• صراط نامه
  • تماس با ما
  • آرشیو
  • پیوندها
  • اشتراک خبری
  • آب و هوا
  • اوقات شرعی
  • نسخه موبایل
به‌روز شده در: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۴
  • صفحه نخست
  • ورزش
  • وبلاگ
کد خبر: ۵۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۱
تعداد نظرات: ۹۲ نظر
» بین الملل
جمهوری توام با سلطنت

جشن 60 سالگی سلطنت بریتانیایی که دیگر کبیر نیست! + عکس

مهم‌ترین انتقادی که دائما از خانواده سلطنتی انگلیس می‌شود این است که این خانواده هزینه های بسیاری را بر مالیات دهندگان انگلیسی تحمیل می‌کند و در حالی است که ذات و ماهیت خانواده سلطنتی انگلیس غیر مثبت و غیر مفید است.
 
 
"صراط" - 60 سال از نشستن الیزابت دوم بر تخت پادشاهی ملت انگلستان گذشت. امروز در بریتانیایی که دیگر کبیر نیست، به همین مناسبت جشن هایی برپا می شود.

 
الیزابت الکساندر ماری که بیشتر به ملکه الیزابت دوم مشهور است، هم اکنون رییس و سردمدار پادشاهی متحد بریتانیا است که در نظام مشروطه انگلیس سرپرستی و ریاست 15 کشور دیگر مشترک‌المنافع از جمله کانادا، استرالیا و نیوزیلند را بر عهده دارد. ملکه الیزابت دوم که دختر بزرگ شاه جرج ششم و ملکه الیزابت بود، در سال 1926 به دنیا آمد و در 25 سالگی به پادشاهی انگلیس رسید و اکنون بیش از پنج دهه است که حکمرانی بر این کشور را بر عهده دارد. 
 
به گزارش سرویس سیاسی صراط، ملکه به عنوان یک رییس سلطنت مشروطه، مسئولیت و اقتدار خود را محدود کرده است، اگرچه مسئولیت اجرایی نهایی که بر عهده دولت بریتانیا است، هنوز هم توسط حق ویژه سلطنتی ملکه تعیین می‌شود اما این قدرت تنها ممکن است با توجه به قوانین وضع شده در مجلس مورد استفاده قرار گیرد، و در نتیجه این اقتدار و مسئولیت از طریق قراردادها و در مورد مسائل مهم به دولت تحمیل می‌شود. 
 
اکنون نظام کشورهای مشترک المنافع هم جمهوری است و هم پادشاهی! این که چگونه این جمع اضداد ممکن شده است بر می گردد به افول قدرت خاندان سلطنتی انگلستان که امروزه بر کسی پوشیده نیست با این وجود علت این که کشور بزرگی مثل کانادا هنوز به قسم خوردن زیر پرچم با عنوان وفاداری به ملکه انگلستان مفتخر است مربوط می شود به حکومت چند صد ساله دجال به پایتختی بریتانیا!
 
 
 
اولین باری که طرح مشهور به نشان خاندان سلطنتی انگلستان تغییر کرد زمان هنری هشتم پدر الیزابت اول بود که پادشاه بریتانیا برای ازدواج با زنی فاسق تصمیم گرفت از حکومت کلیسا به پایتختی واتیکان خارج شود. به این ترتیب برای اولین بار عبارت "جدایی دین از سیاست" در انگلستان باب شد و فجایع زیادی به همین نام رخ داد. حکومت دجال بر انگلستان آغاز شد و تا سال ۱۹۹۱ ادامه پیدا کرد بعد از آن پایتختی این حکومت به اسرائیل منتقل شد هر چند چنین اطلاعاتی در هیچ کتاب تاریخی به ثبت نرسیده است.
 
تا زمان بر تخت نشستن ملکه الیزابت در سال 1952 در انگلیس، نقش وی به عنوان رییس صوری چندین کشور مستقل تثبیت شده بود. وی و همسرش بین سال‌های 1953 و 1954 یک تور شش ماهه را برای سفر به کشورهای مشترک‌المنافع آغاز کردند و الیزابت تبدیل به اولین پادشاه انگلیس شد که به دو کشور استرالیا و نیوزیلند سفر کرده است. الیزابت دوم در دوران پادشاهی خود دیدار از کشورهای خارجی مشترک‌المنافع را ادامه داده است و تورهای برگزار شده وی برای دیدار از این کشورها او را به پر مسافرت‌ترین پادشاه انگلیس در تاریخ این کشور تبدیل کرده است. این مطلب از سوی بسیاری پذیرفته شده است که سر آنتونی ادن نخست وزیر وقت انگلیس در سال 1956 از نخست وزیر فرانسه خواست که به کشورهای مشترک‌المنافع بپیوندد. این در حالی بود که فرانسه هرگز این درخواست را نپذیرفت و تنها ترجیح داد که پیمان رم را امضا کند و به جامعه اقتصادی اروپا که بعدها به اتحادیه اروپا تغییر نام یافت، بپیوندد. 
 
مهم‌ترین انتقادی که دائما از خانواده سلطنتی انگلیس می‌شود این است که این خانواده هزینه های بسیاری را بر مالیات دهندگان انگلیسی تحمیل می‌کند و این در حالی است که ذات و ماهیت خانواده سلطنتی انگلیس یک ماهیت غیر مثبت و غیر مفید است. بر اساس گزارش‌های مربوط به حسابرسی که اخیرا منتشر شده است، هزینه ای که ملکه الیزابت دوم و خانواده سلطنتی سال گذشته میلادی بر هر یک از مالیات دهندگان انگلیسی تحمیل کردند، برابر با 1.14 دلار بود. این در حالی است که دفتر ملکه اعلام کرده است این هزینه های تحمیل شده در سال 2009 معادل 68.6 میلیون دلار بود و در سال گذشته 2.48 میلیون دلار افزایش نشان می‌دهد. 
 
این در شرایطی است که برای پرداخت هزینه های مسافرت و همچنین پرداخت هزینه های مربوط به مصرف انرژی و حقوق کارکنان محل سکونت خانواده سلطنتی مانند کاخ باکینگهام از بیت‌المال استفاده می‌شود. جدول‌های منتشر شده در این زمینه نشان می‌دهد که هزینه مسافرت‌های اعضای خانواده سلطنتی از 10.26 میلیون دلار به 10.76 میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.
 
