهین نکن اینها اغفال شدن
به برخورد رهبر با هنرمندان نگاه کنید !!!!! تا بحال بهشون گفتن بی غیرت؟ توهین کردن؟
ما هم یاد بگیریم
همینقدر که انقلاب را قبول دارن و امدن توی جشن انقلاب جای شکر داره اگه هنر داریم بکشیمشون طرف خدا
اگه میگفتن ما جشن انقلاب نمی اییم خوب بود؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو از این طلبه گلایی.
یا طالب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همین ........های ماستی مثل شمایند که اوضاع مملکت اینجوری شده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یا طالب
حیف که زمان شاه گذشت وگرنه اگه زمان شاه بود به خاطر این نظری که نسبت به مسئولین داده بودی دودمانت را به باد میدادی سایت را هم به تعطیلی میکشاندی
ضمنا ظاهرا ایران زندگی نمیکینی یا از ادارات خبر نداری .برو ببین از هر 100کارمند اداری چند تاشون طلبه هستن؟ یکی؟ برای نظرت متاسفم
یک طالب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مثلا داری من رو می ترسونی!
اتفاقا من در روی خاک ایران زندگی می کنم.
طلبه ها لازم نیست که یک مسئولیت اداری داشته باشند. منظورم رو خوب متوجه نشدی!
منظورم این بود که این طلبه های ما اگه درست خودشون رو می ساختندوصحیح عمل می کردند و با بصیرت بودند اوضاع مملکت این جوری نبود.
البته منظورم همه طلبه ها نیست چون بعضیاشون واقعا مردند مثه اونایی که در دفاع از ناموس شیعه چاقو خوردند.
یک طلبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یک طالب عزیز
حالا این شد یه حرفی- قبوله
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب يك طالب،
طلبه‌ها رو فقط واسه چاقو خوردن مي‌خواهيد ديگه؟! موقع نصايح دلسوزانه كه ميرسه اونوقت...
نازنین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۱
۵
پوشش ایرانیها از اولش همین جوری بوده تازه حالا خیلی پوشیده تر هستند زنای ایرانی یه کلاه کوچیک داشتن یه تور حریر بلند از پشت سر بهش اویزون میکردن موهاشون رو میبافتن مینداتن جلو حالا شما اصرار کن چادر سیاه ساده بدون هیچ طرح وزیبایی لابد اون زمان مردم ایران بی حیا بودن عربای بدوی متمدنشون کردن
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا برای شما وهمچنین جامعه بشری! متاسفم
بهتره برید بیشتر مطالعه کنید.
اصلا نمیدونی که بشر از کجا اومده ،و واسه چی خلق شده و مقصد نهاییش چیه.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نازی جون خیلی قشنگ بود.آفرین.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خب نازنین خانم حالا که طوری نشده قبلاً میبافتن مینداختن جلو الان نمیبافن میندازن جلو !
در ضمن شرایط عوض شده الان دیگه کسی با اسب نمیره مسافرت و زنان هم مثل مردم در جامعه حاظر هستند .
رضا(noura supporter)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نمی دونم که از کجا باید شروع کنم.یه سری آدم بی سواد که از خودشون هیچ حرفی،هیچ نظری ندارن و منتظر اینن که بزرگشون یه چیزی بگه و اونا هییییی تکرارش کنن.این قضیه بصیرت هم همین شکلیه.وقتی که سطح سوادمون این شکلیه،طبیعیه که فیلممون بشه اخراجی ها و کارگردانمون سلحشورو موسیقیدانمون افتخاری،اون موقس که امثال مریم میرزاخانی و شجریان و شاملو و سیاوش شهشهانی و کیارستمی و بقیه نخبه ها باید برن بمیرن.
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رضا(noura supporter) جان
تووی کل اینایی که بصیرت یزیدند من کسی رو مثه تو ندیده بودم. واقعا با این بصیرت یزیدیت دست اونارو از پشت با نخ شط بستی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رضا جان
شما ظاهرا به اونهایی که ازشون خوشت میاد میگی باسواد و نخبه و بقیه را هم بی سواد می نامی!
ولی بزرگ ما مثل تو بی ادب نیست به باسواد میگه باسواد چی خوشش بیاد چی نیاد. به جلساتش با هنرمندا نگاه کن
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یزید جان نخ شط چیه!؟
رضا(noura supporter)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نا شناس جان اولا که خیلی از اینا رو من بیشتر به عنوان چاپلوس قبول دارم تا هنرمند.نمونش خانم پ.م یا ه.ر که قبل از انقلاب عکسای برهنشون یه نوبت در میون رو زن روز و اطلاعات بانوان بود و حالا خوشحال از اینن که زیر سقفی نفس می کشن که...من به این میگم تملق،نون به نرخ روز خوردن.بعدش هم که من واسه تک تک حرفام دلیل دارم،افتخاری تو این کارای آخرش از عود و تار و تنبوری استفاده کرده که خیلی قشنگ نواخته میشن ولی نوازندشون معلوم نیست.در واقع نوازنده ندارن.متوجه منظورم که هستی؟این یه دلیلشه.م.م رو میگم نخبه چون کل دنیا به عنوان نخبه می شناسنش،نخبه هایی که میرن غرب،میرن غربت،چون اونجا بیشتر قدرشونو می دونن................................!!با گفتن ما مشکل حل میشه؟اینا رو میگم که بگم من مثه شما بصیرتو تو بوق نکردم،حرفم از عقیدم میاد نه از منفعتم،و فکر کردم تا به این عقیده رسیدم.کاش میشد همه حرفا رو اینجا زد،در ضمن من بی ادب نیستم.خوش باشی
رضا(noura supporter)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا اینا حرفای منو سانسور می کنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخی سانسورشم کردن...
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۵
۱۱
با سلام امیدوارم این پیام را بگذارید طبق اطلاع بنده این بوتهایی که این خانمها به پا کرده اند در اروپا و آمریکا با عرض پوزش از خوانندگان ....... ها به پا می کنند
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کجای قرآن گفته بوت حرامه؟پوست پاهاش پیدا شده؟ساقش پیدا شده؟شماها با یه بوت دیدن هم حالتون خراب میشه بقیه چه گناهی دارن؟
وای از دست این آدمهای ازپاپ کاتولیک تر!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا جان مشکل اینه که بعضی ها میخوان بگن کلآ حالشون با هیچ چیز خراب نمیشه! کلآ هیچ چیز!! میشه؟
آنتی نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا جون
بصیرتت از یزید بیشتر نباشه کمتر نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا را ولش. نورا از این سخنرانیها توی سایت زیاد داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اصلاً چه معنی داره زن بیاد بیرون تو جامعه ! عربها یه چیزی میدونستن که نمیذاشتن از تو چادر بیان بیرون ! منتها نمیدونم چی شد که کوتاه اومدن حاضر شدن که زن جماعت چادر را با خودشون بیارن بیرون !
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چرا هی الکی با من دعوا می کنید آخه!؟
رضا(noura supporter)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم شما از کجا می دونی که خواننده های اروپایی و امریکایی چه چیزایی می پوشن؟
آنتی نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نو را جون
کسی با شما کاری نداره مشکل بصیرت یزیدیته که اگه اون رو عوض کنی خدمتی به جمیع خلایق خداوند کردی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا خانم
اون دلسوز که نگفته حرامه !
ضمنا قران شانش بالاتر از اینه که در مورد این چیزها صحبت کنه کلیات را گفته و بعضی موارد خاص را.
موفق
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با تشکر از نظرات 1- اولا در اینکه عده ای خاص از وسایل و پوشاک خاص استفاده کنند که شکی نیست 2- این مطلب را از مصاحبه یک خانم توریست خارجی نقل کردم
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دلسوز خدائیش یعنی تو فکر می کنی چکمه پوشاک خاصه!؟
حاجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۳
۳
چقد بی فرهنگو کوتهفکری صراط.عه
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۴
۱۱
با سلام امیدوارم این پیام را بگذارید طبق اطلاع بنده این بوتهایی که این خانمها به پا کرده اند در اروپا و آمریکا با عرض پوزش از خوانندگان ........... به پا می کنند
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دلسوز جان ماشاءالله چقدر در این زمینه ها دقت کردی و تحقیق کردی ما که در خود غربیم به این مسئله واقف نبودیم آفرین آفرین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید جان
بابا باکلاس واقعا توی غربی؟ تو رو خدا بذار هممون برات جون بدیم تو چقدر با کلاسی!
