۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۵
علل گنده گویی های هر ساله اسرائیل

آیا اسرائیل فروردین به ایران حمله می کند؟

اسرائیل تصمیم گرفته است در آوریل (اوایل بهار آینده) به ایران حمله کند اما لئون پانتا از تهدیدات هر روزه اسرائیل ناخرسند است.
کد خبر : ۵۲۵۴۴

"صراط" - آمریکا و اروپا سعی می کنند نگرانی های موجود از بابت رفتارهای بعدی اسرائیل در جهان را پنهان کنند. در پی تهدیدات هر روزه اسرائیل مبنی بر تمایل به جنگ با ایران در شرایطی که غرب در شرایط وخیم اقتصادی قرار دارد و با بحران مشروعیت مواجه است، حامیان صهیونیسم را در وضعیت سیاسی  بدی قرار داده است.

به گزارش سرویس سیاسی صراط؛ روز گذشته رسانه های صهیونیست با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در نمازجمعه تهران مبنی بر حمایت ایران از همه گروه هایی که در آینده مقابل اسرائیل خواهند ایستاد، با ابزار ناامیدی از عدم حمایت همه جانبه حامیان غربی شان نوشتند: اسرائیل تصمیم گرفته است در آوریل (اوایل بهار آینده) به ایران حمله کند اما لئون پانتا از تهدیدات هر روزه اسرائیل ناخرسند است.

بان کی مون نیز اسرائیل را تحت فشار قرار داده است و با اعلام نظر رسمی سازمان ملل مبنی بر وجود اجماع جهانی برای حل مناقشه هسته ای ایران از راه مذاکره، سعی کرد عواقب تهدیدات رسمی رهبران صهیونیست را به آنها گوشزد کند.

از طرفی یکی دیگر از روزنامه های اسرائیل نیز با تیتر قرار دادن جمله امام خامنه ای در مورد "سرطانی بودن غده اسرائیل" به اظهارات نیک کلگ معاون نخست وزیر بریتانیا اشاره کرده است. کلگ در پاسخ به این سوال که "آیا بریتانیا نگران حمله اسرائیل به ایران نیست؟" گفته است: البته که نگران هستیم ولی مطمئن نیستم که بریتانیا در صورت وقوع چنین جنگی با شما مشارکت کند(!)

گفتگوهای اخیر در صحنه بین الملل خشم و ناراحتی صهیونیست ها را برانگیخته است. همان طور که رهبر انقلاب اشاره کرده بودند کشورهای غربی به اسرائیل به چشم سگ نگهبان شان در منطقه نگاه می کنند و در صورتی که این سگ از کنترل خارج شود بی شک حمایت و جایزه ای هم در کار نخواهد بود.

کن پولاک، مشاور سابق کاخ سفید و  افسر رسمی سازمان سیا و متخصص در مسائل منطقه خلیج فارس امروز به واشنگتن پست گفته است: افزایش ناگهانی بحث های عمومی در مورد حمله اسرائیل به سایت های شناخته شده هسته ای ایران - از جمله هشدار های فزاینده رهبران اسرائیل درباره حمله- گمراه کننده است.

پولاک- مدیر مرکز مطالعاتی سابان در مورد سیاست های خاور میانه در موسسه بروکینگز- گفت: "اگر اسرائیل از گزینه های نظامی خوبی برخوردار بود، قطعا در مورد آن صحبت نمی کرد و به جای هشدار به ایران، عمل می کرد". "پس این که آنها در حال صحبت کردن در مورد زمان حمله به ایران و نقشه های شان هستند، نشان دهنده این واقعیت است که واقعا گزینه نظامی در کار نیست!"

پولاک در ادامه در پاسخ به این مسئله که نشانه های زیادی در مورد وقوع حمله حتمی اسرائیل وجود دارد، توضیح می دهد که " اتفاقا موانع بسیار زیادی هم در مورد حمله اسرائیل به ایران وجود دارد به حدی که تا ۱۰ سال دیگر هم چنین امکانی برای اسرائیل فراهم نیست."

لئون پانتا هم پیش از این گفته بود تا بهار که اسرائیل تصمیم دارد به ایران حمله کند ایران مرحله غنی سازی را به پایان رسانده و به حدی در فاز فوق امنیتی وارد خواهد شد که دیگر هیچ حمله ای موثر واقع نخواهد شد.

به نظر می رسد همه تهدیدات هر روزه مقامات اسرائیلی از جمله تهدیدات روز پنجشنبه ایهود باراک و رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل که در نماز جمعه تهران بی پاسخ نماند، برای تحت فشار قرار دادن حامیان اسرائیل است تا وی را از این وضعیت سخت و بحرانی محاصره نجات دهند.

یک سال است که اسرائیل به طور غیر رسمی مشغول جنگ در سوریه، مصر، لیبی، سودان و یمن است. البته این درگیری های سخت سیاسی و در پاره ای اوقات نظامی جدای از جنگ رسمی با غزه و لبنان است. در تمام این مدت هیچ کمک واقعی از طرف غرب نرسیده است و درگیری های داخلی در جامعه اسرائیل موجبات شکست و کاهش روحیه مقاومت را در قوم یهود فراهم آورده است. سال هاست که اسرائیلی ها ملت شان را با وعده فرا رسیدن روزگار خوش  و آرمانی وعده داده شده به بنی اسرائیل، سرپا نگه داشته اند اما غافل از این  هستند که کمک الهی هرگز نخواهد رسید!

 

نظرات بینندگان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۵۸
۱۹
ای بابا من 20 سالمه از وقتی یادم میاد اینا می خوان حمله کنن اما کووووووووووو؟
بخدا اینا همش حرفه
اگه میتونست لبنان میگرفت لبنانی که ما کمکش کردیم حالا میخواد با ما در بیافته
؟
بخدا الکی گندش کردن این اسرائیل رو اندازه کرجم نیست شاخ بازی در میاره خو تو کته ادم نمیره بذارید حمله کنه نتیجش مشخصه با اینکه جنگ بده ولی جنگ بشه کللی بعدش میخندیم میخوام ببینم بعدش چی میخواد قرقره کنه
کلا کارای اسون رو ازون بچگی دوست داشتم جنگ شد یه ندا به ما هم بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا به قول آقا اینا تهدیداشون در همین حده ":یه گزینه هایی روی میز است..."
هه هه
بچه ها بهشون بخندین هیچکی دوسشون نداره!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لامسب این قدر گزینه ها روی میز زیاده، اصلیه رو گم کردند! هه هه!
aref
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول
کلی خندیدم
:))

اگر اسرائیل به ایران حمله کنه
بر اساس آمار ایران توانایی شلیک روزانه 3000 موشک(البته این حداقل آماری بود که من تا حالا شنیدم... حداکثرش بماند...) رو به اسرائیل داره!!
در طول 2 روز حداقل 4 میلیون صیونیست آواره می شوند!!
اگر یه هفته از جنگ بگذره چیزی به نام اسرائیل باقی نمی مونه!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگه مخمون رو کار گرفتید حمله کجا بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عارف واقعا فکر میکنی ایران 3000 موشک که به اسراییل برسه داره ؟ شلیک همه تو یه روز به کنار البته !
البته در خوار بودن اسراییل شکی نیست ولی تحلیل اشتباه نکنیم .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
قول میدم تو 9 دقیقه محوشون کنیم. شک نکنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هیچ وقت هیچ چی رو جدی نمیگیریم
زمان جنگ بود همه به عربا فحش میدادن میگفتن تو 2 روز تموم میشه و الکیه و اصلا این جنگ نیست و باقی قضایا حالا هم که میگیماسرائیل 30 ساله میخواد حمله کنه و ...
به خدا با عراق هم همین کار رو کردن هی 20 سال بهش گفتن گفتن آخرش حمله کردن مردمش هم بیچاره شدن بیاین یه کم جدی باشیم
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۲۶
۱۰
ضمن احترام به سلایق مختلف و اینکه هیچ گاه از نظراتم متعصبانه دفاع نکرده و همواره احتمال اشتباه خود و بر حق بودن مخالفم را می دهم (برخلاف قدرتمداران اقتدارگرا و تمامیت خواهان زروگو) چند سوال می پرسم و تا جواب نگیرم ادامه می دهم
1- در پستی و رذالت و جعلی بودن و غاصب بودن رژیم نژاد پرست صهیونیستی شکی نیست اما اگر عقلانی فکر کنیم جنگ اصلی بین اعراب و اسرائیل است و در طول تاریخ بزرگترین ضربات را از اعراب خورده ایم از قادسیه عمر تا قادسیه صدام ولی اکنون کل هزینه دشمنی اعراب با با اسرائیل غاصب را ما می دهیم و عربها با تجدید نظر در آراء و عقاید خود ، عیش و نوش می کنند چرا؟