گراهام اسمیت مدیر کمپین مبارزه برای ایجاد نظام جمهوری در انگلیس که یک گروه ضد سلطنتی در این کشور است، در این باره می‌گوید: این هزینه‌ها هرگز عادلانه نیست. کاملا واضح است که خانواده سلطنتی هیچ احترام و اهمیتی برای اموال کشور قائل نیستند. هیچ دلیلی وجود ندارد که چند میلیون پوند برای دادن حقوق به کارکنان خانواده سلطنتی صرف شود و ملکه حقوقی دریافت نکند. بررسی‌های انجام شده در مورد حساب‌ها نشان می‌دهد که: تمیز کردن خانه های خاندان سلطنتی 496 هزار دلار ، هزینه های مربوط به غذا 827209 دلار ، هزینه نگهداری باغ‌ها 661302 دلار در سال گذشته هزینه در بر داشته است. 
 
ملکه سالیانه 13.9 میلیون دلار از پول مالیات دهندگان انگلیس را برای پرداخت هزینه های اساسی از جمله حقوق کارکنان دریافت می‌کند. این در حالی است که حسابرسی‌ها نشان می‌دهد وی در سال‌های اخیر 9.9 میلیون دلار از این پول را از صندوق ذخیره ارزی دریافت کرده است و این در حالی است که این صندوق ذخیره ارزی سال‌هاست به دلیل صرفه جویی از محل پول‌های پرداخت شده به او تشکیل شده است. 
  
 چارلز معتقد است خدا به او این حق را داده که بر دولت انگلیس تسلط داشته باشد. کاملا واضح است که او کاملا اشتیاق دارد انگلیس را به دوران فئودالی و حکومت استبدادی برگرداند، چرا که وی معتقد است خدا به او این حق را داده است که بر دولت انگلیس تسلط داشته باشد، و به نظر می‌رسد که وزرای کابینه جرات و شجاعت مخالفت با وی را ندارند. 
 
 
در شرایطی که اوضاع اقتصادی همچنان در حال بدتر شدن است، احتمالا هزینه حفظ و نگهداری خانواده سلطنتی هر سال بیشتر از سال قبل مورد بررسی قرار خواهد گرفت حتی اگر مجوز فعالیت  پرس تی وی باطل شده باشد!
 
رژیم سلطنتی به یک مسئله سنتی طولانی مدت برای مردم انگلیس در طول قرن‌ها تبدیل شده است. اگرچه برخی نظرها حاکی از این است که این حکومت یک اصل حقوقی بدون ضرر است و بخشی از هویت تاریخی کشور است و گزینه مناسبی برای جذب گردشگر است، اما اشتیاق برای از بین بردن طلسم حضور رژیم سلطنتی در انگلیس در میان مردم این کشور و مردم دیگر کشورها که تحت قیمومیت ملکه انگلیس قرار دارند، روزبروز در حال افزایش است. در همین شرایط مردم انگلیس باید با شادی بسیار به خیابان ها بیایند و فریاد بزنند "دراز باد عمر ملکه!"، "زنده باد پرنس چارلز!"، "درود بر پرنسس کاترین!"
برچسب ها: الیزابت ، بریتانیا ، 60 سالگی
Bookmark and Share
X Share
Google Reader Stumble Upon Delicious Cloob
Facebook Twitter Digg
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۹۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
4
23
پاسخ
مثلا عكس خانومرو سانسور كردين؟
يا دورش خط كشيدن كه بگين بيشتر توجه كننين؟!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
منم همینو می خواستم بگم
محدثه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
ناشناس جان! مردم ناراحت می شوند این جور بهشون توهین می کنی. به چی توجه کنند؟!
نورا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
چقدر یقه ی ضربدری میشل اوباما خوشگله صراط!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
12
18
پاسخ
دخل سلطنت برای انگلیسی ها از خرجش خیلی بیشتره وگرنه مطمئن باشید یک روز هم دوام نداشت ضمناً سلطنت به هیچ وجه در شئونات زندگی مردم مثل اینکه چه بخور و چه بپوش و چه بکن و چه نکن و بیا به زور برو بهشت و ما مجازاتت می کنیم که نری جهنم و و ... ابداً دخالت نمیکنه آنجا مردم به آزاد ترین شکل ممکن با هر عقیده ای زندگی میکنند
می دونید چند تا مسجد در لندن وجود داره ؟ میخانه هم هست چیزهای دیه هم هست. راه بازه و به قول فرمایش قران کریم : انا هدیناه السبیل اما شاکرو و اما کفورا ! خوب مشخصه بد هم مشخصه هر کی دنبال هرچی می خواد می ره
می فهمی این حرفها را صراط یانه؟؟؟
پاسخ ها
نورا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
ناشناس من باهات کاملا موافقم.
aref
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
مخصوصا دانشجوها با آزادی کامل زندگی می کنند

یادم نمیره چجوری پلیس داشت دانشجوها رو از کف خیابون درو می کرد
.............................................
در ضمن در ایران هیچ کس مجبور نیست حتما مسلمون باشه اقلیت ها رو ببین لطفا ببین!!

در این مملکت غیر آزاد در نقطه ای خاص اقلیتی به اهل بیت پیامبر توهین می کنند و جلسه می گذارند

میخانه و کاواره ها نشانه آزادی نیست و بیشتر نشانه بی بند و باری است و باعث گسترش فساد هست و بیشتر جنایات به دلیل شرب خمر و زوال عقل است

اگر مشکل شما با قوانین کشوره باید به شما بگم که حکم زناکار(محصنه) 100 تازیانه هست که در قرآن صریحا آمده
حکم شارب خمر 80 تازیانه هست که این هم در قرآن آمده

البته اگر از نظر شما قرآن در قانون گذاری ارزشی داشته باشد!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
قوانین و اتفاقاتی که هر از گاهی به بیرون درز می کنه چیز دیگه ای میگه. از شنود مکالمات تلفنی مردم گرفته تا کشته شدن اون نوجوان سیاهپوست که لندن رو برای چند روز به آتش کشید!
سعید
| CANADA |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
آها یعنی اونهایی که هجوم می بردند به مغازه ها برای غارت دانشجو بودند؟ خود مقامات وزارت خارجه خودتون بعد از اون شروع تایید کردند که اکثر کسانی که دستگیر شدند اوباش بودند. شما تو تهران از طریق صدا و سیما رصد کردید متوجه شدید آنها دانشجو هستند یا دیپلمات های خودتون در لندن؟
لابد همون دانشجو ها بودند که دوربین پرس تی وی رو شکستن و به خبرنگارهای شبکه تون حمله کردند.