چجوری رفتی توی خود غرب؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دلسوز تو مریضی جنسی داری قبل از اینکه شدت پیدا کنه خودت رو درمون کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا سعید پاک
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم بنده ادعای پاک بودن نکردم به ایشون هم جسارتی نکردم و تهمتی نبستم گفتم اطلاعاتشون زیاده. همین! شماها هستید که ادعا دارید ولی ماشاء الله اطلاعاتتون در بعضی موارد خیلی وسیعه برام جالبه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اما من ادعا می کنم که این سعیده آدم ناپاکیه . بالاخره خالی بستن و حرف مفت زدنم یه نوع ناپاکیه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همه آدمای باتقوا مریضی جنسی دارن و هرزه های ولنگاری که پشتیبان همه جور کثافتکاری ای هستن سالمن ! این کشف جدید واقعا باید ثبت بشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس 4 هستم به بقیه هم کاری ندارم ولی اقا سعید نوشته ات کمی تمسخرامیز بود به دلسوز من هم نوشتم اقا سعید پاکه به من هم تهمت زدی من چکار به بقیه دارم انگار هر کسی که می یاد ونظری بر خلاف تو می ده باید به خیلی چیزا وخیلی جاها منتسب بشه من هیچ ادعایی هم ندارم تو مگه منو دیدی واطلاعاتمو کنکاش کردی که همه را با یک چوب می زنی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۶
۱۵
اینا بازیگر نیستن که بازیچه اند
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو چه هستی؟
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا سعید
بنظرم این ناشناسه با این جمله ای که نوشته یه تار گندیده موش می ارزه به 100تا از این بازیگرایی که آبروی نجابت ایرانی ومملکت اسلامی رو بردند
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برو دبی یا نه شب پاشو با ماشین تو خیابونهای مرکز شهر تهران بچرخ ببین نجابت ایرانی و مملکت اسلامی کجاست؟ برو مرز افغانستان دخترهایی که از فرط فقر به افعانها می فروشند ببین تا آبروی نجابت ایرانی و مملکت اسلامی یادت باید.

امیدوارم منتشر بشه
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گیرم که الان رفتم ودیدم
ایا این دلیل میشه که این بازیگرا هر غلطی که خواستند بکنن؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید جون شما که تو غرب بودی-رسیدن بخیر
فساد فلانی چه ربطی به مملکت اسلامی داره؟
اگه توی اسلام مردم نمیتونن فساد کنن پس قوانیین ضد فساد در اسلام برای کیه؟
یه چیزی شنیدی بیخودی از خودت نظر در وکنی
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دلقک. دلقک ها برای ما فیلسوف و جامعه شناس سیاست مدار شده اند. عرسوک های خیمه شب بازی دلقک.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حامد راست میگه
همه کسایی که توی سایت نظر دادن بکشن کنار اقا حامد با این ادب و کمالات بیاد همه چی رو دست بگیره!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حق با حامده. حامد بی ادبی نکرده .حقیقت تلخی رو بیان کرده.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم بقیه هم می تونند از این ادبیات و از این حقایق تلخ برای شماها و بزرگانتون بگن. اصلاً صراط منتشر میکنه. اگر منتشر کنه واکنش شما چیه؟ شما می تونید هر چیزی که خودتون خوشتون میاد حقیقت تلخ بنامید. حقیقت تلخ زیاده طاقت میگیره بقیه هم اینطور بهت حقیقت تلخ بگن؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط جان عزیزم این سعیدو منتشر نکن . این بابا دیگه اسمش همه جا هست . درفشانیاش همه جا رو پر کرده . هنوز میگه صراط منتشر نمی کنه . بابا یه لگد بزن این نره لاتو پرت کن بیرون .
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لعنت بر هر چی تمامیت خواه انحصارطلب تنگ نظره!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا صراط اگه مرد هست اینو بزنه
از کجا معلوم؟شای خود صراط امثال سعید رو اجیر کرده باشه-بنی صدر رو یادتون نره که رای یک ملت رو به خودش جلب کرد بعد چه وطن فروشیهایی کرد!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من انحصار طلب تر و تنگ نظر تر از امثال نورا هیچ کجا ندیدم و نمی شناسم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا این سعید کار خود صراطه تا همه را به جون هم بندازه و بیننده داشته باشه
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۹
۵
برادران مومن (اگه خدا قبول کنه) یک سر به خیابانها بزنید ببینید وضع حجاب چه طور است تا دیگر به اینان گیر ندهید اگر قرار بود با بگیر و ببند و فحش کتک کار درست بشه که درست شده بود خون خودتان را کثیف نکنید به فکر دشمنان اصلی این نظام باشید که خودشان را برای تفرقه افکنی بین مردم و نظام آماده میکنند و به فکر این هستند که در نهایت ضربات کاری به نظام بزنند شما الکی به هنرمندان گیر نده اگه مردی به مختلصین و ارادل اوباش متجاوزین به عنف و استکبار گیر بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آفرین به حرف حسابت ! اینهمه بحث بیخود میکنن . اگر این کار ایراد داره دنبالشو از طریق قانونی بگیرید و یه مجازاتی براش معلوم کنید بلاخره نماینده خدا رو زمینید ! اگر هم میخواید بگید ایران آزادترین کشور دنیاست ولشون کنید خوش باشن !
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد جان
درسته ما باید به اون مواردی که اشاره کردی مبارزه کنیم اما نبای غافل از بی حجابی و بد حجابی باشیم .
امیدوارم متوجه شده باشی.
مینو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با نظر شناس موافقم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۲
۷
درسته شاید اگه وقت داشتم منم بازیشون می دادم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یزید چرا اسمتو ننوشتی !؟
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جون چرا توهم زدی من اینجام.
چرا هنوز نرفتی بصیرتتو درست کنی تا سر من خلوت بشه؟
mamad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۰۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۸
۱۸
........... فاطمه معتمد آریا که محبوبیتش و آبروش رو به یه جایزه فروخت :|
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت به بصیرت یزیدی اونایی که منفی دادند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یزید خر است :)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس هم ..... است اینجا هم دبستان است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۷
۷
چرا همه نظرات روسايت نميگذاريد؟!!!
هركدوم كه دلتون بخواد رو سايت ميگذاريد؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مگه سایتهایی که شما طرفدارشان هستی همه نظرا ت را میزنند؟
رحمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۴
۹
حیف از این همه پول بی زبان بیت المال که هزینه پرورش این هنرمندان بی خاصیت می شود. چشم دولت و مجلس و همه دستگاههای فرهنگی و وزارت ارشاد و ... روشن باد.
اف بر هنرخوران و هنر سوزان این چنینی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۴
۷
از تنها چیزی که در جشنواره بویی به مشام نمیرسد اهداف فجر انقلاب اسلامی و آرمانهای فجرآفرینان است و جشنواره فیلم فجر استحاله شده است
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۸
۳
اگر در مملکت ما آزادی حجاب وجود داشت این مشکلات به وجود نمیومد هر کسی حجاب دوست داشت با حجاب میومد هر کسی هم که دوست نداشت بدون حجاب میومد مثل لبنان سوریه و خیلی از کشور های اسلامیه دیگه ولی وقتی زوری باشه میشه مثل اینا یعنی حجاب زوری .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا شما عاشق کدوم یکی هستی؟ با کدوم یکی مشکلت حل میشه؟ سوتی سلام گرگ بی طمع نیست
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۵
اگر در مملکت ما آزادی حجاب وجود داشت این مشکلات به وجود نمیومد هر کسی حجاب دوست داشت با حجاب میومد هر کسی هم که دوست نداشت بدون حجاب میومد مثل لبنان سوریه و خیلی از کشور های اسلامیه دیگه ولی وقتی زوری باشه میشه مثل اینا یعنی حجاب زوری .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
IQ میشه بگی ما چرا انقلاب کردیم خوب ما داشتیم زندگیمونو میکردیم مگه مرض داشتیم که این همه آدم جونشونو از دست دادن کلا تعطیلی
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با ناشناس موافقم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ناشناس من فکر کردم به خاطر مبارزه با استبداد شاه و وابستگی ایران به کشورهای خارجی انقلاب کردید ! ظاهراً اشتباه کردم و فقط به خاطر حجاب انقلاب کردید ! اون زنهای بدحجابی هم که در راهپیماییها شرکت میکردن ظاهراًً هدفشون حفظ حجاب بوده !
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۶:۵۴ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۳
تا کور شود ...
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
یعنی شما که چشم دیدن ملت مسلمان را نداری کور شدی؟
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
انگلیسی بی ادب
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۳
۶
اگر در مملکت ما آزادی حجاب وجود داشت این مشکلات به وجود نمیومد هر کسی حجاب دوست داشت با حجاب میومد هر کسی هم که دوست نداشت بدون حجاب میومد مثل لبنان سوریه و خیلی از کشور های اسلامیه دیگه ولی وقتی زوری باشه میشه مثل اینا یعنی حجاب زوری .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۵
۱۱
به نظرمن مقصر اصلی ماهواره است واینها از ماهوراه ها تقلید میکنند به نظرمن نظام به چند دلیل مقصر بوده است که الان میگویم دلیل اول این است که اجازه دادکه ماهواره ها راحت وارد ایران شود واز ورود ان جلوگیری نکرد دوم ضعیف بودن صداوسیما درنشان دادن حجاب است صداوسیمانتوانست فواید حجاب رانشان دهد نتوانست به مردم بفهماند که اگر حجاب داشته باشند اثرات خوبی درزندگیشان پیدا میشودو ارنگاه افراد هیز درامان می مانند نتوانست به مردم بفهماند که حجاب مخصوص خانم فاطمه زهرا ع است که پیش خدا بهترین مقام را دارد و لی ماهواره درزمینه بی حیا کردن دختران خوب عمل کرد
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی از جرم و جنایت ها که انجام شده توسط افراد فقیر و حاشیه نشین شهرهاست که حتی تلویزیون هم بزور دارند چه برسه به ماهواره. شماهم که به پشتوانه پول نفت تا دلتون بخواهد هم پول خرج صدا و سیما و سایر رسانه هاتون کردید هم دستگاه تولید پارازیت و فیلترینگ خریدید و علم کردید. شکر خدا مدرسه و دانشگاه و مسجد و پادگان کلاً دربست در خدمت بمباران فکری شما بوده. فک نمی کنی مشکل از خود شما عزیزان بوده که بجای توجه همه جانبه به تمام اسلام و نه فقط سعی کردید با اجباری کردن این چیزها،فرهنگ تزویر و تظاهر رو در بین جوانان ترویج کنید. بیخود هم نگید که "ما اکثر جوانان ما از این نظر مشکلی نداریم و اینها عده ای محدود هستند" اگر اینها عده ای محدود بودند و تاثیر گذاری نداشتند شما مجبور نبودید هر روز یک خبر درباره اونها بنویسید. البته کلاً همه اینها برای سرگرم شدن امت حزب الله و بیخیال شدن از وضع مملکت در امور دیگه خوبه ولی آخرش میخواین چیکار کنید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید
فقرا که صبح تا شب دنبال یه لقمه نون هستن
این امثال من و توی بیکار هستن که دنبال فساد هستن قبول نداری؟
خب نگاه کن ببین داد حضرتعالی از نبود ماهواره و فیلتر شدن سایتهای مستهجن در امده یا داد فقرا-خیلی بهت فشار امده نه؟ آخی تفلکی
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
طفلکی بی سواد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقوع جرم و جنایت در امریکا و سایر نقاط دنیا به خاطر چیست؟! لابد سیاست های غلط نظام ایران؟!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باز نورا خانم معلم دیکطه وارد شد-شاگردهاتون چتورن؟ صلام برثونید
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جان
اولاً که بنده اینجا مشکلی ندارم.