3-صدام دیوانه با کمک اکثریت کشورهای عربی(عموی جانبازم می گوید در جبهه تعداد عرب های فلسطینی و لبنانی و مصری و .. از خود عراقی ها بیشتر بود) و البته با چراغ سبز غرب صدها هزار نفر از بهترین جوانان ایرانی را شهید و حداقل 1000 میلیار دلار به ما خسارت زد و در طول 8 سال جنگ کشور ما 80 سال عقب ماند اما اکنون1000 میلیارد دلار غرامت از عراق چطور شد؟چرا پیگیری نمی شود کویت بیشتر غرامتش را از عراق گرفته چرا ما حق ملت ایران را نمی گیریم؟؟
4- چرا کشور عربی قطر که با هیچ مقیاسی (تاریخی ، جمعیتی و وسعتی) قابل مقایسه با ما نیست سوگمندانه با همکاری همان کشورهای استکباری چندین برابر کشور 80 میلیونی ایران از میدان مشترک گازی استخراج کرده و به یغما می برد؟ و عربستان هم ادر میدان های مشترک نفتی همین بلا را سر ما می آورد
5-بااین مشکلات بیکاری و فقر و ... خودمان چرا اینقدر منافع ملت ایران را به خاطر عرب های خائن و قدرنشناس بسوزانیم؟
سوال آخر: اصولاً ریشه دشمنی با اعراب و روسیه واقعی تر و تاریخی تر است یا با اسرائیل و غرب؟؟؟ و الان هم در این اوضاع حساس که از طرف همه جهانخواران غرب وشرق تحت فشاریم کشورهای خائن و نامرد عربی به کشورهای ددمنش غربی گفته اند که هزینه جنگ با ایران را می پردازند و این بزرگترین دشمنی با ملت مظلوم ایران است. چرا تصمیماتمان را عقلانی نمی کنیم تا مانند کشور ترکیه یا کره جنوبی و .... ملت خود را به سعادت دنیوی و اخروی برسانیم ؟؟
البته ملت ما به خواست خداوند متعال یک مذهب الهی را از عربها گرفته و قدردان و شاکر آن می باشند اما نباید خود را مستعمره سایر افکار و اندیشه های خرافی آنها بدانیم کما اینکه از لحاظ فکری و مذهبی اسلام را عربها قلباً نپذیرفته اند و دشمنی های زیادی با آن کرده اند لذا ما اسلام را بدون تعهد به پایبندی به خراجگزاری اعراب پذیرفتیم ولی اکنون این همه هزینه برای آنها می دهیم و جز خیانت چیزی پاسخ نمی بینیم چرا ؟؟؟
ای کاش پاسخی می دادند تا هدایت شویم!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببینید من نمی دونم این سوالا تازه واستون بوجود اومده یا از قبل هم بوده بهرحال وقتی تو دانشگاه از این بحثا میشه طرف مقابل هیچوقت نمی خواد نظری رو قبول کنه چون فک می کنه خودش درست می گه و بهمین خاطر همیشه یه ذهن داره پر از سوال.
پس اگه از این تیپ آدمایید لطفا تعصب رو کنار بذارید.
اما در جواب تمام سوالاتتون چند جمله باید بگم.در وضعیت کنونی باید ببینیم چه اموری اهم و چه اموری مهم هستند که با تاکید های فراوان آقا الان اهم امور وحدت بین مسلمانان و ایستادگی جلوی یه دشمن واحد به نام استکبار جهانیه .
پس باید همگی پشتیبان ولی فقیه و دنباله رو ایشون باشیم تا به سعادت دنیوی و اخروی برسیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درسته اعراب به ما ضربه زدن
اما سازندگی اسلام یادت رفته ها؟
ما مدیون اسلامیم
مراجعه کن به :
خدمات متاقبل ایران و اسلام "مطهری"
و
کارنامه اسلام
و
دو قران سکوت "عبدالحسین زرین کوب"
تا فرق اعراب و اسلام و بفهمی!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
احسنت.
جانا سخن اززبان ما میگوئی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام
1- اگر به نظرت ايمان داري، متعصبانه از آن دفاع كن و اجر آخرت را براي خودت بخر. اگر ايمان نداري و ته دلت شك باقيست، براي تعصب هنوز زود است.
2- جنگ اصلي بين امته‌اي مستقل و دولت‌هاي استكباري است نه عرب و اسرائيل. آن‌ها با اسلام قدرتمند و مستقل مخالفند. ما هم اگر بخواهيم قدرتمند و مستقل باشيم، حتماً با آنان درگيري خواهيم داشت.
3- در دفاع مقدس، اغلب نيروهاي دشمن به شكل اجباري و بر خلاف ميل و اراده آورده شده بودند. براي آشنايي بيشتر با صدام كثيف، جنايات اين حيوان را نسبت به مردم خودش بررسي كن. در اين زمينه فيلم‌هايي هم در بازارهاي شهر موجود است. (قبلاً در بازارها بوده الان نمي‌دانم، اما در اينترنت همه چيز هست!)
4- به بند 2 مراجعه شود.
5- اوضاع كشور را مانند شما بحراني نمي‌بينم. البته اوضاع اقتصادي بايد بهبود يابد، اما پيامبر اكرم(ص) مي‌فرمايند:
كسي كه به امور ساير مسلمانان اهتمام نورزد، مسلمان نيست.
ضمن اينكه ما مسلمانان وظيفه‌اي انساني نسبت به تمام انسانها داريم.
5- در نهايت بهترين الگوي ما مسلمانان اين حديث است:
" آنچه براي خود مي‌پسندي براي ديگران هم بپسند، و آنچه براي خود نمي‌پسندي براي ديگران هم نپسند."
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۳۴
۱۶
اسراييل از نظر ما تمام شده است فعلا بره جامعه ي اجتماعي خودش و جمع كنه بعد فكر حمله به ايران باشه توي گوگل مپ اگر نگاه كنيد ميفهميد ايران چه مساحتي دارد واسراييل چه مساحتي .
آنجا كه عقاب پر بريزد .از پشه ي لاغري چه خيزد.
اينان پشه اند و من عقابم.از سلسه ي ابو ترابم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا که اسرائیل وجود نداره. تو نقشه هم هرچی هست فلسطین اشغالیه.
دوما جرات داره بیاد بجنگه ؟نداره !
سوما ابیات زیبایی بود.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اول احسنت بر شما ای مهربان دوست داشتنی .ناشناس دوم در مورد اولا و دوما کامنتت کاملا با شما موافقم عزیزم خدا به جفتتان خیر دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به به
شعرتو بنازم
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس از اینگلیس شما هم دوست داشتنی و مهربان و از از سلسله ی ابوترابید.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانی شعرت قشنگ بود.
اگه خدای نکرده جنگ شه اسرائیل که تنها نمیاد متحداشم هستن.
خدا نکنه جنگ شه.من ار جنگ متنفرم.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئن باش نورا جان با اين جوانهايي كه ما داريم پاي اسرائيل به كشور ما نميرسه و خود كارشناسهاي غربي گفتن كه اسرائيل توي نه روز از بين خواهد رفت .شما نگران نباش مما همونجور كه از ناموس خودمون دفاع ميكنيم از شما هم دفاع مي كنيم .شما هم جزو ناموس ما هستي.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانی اما پسر شجاع میگه برو واسه خودت سوراخ موش پیداکن!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
سوراخ موش مال انسانهای ترسو است.من مطمئنم خانومی شما با توکل به خدا یک شیر زن ایرانی هستی که برای آزامایش شدن از طرف خداوند آماده ای.مطمئن باش که توکل کنندگان پیروزند این وعده ی الهیست و محقق میشود.
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا اين جا هم دست از سر من بر نمي‌داري!
تو با جان‌وار‌جونت! مكالمه كن. پاي منو چرا وسط مي‌كشي؟!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو حتی به ژانی هم اهانت می کنی!هتاک!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر شجاع من تو رو هم دوست دارم .راستي پدرتو پيدا كردي؟آخ ببخشيد اون حاج زنبور عسل بودكه بايد مادرشو پيدا مي كرد.آهان از تو بايد اينو بپرسم خرس مهربون باشيپورچي كجان؟بلاخره با خانوم كوچولو ازواج كردي؟يه موقع شده بچه ها به منم گفتن كزت رو پيدا كردي.داداش ناراحت نشي همش شوخي بود تا يكم باهم بخنديم قصدم مسخره كردن نبود انشالله كه هميشه شجاع باشي.
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانوارژان سلام
خدمت شما عرض كنم كه واسه تيكه‌هاي پدر و مادر گفتننت، مغزم سوت كشيد! هيچ توقع نداشتم كه يه بچه حزب اللهي از بين خودمون، اينطوري خطابم كنه! گرچه گفتي شوخي بود، ولي خلاصه اين رسمش نبود كاكو...
حالا من خطاب كردم به اون نظردهنده نور...!، علتش رو خودم و خودش مي‌دونه. گرچه من، روي يك سري محاسباتي، مغالطه هاي اون نور...! رو در قالب كلمه "جان وار جونت" بهش متذكر شدم، ولي اگه شما به خودت گرفتي شرمنده؛ "جان وارجونت" ساخته من براي فيمينيست ‌نماهايي است كه از هر فرصتي براي تخريب مردان استفاده مي‌كنند، و البته هنگام گل آلود شدن آب، به قول دوستمان كوسه هم مي‌گيرند.