تو قوانین کشور شما راجع به اختلاس و پول بباد دادن در پروژه ها و سوء مدیریت و پارتی بازی چیزی گفته نشده؟ الان که به گفته مقامات نیروی انتظامی خودتون مصرف مشروبات الکلی در ایران داره با انگلستان رقابت می کنه. بد نیست یک نگاهی به صفحه حوادث روزنامه و سایت های خودتون بندازی ببینی هر ماه چه تعداد خانه های فساد پیدا میشه و چند دختر و زن فراری اونجا میگیرند.

قرآن فقط برای همین چیزهاست و نعوذبالله در مورد دروغ و افترا و مال مردم خوردن و زور گفتن و غیبت واینها که چیزی نگفته لابد!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
عارف و ناشناس انگلیسی هر کشوری خط قرمز خودشو داره ! در شرایط بحرانی شاید این اتفاقاتی که میگید اونجا بیفته ولی از لحاظ شکل خشونت اصلاً قابل قیاس با ایران نیست . به نظر شما کشوری که با عروسک باربی و جشن آب بازی دچار بحران امنیتی بشه میتونه ادعای ثبات کنه !؟ الان 33 ساله که تو بحرانیم هر سال هم میگن امسال شرایط از پارسال حساستره و مردم باید بیشتر در انتخابان و مراسم 22 بهمن شرکت کنند .
در ضمن عارف اگر آلزایمر گرفتی و قضایای بعد انتخابات یادت رفته برو فیلمهاشو ببین تا معنی درو را بهتر متوجه بشه !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
من نمی دونم چرا اعتراضات لندن میشه کار یک مشت اوباش غارتگر، ولی آتش زدن بانک و شکستن شیشه و منفجر کردن اتوبوس در ایران، میشه اعتراض آزادیخواهانه!!
ضمنآ مجوز پرس تی وی به خاطر افشای برخی اتفاقات پشت صحنه در رژیم سلطنتی بریتانیا، به شکلی کاملآ مطابق با اصول دموکراسی و آزادی بیان! در این کشور لغو شد!!
سعید
| CANADA |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
مجوز پرس تی وی بخاطر نمایش اعترافات تحت فشار یکی از خبرنگارها ایرانی تبار در زندان های ایران لغو شد.
ما الان داریم راجع به بریتانیا صحبت می کنیم و ماهیت شلوغی هاش در مورد ایران بحث مفصله شما ادعا کردید شورشیان دستگیر شده و برخورد شده همه دانشجو بودند بنده جواب دادم. اینکه پرس تی وی هم به چه دلیل بسته شد ربطی به بحث ما نداشت. شکر خدا شما وقتی جواب چیزی روی نمی تونید بدید سعی می کنید با از این شاخه به اون شاخه پریدن خودتون رو توجیه کنید.
"پیش از این در پی شکایت مازیار بهاری خبرنگار نیوزویک، آفکام شبکۀ "پرس تی وی" را به پرداخت صد هزار پوند مجازات نقدی محکوم کرده بود. مازیار بهاری در جریان ناآرامی های پس از دهمین انتخابات ریاست جمهوری در ایران دستگیر و زندانی و سپس مجبور به انجام اعترافات تلویزیونی شد."
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
اینکه بهانه اونها برای لغو مجوز پرس تی وی چه بوده و اینکه شما چطور حرف اونها رو چشم بسته قبول می کنی زیاد مهم نیست، مسئله اینجاست که بعد از پخش یکی دو مستند از درون دربار سلطنتی بریتانیا و خصوصآ اوضاع و احوال ملکه، این شبکه مورد غضب و خشم دوستداران دموکراسی و آزادی بیان! قرار می گیره و مجوزش لغو میشه. البته شما مثل همیشه علت یک اتفاق رو اون چیزی میدونی که اونها میگن و جمهوری اسلامی از دید شما همواره دروغگوست!!
ضمنآ حرف این بود که شما چطور می پذیرید اعتراضات لندن کار یک مشت دزد و غارتگر بوده، ولی شبیه این اتفاق در ایران، میشه اعتراض عمومی و آزادیخواهی؟! آیا این همان چیزی نیست که بی بی سی در قبال این دو اتفاق بیان کرد و شما هم مثل همیشه پذیرفتید؟!
aref
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
آقا سعید
به این زودی اعتراض دانشجوها به افزایش شهریه دانشگاه هارو یادت رفت
اصلا منظورم قسمت دوم اتفاقات انگلیس نبود
منظورم قسمت اول بود
دانشجوها!!
یه خورده فکر کن!!

تازه
" آها یعنی اونهایی که هجوم می بردند به مغازه ها برای غارت دانشجو بودند؟ خود مقامات وزارت خارجه خودتون بعد از اون شروع تایید کردند که اکثر کسانی که دستگیر شدند اوباش بودند. شما تو تهران از طریق صدا و سیما رصد کردید متوجه شدید آنها دانشجو هستند یا دیپلمات های خودتون در لندن؟"

ابتدا شامل حال کسانی می شود که بانک و مسجد آتش زدند
aref
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
این ناشناسی که گفته"با عروسک باربی و جشن آب بازی دچار بحران امنیتی بشه میتونه ادعای ثبات کنه !"

عزیز دل من چنین نظامی حتی یک لحظه نمی تواند دوام بیاورد...