شما بهتر از خودت مایه بذاری
شکر خدا باز ارزشهات گل کرد به مردم بدون اینکه دیده باشیش و مدرکی داشته باشی تهمت فساد زدی هست. بله ماهواره و اینترنت برای افراد مریض النفس منبع فساد بنظر میاد. شما هم که شکر خدا فقط سایت های بقول خودتون مستهجن رو سانسور نکردید هر سایت خبری رو اعم از فارسی ، عربی و انگلیسی و فرانسه و آلمانی رو فیلتر کردید لابد اونها هم مستهجن بوده. سایت هاشمی رفسنجانی و سایت بعضی از آیت الله های قم هم مستهجن بوده؟ سایت لغت نامه دهخدا مستهجن بوده؟

یک کم درست صحبت بکنی بخدا بد نیست. میدونم از خشم به خود میپیچی ولی با این طرز صحبت کردن چیزی عوض نمیشه بدتر نشون میدید که بجز فحاشی و تهمت و افترا چیزی در جواب نداری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید خان
اون ناشناسه چرا باید به خودش بپیچه؟
مگه هر چی فیلتر شد مستهجن بوده؟ تحریمهای امریکا به خاطر اینه که ایران مستهجنه؟ یا بخاطر مخالفت با ایرانه؟
فیلتر سایتهایی هم که اسم بردی بخاطر دشمنی با کشور و ... است-حالا سایت دهخدا و امثال ان را نمیدانم-
ضمنا خب اگه جات خوبه پس چرا برای ما غصه میخوری ما خوبیم از بقیه هم بهتر مشکل اقتصادی داریم مثل همه کشورها ولی بخاطرش دینمون رو نمیفروشیم
پسر خوبی هستی دوست دارم مصطفی
ناراحت هم نمیشیم اصلا چون قراره بحث منطقی کنیم نه که دعوا کنیم هر کی باخت از عصبانیت به خودش بپیچه!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا فقط غلط گیری می کند و خاصیت دیگری ندارد ا
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخه از شما زیاد خاصیت می رسه به همه!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۸
۲
چرا فقط به حجاب زنها گیر میدین؟بعضی از این به اصطلاح آقایون رو دیدین؟!یا به نفعتون نیست درباره ش حرف بزنین؟!
حجاب فقط مختص خانم ها نیس!.
حجاب فقط"پوشش"نیست!
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا جون با این بصیرت یزیدیت منو کشتی.
چرا بحثو عوض می کنی؟
فاطی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اه یزید خیلی بی نمکی بتمرگ سر جات اینقدر پارازیت نیانداز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درسته
ولی نورا سر دسته کوراست!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
میام لهت می کنم یزید.هی همینو میگی.تیکه ی جدید بیا.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس اگه با مسخره کردن اسم من دلت خنک میشه و از "عقده"هات کم میشه باشه من حرفی ندارم!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
نورا خانم:
کامنت ات ربطی به بحث نداشت"ولی باهات موافقم"جز جمله آخر که برام روشن نیست؟
_________________
حجاب اگه پوشش نیست،پس چیه؟؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به به برادر بسیجی یزید.
برادر ناشناس شما هم با یزید رفیق و همکلامی!
as
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۴
۸
واقعا متاسفم
فخا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۸
۴
حالا گفتم چي شده...
خاك تو سرتون كنم.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لخت شدن - شبهای پاریسی و بوسه و ...
------------
چیزی نیست
ناموس داری؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
............... خودت بی فرهنگ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
می خواستی چی باشه ................... بی تربیت
hosein
|
UNITED STATES
|
۲۱:۲۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۷
۹
حضرت عباسی اينا یه دوش بگيرن ديگه ..... نگاهشون نميکنه...
احسان
|
UNITED STATES
نیاز به دوش هم نیست همین الان هم به زور میشه نگاشون کرد.
ناشناس
|
UNITED STATES
خوب پس تحریک کننده نیستند دیگه ؟! پس بی خیالشون بشین.
ناشناس
|
UNITED STATES
همه با پارتی شدن بازیگر .اینا هنرمند نیستن
راحیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۴
۵
آقایان خانمها همه چیز جای خودش...رسیدگی و جمع کردن فقر از کشور جای خود و بحث خودش را دارد...حجاب آقایان جای خودش رادارد...نمی دانم این چه رسم خلاف منطقی است که تا به موضوعی اشاره می شود...یک عده می گویند پس فلان چیز چه...بروید بهمان را درست کنید...این که حرف نشد...اینکه حجاب این دوستان خلاف شرع ماست، خلاف قرآن ماست جای خود...اشکالاتی که جاهای دیگر هم وجود دارد جای خود...الان موضوع این است، این زیبایانه خفته بروند در جایی و کشوری چنین عرض اندام و موضع گیری کنند که این عقبه اسلامی و انقلابی را نداشته باشد...زن مسلمان به لحاظ ظاهری اگر حجاب نداشته باشد فرقی با غیر مسلمان ندارد...انقلاب کردیم برای اینکه اسلام را می خواستیم...برای بدست آوردنش خون دادیم برای حفظش هم خون باشد نثار می کنیم...ما به این الگوهای بد حجابی معترضیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۶
۷
اقای سعید بیشترین بدحجابی دربالای شهرتهران است شما یک مقایسه بین پایین شهر تهران وبالاشهر تهران کنید ببینید کدام قسمت بیشتر پوشش نامناسب وجودارد بدون شک در قسمت بالای شهر تهران بیشترین بدپوششی وجود دارد علت این بدپوششی ماهواره است هرمنطقه ای که بیشتر ماهواره وجود داشته باشد بد پوششی دران منطقه بیشتر است در اخر شما هرچیزی اسلام به نفع شما باشدایرادی ندارد درباره ان بحث شود ولی وقتی درمورد حجاب صحبت میشود که شما خوشتان نمیاید میگویید مگر اسلام فقط این است چرا به چیزهای دیگر نمی پرداریددر حالی همین بد پوسششی باعث فساد در جامعه میشود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هر جا هر چی به نفع باشه همون درسته
توی فیلم به نفعمونه که بگیم فقرا چادری هستن
توی سایت به نفعمونه بگیم فقرا بی حجابی میکنند و فساد
افتاد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حجاب هرگز در قرآن زوری و اجباری نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بهتر است به جای گیر دادن مدام به زنها مردان این جامعه مردسالار را تربیت کنید که در رابطه با زنها فقط .................. این همه مرد وقیح را که در خیابان با افتخار اسم ...... را عربده می کشند نمی بینید ؟ دیواری کوتاه تر از زنها نیافتید ؟ اینطور که پیش می رود یک روزی بعضی زنها را فقط بخاطر نوع راه رفتنشان خانه نشین می کنند چون راه رفتنشان باعث شده یک پیرمرد پیزوری تحریک بشه!!!! مملکت مردسالار
یکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای ناشناس دوم
شما متخصص دین هستی که تعیین میکنی حجاب در دین واجب هست یا نیست؟
هیچ کس تا بحال نگفته حجاب در اسلام اختیاریه
حکمت اجتماعی زیادی داره برای همین خدا واجب کرده
مراجعه بفرمایید به کتاب روانشناسی اجتماعی نوشته الیوت ارونسون مکرر چاپ شده در مورد حجاب و اسلام صحبتی نکرده ولی بخون حکمتشو میفهمی
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۴ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۷
۵
الهم عجل لولیک الفرج(خدایا تو را به مقام امامت مهدی فرجش را برسان)
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۳
۸
به خدا امام عزیز تو بهشت زهرا اشتباه گفت !