"يا حق"
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
فحش پدر و مادر؟!!!!!!!
تأسف... تأسف...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه من علتشو نمی دونم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانی به تو توهین نکرد اما تو به اون توهین کردی،اسمشو یا تمسخر بردی.بهش تهمت زدی .اما اون با ادب ومتانت جوابتو داد،باهات شوخی کرد،بهت گفت به دل نگیر،حتی دعات کرد اما تو چی!!!؟؟؟
امثال تو هستن که آبروی حزب اللهیا رو بردن،که مردم رو از دین بری کردن.برو با خودت یکم فکر کن.
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفاً بنويسيد:
تو نور...!!! عمراً نمي‌تواني بين بچه حزب اللهي‌ها اختلاف بيندازي. من و ژان‌وارژان از يك كيش و مسلكيم. حرف هم را خوب مي‌فهميم. من هم دعاگوي او بوده و خواهم بود. تو يك "الف" بچه در آن حدي نيستي كه بين بچه حزب اللهي ها تفرقه بيندازي!
همينمان مانده كه اصول حزب اللهي بودن را از تو و امثال تو بگيرم!
اتفاقاً تا الان نشسته بوديم و فقط و فقط فكر مي كرديم؛ اين شد كه امثال تو تفكر اسلام آمريكايي را در جامعه رواج دادند. اسلام بي‌خاصيتي كه جهاد را خشونت مي‌داند؛ دين پرستي را تعصب مي‌خواند؛ شيطان ستيزي و استكبار ستيزي را تشنج آفريني مي داند؛ حزب اللهي بودن و بسيجي بودن را امل گري خطاب مي‌كند؛ حمايت از ولايت مطلقه فقيه را شخصيت پرستي ميداند؛ حجاب و عفاف را كهنگي تصور مي كند و... .
ما اين نوع از اسلام را نمي خواهيم. دوره شماها به پايان رسيده است.
دهه90، دهه اسلام ناب محمدي(ص) است.

ما با ولايت زنده‌ايم/تا زنده‌ايم رزمنده‌ايم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا!؟همه ی این کارا رو منه "الف بچه" کردم!؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر شجاع داداش قبولت دارم ولی این نورا هنوز جای برگشت داره ولی سعید کانادایی دیگه جای برگشت نداره .من برای نظراتشون احترام قائلم ولی باشما هم نظر وهم عقیده هستم وحمایتم از شما صدر صد است.نورا خانم شما هم توجه داشته باش اگه حزباللهی باشی بچه حزباللهی ها جونشونو برای هم دیگه میدن تا یه معبر باز کنن .
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام ژان‌وارژان.
حق يارت. ان شاء الله عاقبت به خير بشي.