حالا 33 سال
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
سعید منظور ناشناس اینه که چرا در انگلیس مثل ایران آزادی اعتراف گیری با شکنجه نداریم !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
برو قربون همین ملکه ات برو عزیزم ، که سیاست رسانه ای همین ها ، الان کله ات رو پوک کرده و چشمت رو روی 200 سال به باد رفتن سرمایه های این مملکت و هولوکاست کشتار ایرانیان در 100 سال اخیر بستی، چیزهایی که خودشون انقدر راحت بهش اعتراف کردند و بهش افتخار میکنند و تو نمیدونیشون.
غرور شماها اگر به این تاج و تخت و حمایت اجنبیه ، غرور من ، به عزت کشورم تو 33 سال اخیره که چنان عملکردی داشته که اینها رو تو جهان بین مردم آزاده جهان از چشم انداخته و منفور کرده و انقدر قدرتمند عمل کردیم که 33 ساله دنبال اینن که ما رو به زانو در بیارن ، حالا ببین کی به زانو در اومده.
برای ما از قرآن ننویس ، که شمر ، طلحه و زبیر هم حافظ قرآن بودند و هم کاتب قرآن ! ولی خوانده ایم که چه شد.
برای ما از قرآن ننویس ، که وقتی اون کشیش بی پدر مادر قرآن رو آتش زد ، هیچ کدوم از شما عشاق البریتانیون ، صداتون در نیومد ! برای ما از قرآن ننویس ، که میدونیم فقط آیه آیه میشنوید و خودش رو قبول ندارید ! برای ما از قرآن ننویس ، که همین قرآن ، تجمل گرایی و سفاکی و دخالت و غارت و ستم رو بارها نهی کرده و امثال شماها درک نمیکنید !
فکر هم نکن بسیجی یا حزب اللهیم و این حرفها رو میزنم ، حالم از این تیریپای ضد ایرانیتون بهم خورده.
پسر شجاع
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
خطاب به ايرانيان روباه دوست يا روباهان ايران دوست:

آن كس كه نداند و بداند كه نداند
لنگان خرك خويش به مقصد برساند

آن كس كه نداند و نداند كه نداند
در جهل مركب ابدالدهر بماند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
3
1
پاسخ
مطلب فوق هیچ نفعی برای اسلام و مسلمین ندارند ؛ حضرات یک حضرت عیسی یا حضرت موسی ای را قبول دارند . با انجیلی یا تورات تحریف شده ؛ تمام قوانین نشان هم تراوشات مغز های ویروسی انسان ها می باشد و هر کاری هم که بخواهند بکنند به خودشان مربوط می باشد ,
شما باید مطالبی را درج کنید برای امتی که 124 هزار پیغمبر و پیغمبر زاده را قبول دارد .
برای امتی که اگر مسیولینش فقط و فقط نامه امام علی ابن ابیطالب به مالک اشتر را سر لوحه کار خود قرار دهند ایران و فراتر از ایران را می توانند گلستان کنند ..
...........................................................
...........................................................
...........................................................
باید ..............................................
پاسخ ها
ژانوارژان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
ايميل كه خيلي وقته دارم پسرم.آدرس ايميل دادم كه اگه يه وقت به قول تو صراط كامنتهاي تورو منتشر نكرد ديگه نتوني راه فراري داشته باشي و ايميل من براي شما و نظرات شما باز است.
ژانوارژان هر روز بهتر از ديروز .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
12
11
پاسخ
این نظر شما صراطیهاست با کندن آرم سفارت توسط چند تا شبه دانشجو بریتانیا فکر میکنید صغیر شده!
پاسخ ها
aref
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
اونجا نبودی ببینی چجوری پلیس داشت دانشجوها رو می زد و با گاز اشک آور داشت جلوی دانشجوها رو میگرفت
اگر کسانی که جلوی سفارت انگلیس تجمع کردند دانشجو نبودند و شبه دانشجو بودند

در مصر کسانی که به سفارت رژیم صهیونیستی حمله کردند و آن را تصرف کردند شبه مردم و تروریست بودند!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
صغیر نشده، صغیر بوده. قضیه اینه که خودشون خیال می کردند کبیر بوده و حالا می بینند نه مثل اینکه از این خبرا هم نیست!
سعید
| CANADA |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
ناشناس تو که اینقدر از انگلیس بدت میاد اونجا چکارمیکنی عزیزم؟ شکر خدا ما دیگه دیپلمات و اینها هم نداریم . شما ناراحتی از بریتانیا صغیر خارج شو برو وطن اسلامی که دربست مال خودتون کردید!
سعید
| CANADA |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
عارف جان اشغال سفارت رو حتی خودی هاتون محکوم کردند این کار برادران ارزشی جزء اینکه چهره زشتی از کشور و ملت ایران بجا بذاره و باعث اخراج دیپلمات های ایرانی از لندن بشه پیامدی نداشت. اتفاقاً باعث شد در دنیا انگلستان چهره حق به جانب تری بگیره.
کار مردم مصر هم درست نبود که شما به اونها استناد می کنی حالا اونجا حداقل میتونن بگن انقلاب شده و وضعیت بحرانیه دولت قوی سرکار نیست میشه توجیه کرد ولی راه درست و عقلانه یش اینه که هر کشوری که دل خوشی از کشور دیگه نداره درخواست قطع رابطه کنه و دستور اخراج کادر سفارت خانه رو بده و مطمئن باش اگر شما به این شکل رفتار می کردید هیچ کس کوچکترین ایرادی نمی تونست به شما بگیره. الان شکر خدا حکومت اسلامی برقراره دولت هست قوه قضاییه هست مجلس هست. این حرکت شما یعنی اینکه اینها هیچی نیستند و شما فقط می دونید باید چکار کنید، هیچکدام از اینهایی که گفتم نمی دونستند که این کار رو باید بکنند!