باید می گفت ما با سینما مخالفیم ! سینما=فساد
آخه این چور اسلامی هستش که اینا رعایت می کنند کفر اینا از کفر صد تا کافر بدتره !
فرزین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
توبه کن ممد جون.
امام و اشتباه!
نزدیک به معصوم و اشتباه.
امشب بسیجیا دخلتو آوردن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
می بینم که سایت صراط شده پاتوق نیروهای طالبان ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
طالبان یا غیر طالبان جایی برای امریکا پرست های خائن بی وجود نیست .
راحیل
|
UNITED KINGDOM
|
۰۹:۱۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۳
۴
آقایان خانمها همه چیز جای خودش...رسیدگی و جمع کردن فقر از کشور جای خود و بحث خودش را دارد...حجاب آقایان جای خودش رادارد...نمی دانم این چه رسم خلاف منطقی است که تا به موضوعی اشاره می شود...یک عده می گویند پس فلان چیز چه...بروید بهمان را درست کنید...این که حرف نشد...اینکه حجاب این دوستان خلاف شرع ماست، خلاف قرآن ماست جای خود...اشکالاتی که جاهای دیگر هم وجود دارد جای خود...الان موضوع این است، این زیبایانه خفته بروند در جایی و کشوری چنین عرض اندام و موضع گیری کنند که این عقبه اسلامی و انقلابی را نداشته باشد...زن مسلمان به لحاظ ظاهری اگر حجاب نداشته باشد فرقی با غیر مسلمان ندارد...انقلاب کردیم برای اینکه اسلام را می خواستیم...برای بدست آوردنش خون دادیم برای حفظش هم خون باشد نثار می کنیم...ما به این الگوهای بد حجابی معترضیم.
سعید
|
UNITED KINGDOM
راحیل خانوم این گیر شما به حجاب و اینهمه تاکید شماها به جدا سازی و حجاب اجباری و اینها بنظرت در این 33 سال چقدر باعث شده مشکلات امنیتی و خانوادگی مردم کمتر بشه. الان شما تشریف ببرید به دادسرها ببیند چقدر این روش جواب داده. کسی با حجاب مشکلی نداره با حجاب اجباری و زوری مشکل داریم. شما هم مشکلتون فقط حفظ ظاهر جامعه است اینکه اون زیر چه خبره عیبی نداره
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
سعیدجان
شنیدیم مزدور هستی و پول میگیری تا دین رو تخریب کنی؟حقیقت داره ؟ تلخه؟
اگه میخوای ببینی اون زیر چه خبره باید بری سراغ ......... و خبر بگیری- کسی که به یک ملت توهین میکنه لیاقتش همین جوابه- تو که به این ملت اینقدر بدبین هستی و از نظرت بد هستن بیخود میای توی سایت ایران حالیته یا بگم ......... حالیت کنه؟
هم وطن فروشی هم هموطن فروش
نیلی
|
UNITED KINGDOM
سعید ادم تو هم عقایداش می گرده برام جالبه چرا همش اینجایی و با این واون دشمنی اخه چیزی که عوض نمیشه
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۱:۰۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۷
۲
که چی
اتا ترک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۷
۵
همتون یه کرباسین و دارین شعار میدین راستی 22 بهمن موز میدن بخورین .موز نشانه شیر شدن بعد زیاد خوردن موجب گدایی میشود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بی ادب یادت ندادن به یه ملت توهین نکنی؟
ضمنا ما که مثل تو همه جا برای موز خوردن نمیریم-بیچاره از اعتقاد و سیاست چیزی سرش نمیشه فقط به خوردن فکر میکنه
بخور بخور،بخور بخور هی هی ......
تو فقط بخور به چیزهای دیگه کار نداشته باش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چی شد ؟ آتا تورکم اگه می خواست فارسی حرف بزنه بهتر حرف می زد.
مینو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اشما از کجا فهمیدی کلک .به ما هنوز خبر نرسیده.
یادبود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۲
۷
بچه ها جوگیر نشید این حرفایی که صراط زده درسته همش ولی چه ربطی داره بهم آخه ؟ دو تا فضای جدا رو بهم میچشبونید که چی بشه ؟ اینا بازیگرن!
بابا یا نباید سینما داشته باشیم یا اگه داریم ماهیتش همینه دیگه .مگه میشه خانمی که با حیا و با حجابه بره سینما !بعد حس بگیره بشه شوهره یکی دیگه تو یه پروژه 6 ماهه ! ول کنین دیگه انقد شلوغ بازی در نیار صراط جان.سینما همینا رو میخواد دیگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
میشه با حجاب هم توی سینما رفت و خود را حفظ کرد ولی عرضه میخواد-البته با بخش شوهر که گفتی موافقم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همین دیگه.زن بازیگر نباید حس بگیره :)
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۱۰
۲
شما روی طالبان رو سفید کردید ضربه ای که شما به اسلام زدید شاه تا هزار سال نمی تونست بزنه
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۳
۶
وقتی رفتن ان طرف اب چه میشوند مثل گلشیفته بهتره از سینما اخراج شوند
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۶
۲
بشینید ببینید کجای کارتون اشتباه بوده که هرنسل ازنسل بعدی بدتر میشه بخدا ما مسلمونیم همه جای دنیا به دینشون احترام میذارند غیراز کشورما.
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۴
۸
سينما و تلوزيون را بگند كشيدن هيچ ، جامعه را هم به گند كشيدن .. اين ....... ها شدن مدل والگوي بعضي از دختراي ايراني ... آي مسئولين در اين سينما را تخته كنيد.
یک طلبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا تند نرو پیامبر بعضی از مشرکین همه کاره را ادم کرد و توهین نکرد البته بعضیهاشون تا اخر هم ادم نشدند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تا وقتی آنجلینا جولی و هیلاری داف و جنیفر لوپز هستند کسی از این زاغارت ها الگو نمی گیره. بیخود جو ندین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس راست میگه
این همه ادم مسلمان در فلسطین و بحرین و مصر و ....از نظر ایشون نقاشی هستن. درکش همین قدره دیگه. فقط امثال خودشو میبینه
یکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چرا نظر منو درباره ناشناس نمیزنین؟ نکنه ایشون هم از نیروهای خودتون هستن؟
جوابش: اونها الگوی حضرت عالی هستن- لطفا برای بقیه نظر ندید- برو ببین الگوی بیداریهای اسلامی و جوانانشان در منطقه کیه؟ تا کور شود آنکه نتواند دید
mh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۵
۶
آنجلينا جولي بايد پيش اينا لنگ بندازه (سلحشور )
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جواب بالایی رو بخون
سوسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۶
۸
سال جدید سال خونه تکونی سینما و آب و جاروی حسابیه.این خواست ملت ایرانه.باید هنرمند ها را الک کنیم حتی اگه چند سالی درب سینما ها بسته بشه و فیلم و سریالی بیرون نیاد.این یه انقلاب فرهنگیه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خب بعد شما میری فیلم خوب بسازی ؟بلدی یا هنرت نابلدیه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همون ناشناس بالا هستم
البته قبول دارم نباید اینطور باشه ولی مشکل قشر دینداره که اهل رقابت نیستن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سوسن اون وقت بازار ماهواره سکه میشه هااا...نگو نگفتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به هر حال اگر سینما نداشته باشیم بازم بهتر از این ام الفساده که الان جامعه رو به فساد می کشونه.
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۲
۷
اگر یک نفر از این در بمیرد ملامتی بر او نیست
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۵۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۵
۳
وقتی که کسی قلبا به حجاب اعتقاد نداشته و حجاب از سر اجبار به خاطر قوانین کشور اسلامی رعایت کنه مسلما سر بزنگاه خودش رو نشون می ده...خیلی از همین بازیگرها وقتی میروند خارج از کشور حجاب را بر می دارند.
ناشناس
|
UNITED STATES
ربطی به اجبار نداره
طرف خودش باید ادم باشه
نفس هم اجباریه . بدت میاد نکش حرف غیر منطقی هم نزن-غذا هم اجباریه-کار کردن هم اجباریه و .....
نورا
|
UNITED STATES
پسر ترسو یه دفعه گفتی فهمیدیم!لازم نیست با اسم های مختلف بیای و یه چیزو هی بنویسی!!!قاه قاه قاه قاه
ناشناس
|
UNITED STATES
نورا هم با اسمای مختلف حرفای تکراری زیاد می زنه
پسر شجاع
|
UNITED STATES
نوار ديووينه بودي، ديوونه تر شدي!!
من مثل تو از اسم خودم كه نمي‌ترسم. اگه نظري بدم، اسمش حتماً "پسر شجاع" هست.
برو پيش يه دكتر خوب، شايد راهي پيدا بشه!