خدايا، همه ما را به صراط مستقيم هدايت بفرما
مؤمنين را در پناه خودت حفظ بفرما
غافلان را آگاه و خائنان را نابود بفرما
همه ما راعاقبت به خير بفرما
" الهي آمين "
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بی ادبان را ادب و نادانان را دانا بفرما
آمین
رضوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۲۰
۱۵
تو ....... رو بچسب خر سواری پیشکش ،
پدر سوخته تو اگه میتونستی تو 33 روز جنگ از پس حزب اله برمیومدی .....
مارمولکه کنار خیابون وایستاده بود دستشو به دیوار تکیه داده بود از بالای عینک افتابی مردمو تماشا میکرد یکی اومد از کنارش رد شد زیر چشمی نگاهش کرد یارو مارمولکه صداشو انداخت ته گلوش و گفت : ها چیه تا حالا دایناسور ندیده بودی ؟!!!!
رضا(noura supporter)
|
Iran (Islamic Republic of)
اوه اوه اوه.روده هام زد بیرون بسکه خندیدم.تو رو خدا از این جکای خنده دار رو سایت نزارین
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
رضا جان از اسمت وخودت ممنونم.
رضا(noura supporter)
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهش می کنم نورا جان
فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۱۶
درست است که بهترین تسلیحات و مدرن ترین آنها در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دارد . ولی به قول یکی از نظامیان برجسته آمریکائی ؛ آنها موش های هستند در پوست پلنگ مثل تانک های تی 72 عراقی که از دست نیروهای پیاده فرار می کردند و با یک نارنجک به احترام بچه بسیجی ها کلاهشان را برمی داشتند
فتح اللهی-فرزند شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۲۱
۱۵
آمریکا و سگ نگهبانش اسراییل به همراه کفتار پیر انگلیس جمعاً هیچ غلطی نخواهند کرد.ما جوانان از اسلام و میهن عزیزمان تا آخرین قطره خون دفاع می کنیم.ایران اسلامی متعلق به آقا امام زمان دارد. رهبر فرهیخته در روز جمعه با سخنرانی تاریخی خود یکبار دیگر به دنیا ثابت کرد ما از ارزشهایمان یک قدم عقب نشینی نخواهیم کرد و استوارتر از قبل در کنار ولایت با تدبیر و بصیرمان راه شهدا و امام را طی می کنیم.انشاالله
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۲۱
۱۸
امید اول اسراییل حضور سبزی های ایران هستن و شکی در این نیست !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل تو فک نزنی نمیگن لالی!
hajix8867
|
Iran (Islamic Republic of)
oنورا خانوم ای ن حرف ممل نیست حرف شیمون پرز است خواستی یه سرچ بکن
من موندم تو شما ها چی دیدن که اینقدر بهتون امیدوارن
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
حاجی مدل دار ندیده بودیم!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۴۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۲۵
۹
اسراییل فروردین ماه نابود می شود ان شا الله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۲۱
۱۰
اسرائيل ..... ميخوره حمله كنه.
روزي كه اسرائيل اين تصميم رو بگيره روز نابودي اسرائيله.
اسرائيلي هاي كودك كش خودشون اينو بهتر از هر كسي مي دونند.
انتقام تمام مظلومين فلسطين و شهداي صبرا قانا را ميگيريم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۳
۶
آیا در صورت فروپاشی اسراییل ؛ شیاطین قلدر گزینه یاگزینه هایی دیگر آماده جهت رسیدن به اهدافشان در منطقه دارند ؟؟؟؟
آیا احتمال دارد با شکست آل یهود ؛ آل صعود نقشش را در منطقه اجرا کند ؟؟؟؟؟
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۷
۶
اسرائیل بد بختی که در جبهه نبرد با حزب الله لبنان یک بار 22 روز و یک بار 30 روز زمین گیر شد و توان مقابله را از دست داد ، چطور می خواهد با اراده حزب الله ایران به مبارزه برخیزد ؟؟؟
شاید اتفاق مهمی در اسرائیل افتاده که خودشان را دارای این حد از اعتماد به نفس دیده اند و فکر تهاجم دارند ، ولی قطعاً باید بدانند که اینجا ، در ایران عزیز اسلامی ، اتفاق هائی افتاده که آنها از آن غافلند !
ولله که اولین اشتباهشان در تعرض به ایران ، آخرین اشتباهشان خواهد بود ! و چقدر خوشبخت خواهیم بود که به وعده قرآن کریم و کلام خدا جامه عمل بپوشانیم و تک تکشان را از معبد هایشان بیرون بکشیم و راهی اسفل السافلین کنیم !
حق یار
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
جنگ به هر شکلش بده.خیلیا خانه خراب میشن.خواهشا دعا نکن جنگ بشه.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
نورای عزیز ، اگر چه در اصول و مخالفت در جنگ ، حقیر هم با حضرتعالی هم رای و هم عقیده ام و همواره طرفدار ثبات و آرامش بوده و هستم ، اما استراتژی ایرانیان عزیز در تمام ادوار تاریخ ایران در موضوع جنگ ، همیشه و همیشه دفاع از این مرز و بوم بوده و هرگز سابقه تهاجم به هیچ کشوری را در تاریخمان نداریم ، همانطور که هرگز تن به خفت و ذلت نداده ایم و هرگز اجازه نداده ایم ردی از چکمه های دشمنان در خیابانهای شهرمان باقی بماند !
اما چنانچه سوره مبارکه اسراء - آیات متبرک 4 تا 7 را مطالعه بفرمائید ، خداوند متعال انتهای سرنوشت قوم بنی اسرائیل را در این آیات وعده فرموده است و حقیر شخصاً آرزو دارم یک نفر از خیل کثیر آن قومی باشم که به وعده خداوند عمل می نماید ! انشاءالله
حق یار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران جان بازم می گم:من از جنگ متنفرم.از عواقبش بیشترمتنفرم.حتی از فکرشم تن و بدنم میلرزه.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران جان بازم می گم:من از جنگ متنفرم.از عواقبش بیشترمتنفرم.حتی از فکرشم تن و بدنم میلرزه.
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان، صبح و ظهر و شب قبل از غذا تمرين شجاعت و پايداري كن! اگه جواب داد كه هيچ، اگر نه برو و يه سوراخ موش پيدا كن!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
معنی پسر شجاع بودن رو فهمیدیم!
موقع جنگ احتمالی به زن ها میگه"برید دنبال سوراخ موش واسه خودتون!!!"
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
معنی پسر شجاع بودن رو فهمیدیم!
موقع جنگ احتمالی به زن ها میگه"برید دنبال سوراخ موش واسه خودتون پیدا کنین!!!"
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ شما بي‌ربط بود. يعني چي كه موقع جنگ به زن‌ها ميگم بريد دنبال سوراخ موش!!
خوب شما ترسيدي، تمام كائنات كه نترسيدن!
مردان و زنان شجاع كه هنوز منقرض نشده‌اند كاكو...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش کاکو به مرد میگن!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آهای پسر به ظاهر شجاع!
تو اول زنو از مرد تشخیص بده باقیه چیزا پیشکش!!!
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
اولاً نورا خانم، تقصير من نيست نورا نشنيده بودم.
ثانياً تو به فاصله 4 دقيقه، دو تا نظر تو يه صفحه و راجع به يك موضوع دادي! دائم الاينترنتي يا دنبال مطرح شدن!
ثالثاً از كجا فهميدي من ظاهراً شجاع و باطناً ترسو هستم؟!!! نكنه باطن آدما رو از پشت كامپيوتر تشخيص مي‌دي و سپس تهمت!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
سرکار خانم نورا - ترس از جنگ فقط خاص زن ها نیست ! همه ما از جنگ و عواقب دهشتناک آن هراس داریم ! اما مطمئنم همین شما اگر پایش پیش بیفتد ، ده تا از مردان جنگی جبهه کفر را حریفی ! - غیرت و حمایت از عزت و شرف و متابعت از امر ولی در فرمان جهاد ، مرد و زن نمی شناسد ! ترسی که می فرمائید ناشی از عاقبت اندیشی است و در پذیرش حکم جهاد از سوی ولی امر ، عاقبت اندیشی معنا ندارد ! و ترسی وجود ندارد !
حق یار
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران جان از ادب،متانت و آقامنشیت ممنونم.
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشم مي‌آيد يكي‌ از دختربچه‌هاي نظردهنده، دائم تلاش مي‌كند با پيش كشيدن بحث‌هاي جنسيتي، همه را فريب دهد، اما ره به جايي نخواهي برد!
برو پاي درس و مشقت!
غلام (جا ........)
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران و نورا هرهرهرهرهرهرهرهرهرهر !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
"نورا" اسم مرد هست يا زن؟
اگه مرد كه جوابتو بدم، اگه نه كه جواب نميخواد.
از کامنت های پسر ترسو!
حالا کی اولین بار بحث جنسیتی کرد!؟
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
ما با ولايت زنده‌ايم/تا زنده‌ايم رزمنده‌ايم

همگي در راهپيمايي پرشكوه 22 بهمن، حضور مي‌يابيم.
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۷
اسرائیل مثل سگ میترسه و فقط صدای پارس سگی که دست و پاش بسته هست شنیده میشه!
یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۴
۴
رژیم نامشروع یعنی رژیمی که حتی ملتش، وارداتی است! آن هم از یهودیان سراسر دنیا. این موش کوچولو چگونه میخواهد با شیر غرنده ای چون ایران اسلامی وارد جنگ شود، حال آنکه از یک گروه مسلح به اسم حزب الله، شکست مفتضحانه ای خورده است.
سرباز قدیمی روح ا...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۹
۱۱
قطعا خاطرمان باشد که ........ تا پیرو ولایتم پیروزیم ... انشاا...
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۳
۲
بابا ولایتی ای ولا... سرباز قدیمی...
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۳
آقا قربونت خواستی حمله کنی، بعد از سیزده بدر این کارو بکن!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگه . 13 به در سرمون شلوغه . با بچه ها قرار فوتبال داریم . حال نداریم با تو بازی کنیم
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۳۰
۱۶
وطن فروشان بزدلی که شغلشون و گذران اموراتشون با رای منفی دادن به کامنت های امثال ماست از خون شهدا شرم کنند..
ما کم ملتی نیستیم با تاریخی به طول تاریخ، کدام کشور می تونه در برابر شرق و غرب 8 سال تاب بیاره، کدوم کشوری در برابر این همه ترور و فشار اقتصادی تاب میاره..
اسراییل ناچیزتر از این حرفاست که حتی اسمش اورده شه، اسراییلی که از 4 تا بچه مسلمون دست خالی تو غزه و لبنان رکب می خوره مفتضحانه و یه اسیرش رو در برابر هزاران اسیر مجبور به مبادله می شه..
اسراییلی که از ترس و وحشت شخصیت های علمی یک مملکت رو ترور می کنه!
این اسراییل پیروزه میدونه یا ما؟؟!!