الان خیلی تو مد صغیر کردن بریتانیا هستی ناو جنگی بقول خودتون لگنش تو خلیج فارس میچرخه می تونید برید اونجا صغیر بودنش رو اثبات کنید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
در صغیر بودن این ناو همین بس که روزگاری برای ورود و خروج به بنادر کشور حتی نیاز نمی دیدند به مقامات طاغوتی ایران کوچکترین اطلاعی بدهند، و اکنون عبور و مرور تمامی ناوها و کشتی ها با هماهنگی و نظارت ایران، از تنگه هرمز انجام می پذیرد و ناوهای قدرتمند! هم فقط می توانند در محدوده شیخ نشین ها تردد کنند و حتی جرئت نزدیک شدن به آبهای سرزمین ایران اسلامی را ندارند.
سعید
| CANADA |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
یعنی الان این ناوهای نظامی آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی که از تنگه هرمز میگذرند وارد خلیج فارس میشن با اجازه ایران بوده و اگر ایران اجازه بهشون نده وارد نمی تونند بشن؟ منظور شما از هماهنگی و کنترل چیه؟ شفاف تر بگو! با شما هماهنگی نکنند چه اتفاقی براشون میفته؟ یعنی الان این ناوهایی نظامی همه با هماهنگی شما اینجا هستند هماهنگی نکرده بودند نمی تونستند رد بشن؟
مگه قبل از تو این سی و اندی سال از آبهای ایران رد میشدند یا مثلاً اتفاق تازه ای افتاده؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
معنیش این بود که این ناوهای قدرتمند که هیبت و عظمتش چشم شما رو بدجوری گرفته!، باید هنگام ورود و خروج از تنگه هرمز، خودش رو به مرکز فرماندهی سپاه معرفی کنه و مشخصاتش رو اعلام کنه. تا الان هم پیش نیومده که از این اقدام سرپیچی کنند و اون یک مورد ناهماهنگی از سوی کشتی خارجی (فکر میکنم امریکایی)، با نزدیک شدن قایق های تندروی ایران به اون کشتی، سریعآ برطرف شد. شما هنوز باور نکرده اید که دوران گشت و گذار ناوهای امریکایی و انگلیسی در آب های ایران گذشته و تنگه هرمز، امروز در کنترل کامل ایران اسلامی هست. هر وقت امریکا تهدید به جنگ رو عملی کرد، ما هم خیلی تهدیدها رو عملی خواهیم کرد.
بهتره دلت رو به بزرگی فلان ناو امریکایی خوش نکنی، غیرت نظامیان ایران خیلی خیلی بزرگتر از اون ناوهای میهمان در خلیج فارس است.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
لطف کنید دفعه بعد که ناوهای نظامی خواستند وارد خلیج فارس بشن و ثبات منطقه را به هم بریزند باهاشون هماهنگ نکنید و اجازه ندید وگرنه مقصر تهدید امنیت منطقه شما هستید !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
کار تسخیر سفارت ، چه خوب چه بد ، ای ول داشت ! از حرمت شکنی عاشورایی و شیشه بانک و سطل آشغال زبون بسته رو آتیش زدن و اموال مردم رو داغون و غارت کردن بهتر بود !
حد اقلش این بود ، اونقدر وجود داشتن که یه اجنبی رو زودتر از موعد مثل موش بندازن بیرون و مثل شماها فقط لایک تو فیس بوک نزدن !
سعید
| CANADA |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
بله عزیزم شب بارونی کارمندی سفارت نظام اسلامی رو از لندن بیرون کردندو ازشون فیلم گرفتن و نشون دادند هم از پیامدهاش بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
چه جالب! وقتی صحبت از تحقیر شدن انگلیس میشه، سعید عصبانی میشه و از تحقیر شدن کارمندان سفارت ایران سخن میگه!
نوکری بیگانه و فروختن وطن، آیا چیزی غیر از این است؟!
پسر شجاع
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
كاش يه روز مشخص مي‌شد اين سينه چاكان "روباه پير، انگليس صغير" واسه چي با انگلسيس سر يه ميز نشستن و فالوده ميخورن!
شايد واسه اينكه به زعم خودشون، به دست انگليس براندازي رخ بده و اونا از دست اسلام راحت شن(ارواح ننه فرانكي!)
شايدم واسه اينكه لابد انگليس پولداره و عقل حكم مي‌كند كه با يك پولدار دوست شد!
يا شايد هم بعضي‌ها هنوز تو جو فتنه لجني 88 گير كردن و بيرون اومدن براشون سخته!...
سعید
| CANADA |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
اونی که تحقیر شد کشور و ملت ایران بود نه انگلیس! هیچ کس تو دنیا برای کسانی که از دیوار سفارتخانه بالا میرنه احترام قائل نمیشه.
عزیزم شما تا هرچه دلت بخواهد میتونی فحش بدی. هرچه بیشتر فحش بدی من بیشتر می فهمم که از اینکه جواب منطقی نداری ناراحتی.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
جواب منطقی شما چیه سعید خان؟! دست و پا زدن برای جدا نشان دادن مردم ایران از مقامات و مسئولین کشور؟! کاری که بیش از سی ساله که داره از سوی منافقین خلق دنبال میشه؟!
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
3
پاسخ
جامائیکاییها هم استقلال میخوان.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
1
5
پاسخ
البته فراموش نشود ملکه الیزابت و پدرش جرج ششم طبق قانون بریتانیای کبیر غاصب سلطنتند و با اقدامی غیرقانونی سلطنت ادوارد هشتم را غصب کردند و هنوز بسیاری از شاه دوستان انگلیسی ملکه الیزابت را غاصب میدانند
پاسخ ها
سمانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
بله. درست می فرمایید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
چه تاریخ روباه شناسیت ماشالله قویه ایرانی جان!
سعید
| CANADA |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
میگم الان بریم به نمایندگی از ادوارد هشتم شکایت بکنیم! بلکه تونستیم ادوارد هشتم رو پادشاه کنیم انگلیس مثل روسیه رفیق نظام اسلامی بشه!
سعید
|
CANADA
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
7
9
پاسخ
خوشم میاد از فوتوشاپ نهایت استفاده رو می کنید.
موشک فوتوشاپی ملکه فوتوشاپی .... اقتدار و اقتصاد فتوشاپی، تظاهرات و تجمعات به اصطلاح مردمی!!! فوتوشاپی.... استقبال های مردمی!!! فوتوشاپی
کلاً فوتوشاپ برای کسانی که در رویا هستند خیلی خوبه!