ناشناس
|
UNITED STATES
اخه تو خیلی ترسناکی. از قدرتت میترسه جوجو
مینو
|
UNITED STATES
امریکایی جوابتو گرفتی نفس نکش اجباریه
ناشناس آخر
|
KUWAIT
|
۲۳:۰۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۸
۱
به نظر من زنهاي ايراني كلا زياد آرايش مي كنند و اين ربطي به هنرپيشه ها نداره . خيلي از دخترهاي جوان خودشان را شكل جن مي كنند و نصف موهايشان را هم مي ريزند بيرون . به نظر من چون حجاب در ايران اجباري است زنها سعي مي كنند كه به نوعي با غرب كه كلا حجاب در آن نيست برابري كنند. براي همين سعي مي كنند كه از غربي ها كم نيارند . سعي مي كنند مثل غربي ها بشند. كه به نظر من اول بريد مسئله ي غرب زدگي را در ايران حل كنيد . بعد هم برخورد مردها با زنهاي جامعه بد است . تا يك زن را بدون آرايش در سنين ميان سالي مي بينند بهش مي گويند : مادر
آقا ما به شما بگوييم : پدر ؟ خوب است ؟
چرا يك روز به ما (ضعيفه )و يه روز (مادر )مي گوييد ؟ آخر زنها بايد خودشان را حسابي آرايش كنند و مانتوي كوتاه بپوشند كه بهشان نگوييد : مادر ؟
چرا ما زنها را با گفتن اين كلمه تحقير مي كنيد ؟
من دارم واقعا رنج مي برم . در شهر ما تا يك زن ميانه سال بدون آرايش با مانتوي بلند مي بينند بهش مي گويند : مادر .
شما زنها را وادار مي كنيد كه برند لباس تنگ بپوشند و آرايش كنند كه نشنوند : مادر
من از مردهاي ايراني گلايه دارم. بريد فرهنگ مردمي تان را درست كنيد .
چرا به زنها ، خانم نمي گوييد ؟
زنها تا به 40 سال مي رسند پيرزن مي شوند ؟ بعد گلايه داريد كه چرا حجاب خوبي ندارند ؟ شايد خيلي از زنها مي خواهند جوانتر از آنچه هستند به نظر برسند . آره يكي از دلايل بدحجابي زنها ، شما مردها با مادر مادر كردنتان هستيد .
بی یو
|
KUWAIT
البته باید دقت کرد که این بلندگوی حجابت رو رعایت کن رو فقط رو به خانم ها نباید گرفت .شما به سادگی می یابید که درصد بالایی از دخترها نوع پوششی که همسرشون میخواد رو انتخاب میکنن پس غیرت درست و به جای مردان و توجه انها نقش موثری دارد البته در کنار اهمیت خود خانمها 100%
ناشناس
|
KUWAIT
قبوله -کارشون اشتباهه
من خودم خیلی دقت دارم وهیجوقت تابحال به یک خانم نگفتم مادر
ولی قبول داری که دلیل محکمی برای بی حجابی نمیشه؟
ناشناس
|
KUWAIT
اختیار داری به زن میانسال می گن پیرزن!!! بعد پیرزن رو هم برای تحقیر استفاده می کنند وگرنه پیری هم مرحله ای از مراحل زندگیه... باید نگاه مردسالار و ابزاری که به زنهاا میشه رو درست کنید و به زن به عنوان یک انسان که داری چند بعده و فقط بدن نیست نگاه کنید وگرنه زنها سعی می کنند تا جایی که می تونن همون بدنی که هستند رو دایما به رخ بکشند.
ناشناس
|
KUWAIT
هه هه آره پيرمردهاي شصت ساله به زن جوون سي و چند ساله مي گن خواهر يا حتي حاج خانم ! بعد مردهاي پنجاه ساله به زنهاي پنجاه و چند ساله يا چهل و چند ساله مي گن مادر :))) آدم مي مونه چي بگه ؟! يه بار يه خانوم چهل و هشت ساله اي از آشنايان به مردي حدود پنجاه ساله که بهش گفته بود مادر پريده بود که: يعني من چند سال قبل از به دنيا اومدنم .......... پست کردم اين دنيا ؟! :-)
یک زن
|
KUWAIT
من خودم مادرم مگه چه اشکالی داره مادر واقعی اسوه فداکاری
نورا
|
KUWAIT
ناشناس آخری از دهنت مروارید میریزه.ایول.
پسر شجاع
|
KUWAIT
شبيه جن رو خوب اومدي!
قصد بي احترامي به خانمها رو ندارم، خانم با ايمان زياد هست، اما بعضي از دخترها تيپ شبح مي‌زنن! فكر كنم مد شده! واقعاً ترسناكه. يه جوريايي گچ‌مالي مي‌كنن انگار تازه از تو قبر پريدن تو خيابون!
جان من به دوستانتون بگيد اين تيپ شبح و ميت رو بي‌خيال بشن! همون حجاب كامل(چادر) در نظر ما پسرها خيلي قشنگ‌تر، متين‌تر و بهتره.
نورا
|
KUWAIT
پسر ش...
تو از جانب خودت صحبت کن.
داداش کایکو
|
KUWAIT
نورا
اول تو از جانب خودت صحبت کن بعد به بقیه بگو
پسر شجاع
|
KUWAIT
كرفس، من از جانب خودم و پسرها صحبت كردم. تو كه ادعاي دختر بودنت ميشه چرا هول شدي؟!
مگر اينكه...
حامی پسر شجاع
|
KUWAIT
جواب ن...
تو براچی از جانب خودت حرف نمیزنی؟
پسر شجاع
|
KUWAIT
خطاب به "حامي پسر شجاع":
قربونت برم. فداي همه بچه حزب اللهي‌ها؛ فداي اين وري‌ها، اون وري‌ها. همه طرفداران اسلام و ايران.
"يا حق"
نورا
|
KUWAIT
پسر ترسو یه دفعه گفتی فهمیدیم!لازم نیست با اسم های مختلف بیای و یه چیزو هی بنویسی!!!قاه قاه قاه قاه
نورا
|
KUWAIT
توبهشون فحش نده و اتهام نزن قربونی شدنت پیشکش!
ناشناس
|
KUWAIT
نورا
من مثل تو اصرار ندارم اسمم رو بزنم یه بار نوشتم نظرم رو نزدن دوباره نوشتم حوصله اسم زدن نداشتم
چرا همیشه اسمتو میزنی؟ عقده شهرت؟
نورا
|
KUWAIT
عاقلان دانند!
پسر شجاع
|
KUWAIT
نظر ناشناس آخري نظر من نيست. اگه خود نور... نباشه، يه مريض ديگه هست كه رواني بودنش رو داره به همه اثبات مي‌كنه.
خواهشاً انقدر ... داشته باش كه اسم خودت رو بزني و از ديگران هزينه نكني ديوانه.
یک زن
|
KUWAIT
پسر شجاع خیلی شبح و مرده را خوب اومدی کیف کردم خودم هم خانمم گچ مالی راست را راست میگی
نازنین
|
KUWAIT
نورا عزیزم یک ویزیت لازم داری دوستدارت
نورا
|
KUWAIT
پسر شجاع خداوکیلی من جای توننوشتمو
من از این عادتها ندارم.من روبازی میکنم و مرام دارم داداش
ناشناس
|
KUWAIT
پسر شجاع
بابا اون ناشناسه من هستم. جای کسی هم نظر ندادم- جواب نورا رو دادم فقط عمدا اسممو نزدم که نفهمه کی هستم
پسر شجاع
|
KUWAIT
خوب! پس هيچي!
موفق باشي.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۶
۲
به شما چه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به تو هم چه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۵
۴
قربون دهنت به اجبار گفتی ها......
حجاب زوری همینه تا کسی درکش نکنه که نمی تونه باحجاب بشه .
یک زن معمولی معمولی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تا اونجا که من فهمیدم درک حجاب یعنی پذیرفتن کالای جنسی بودن زنان ! لااقل همه علاقه مندان حجاب که من در این سایت و سایتهای مشابه دیدم بی بروبرگرد زنها رو کالاهای جنسی می بینند که باید بسته بندی شوند و با بالا رفتن سن هم مستهلک و در نتیجه بی ارزش می شن. توجه کنید به نگاهی که این افراد به زنهای میان سال دارند.(البته در فکر این جماعت میان سالی اصلا برای زنان تعریف نشده چون زنان انسان نیستند!)به این دلیل که زن میانسال جاذبه های جنسی یه زن جوون رو نداره به راحتی با استفاده از کلمه پیرزن تحقیرش می کنند. زنهای پیر رو هم همینطور.پیری از نظر اینها یعنی بی ارزشی زن. در صورتی که در مورد مردان هرگز همچین نگاهی ندارند.و میانسالی و پیری رو مراحل طبیعی زندگی یک انسان یعنی یک مرد می دونند.بد می گم صراط جون؟! پس تاییدم کن :)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب سرکار خانم یک زن معمولی
نپذیرفتن حجاب یعنی پذیرفتن کالای جنسی چون همه بهش بد نگاه میکنن و براش بوق میزنن-حجاب که فرار از اون موقعیته نه جنسی شدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گمون نکنم تو آن چنان معمولی هم باشی . به هرحال هیچ مرد مسلمونی به یک زن پیر محترم جسارت نمی کنه . برعکس خیلی هم محترمانه با اون برخورد می کنه . فقط با زن های پیر یا جوان که خودشون رو کالای جنسی می دونن باید به مقتضای رفتارشون برخورد کرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه عزیزم اینطور که من می بینم حجاب یعنی ما قبول می کنیم کالای جنسی هستیم و برای مردها درست شدیم.پس حجاب می گذاریم که غیر از شوهرمون مردان دیگه ازمون استفاده نکنند!!! به نظر من اگه در صدر اسلام گفته شد زنها حجاب بگذارند به دلیل جامعه بدوی اون زمان بوده الان که پلیس و قانون هست و آموزش پرورش و این همه رسانه برای فرهنگ سازی حجاب الزامش رو از دست میده.ولی متاسفانه نگاه مردسالار مقاومت می کنه. بی حجاب بودن هم ربطی به مانکنهایی که توی ذهن شماست نداره آدم می تونه بی حجاب باشه و انسان باشه.