آنجا كه عقاب پر بريزد .از پشه ي لاغري چه خيزد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش من الان نونت از این راه در می آد داری این حرفارو میزنی.
همون رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
میترا جان یک دستگاهی جدیداً ساخته شده است به نام "منفی زن" ! جای موس به کامپیوتر وصل می شود و با توجه به حساسیتش به کلماتی چون قانون شهید خدا قرآن اسلام امام جمهوری اسلامی و مانند اینها خودکار رای منفی می دهد!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
همون رضا
این البته واسه شماها هم میتونه صدق کنه ها!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اول از همه خودت شرم کن داری ان ور اب حال میکنی اگه وطن پرست بودی تو ایران میموندی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آره دیگه تو انگلیسی اگه جنگ شه راحتی و چه خبر داری از آواره شدن،از کشته شدن،از عزادار شدن،از خون،از فلاکت و بدتر از همه از مورد تجاوز قرارگرفتن.حالم به هم میخوره ار اونایی که از دور شاخ وشونه می کشن.حالم بهم میخوره از دیدگاه های مسخره و شعاری تو!
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به نورا:
چند مي‌گيري گريه كني؟!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آره شما با این کاراتون عاقبت گریونمون می کنین!
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
الان چند گرفتي گريه كني؟! من كه مي‌شناسم شماها رو... فقط نمي‌دونم چي فكر كرديد؟
اينكه ميتونيد تو فضاي وب، عقل و ايمان مردم رو شست و شو بديد ها؟!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عاقلان دانند!
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۶
۱۰
وطن فروشان بزدلی که شغلشون و گذران اموراتشون با رای منفی دادن به کامنت های امثال ماست از خون شهدا شرم کنند..
ما کم ملتی نیستیم با تاریخی به طول تاریخ، کدام کشور می تونه در برابر شرق و غرب 8 سال تاب بیاره، کدوم کشوری در برابر این همه ترور و فشار اقتصادی تاب میاره..
اسراییل ناچیزتر از این حرفاست که حتی اسمش اورده شه، اسراییلی که از 4 تا بچه مسلمون دست خالی تو غزه و لبنان رکب می خوره مفتضحانه و یه اسیرش رو در برابر هزاران اسیر مجبور به مبادله می شه..
اسراییلی که از ترس و وحشت شخصیت های علمی یک مملکت رو ترور می کنه!
این اسراییل پیروزه میدونه یا ما؟؟!!