حالا الان چند نفر از کادر تحریریه صراط با عنوان ناشناس و ژان والژان و یزید میان جواب میدند نه فوتوشاپی نیست ما خودمون تو صراط بودیم این عکس رو منتشر کرد!
پاسخ ها
ژانوارژان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
سعید مثل اینکه خیلی سوختی نکنه خودت با صراط در ارتباط هستی پسرم .این آدرس ایمیل منه اگه کاری داشتی با ایمیل باهات صحبت میکنم.
janvarjan_59@yahoo.com
aref
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
خوشم میاد از رو نمیری
فکر کنم اگر خودت هم اونجا باشی میگی همش دروغه
مهم نیست
اصلا همه چیز فوتوشاپیه
گور پدر حقیقت!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
من هم فوتوشاپ هستم!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
سعید جان اگه به شما باشه، انقلاب اسلامی ایران رو هم فتوشاپ میدونی!!! واسه خودت خوش باش!
سعید
| CANADA |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
مثلاً با ایمیل تو چیکار کنم. دست درد نکنه بخاطر من ایمیل درست کردی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
ژانوارژان جان، این آقا سعید عادت داره همه رو متصل به یک جایی ببینه. یا مزدور رژیم! یا از عوامل سایت یا وابسته به فلان نهاد!. لازم نبود ایمیل بدی یا بخوای مثلآ بهش ثابت کنی که بابا به خدا عشق به وطن و مقدسات، با پول و حقوق سنجیده نمیشه. همه چیز رو از نگاه خودت، مادی نبین سعید خان!
ایشان همه را به کیش خود پندارد !
نورا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
ژانی با تمام احترامی که برات قائلم منم فکر میکنم از عوامل صراط هستی.آخه چند جا سوتی دادی بدرقم.(ببخشید)
سعید
| CANADA |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
برادر ارزشی ناشناس انگلیسی!!!
منطق جالبی داری! چون من به چند مورد فتوشاپی اشاره کردم به این نتیجه رسیدی که از نظر بنده انقلاب هم فتوشاپیه! میشم بپرسم چه ربطی اینها به انقلاب 57 دارند؟ شما مثل اینکه عادت کردید برای لوث کردن یک اظهار نظر، نظر طرف بحث تون رو درمورد واقعیت های دیگر رو هم تو دهنش بذارین. شما چطوری از اینها به انقلاب رسیدید؟
سعید
| CANADA |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
عارف جان این دو سه مورد یعنی همه چیز؟
جالبه بخدا تعمیم نظر مخاطب به همه چیز!
محدثه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
شما شغلت چیه آقای سعید؟ شب و روز تو صراط ولی! کانادا مردم هوا می خورن یا مفت پول درمیارن؟ البته ما یه حدس هایی می زنیم
ژانوارژان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
سعيد جان پايين گفتي ايران توي كشورهاي دنيا دخالت ميكنه جواب اين سوالات منو ندادي اينجا جواب بده صراط هم قول ميده منتشر كنه.
پسرم دخالت ما در کشورهای دیگر رو بیان کن؟
ایران در کدام کشورها دست به ترور زده است؟
ایران کدام کشورها را تحریم کرده است؟
ایران در کدام کشورها پایگاه نظامی دارد و کدام کشورها توسط ایران اشغال شده است؟
ایران در حریم هوایی کدام کشورها پرواز بدون مجوز با جنگندهای بدون سرنشین و جنگندهای باسر نشین داشته است؟
ناوهای جنگی کدام کشورها در خلیج فارس حضور دارد؟
ایران بر علیه کدام کشورها در شورای امنیت پیشنویس برای دخالت در حاکمیت تهیه کرده است؟
ایران حاکمیت کدام کشورها را نقض کرده است؟
ایران به کدام کشورها حمله ی نظامی کرده است و هزاران هزار بی گناه را کشته است؟
بمب اتم در کدام کشورها وجود دارد وبرای چی؟
بمبهای میکروبی در کدام کشورها وجود دارد و برای چی؟
بیشترین فروش سلاح را چه کشورهایی دارند و برای چی؟
دخالت آمریکایی ها وهم پیمانهایش در کشورها برای چیست و اگر ما دخالتی داشته باشیم برای چیست؟
و دهها سوال دیگر شبیه اینها پسرم منطق من این است و به شما هم بی احترامی نکردم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
من که بعید میدونم با ادبیاتی که ژانوارژان استفاده میکنه عضو تحریریه صراط باشه ! خوجوش خودجوشه !!!
ژانوارژان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
نورا جان من لزومي نميبينم دروغ بگم خانوم محترم .ولي اگه اينقدر شما ها رو باحرفام سوزوندم كه فكر ميكني عوامل صراط هستم باشه مشكل نداره .من انشالله با بچه هاي صراط اون دنيا محشور بشم شما هم با اونهايي كه ازشون دفاع ناآگاهانه ميكنيد محشور بشيد.من بچه هاي صراط را دوست دارم و از كار رسانه اي اين سايت هم كمال تشكر را دارم و از اين كه منو نفوذي صراط ميدانيد خيلي هم خوشحال هستم.
ژانوارژان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
ايميل كه خيلي وقته دارم پسرم.آدرس ايميل دادم كه اگه يه وقت به قول تو صراط كامنتهاي تورو منتشر نكرد ديگه نتوني راه فراري داشته باشي و ايميل من براي شما و نظرات شما باز است.
ژانوارژان هر روز بهتر از ديروز .
داداش سعيد كانادايي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
بابا حرفاي اين سعيد جدي نگيريد داداش منه من ميشناسمش.بچه ها ميدونيد چيه سعيد چند وقت پيش مريض شد بابام براي درمان سعيد هر كاري كرد درست نشد مجبور شد بفرستدش كانادا خوبش كنن.اونهاهم مثل اينكه خوب كردنش.
نورا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
تقدیم به ژانی که دوباره با من دعوا کرد:
من با تو مخالفم اما جانم را هم می دهم تا تو حرفت را بزنی.
سعید
| CANADA |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
ژانو جان جوابت رو دادم گویا صراط منتشر نکرده
سعید
| CANADA |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
محدثه خانم اگر بنده از کانادا مدام از شما و نظام تعریف و تمجید می کردم هم به شغل بنده و منبع درآمد بنده کار داشتی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
قصد مقایسه نبود جناب سعید، ایشان خودشان هم می دانند که ایرانی شریف و غیور در خارج از کشور کم نداریم. همه که مثل شما نیستند که به مشکلات مملکت شان بخندند و مدام از هیبت و عظمت دولت های غربی سخن بگویند!
ژانوارژان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
ممنونم نورا جان از حسن ظني كه نسبت به من داريد ... از شما تشكر ميكنم.
ضد صراط !
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
ببین ، من خودم با بعضی تحلیلای صراط حال نمیکنم ، ولی الان نظرات این پست رو خوندم بیام جواب بعضی رفقا رو بنویسم !
همین فتوشاپ ، از P اولش تا P آخرش ، بره تو چشم شماها که ، قدرت نظامی رو نمیتونید ببینید میگید فتوشاپه ! حضور ملت رو نمیتونید ببینید میگید فتوشاپه !
اگر فتوشاپه ، چرا اربابات تا حالا حمله نکردن ؟از قدرت فتوشاپیه ایران ترسیدن؟ :دی
سعید
| CANADA |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
عزیزم اون مشکلشون قدرت نظام اسلامی نیست قدرت نظام اسلامی رو وقتی ناوشون بعد از اون رجز خوانی از تنگه هرمز گذشت دیدند. اونها مشکلشون اینه که چطور روسیه و چین رو آروم کنند دقیقاً مثل زمان قاجاریه که انگلیس و روسیه سر ایران مشکل داشتند اگر قاجاریه قدرتی داشتند شما هم دارید!