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۷ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۹
۷
برید گمشید .
مردم دارن از گشنگی میمیرن همش به خاطر خیانت مسئولین ،شما گیر دادین به این بنده خدا ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مردم همه کشورها مشکل مالی دارن-همه جا مسئولین خیانت کردن؟ یه چی میگی ها!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خودت گمشو بی ادب
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولاً مردم همه دارن از گشنگي مي‌ميرن؟!!...
ثانياً خودت برو گمشو از پاي اينترنت اون ور تا از گشنگي نميري! تن پرور!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آهای پسر ظاهرا شجاع!
لیچار نگو!اینجوری می خواستی محیط سایت رو پاکسازی کنی!؟اول از خودت شروع کن که دیگرانو با القاب زشت صدا نکنی!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پسر شجاع بی ادبی نکرده . جواب بی ادب ها رو داده . با بی ادب ها نمیشه ادب به خرج داد.
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا ج...
جواب بعضي‌ها خاموشي است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چرا نظر منو نمیزنین؟
جناب نورا شما چرا فکر میکنی پسر شجاع میخواد محیط سایت رو عوض کنه؟ نکنه خودت این کاره ای؟ ای سوتی
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من فکر نمی کنم،خودش پایین تر گفته
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عمراً اگه بخوام محيط سايت رو عوض كنم!!!
فقط دوست دارم با دوستان منطقي، موافق يا مخالف، گپ منطقي بزنم.
همين
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پسر ترسو اون ج... که گفتی به من خودتی و دوروبریات
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پسر شجاع||۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹

(راجع به نظر ناشناس عرض كنم، تو يه سايتي ميرفتم قديما، بعضي افراد از تو ايران با پرچم كانادا، آمريكا و ... ظاهر ميشدن. وقتي هم مي‌پرسيديم ميگفتن ما تو ايرانيم ولي نمي‌دونم از يه امكاناتي استفاده ميكنيم كه من بلد نيستم! بر عكسش هم هست يعني از كشور ديگه باهمون امكاناتي كه من يادم نيست چي بود!
در مورد نظر نورا، حق با شماست، موضوعات مهم هم در كنار موضوعات بي‌اهميت وجود داره، ولي من عميقاً اعتقاد دارم موضوعات مهم رو وقتي ميشه ياد داد و ياد گرفت كه محيط كاملاً پاكسازي بشه! از جمله محيط سايت از نظرات تمسخر آميز و توهين آميز. به همين خاطر با كسانيكه عادت كرده اند ليچار بار همه كنند، نميتونم كنار بيام و تا از رو نرن، آروم نمي‌گيرم.)
بالا حرفای تو بود که سندش چندتا کامنت پایین تر هست.دروغگو کم حافظست ترسو!
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اتفاقاً اون ج... خودتي نورا ج...
واسه خودت ساختمش. فقط برازنده تو هست!
هه هه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا
مثل اینکه معنی کلمه سوتی رو نمیدونی؟! خیلی جای تعجبه
سوتی یعنی کسی که خودشو لو میده حالا فهمیدی دختر شجاع و بی باک
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عجب!!!
کامنت من که در مورد سوتیه چاپ نشده هنوز!!!
تو چطور دیدیشو جوابشو دادی!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا
منظورم کلمه سوتی در کامنت: چرا نظر منو نمیزنین بود.
چرا بدبینی اینقدر؟ بد برداشت کردی- دیدم پایینش عصبانی شدی گفتم شاید معنیشو نمیدونی
من
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۵
۶
این آناهیتا نعمتی از سنش خجالت نمیکشه؟؟؟

کجا داریم میریم؟
گلشیفته های داخل دارن از خارجی ها جلو میزنن!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مگه چند سالشه نکنه این هم به قول زن ستیزهای حاضر در سایت پیرزنه و ما نمی دونستیم ؟! شنیده بودم به زنها چهل و چند ساله و پنجاه ساله میگن پیرزن ولی در مورد زن سی و چند ساله اولین باره می شنوم :)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۹
۴
به قول رئيس جمهور 24 مليوني و مكتبي ........ اب بريزيد همون جاتون كه ميسوزه
من
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جوجه رو آخر پاییز میشمرن...
سوختگیها هم اون موقع معلوم میشه ماله کی بیشتره!
یه کاسه آب برای خودت نگه دار لازم میشه!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۷
۴
نگران این خانم نباشید.طرفهای خودشون هم نانسی عجرم و....میبینه وهم هزاران زن فلسطینی بی حجاب رو.مثل شما عقده ای و بدبخت و ندید بدید نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بی تربیت- حتما هر کی هم بی ادبی میکنه تو رو دیده؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط من عقیدم با تو متفاوته اما باید بگم باشرفی.دفاعیاتم رو گذاشتی در حالیکه می تونستی نذاری.درود بر شرف صراط.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا بانجون دور قاب چین
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو بترک!!!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۰
۲
هو چقدرم زیاد نظر دادن نمیشه خوند
خدایش چند روز نظر ندید تا ماهم بخونیم نظر بدیم
شاید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۱
۵
شاید اگه همه چی از اول شروع می شد یه طور دیگه رقم می خورد


شاید
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۷
۴
من اصولاً سايت‌هاي موافق و مخالف زياد چرخ مي‌زنم. تحليل من در مورد نورا يكي از اين 3 مورد هست:
1- فعالي اينترنتي از آن‌سوي آّ‌ب‌ها. جمعاً مثلاً200سايت بصيرت افزا هم داشته باشيم، پول به 200نفر دادن از سوي عمو سام، سخت نيست. اين‌طوري جو منطقي سايت‌ها، به صحنه نزاع تبديل مي‌شود.
2- شخصي از خود سايت، كه بي خودي جنگ راه مي‌اندازد تا همه بيايند و نظر دهند و آمار نظرات افزايش يابد.
3- افراديكه فكر مي‌كنند سايت، محل خوبي براي تغيير تفكر تمام كائنات است! و تصور مي‌نمايند با نظر گذاشتن، تفكر خود را در سرتاسر گيتي صادر نموده اند.
البته مورد 3 احتمالش كم است.
مچت رو گرفتم نورا نه؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پرچم نورا مال ایرانه نابغه جان
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی جالبه!
چقدر من توجهتو جلب کردم که یه کامنت کامل رو به من اختصاص دادی!داداش منو ول کن موضوعات مهمتری هم هست!
کیمیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باهات موافقم با سعید همه جا پلاسه
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راجع به نظر ناشناس عرض كنم، تو يه سايتي ميرفتم قديما، بعضي افراد از تو ايران با پرچم كانادا، آمريكا و ... ظاهر ميشدن. وقتي هم مي‌پرسيديم ميگفتن ما تو ايرانيم ولي نمي‌دونم از يه امكاناتي استفاده ميكنيم كه من بلد نيستم! بر عكسش هم هست يعني از كشور ديگه باهمون امكاناتي كه من يادم نيست چي بود!
در مورد نظر نورا، حق با شماست، موضوعات مهم هم در كنار موضوعات بي‌اهميت وجود داره، ولي من عميقاً اعتقاد دارم موضوعات مهم رو وقتي ميشه ياد داد و ياد گرفت كه محيط كاملاً پاكسازي بشه! از جمله محيط سايت از نظرات تمسخر آميز و توهين آميز. به همين خاطر با كسانيكه عادت كرده اند ليچار بار همه كنند، نميتونم كنار بيام و تا از رو نرن، آروم نمي‌گيرم.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کیمیا جون تو چرا میسوزی!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا خیلی جاها جواب منو داده البته با اسم دیگه ای که زدم به نظرم غیر منطقی و تند نبوده، فکر نکنم اونوری باشه-در هر حال همه چیز محتمله- سعید هم یه ادم خیلی تندرو هست که هیچوقت تا به حال حرف منطقی رو جواب نداده و قریب به یقین مورد داره -از صراط تعجبه که چرا به سعید راه میده
چشم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط عزیز همه را زدی این را هم بزن انصافا
خیلی ها توی تاریخ خواستن روشنفکری کنن ولی گمراه شدن، میخواستن بگن ما زرنگیم و مثل بقیه از روی پشت بام نمی افتیم پایین ولی اینقدر عقب عقب رفتن تا از اون طرف افتادن پایین!
کار صراط هم در میدان دادن به امثال سعید همینه-میخواد بگه من حتی نظرات مخالفین را هم میزنم ، ولی بعد این میشه که میبینید، یه عده هر شبهه ای بخوان مینویسن بقیه هم میخونن و گمراه میشن.با این خبر یه ابرو درست شد و صد چشم کور -فعلا که سعید و امثالش از این اب گل الود کوسه میگیرن نورا و بقیه را نمیدانم
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برو دکترآروم میشی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آفرین پسر شجاع ، اینو فرش بده بره .
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا من خودم هستم از خودم بپرسین
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا رو نمی دونی!؟چشمم روشن!