آنجا كه عقاب پر بريزد .از پشه ي لاغري چه خيزد؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
این خود شماها هستین که بیشترین خیانت را در حق خون شهدا کردین. شهدا رفتن جون خودشون را فدا کردن تا مردم در آرامش و عدالت زندگی کنن. نه اینکه یکی ریش بزاره به هر جا برسه و یکی 20 سال درس بخونه و تو مملکت خودش آدم حسابش نکنن و مجبور بشه بره به دشمن خدمت کنه.
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
آهان حالا فهمیدم پس ما این همه شهید و جانباز داریم به خاطر حفظ اسلام نبوده برای رفاه حال آقا مهدی بوده پس چرا زودتر نگفتی که همه سهمیه ها رو به تو بدن
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف دلمون رو زدی شهدا رفتن از کشور و وطنشون و خاک و ناموسشون دفاع کنند نه اینکه شماها به نون و نوایی برسید
محمد ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۴
۴
پاسخ به برادر ایرانی / رو سینه را هفت اب شوی از کینه ها /یزکیهم یزکیهم یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمه /تمام سخنان شما کلا عربها بود وچرا چرا جرا /غافلی از این نکته که بحث عرب عجم سیاه و سفید مطرح نیست وخاطر این وان /انچه بیشتر ازان غافلی این است که این بیچاره ها دو باره به جاهلیت بر گشته اند و شما سخن از مذهب می کنید نه دین / خدا توفیق هدایت و لیاقت گسترش دینش را نصیب ما گرداند انشاالله/موفق باشید
خسروخان
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد عزیز من به عنوان یک انسان مدرن و امروزی آیا این حق را دارم که دینمو خودم انتخاب کنم؟.چرا هر جا تو مسائل و منافع ملی کم می آرند از دین هزینه می کنند.مگه دین یک امر انسانی و خارج از دایره مرزها نیست چرا باید سرمایه نسل امروز و فردای این سرزمین صرف عقاید بعضی ها بشه؟
رضا
|
United States of America
|
۰۰:۵۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۹
۶
ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری
نورا
|
United States of America
داداش باید بگی عرصه ی سیمرغ
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
.
باز این خانم معلم پیداش شد!!!
ط دسته دار!!!
____________
رضا جون.دقت کن"گلابی دادی ها !!!
رضا(noura supporter)
|
United States of America
در پس آینه طوطی صفتت داشته اند آقا رضا
حضرت سیمرغ نه جولانگه توست!!!
یعنی چی آخه؟
sniper
|
United States of America
دم همتون گرم مخصوصا نورا خانوم و پسر شجاع یه ساعته دارم نظرا رو میخونم و میخندم
fotouhi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۸
۵
واي نگو ميترسم ،اسراييل سگ كي باشه تا برسد به امريكا و سران اعراب
sahar bala
|
France
|
۰۹:۰۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۳
۴
هه هه.چه روزه خوبی میشه وقتی اسرائیل میگه میخواد حمله کنه؟هر روز جوک جدید تر.آخه یکی بره به این اسرائیل بگه اندازه ات چقدره که میخوای حمله کنی؟خیلی کوچولویی اسی خنگول.
امیر فارسیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۵
اگر اسرائیل واقعا بخواد به ایران حمله کنه مطمئن باشه در عرض کمتر از 24 ساعت با خاک یکسان میشه.
مائیم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی
sahar bala
|
France
|
۰۹:۱۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۶
۳
هه هه.چه روزه خوبی میشه وقتی اسرائیل میگه میخواد حمله کنه؟هر روز جوک جدید تر.آخه یکی بره به این اسرائیل بگه اندازه ات چقدره که میخوای حمله کنی؟خیلی کوچولویی اسی خنگول.
Amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۱
۲
اما بچه ها
اگه يه روز اين ........ بخواد به كشورم چپ نگا كنه
به خون سردار هم زبونم باكري قسم
به غريبي همه لاله هاي خرمشهرو مجنون و طلائيه قسم
تا آخرين قطره خونمو ميدم تا دنيا بفهمه :
چو ايران نباشد تن من مباد بدين بوم و بر زنده يك تن مباد
sniper
|
Iran (Islamic Republic of)
باحال گفتی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۹
۱۴
به جای این کری خوندنا دعا کنید حمله نکنه که کن فیکون میشید. خودتون هم میدونید.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بچه جان تو که فرار کردی احتمالا شبها هم ترس خودت را .... میکنی . اینجا کنام شیران و یلانه . اگر سگی جرات حمله داشت قبلا حمله می کرد . شما هم برو مک دونالد لازم نکرده به ما اخطاز بدی . ما خودمون چراغ قرمزیم
aref
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
از ترس مردم
یکی بیاد منو جمع کنه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ارتش اسرائیل از یک گروه نظامی به اسم حزب الله شکست خورد، خودش هم میدونه کوچولو تر از اندازه های درگیری با ایران اسلامی است.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
انگليس چه خبر؟! آب و هوا خوبه ان شاءالله ؟!
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۰
............ می کنه اگه حمله کنه 13بدر می ریم سواحل هیفا
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۲۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۷
۸
من مک دو نالدم سر جاشه نگران من نباش
فقط دعا کن حمله نشه هنوز آثار جام زهر پاک نشده حمله بشه قبرستونهای آباد آبادتر میشه و مردم بدبخت بدبخت تر...
م الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۰
۳
ناشناس جان ...انقلاب ما با خون رشد میکنه و رشد کرده ...خیالت جمع ..بکشید مارا ...البته تو این جنگ فسقلی که نمی تونن ...ایشالله جنگ بعد ...منظور رو دوستان می فهمن شما فکر نکنم
as
|
Netherlands
|
۲۰:۵۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۰
۵
تو رو جان مادرت حمله کن تا ما هم کارت رو یه سره کنیم.
ناشناس
|
Netherlands
الان برو کارشو یه سره کن منتظر حمله نباش که در کار نیست مگه اینکه شعارت تو خالی باشه !
شهاب اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۹
۳
سگ كي باشن بخان حمله كنن.يه كشور چي اندازه كرج ميخاد واسه ما دور ورداره؟با همون متحداش و مخلفاتش ميذاريمشون لا اسندويچ و با سس ميخوريمشون.حمله به ايران .............. گذشت اون زمان كه مردم ايران نميدونستن تفنگ و تانك چيه!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۱۱
۳
من هوس شهادت زده به سرم !
تو رو خدا حمله کن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هوس شهادت زده به سرت منتظر حمله اسراییل نمون چون مال این حرفها نیستند ولی اگه واقعاً شور شهادت داری برو مرز جلوی قاچاق مواد مخدر بگیر که دعای همه مردم هم پشت سرت خواهد بود .
زضا(noura supporter)
|
Iran (Islamic Republic of)
تو هوس شهادت زده به کلت.ما چه گناهی کردیم؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
برو لبنان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۷
۲
جنگ33 روزه مدل كوچيك شده رويارويي ايران وآمريكا بود اينو همه كارشناساي سياسي ونظامي بهش اذعان دارند،عاقبت اون جنگ خفت وشكست صهيون بود ،اسرائيل كه هيچ ما خودمونو براي رويارويي با جهان غب آماده كرديم0
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جنگ دو کشور همسایه فرق داره با جنگ دو کشور در دو قاره ! ضمن اینکه اسراییل با حزب الله میجنگید نه ارتش لبنان ! فرق جنگ نامنظم با جنگ منظم میدونی دیگه .
اگه حمله زمینی باشه ما برتری کامل داریم ولی در موارد دیگه ممکنه نتونیم موفق باشیم . این یه واقعیته !
سرباز0
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۵
۴