امیدارم منتشر بشه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
همه گزینه ها روی میز است! البته میزش کوچیکه و همه با هم روش جا نمیشه. سی و سه سال است که همه گزینه ها روی میز بیضی امریکایی هاست!!
پسر شجاع
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
اصلاً ما فتوشاپي هستيم، ولي خودت چي؟ تو Paint هم نيستي! كپي سياه و سفيد روشنفكرنماهاي 65سال پيشي كه با هيچ فتوپاشي، دوباره به عرصه باز نميگردند.
نورا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
فتوشاپ درسته نه فتوپاش پسر ترسو!!!
محمد
|
SWITZERLAND
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
6
9
پاسخ
رهبرا ،ای سید ارزنده و عالی مقام
حسنی خوی و حسینی پیشه و حیدر مرام
نایب صاحب زمانی خطبه هایت زینبیست
غیرتت عباسی است و اقتدارت حیدریست
در نماز جمعه چون شیر ژیان صوتت جلیست
خامنه ای شهرتی و نام تو سید علیست(بهلول حبیبی زنجانی)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
؟؟؟؟؟
پسر شجاع
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
آفرين. خدا اجرت دهد ان شاءالله.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
6
7
پاسخ
باز به ملکه جسارت شد، نمک خوردگان و جیره خوارانش به تکاپو افتادند تا از ارباب حمایت کنند!!
پاسخ ها
سعید
| CANADA |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
بازهم ادب و تقوا ارزشمداران و ولایتمداران خودش رو نشون داد و مطابق معمول شروع به افترا و توهین کردند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
سعید افترا چیه؟؟
همون چیزی که بی سند گفته میشه و دروغه محضه
البته اگر از زبون شما دربیاد واقعیت محضه!!
سعید
| CANADA |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
والا اونی که مدرکی نداره شما هستید
شما یک نفر رو که نه دیدید نه میشناسید صرفاً بخاطر اینکه مخالف نظر و عقیده شماست وطن فروش و جیره خوار خطاب می کنید
ژانوارژان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
سعید جان همین که نوشته های جناب عالی رو رویت میکنیم بسته جان هر کی دوست داری دیگه خودتو نشونمون نده آخه میگم یهو میبینیم پیغمبری اونوقت از حال میریم .ما ندیده قبول کردیم دیگه وای به حال اون روزی که ببینیمیت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
1
2
پاسخ
خوب صراط هم از دو روز پیش و با تشکیل جبهه ای با نام احمقانه "مخالفان دولت" به سرعت عقبه انگلیسی اصلاحاتی خود را رو کرده و حالا تمام قد در کنار سگهای ملکه خود نمائی میکند. خوش حالم که هیچ وقت فریب شما رانخوردم.
پاسخ ها
استغفرالله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
یعنی برداشت شما از این متن این بود؟! احساس می کنی در این مقاله از ملکه بریتانیا حمایت شده است؟!!! خدا همه مرضای اسلام را شفا عنایت فرماید بلند بگو آمین!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
1
3
پاسخ
بريتانيا با كندن آرم سفارت صغير نشده بريتانيا در رويارويي با ايران مثل يك تكه يخ هر روز كوچكتر و كوچكتر شده اما هارت و پورت سياست مدارانش هنوز كمي بزرگه آخه بيچاره ها باور ندارند چه بلايي داره سرشون مياد.
پاسخ ها
سعید
| CANADA |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
هارت و پورت فقط سیاستمدارهای انگلیس نیست که بلند بقیه هم هارت و پورتشون دست کمی از مقامات انگلیس نداره. داستان بستن تنگه هرمز و اخطار دادن به ناو آمریکایی در مورد بازگشت به خلیح فارس هم یک جورشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
سی و چند سال هارت و پورت درمورد حمله نظامی به ایران و اینکه "این بار با این تحریم ها حتمآ نظام ایران سقوط خواهد کرد" هم جزو همین هارت و پورت ها هست یا نه؟!
سعید
| CANADA |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
شما یک سند بیار که اوباما این حرف رو گفته باشه
aref
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
آقا سعید
هارت و پورت یعنی من ایرانی از حمله نظامی به کشورم حمایت کنم و کمپین درست کنم