بابا من بی گناهم
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من از همتون معذرت میخوام غلط کردم ببخشید
سعید هم غلط کرد 100 بار - خوبه ازم راضی شدین؟
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منون كه عده‌اي نظر مرا پاسخ موافق و مخالف دادند.
بنده بر روي سيستمي كه هم بتواند نظرات مردم را گردآوري كند و هم مفيد و آموزنده باشد، زياد فكر كرده‌ام. به همين خاطر به سايتهاي مختلف- از طيفي كه اصلاً نظر نمي‌نويسند تا گروهي كه آن لاين نظر چاپ مي‌شود.- سر زده‌ام و البته بيشتر تحليل كرده‌ام بر روي بازخورد اين سايت‌ها.
نتيجه بررسي من اين هست:
1- نوشتن نظرات حتماً مفيد خواهد بود.
2- نظرات بايد گوناگون و چالشي باشد، البته نه به شكل مصنوعي و خود ساخته.
3- مهمترين نتيجه بررسي من اين بود كه اغلب سايت‌ها، براي فيلتر نظرات، تنها فيلتر لغوي را قرار مي‌دهند، يعني كلمه زشت و ناپسندي نوشته نشود. اما اين سيستم ناكارآمد است. آنچه ميتوانم پيشنهاد كنم به مسئولين "صراط"، فيلتر محتوايي و مضموني است، يعني تنها نظراتي چاپ شوند كه به تعميق هرچه بيشتر بحث كمك مي‌كنند.
اينجا كه نبايد محيط چت‌روم شود!
حالا فعلاً همين شكلي سايت‌هاي ايراني اداره مي‌شود، كاريش هم نميشه كرد. بايد ساخت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پسرشجاع
اونهایی که با پرچم یه کشور دیگه میاند دارند زبونم لال از فیلترشکن یا وی پی ان استفاده می کنند که تو ایران جرمه و من که استفاده نمی کنم.پس پرچمم مال وطنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس آخر آبو بریز ...!هاهاهاها
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هه هه هه هه
نورای قلابی.
خودت غلط کردن!nبار!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
معنی شجاعت بعضیا رو فهمیدیم!!!
با درستاشون جنبش سایتری راه انداختن علیه من!
با اسم من وبجای من کامنت میدن!
هاهاهاها
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود به تمام وطن دوستان.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط این اسلامیه که دفاعیه ی منو نمیذاری!؟
سپیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همش نورا کار نداری همش اسم تو پر شده
ورودجدیدحامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پسرشجاع
خیلی از کامنتت لذت بردم واقعا یه شیعه ی حضرت علی هستی مرگ بر نورا وسعید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۹
۷
به نظر من اصلا درست نیست ادم توی مملکت اسلامی باشه ورفتارولباس پوشیدنش با اسلام مغایرت داشته باشه
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۴
۲
من از همه بخاطر جملاتی که توی سایت نوشتم عذر خواهی میکنم
پشیمونم
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگر با احترام و استدلال نقد كني، احترام متقابل ما را نيز خواهي داشت و جواب منطقي مي‌شنوي.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خاک بر سرت کنن که انقدر بهت فشار اومده که به جای من و بااسم من کامنت میذاری.
مگه به خواب ببینی من پشیمون بشم.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آش به همین خیال باش!!!هه هه هه هه هه
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هه هه هه هه
به جای من وبا اسم من مینویسه بعد واسه رد گم کنی جواب میده که یعنی من نبودم!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این نورا دیوونه س .خودش کامنت می ذاره خودش می زنه زیرش . خلاصه کلا چند تا تخته کم داره .
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عاقلا دانند!
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جان، منم مي دونم ديوونه س...
موندم چرا نظرات اين ديوونه چاپ مي‌شود! شايدم واسه خنده جمع!!...
ها ها ها ها
نورای قلابی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اره من بجات معذرت خواهی کردم چون دیدم خودت خیلی تکبر داری و عذرخواهی نمیکنی- حالا براچی اینقدر عصبانی میشی. جنبه داشته باش. همینه دیگه
قاه قاه قاه هه هه هه قاه قاه قاه هه هه هه -با همسرم اینقدر بهت خندیدیم
حامی پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
میبینم که نورا به پسر شجاع هم بد بین شده- حقته که با اسمت نظر بدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آفرین خیلی متین بودی برای خودت یه کانادادرای بازکن . آخ راستی این سعیده کجاست . خیلی متلک خورش ملسه . تو هم همین طور نورا دوستتون دارم!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بخند داداش ملالی نیست.اما
از جانب من و با اسم من حرف زدی و من راضی نبودم پس "حق الناس"گردنته چون من نمی بخشمت و حلالت نمی کنم.شاد باشی.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آهای پسرک ترسو دیدی نوراهه قلابی بود و من کامنت نذاشته بودم!؟روت سیاه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینجا نورا اونجا نورا همه جا نورا بابا چه وضعشه بساط خنده است
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط آخه اين نورا ج...، آدمه كه نظراتش و ميذاري!
اين بدبخت سوخته، الان بايد پماد بدي بهش بلكه التيام يابد!
نورای قلابی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انصافا قصد شوخی داشتم - نمیدونستم به دل میگیری- شرمنده. خوبه؟ راضی باش
نورا(در جواب پسر شجاع)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1.به تو چه که در مورد جای سوختگی و پماد لازم برای بدن یک زن نامحرم حرف میزنی؟
2.خوشحالم که همه ادبیات ارزشی و اسلامیتو با من ولو مخالف فکریت باشم میبینن!
3.مرگ بر انحصار!
4.معلومه کی داره میسوزه!
5.هر چی میگی به من واسه اول تا آخرت
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورای قلابی معذرت خواهی کن.
نورای قلابی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چشم این هم معذرت خواهی:
کی با سعید میرید جهنم با پسر شجاع بیام بهتون بخندیم؟ شما هی التماس یه ذره آب کنید ما هی قاه قاه قاه بخندیم
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از دوستای خودجوششی نه!؟
13
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۱
۵
چرا با وجود داشتن حجاب باز هم متلک پرانی آقایان وجود داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چی گفتی نحسی
ستاره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
سلام دوستان
خوب می دانید در هر صنف و گروه و حرفه ای افراد مثبت و منفی وجود دارند. این هنرمندان نیز جزئی از جامعه ایرانی هستند که تنها فرقشان " شهرت " است. شاید هریک از ما جای آنها بودیم واگر بی جنبه باشیم همین می شدیم که آنها هستند... پس بیائید از خودمان شروع کنیم. اندکی بیندیشید اگر جای هریک از آنها بودید مقنعه به سر می کردید؟ چادر به سر می کردید؟ به آندسته از هنرمندان مشهوری بیندیشید که وقار و سلامت حرفه ای را با هیچ چیز عوض نکرده اند.بیائید ما در هر حرفه و جایگاه اجتماعی که هستیم جنبه داشته باشیم. خدانگهدار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما جنبه داشته باشم؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راست گفتی
لیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۱
۳
بچه ها من یه سوال داشتم به نظر شما کسی از مسولین این حرفای مارو می خونه که داریم اینقدر سر همو می خوریم؟ اگه می خونن که منم نظرمو بدم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما ميخونيم. بعداً كه مسئول شديم، اثراتش رو ميگذاره.
افق ديد اينگونه بايد باشد. هدايت صحيح افكار قبل از پذيرش مسئوليت براي 20سال آينده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من مسئولم بفرمایید. عقیدتی سیاسی کامنت ها هستم . در خدمتم
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس آخر خیلی باحال بود.ایول
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برای من ننگه که نورا از من خوشش بیاد برو عاشق یکی در قواره ی خودت بشو.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عاشق!؟
ورودجدیدحامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا
من اول به این سایت سر نمیزدم ولی از وقتی که دیدم هموطنای من افرادی مثل تو وسعید رو اینطور خالصانه سکه ی یک پول میکنن دیگه سرمیزنم .بچه ها خدا یارتون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دارمت ورود حامی جدید
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1.صفت بعد موصوف میاد داداش!
2.تورو هم حریفم!
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
" ورود جديد حامي"
ان شاء الله با تلاش و مجادت در راه خدا، بايد دوران انفعال اسلامي را به پايان برسانيم و فعالانه وارد عرصه دفاع از اسلام، انقلاب و ايران شويم.
البته مقياس تأثيرگذاري بايد از يك سايت به يك كشور و يك دنيا افزايش يابد.

"حق يارت "
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1_منظورت چی بود که صفت بعد موصوف می یاد خواهر؟
2_ حریف کی؟ حریف چی ؟
3_ من تا حالا فقط یکدفعه توی این سایت با تو همکلام شدم
4_ می خوام بدونم چرا این جایی( می دونم که بودنت این جا علتی داره . می دونم که کسی به تو توصیه کرده بیای اینجا . می دونم که تو بهش اطمینان دادی که موفق می شی . می دونم گروهی دلگرم و تشویقت می کنن. و بالاخره می دونم که تو متاسفانه همیشه با آدم های ناصاف و ناصادق ، صاف و صادقی . و با ادمهای با صداقت دشمنی می کنی.)
ورودجدیدحامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا
تا بحال تواین سایت حریف کی شدی که من دومیش باشم؟ هر وقت حرف منطقی میزنن کم میاری .برو جلوبوق بزن
پری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۴
۳
حیف که له شدن اسلام را فقط در بد حجابی می بینیم کاش دیدمان را به اندازه کل اسلام وتمام محتوایش وسعت بخشیم
..............