رهبربصیرو شجاع ایران، تو خطبه های نماز جمعه تهران دست امریکاواسرائیل ترسوواروپایئیهایو... و اربابان شما نوکرای جیره خوار را رو کرد و صراحتا اعلام کرد ما در انقلاب مردم بحرین دخالتی نمیکنیم اما از مردم لبنان و فلسطین در جنگ 33 و22 روز حمایت کرده ایم و خواهیم کردو همه آزادگان جهان را به این امر فراخواندند. وهمه دنیا نتیحه مقاوتهای 33 و22 روزه را دیدند . تا آنجا که حتی روزنامه ها ی اسرائیل به عجز و ناتوانی و زمینگیر شدن اسرائیل اعتراف کردند . ناشناس ملتی که با دست خالی شاه رو که ژندارم منطقه بود بزیر آوردند واز 8سال جنگ در مقابل انواع حمایتها و سلاخهای ابرقدرتها باصدام سربلند بیرون آمدند ومتکی بعیرت و شرف خود هستند و شهادت را پیروزی و افتخار خود میدانند .ما وکیل و دلسوز نمیخواهیم ، تو برو مک دونالدتو بخور و نگران خودت باش که دربدر و بی ریشه ماندی و دلسوزی روباه گونه ات برای ما ارزش و وزنی نداره.اما آدمهایی مثل تو چرا فکر میکنید اسرائیلی که از پس رزمندگان مقاوت بر نمیاد میتونه حریف مردم ایران ورهبر ما بشه اگر ما قرار بود مثل آدمهایی مثل تو فکر و عمل کنیم که حتی به شاه نمیگفتیم بالا چشمت ابروست . برات متاسفم واقعاکه ...
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۸
۴
دلمون لک زده واسه کشتن بچه های شیطون! تا حالا هم صبر کردیم خیلی در حقشون لطف کردیم. آقا من به کشتن کمتر از شیمون فانع نمیشم. همیشه دوست داشتم یک سگ کنده رو بکشم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گنده نیست که بدبخت سو هاضمه هم داره ! اون شارون میگفتی یه چیزی !
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۸
۴
ایران ، عراق و افغنستان و پاکستان وسوریه و... نیست. ایران ،ایران است.
و اگر خدا بخواهد اجازه نمیدهیم به اندازه تار مویی از دشمن به کشورمان وارد شود. چه برسد به این که همچین شکری نشخوار کنند.
حجت یامتی
|
Switzerland
|
۱۵:۴۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۵
۲
آخه کسی نیست به اینا بگه که انگلیس با اون همه هیبت نتونست حریف روستای 200 نفری به دلوار بشه ولی الان دلوارها تو ایرانت پر هست
ناشناس
|
Switzerland
ولی تو استعمار حریف یه مملکت شد و تا میتونست مارو چاپید عزیزم !
ناشناس
|
Switzerland
البته اون کشوری که پرچم خوشگلش خورده بالای نظرت هم دست کمی از انگلیس نداره اگه تاریخ خونده باشی !
محمد ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
خسروخان گرامی سلام/1- انسان مدرن اولیه های قرارداد اجتماعی اش احترام به رای اکثریت است 2- چرا جهانخواران جنگهای میلیاردی وکمک های میلیاردی به کشور های خاص می کننند .ایا پیش گامان ظاهری مدرنیسم توان تشخیص جایگاه منافع ملی شان را ندارند و به قول شما کم اورده اند/3- جمله قشنگی دارید/حوزه دین انسانی وفرامرزی است / چرا براشفته اید از اینکه وارد مرزهای شمای مدرن شده است.4-در جهان غیر فاسد مدرن /محدوده انسانهای غیر مغرض /گرایش به فطرت و دین پس از گذار از مدرنیته رو به رواج است .واما پاسخ طلیعه مطلب شما ی مدرن /پذیرنده بهترینها/ خیر است .الاسلام یعلو ولا یعلی علیه -محمد صلی الله علیه واله خاتم است. موفق باشید.
محمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۱۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۴
۱۴
فکرش رو بکنید اون یه عراق بود اونقدر افتضاح ازش شکست خوردیم و اونهمه جوون کشته شدند و جام زهرو ....
حالا این اسراییله. بابا یکی به اینا حالی کنه دارید با دم شیر بازی میکنید. منهم اگه جنگ بشه برای دفاع از کشورم جونم رو هم میدم ولی اصولا عقل خوب چیزیه میدونید دارید سر به سر کی میگذارید؟؟ میدونید خود مسئولین شب خوابشون نمیبره از خیال جنگ؟؟ شما چرا کاسه از آش داغتر شده اید؟؟
سرباز امام خامنه ی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
خود فروخته نباش مرگ یک بار شیون یکبار انا الله و ان الله راجعون
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جنگ 33 روزه و 22 روزه رو فراموش کردی؟ مطمئن باش این دفعه نمیگذاریم حتی به 11 روز بکشه که دیگه نام اسرائیل از روی نقشه دنیا محو خواهد شد. کافیست حماقت کنند!
سرباز00000000000000 وطن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آقا محمد شما هم فکرش وبکن که اگه ملت ایران میخواست تسلیم میل بیخردان و زور گویی و تهاجم دشمن قدار و سیاستهای کثیف نظام سلطه شیطانی وجهانی تحت نفوذ لابیهای صیهیونسمها و ایضا نصیحتها و دلسوزیهای روباه گونه منافقین و سرسپردگان اردوی دشمن باشه که الان خوزستان از ایران جدا و عراق با همراهی ودلسوزیهای امثال شما 2 روزه بتهران رسیده بود . خودت خوب میدونی از اول انقلاب و زمان8 جنگ نابرابر تا حالا از نوع حرفهای شبیه به طرز فکر تو که خواست دشمنان ایرانه در شکلهای مختلف را ملت غیرتمند و ولایتمدار ما بسیار شنیده و هیچگاه برای افکار اینچنینی و تهدیدات و تحریمها و ترور ها دلهره ای نمیگیرند و در خط دفاع از ارزشها و محو آثار ظلم و استبداد جهانی ایستاده اند و از هم سبقت میگیرند و با آرزوی شهادت در راه ارزشهای قرآن و انقلاب و شهدای پاک سرزمین خوبیها و حذف غده سرطانی از بدنه وپیکره اجتماع بشریت ایستاده ومانند همیشه پیروز خواهد ماند . و مطمئن باشکه اسرائیل شهامت چنین حماقتی را ندارد که اگر هم داشته باشد در آنصورت به نابودی خود و محو حکومت غاصب و خونریزش از نقشه و آمار جمعیت جهانی بماکمک کرده است. وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
.
ترسوی خائن"
ما در جنگ تحمیلی شکست خوردیم؟؟ایرانی که میتونست بغداد رو فتح کنه"اما فقط از سرزمین خودش دفاع کرد.حالا شکست خورده حساب میکنی؟؟
اگه واسه تو اسرائیله""واسه ما چیزی نیست..کاری میکنیم که اثری از این خونخوارها باقی نماند"
تو برای دفاع از کشورت نمیخواد.جونتو بدی(لاف نیا)" از همین کامنت ات معلومه با چه روحیه ای میخوای دفاع کنی!!!!
پسر شجاع
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آره، اونيه عراق بود با همكاري آمريكا و انگليس و فرانسه و آلمان و كويت و عربستان و ...!!!
اينا ميشه يه عراق! بنويسيد تو دفتراتون و دائم باخودتون اين جدول ضرب آقا محمد رو تكرار كنيد ده ده تا يكي!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شما از همین حالا یه سوراخ موش برای خودت پیدا کن
محمدشريف
|
Afghanistan
|
۲۱:۱۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۱۰
۳
بنده محمدشريف ازافغانستان حمايتم را از ايران اعلام ميكنم با اطمينان براي شما فرزندان رشيد اسلام ميگويم كه اسرائيل چه حتي امريكا كه يك قاره بزرگ است به شما نميتواند كمي هم خساره براسندميدانيد چرا
چراكه ايران سرزمين امام زمان است به سرزمين امام هيچ قدرتي نميتواندضرربرسان باز اسرائيل چي كرده خواهدتوانست ما افغاانها همه روزه براي پيروزي ايران اسلامي نماز خوانده ودعاي ذليل شدن اسرائيل رااز درگاه الله (ج) داريم دوست شما محمدشريف ازكابل افغانستان
ژانوارژان
|
Afghanistan
محمد شریف من هم برای شما وطن دار محترم دعا میکنم انسانها همه برابر و برادرند و در پیشگاه خداوند یکسان هستند .و بصیرت بالای شما جای تشکر دارد برادر.
ناشناس
|
Afghanistan
درود بر شما برادر غیور افغان
امین
|
Afghanistan
افغانی هستی؟
مهران آزادپی
|
Afghanistan
محمد شریف جان ، خدای تبارک و تعالی به شما عزت روز افزون دهد ! انشاءالله بعد از حذف کامل اسرائیل از روی نقشه جهان ، نوبت یاری سپاه ایران به برادران همسایه برای راندن همه آمریکائی های متجاوز ، تا آخرین نفر از منطقه است ( Yankee go home )

