۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۴

لیست احتمالی جبهه متحد در اصفهان

کد خبر : ۵۲۹۶۹
"صراط" - لیست 5 نفره جبهه متحد اصولگرایان در شهر اصفهان بدون استفاده از بعضی عناصر مشکوک و نزدیک به جریان های قدرت و ثروت نهایی شد.

به گزارش خبرنگار صراط، شنیده ها حاکی از آن است که شورای اجرایی و هیات داوری استان از لیست هشت نفره معرفی شده توسط جامعه روحانیت و ائمه جماعات استان؛ به اتفاق آرا 5نفر از چهره های مطرح را برای لیست جبهه متحد اصولگرایان اصفهان انتخاب کرده اند

لیست اسامی بدین شرح است
حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک - سخنگوی جامعه روحانیت مبارز
مهندس حمیدرضا فولادگر - نماینده فعلی مردم اصفهان و رئیس کمیسیون ویژه اصل 44
دکتر عدنان زادهوش- عضو سابق شورای شهر اصفهان
مهندس رسول حامدیان - مدیرکل سابق ارشاد استان اصفهان
دکتر سید احمد نواب - رئیس سابق هلال احمر اصفهان
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۰
۳
مهم اینه که اینها تحت کنترل و نظارت ایت الله مهدوی باشند ان شا الله هیچ خطری نخواهند داشت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۰
۳
تا ایت الله مهدوی انجا هست ناراحت نیستیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من بعد از رهبری اصولگرا هستم نه شخصیت گرا
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
سلام
برای روشن شدن نگرش اصولی و رعایت تقوای سایت صراط، این خبر را با خبر دیگر همین امروز این سایت مقایسه کنید. من عین خبر را براتون کپی کردم:
«با نزدیک شدن به انتخابات
نزدیکان "ساکتین فتنه" در لیست جبهه پایداری؟
فریادهای برخی از شاخصین جبهه پایداری خطاب به ساکتین فتنه و قرار دادن نام برخی از حامیان این ساکتین! در لیست جبهه پایداری تناقضی است آشکار .
"صراط" - در حالی که رفته رفته به روزهای انتخابات نزدیک شده و رقابت بین تشکلهای مختلف انتخاباتی داغ تر از گذشته شده است از گوشه و کنار خبر می رسد در برخی از شهرهای بزرگ مقرر شده تا لیستهای جبهه پایداری انقلاب اشتراکاتی را با اعضای جبهه متحد اصولگرایان داشته باشد .
به گزارش سرویس سیاسی صراط، با وجود اینکه از مدتها پیش تلاش بسیاری از بزرگان به وحدت رسیدن اصولگرایان بود اما جبهه پایداری انقلاب با قدرت در صحنه حاضر شده نه تنها وحدت با ساکتین فتنه را به شدت محکوم کرد بلکه رسما اعلام کرد که جبهه پایداری در سراسر کشور لیست مستقل ارائه خواهد داد .
اینک با نزدیک شدن به انتخابات و فقدان کاندیداهای مطلوب گروه پایداری ، باعث شده تا این تشکیلات انتخاباتی تعدادی از سرشناسان جبهه متحد را در لیست خود قرار دهد .
نکته جالب اینجاست که در برخی از استانهای بزرگ که جبهه متحد اصولگرایان تقریبا لیست خود را نهایی کرده است متاسفانه جبهه پایداری نیز با استفاده از برخی افراد نسبتا سرشناس و یا بعضا نمایندگان فعلی قصد دارد تا وزن مناسبی به لیستش دهد .
به عنوان مثال در استان اصفهان خبر رسیده که جبهه پایداری فولادگر نماینده فعلی مردم اصفهان ، از نزدیکان باهنر و عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین به همراه حجت الاسلام احمد سالک سخنگوي جامعه روحانيت مبارز را به عنوان کاندیدای مطلوب در لیست خود قرار داده اند .
با این روند به نظر می رسد در تهران و برخی دیگر از شهرهای بزرگ افرادی منسوب به ساکتین فتنه در لیست جبهه پایداری جا خوش کنند .
فریادهای برخی از شاخصین جبهه پایداری خطاب به ساکتین فتنه و قرار دادن نام برخی از حامیان این ساکتین در لیست جبهه پایداری تناقضی است آشکار که انتظار می رود با عملکرد مناسب اعضای جبهه پایداری در آینده شبهات مطرح شده مرتفع. شود»