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۶
۵
باحضور درراهپيمايي 22بهمن وانتخابات دماغ همه اين ... و دشمنان نظاممون رو به خاك بماليم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید که دیگه دماغ نداره!!!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مگه تو دیدیش!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من که ندیدم ولی توکه نفی میکنی حتما دیدی-نکنه با هم سایت رو تخریب میکنین؟ باز سوتی دادی؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به گردنت!
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۱
۲
سلام عليكم
بله جناب قلدر.
كامنتها رو مشاهده بفرما.
چه نتيجه ايي ميگيري؟
چه عبرتي ميگيري؟
حرفهاي من يادته يا نه؟
تو كه ادعاي ارزشمداري و ولايتمداريت .سر به اسمان ميكشيد چي شده كه چنين كاربراني داري؟
همين ها رو ميخواستي؟
از كساني كه با ديدن چهار تا جوجه رقاص بد فرهنك. به شدت مست ميشوند و تمام ارزشها واخلاق رو ميبازند .چه توقعي ميتوان داشت..
زماني كه دولت محبوب وخدمتگذار را به بهانه هاي مختلف تخريب ميكردي.واز سوت وكف كركسان بي فرهنگ .ذوق زده ميشدي.
يادت هست؟
پس تحويل بگير اشي كه خودت پختي
تحويل بگير قلدر جان.
به هر حال
خودكرده را تدبير نيست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ای عمو منم از مشهدم
1قلدر کیه؟
2درست صحبت کن مست چیه؟
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۴
۴
چه راست گفت سلحشور که سینمای ما .........خانه شده است.
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۶
۶
چه راست گفت سلحشور که سینمای ما .........خانه شده است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.........ه تفكر توئه كه با هر موي بيرون زني تحريك ميشه
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت به ناشناس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس
داستان هزار ویک شب بهت چسبیده نه؟
صحبت دهه فجر و ... است شما بحث تحریک رو مطرح میکنی؟ کجای کاری؟
حجاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۴
۱
ایها الناس گوش کنید : یا من را رعایت کنید و این حرفها را نزنید و اگر هم مرا رعایت نمیکنید باز هم این حرفها را نزنید چون میدانم بعضی از شماهها مرا دوست وبعضی هم از من متنفرید صراط با تو هم هستم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۲
۴
آخه سلحشور بدبخت خجالت نمی کشی به این خواهرانت توهین می کنی ببین چقدر معصومند
سپیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کدام خواهر عروسک
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۲
۴
همه آقایون عقده ای و حقارت زده و ندید بدید دهنتونو ببندید همه غیرت و اسلام و انسانیتتون تو 4 تا نخ موی زنهاست؟ توی اون اسلام قلابی شما نگفته تهمت نزنید؟ چطور به راحتی به زنهایی که هرکدوم برای خودشون شأن و شخصیتی در این جامعه دارن می گید فاحشه؟ مسلمونای قلابی! مسلمونای عاریتی! آیا به همین راحتی به انسانی که شاید نزد خدا از شما عزیزتر باشه تهمت می زنید؟ نکنه جای خدا نشستید که به این راحتی در مورد بنده اش قضاوت میکنید و حکم میدید؟ آیا اون دنیا می تونید جواب این گناه کبیره رو بدید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینها به 4 نفر توهین کردن تو که به 200 نفر توهین کردی. گند زدی ها!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لعنت به بعضی مردای عقده ای
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا
یه بار بهت گفتم لعنت به خودت برمیگرده
(^_^)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۴
۱
-خسته نباشید آقا سعید
به نظر زیادی بیکار هستی (^_^)
دشمن مزدور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اشتباه گفتی به نظر زیادی ایشون مزد میگیره که این حرفا رو منتشر کنه
ایمان راسخ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
بعضی از این خواهران به علت حرف های دوستان و مردم و برخی به تبعیت از مد غرب این کارا رو می کنند خدا به داد اونایی برسه که به خاطر دشمنی و ضدیت با اسلام بازیچه دست بازیگردانان پلید شده اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
همه اش کار اسرائیله.
عارف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
اي ................ با اين تفكرتون.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۳
۳
در نجابت و پاکی ایرانیان باستان همین بس که اسکندر ملعون در مهمترین بیانات خویش در تخت جمشید گفت: من در تمام سرزمین ارس با انکه زنانش افت چشمانند)از نظر زیبایی( ولی به یک زن روسپی بر خورد نکردم).
شاهد سایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
میبینم که باز طرفدار خانمهای پاک و نجیب شدی از خودت و خانمها دفاع کردی- خوبه افرین افرین کور بشه چشم دشمناتون- چرا به این یارو سعید که این همه حرف مفت میزنه هیچی نمیگی؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اونی که هی به زن های این مملکت تهمت فحشا میزنه "حرف مفت"میزنه!
شاهد سایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا
سعید جون که از همه بیشتر تهمت فحشا میزنه- چرا منطقی برخورد نمیکنی؟
یکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۳
۳
لطفا دوباره بزنید
سعید خان
دقایقی پیش ساعت 21 مردم روی پشت بامها بودند- درسته ظاهرا اونر آبی ولی برای اطمینان گوشهاتو میگرفتی نشنوی-چشمهاتو هم ببند. البته هر دوشون بسته هستن
محمد.ص
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
والا بلا ما چیزی نشنیدیم خبری هم نبود....
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مردم؟؟؟! شما شمردید چند درصد مردم بودند؟
پس بخاطر همینه که کلاً یاهو و گوگل و پورت اس اس ال ایران رو بستید؟ خواستید این مردم بهم الله اکبرشون رو خبر ندهند.
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من كه كلي الله اكبر مي‌گفتم.
من مي‌گفتم بقيه تكرار مي‌كردند.
انصافاً آروم شدم. الان احساس مي‌كنم دينم رو ادا كردم.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باشه بابا!
فهمیدیم گفتی!
هی کاراشو گزارش میده!
من غذا خوردم!من ساندیس خوردم!اه!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آروم شدی!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من فکر می کردم تو به قول خودت فقط با کتک زدن این و اون آروم میشی!!!
یکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا
تو که ارزش کتک نداری
یکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید
من روی پشت بام اپارتمان از صدای الله اکبری که از همه طرف میامد تعجب کرده بودم. دور میزدم و گوش میدادم جات خیلی خالی بود . منتظر باش میخوایم قدرت رو تحویلت بدیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منم الله اکبر گفتم . ای خدا یعنی می شه بپذیری؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بر خرمگس معرکه لعنت یکی!
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولش كه اومدم تو اين سايت، ديدم "سعيد" و "نوار" به بچه مسلموناي ايراني هجوم آوردن و همه دارن دفاع مي كنند.
مي‌دونيد، راه حل دفاعي در بلند مدت جواب نمي‌دهد، چون تمام قوا و نيروها را بايد مثل يك سپر فدا كني و آخر هيچ!
اسلام به مسلمانان گوشه گير، منزوي و كتك خور نياز ندارد، بايد فعالانه عمل مي كردم و اين شد كه با خودم گفتم تا جو سايت به نفع بحث كنندگان منطقي(اعم از موافق و مخالف) تغيير نكنه، كوتاه نميام.
اين شد كه با مساعدت تمام جوانان گل و گلاب انقلابي، تاكتيك جديد رو در پيش گرفتيم.
حالا بريد تو خبرهاي سايت يه چرخي بزنيد و ببينيد كه بچه مسلموناي فدايي رهبر، مي تازند و "مواجب بگيران مغلطه كن" چگونه خزيده‌اند به گوشه رينگ!
یکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مااهل لعنت نیستیم اینم نشونش :
برای صلامطی 2کبوتر منافق، سعید و نورا صلوات
برگرفته از فیلم اخراجی ها
تلنگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۴
۵
از تو جلبک های سبز هم مگه آدم حسابی پیدا میشه ؟
مملکت اسلامی و این حال وروزشون اگه اسلامی نبود چه میکردند ....
اینا آب گیرشون نمیاد و الا شنا گرای ماهری هستند
ازانسانیت فقط برهنگی شو خوب یاد گرفتند
اگه الان نمایشگاه قرآن بود و از همین خانم ها دعوت به عمل میامد شرکت کنند کدومشون میرفتند ؟
خاک تو سر امثالهم
ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
دعوا نکنید 0
david
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱
بابا چه خبره اینجا کاش یکی هم بود به یه چیزای دیگه ای فکر میکرد
قربانعلي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
واقعا بي حيايي تا كجا؟ اما براي چه كسي؟
ناشناس
|
MALAYSIA
|
۱۸:۴۸ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۵
۳
من باز هم به خاطر انتشار عکس دخترهای خوشگل از صراط تشکر میکنم
شیرفرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۲
۵
یه ضرب المثل قدیمی میگه:
"میمون هرچی زشت تره، ادا اطفارش بیشتره" :)))))
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما به زیبای خودت ببخش!!!!!!!
شاهین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۰
۲
به جای اینکه برای دیگران حکم صادر کنید
مواظب کلاه خودتان باشید تا دوباره سه هزار میلیاد ازتون ندزدند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
۱
۰
گوش اگر گوشه توو ناله اگر ناله ماست
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
خیلی خوب