يانكي گو هوم!

تا گور ترا نكنده مردم
«يانكي» ز خليج فارس، «گو هوم»

رو رو كه خليج جاي شر نيست
جاي تو شرور خيره سر نيست

رورو كه خراب گيتي از تست
يكسر به عذاب گيتي از تست

جايي كه تر است سود بسيار
آنجاست بساط جنگ و كشتار

«يانگي»! نتوان گرفت در چنگ
مليت‌ ما به زور و نيرنگ

كي مردم قهرمان و خود جوش
بار ستمت كشند بر دوش

دم در كش و قفل لب فرو بند
برچين و ببر متاع ترفند

حق یار
محمدشريف
|
Afghanistan
|
۰۵:۵۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۹
۳
بنده محمدشريف ازافغانستان حمايتم را از ايران اعلام ميكنم با اطمينان براي شما فرزندان رشيد اسلام ميگويم كه اسرائيل چه حتي امريكا كه يك قاره بزرگ است به شما نميتواند كمي هم خساره براسندميدانيد چرا
چراكه ايران سرزمين امام زمان است به سرزمين امام هيچ قدرتي نميتواندضرربرسان باز اسرائيل چي كرده خواهدتوانست ما افغاانها همه روزه براي پيروزي ايران اسلامي نماز خوانده ودعاي ذليل شدن اسرائيل رااز درگاه الله (ج) داريم دوست شما محمدشريف ازكابل افغانستان
م الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
محمد جون جنگ عراق رو شکست خوردیم ؟؟؟ حتما آمریکا تو عراق پیروز بود ..جنگ جهانی رو هم آلمان برد ..روسیه هم تو افغانستان موفق بود .... آره ..گل پسر شروع کننده جنگ وقتی به اهدافش نرسه یعنی شکست خورده ...(از عقل حرفی زدی تو ) من متاسفم که معنی جام زهرو نفهمیدی ..اسرائیل هم از نظر جمعیت هم وسعت هم کوچولو تر از عراقه ....عراق یدونه بود ها ..چقدر جکی تو خدایی .
kami
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۳
۳
از قدیم گفتن سگی که زیاد پارس میکنه، حمله نمی کنه !!!!!
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۱
۲
درود بر همه مسلمانان باغیرت و خصوصا برادران افغان ما. امیدواریم با برچیده شدن صهیونیستهای کثیف و شیطان صفت راه پیشرفت همه کشورهای اسلامی هموار شود. ما در ایران برای آزادی و اعتلای همه مسلمین تلاش خواهیم کرد. امیدواریم شما نیز با آگاهی بخشی به مردم زمینه اتحاد مسلمین را فراهم کنید. یا علی
فاضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
آقای محمد از انگلیس شما چون انگلیس بودی از تاریخ ایران بیخبری و متاسفانه حرفای نامربوط میزنی. آیا میدونی در این جنگ ما فقط با عراق درگیر نبودیم. و با تمام کشورهای نامرد عربی و اروپایی درگیر بودیم. اگر نمیدونی بدون که فی المثل در عملیات بیت المقدس ما از سودان و مصر و عربستان و اردن و کویت و....اسیر گرفته بودیم. و در عملیات رمضان دومارانژ فرانسوی که یکی از ژنرالهای خبره جنگ جهانی دوم بوده فرماندهی نیروهای عراق را به عهده داشت. والبته خلبانهای هواپیماهای میزاژ همه فرانسوی بودن. خواب خوش
پشتیبان امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۱
۲
به نام خدا
به خدای یکتا ومقتدر قسم تاآخرین خونمون از این سرزمین پاک وباشرف حمایت می کنیم چون اگر حمایت نکنیم باید جواب شهدا را بدهیم بابا ما الگومون سالار شهیدان است
امام حسین(ع) دیگه سگ آمریکا (اسراییل) کیه؟
ما باید طرفدار فرزند بزرگوارشان امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری باشیم.
ان شا الله.
برای ظهور آقا امام زمان وپیروزی اسلام وایران اجماعاصلوات:
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم.
هر چی دوس داری صدام کن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۱
۳
خوب مث اینکه بحث جنگه ...!!! من فک می کنم امریکا جنگو راه بندازه تا بفهمه قدرت نظامی ایران که خیلی مرمووزه چقده ،، تا بتوونه برنامه ریزی کنه برا روزی که یه جنگ جهانی دیگه تو دنیا راه بیافته .... ما یه وجب از خاک ایرانو با دنیا عوض نمی کنیم ما سربازان کوروش کبیریم...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
پاینده ایرانم
هلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
یه دست مریزاد به همه ی برو بچ امریکایی و صهیونیستی که اگه تهدیدای آبدوغ خیاریشون علیه کشور ما وجود نداشت که الآن با کشورایی مث چچن و سومالی برابری میکردیم .تازه ماجرا وقتی جالب میشه کهمنت هیچ کشوری رو سرمون نیس.هر چه بیشتر موش بدوءونن ما مجهز تر میشیم.حالا هی تهدید کنین.البته اگه در این حد باشن.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۲
۳
آهای بیدار عزیز و شرکاء! قبل از اینکه بازیچه قدرت طلبی ..... ا بشید بیدار شوید اسراییل فقط نیست... بیدار شوید...
پسر شجاع
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
معلوم هست چي گفتي؟!
نه جان من برگرد نظر خودت رو يه بار ديگه بخون! آخه اين چيه نوشتي؟! همش كه نقطه چين بود!!
نورا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اهل فهم فهمیدن!
behzad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱
جنگ خوب نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۵
۳
4شنبه اخر سال 70000000 نفر ایرانی یکی یه تف بندازیم اسراییل رو سیل ببره!!!!!!!!!!!!!!!111
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
4شنبه آخر سال جشن باستانیه 4شنبه سوریه.
واسه تفکاریات یه روز دیگه رو انتخاب کن جناب!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
اسراییل ..................... هم نمیتونه بگیره
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۱
۳
من که دلم واسه جنگ و تفنگ تالاب تولوب می زنه امریکا و انگلیس سگه کی باشن که به این کشور چپ نگاه کنن مگه ما بمیریم که اینا به این کشور حمله کنن.
من که واسه کشتن این بی شرف های یهودی لحظه شماری می کنم.
رضا(noura supporter)
|
Iran (Islamic Republic of)
عیزیزم دیگه دوره ی تفنگ بازی و دالام دولوم تموم شده،اگه جنگ بشه یه بمب هیدروژنی می ندازن رومون که 60000 تامون هم زمان با هم بخار شیم.همون جور که رو هیروشیما انداختن و 60000 تا ژاپنی بخار شد.نمی دونم یه سری جمع شدن دور هم و خودشون میگن و خودشون می خندن و ..من شیمون پرزو می کشم و تو با تیر کمون بزن تو سر نتانیاهو و ..از این حرفا.جنگ شوخی نیست رضا جان
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نرود میخ آهنین در سنگ!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا شوخی شوخی گند زدن به همه چی دیگه!
بیچاره وطنم!
ساعد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
آقای محمد انگلیسی ما شیر نمیبینیم. که بخوایم با دمش بازی کنیم! اونی که ما داریم میبینیم یه موش طاعونی کثیفه! به خدا قسم لحظه شماری میکنیم تا اون روزی بیاد که انتقام خون برادران مظلوم فلسطینی و لبنانی شهیدمون رو از این صهیونیستای خبیث بگیریم. البته تا منافقایی مثل تو هستند نوبت به اونا نمیرسه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما عربی که با عربا برادری!!!!!
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۲
۴
دروغ بابا از ما مردم ورهبری میترسن
ما تا اخر ایستاده ایم
ع.ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۲
۴
اگه هر ایرانی تو یه روز فقط یه بار تو اسراییل .......... اسراییل نابود میشه حالا چه رسد به موشک
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۴
۱
وطنم ای شکوه پابرجا
در دل التهاب دوران ها
کشور روزهای دشوار
زخمی سربلند بحران ها
زنده باد ایرانم
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۵
۴
ای بابا ما ایرانی ها چه قدر باید زجر بکشیم اخه!
هم از داخل فشار هست رو مردم هم از خارج کشور! تو داخل که گرونی و سانسور و فیلتر و این چیزا. همش هم این امریکا و اسرائیل تهدید می کنند خاک بر سرا!
ای خدا........
علی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۳
۳
نترس بانو؛ به فرمودهء امام فقیدمان؛ آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند 
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۶
۰
"خداوند کشورم را از دشمن،خشکسالی و دروغ حفظ کند." داریوش کبیر
شکر خدا که الان هر سه تاشو داریم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمیدونم نورا خانوم اون پرچم درست بالای کامنتت خورده یا نه؟والا تا اون جایی که ما ایران نشینان داریم میبینیم نه قحطی اومده نه خشکسالی .خدا رو شکر تو سوپرمارکتامون انقدر جنس ریخته که به قول شما اگه قحطیو خشکسالیم بزنه باز ککمون نمیگزه.آخه تا کی میخواین سرتونو زیر برف کنین؟؟؟؟؟؟البته نه دارین میبینین فقط تحمل دیدن ندارین قربون همتون.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل شما اینه که دایره ی دیدتون فقط تا سوپرمارکتاتون میره!!!
از دل اون کشاورزای بدبخت چه خبر دارین!!!؟؟؟
کاش انقدر خودخواه نبودین!
comix
|
Iran (Islamic Republic of)
قابل توجه شما ایران قرار بابت وارد کردن برنج و روغن طلا ونفت بدهد
طلای که پشتوانه اقتصاد یک مملکته
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۷
۲
وطنم پاره تنم
ای زادگاه و میهنم
برخاک تو بوسه میزنم ایران .
Amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۲
۴
متاسفم كه نظرات سانسور ميشه
قربون دهنت نورا
اسرائيلم كه انگار عقب نشست
حالا سرگرم چي باشيم كه بالا كشيدن اموالمون يادمون بره؟
چرا فقط حكم جهاد رو به دشمناي خارجي ميدين؟
كم خائن داريم داخل ايرانمون؟
خدا به رهبرمون عمر بده
ما سرباز ايران و اسلام و ولايتيم اما كاش تمام مسئولا و آقا زاده ها هم در صورتي كه درگيري پيش بياد شونه به شونه ما بجنگند
lialestan
|
Kazakhstan
|
۲۳:۰۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۲
۵
به نظرم باید بزنن این اسرائیل با خاک یکسان کنند نیست و نا بودش کنن که هیچ اثری از آدماشم نمونه خیال همه ما رو راحت کنن
خسته شدیم هی می خواد حمله کنه نکنه ما رو خسته کرد
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۱
۲
بقول اون بنده خدا گزین اصلی ما زیر میزه.
شروع کنید تا ببینید چی میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱
هرچندزمان آغازجنگ درخاورمیانه یااول پاییزه یا اول بهار بدلیل ملاحظات جغرافیایی وجوی اما حمله به ایران به چند عامل بستگی داره که یکیش انتخابات وشرایط بعدشه یکی شرایط سوریه .چندعامل دیگه نظیر اوضاع اقتصادی غرب که به لطف خداوند متعال فلجه و...هرچندبنظر میاد خیلیها دوست دارندسربه تن جمهوری اسلامی نباشداما ازرویارویی مستقیم میترسندودنبال احمقی مثل صدام هستندکه گیرنمیارن برای همین به هم پاسگاری میکنن وبیشتر غرب وامریکا واسراییل دنبال یک کشور عربی اند که با ما گلاویز کنند وخودشان پشت سرش قرار بگیرند که تاکنون چنین کودنی نیافته اند وخودشان بقول امام (ره)هیچ غلطی نمیتوانند بکنند واقعا هیچ غلطی نمیتوانندبکنند
....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱
۴
سيدعلي لب تركند جان رافدايش ميكنم
سعید
|
Canada
|
۰۹:۴۶ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۲
۴
اسرائیل و صهیونیست ها هم مثل شما اهل رجزخوانی هستند. اونها دقیقاً مثل برادران بسیجی و ارزشی ما هستند تا یگان ویژه و قوه قضاییه برای اونها و آمریکا و غرب برای اسرائیل نباشه جفتشون جرات هیچ کاری ندارند
farshid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
ghol midam ye kari konan ke arze ye rooz esmi az esraeel ru kore khaki namoone
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
اسراییل هیچ وقت جرات حمله به ایران را ندارد نه تنها اسراییل بلکه هیچ کشوری جراته حمله به ایران را ندارد حتی زمان جنگ با عراق هم آمریکا جرات جنگ رودررو را باایران نداشت و عراق را از پشته صحنه حمایت میکرد به قوله آقا اینا هیچ غلطی نمیتونن بکنن
محمد شریف
|
Afghanistan
|
۰۵:۲۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۱
۱
باز هم محمدشریف از افغانستان برادران مسلمان ایرانی فرق بین کفر و اسلام چیست میذانید فرقش اینست که یک مسلمان ازخود روحیه اسلامی دارد اما کفر این خصوصیت را ندارد پس زمانی که یک اسرائیلی یا امیکائی در میدان جنگ کشته شود یا به او ضربه وارد شود تمام شان عقب نشینی میکنند وبرعکس آن اگر یک مسلمان کشته شودیا ضربه به او وارد شود
با روحیه قوی به دشمن وارد اقدامات جدی تر میشود
در آخرچند سخن از کشورخودمان یعنی افغانستان برایتان بگویم
هر روز ده ها امریکائی در افغانستان مردار میشوند رسانه ها توان نشر آنرا ندارند
چرا که کشور را امریکا اشغال کرده و بزودی
شاهد شکست شان در جهان خواید بود
افغانهای ایرانی ها و تمام ملیت های که خواهان عقیده اسلامی و انتظار ظهور مولای ما آقا امام زمان هستند یکجا با هم امریکا را شکست میدهیم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
۲
۱۱۹
امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه
مریم.م.م
|
Australia
|
۰۱:۲۶ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
۱
۳
با سلام باجوونای دلیری که ایران داره امریکا حتی یک لحظه جرات فکر کردن به حمله ایران رو نباید بکنه وجای هراسی نیست.