البته این معنای بی غیرتی هم بود
سعید
| CANADA |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
عارف جان تهمت زدن و حرف تو دهن مردم گذاشتن برای شما براداران ارزشی مسلمان! ولایت مدار مثل آب خوردنه. من هیچوقت از حمله نظامی یا حتی تحریم دفاع نکردم و کمپینی درست نکردم. بد نیست یک کم وجدان داشته باشی و بصرف مخالفت یک نفر با عقیده و نظرت بهش تهمت نزنی
ژانوارژان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
سعید جان چرا فکر می کنی هر کی با تو مخالف است برادر ارزشیه و موافق صدرصد نظامه؟ پس از نظر تو هر کی موافق با تو باشه خوبه و هر کی مخالف با تو باشه بده.راستی اگه ما برادران ارزشی هستیم شما حتما برادران بی ارزشی هستید..راستی تو از کجا تشخیص دادی عارف عزیز برادر ارزشی و ولایت مداره ؟
سعید
| CANADA |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
پس خوبه خودتون هم اعتراف می کنید که ارزشی براتون مهم نیست و همه این ژست های اسلام و اخلاق و اینها فقط برای فریب مردمه و ماسکه! خوب خودتون میگین که برای حفظ نظامتون هرکاری و هر حرفی براتون مجازه
ژانوارژان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
سعید من یه نفرم چرا میگی خودتون؟پسرم ارزش را برای انسانهای با ارزش باید خرج کرد.
برای شما باید طولشو خرج کرد.
من برای ولی زمانم جونمو میدم سید علی حسینی خامنه ای رو میگم و انشالله با ایشان در آن دنیا محشور بشم و شما هم جونتو برای ولی زمانت بده حاج حسین اوباما رو میگم و انشالله با ایشون و اعدائش در آن دنیا محشور بشی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
3
1
پاسخ
چقدر کشور بیکار داره که صبح تا شب صراط برایشان شده سرگرمی و چت کردن با بقیه!
رها121
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
2
1
پاسخ
وقتی نین همه ازش مینویسین حتما کبیر است.
ناشناس
|
TURKEY
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
4
1
پاسخ
بریتانیا تا ابد کبیر خواهد ماند.
پاسخ ها
سعید
| CANADA |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
تا وقتی امثال حضرات در کشور ما هستند بله. ببین چطور با این از دیوار بالا کشیدن وجهه ای برای دولت مستاصل انگلیس درست کردند.
زیباکلام همیشه مثال خوبی میزد میگفت چرا انگلیس نرفت نروژ و هلند رو بگیره اینهمه کوبید آمد سراغ ما بخاطر اینکه میدونه چه اندازه عقل در کشور ما حاکمه!
بخدا میلیاردها دلار انگلیس خرج میکرد نمی تونست اینطور برای خودش وجه بخره و اینطور بقیه رو باخودش همراه کنه.
قدیمها میگفتن به یک سری پول میده که علیه اش فحش بدهند مصداق همین ببر کاغذی هاست ..........
ژانوارژان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
سعید پسرم ایران یک کشور استراتژیک است که در یک منطقه ی سوق الجیشی قرار دارد.چهار فصل است و بهترین مغزهای دنیا در ایرانی هستند و خاور میانه کلا قلک تمام دنیاست و سرشار از تمام منابع مورد نیاز غربیهاست.میدونی چرا به عراق حمله شد وطرح این حمله رو هم اینگلیس کشید؟چون عراق تا 500 سال دیگه نفت داره .میدونی چرا به افغانستان به بهانه ی11 سپتامبر حمله شد چون افغانستان معدن مواد مخدر است و انواع سنگهای گرانبهای قیمتی می باشد.
ولی نروژ و هلند رو شما توضیح بده چی دارن؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
البته بریتانیا زمانی ایران را برای نوکری انتخاب کرد که امثال سعید در این کشور بر سر قدرت بودند. یعنی دوران منحوس طاغوت.
باهال بعدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
0
1
پاسخ
چی بگم والا از جوونای این دوره هرچی بیگی برمیاد. چرا به جون هم افتادید. اگه تاب مخالفت ندارید چرا گفتمان می کنید. چرا توهین می کنید عذرخوتهی نمیکنید و باز ادامه می دید؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
رسانه‌ها‌ساکت، ارگان‌دولت‌ناراحت‌نشود
"مرکل" هر کسی را نمی‌بوسد+عكس
نظر حدادیان درباره آینده احمدی‌نژاد
پایان زمان برای اعمال فشار به ايران
پرونده ‌‌بودجه‌91 بسته ‌شد
احمدی نژاد: دوست دارم به لندن بروم
طرح‌آمریکایی، صهیونیستی‌الحاق‌بحرین
عکس/ دفتر کار امام جمعه شیراز
مهمانان امشب "دیروز، امروز، فردا"
ایران به «گوگل» اخطار داد
سنجش‌اعتیاددانشجویان‌دردانشگاه ها
عکس/ به این میگن دانشجوی نمونه
عرضه گوشت گوساله 9800 تومانی
خصوصی‌سازی به سبک آمریکایی
فشنگ جنگی شریعتمداری ‌+عكس
پربازدید ها
خواننده هتاک به هلاکت می رسد
حقیقت به زبان تصویر (18+)
عکس/ عروسی مردان هم جنسگرا
زنان ایرانی کجا معتاد می شوند؟
پخش‌‌تصاویرنامتعارف‌‌توسط همسرخاتمي
فروش فحشا در میدان انقلاب
تعجب وهابی ها از دختران بن‌لادن +عکس
عکس/زنان پلیس در کشورهای مختلف
معضل دختران مست +سند
عکس / دفن اموات در بهشت زهرا
عکس/منظور ‌احمدی‌نژاد چیست؟
پسرخاله لاریجانی از مرکز پژوهش ها می رود
حمایت رسانه های اصلاح طلب از خواننده مرتد!
واكنش‌پدر شهید‌روشن به اقدام‌هاشمي
انتقاد احمدی نژاد از وزارت اطلاعات!
پربحث ترین عناوین
حمایت رسانه های اصلاح طلب از خواننده مرتد!  (۹۹ نظر)
اوقاف تهران مجلس اهل بیت(ع) را تعطیل کرد!  (۹۷ نظر)
عملکرد 4 ساله ساکت مجلس هشتم!  (۷۵ نظر)
جایزه یک‌خواننده‌ برای‌قاتل ‌نجفی+عکس  (۵۵ نظر)
عکس/ فرزندان بشار اسد  (۴۴ نظر)
عکس/فرق‌امروزاحمدی نژادبا5سال‌قبل  (۴۳ نظر)
دفاع‌عجیب ‌شهرام‌همایون ‌از‌نجفی  (۳۳ نظر)
رمزگشایی از زندگی سیدمحمد خاتمی  (۳۳ نظر)
خوانندگی شاهین نجفی علیه حسین شریعتمداری  (۳۱ نظر)
عکس/برخورد با بدحجابي ‌در پايتخت  (۲۵ نظر)
تعبیر تند خسرومعتضد درباره‌ خاله‌شادونه  (۲۴ نظر)
عكس/اعدام عامل ترورشهيدعليمحمدي  (۲۱ نظر)
عکس/ 5 اسرائیلی و یک زن فلسطینی  (۲۱ نظر)
پدر خوانده ناپلی  (۱۶ نظر)
عکس/ دست دادن وزیر سعودی با زنان !  (۱۵ نظر)
  • صفحه نخست
  • |
  • تماس با ما
  • |
  • آرشیو
  • |
  • جستجو
  • |
  • پیوندها
  • |
  • RSS
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صراط نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و تولید: "ایران سامانه"
صراط را صفحه خانگی خود کنید