۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۲
بازتاب حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن

رسانه های بیگانه آچمز شدند! +عکس

رسانه های کشورهای غربی به انعکاس حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن پرداختند که انعکاس این حماسه اغلب با سانسور و یا تحریف روبه رو شد .
کد خبر : ۵۳۴۳۰

"صراط" - در روز راهپیمایی با شکوه ملت ایران در سی و سومین بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی رسانه های کشورهای غربی به انعکاس این حضور حماسی مردم ایران پرداختند که انعکاس این حماسه از سوی رسانه های غربی اغلب با سانسور و یا تحریف روبه رو شد و برخی از رسانه ها نیز به ناچار بر حقانیت ملت ایران گواهی دادند.

*دیلی تلگراف: مردم در سراسر ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند

روزنامه دیلی تلگراف انگلیس نیز با انعکاس راهپیمایی مردم ایران در سی و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، محور گزارش خود را بر سخنان رئیس جمهور قرار داد.

این روزنامه همانند اکثر رسانه‌های غربی، آن را حضور ده‌ها هزار نفری مردم در جشن پیروزی انقلاب خواند. این روزنامه در ادامه گزارش خود سخنان محمود احمدی نژاد در مورد دستاوردهای جدید هسته‌ای را منعکس کرد.

این روزنامه همچنین با اشاره به بالاگرفتن تنش‌ها میان ایران و کشورهای غربی بر سر برنامه هسته‌ای ایران در ماه‌های اخیر نوشت: مردم ایران در این راهپیمایی شعارهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا سرمی‌دادند.

*جروزالم پست: مردم  ایران با در دست داشتن تصاویر رهبر ایران، شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در جمع راهپیمایان و پوشش سخنان وی در مورد فناوری هسته‌ای، به انعکاس راهپیمایی گسترده مردم ایران پرداخت.

این روزنامه صهیونستی با در حاشیه قرار دادن حضور میلیونی مردم در سی و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، صحبت‌های رئیس جمهور درباره دستاوردهای جدید هسته‌ای را پوشش داد.

جروزالم پست در ادامه گزارش خود از مراسم ۲۲ بهمن در تهران، اذعان داشت که مردم با در دست داشتن تصاویر رهبر ایران، شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

صحبت‌های اسماعیل هنیه در مورد به رسمیت نشناختن اسرائیل نیز از دیگر محورهای مورد توجه این روزنامه صهیونیستی در بازتاب مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

* بی‌بی‌سی با رها کردن متن به حاشیه پرداخت

شبکه خبری دولتی انگلیس "بی‌بی‌سی" در خبری کوتاه در زمینه پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد که تلویزیون دولتی ایران در حال پخش تصاویری از حضور ده‌ها هزار نفر از حامیان دولت ایران است که در سراسر این کشور به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب در اسلامی در ایران راهپیمایی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، این شبکه خبری بدون اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی سی‌و سومین سالگرد انقلاب اسلامی افزود که در این تصاویر ماکتی از هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در ابعاد واقعی دیده می‌شود که در میدان آزادی تهران به نمایش درآمده است. این هواپیما در ماه دسامبر گذشته در مرز با افغانستان به دست ایران افتاد.

* هاآرتص: مردم ایران در راهپیمایی امروز تصاویر رهبر ایران را حمل می کردند

روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" در پوشش خبر راهپیمایی امروز مردم ایران به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به پوشش بخش های از سخنان "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهور ایران پرداخت.

هاآرتص نوشت که احمدی نژاد اعلام کرده است که کشورش به زودی دستاوردهای بسیار مهمی را در زمینه هسته ای اعلام خواهد کرد.

این روزنامه صهیونیستی نوشت که رئیس جمهور ایران در مراسم سی و سومین سالگرد انقلاب ایران سخنرانی می کرد و ده ها هزار نفر از ایرانیان در این راهپیمایی سراسری مشارکت کردند.

بر اساس گزارش هاآرتص، تظاهرات کنندگان پرچم های ایران و تصاویر "آیت الله علی خامنه ای" رهبر ایران را حمل می کردند و فریاد "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" سر می دادند.

هاآرتص در ادامه به انتشار بخش هایی از سخنان رئیس جمهور ایران پرداخت و در پایان نوشت که تنش ها میان ایران و غرب درباره فعالیت های هسته ای در هفته های اخیر افزایش یافته است و آمریکا و متحدان غربی اش تحریم های جدیدی را علیه ایران تحمیل کرده تا این کشور را مجبور به بازگشت به میز مذاکرات کنند.

*یونایتدپرس: جشن سالروز پیروزی انقلاب ایران با حضور میلیون‌ها ایرانی برگزار شد

خبرگزاری یونایتدپرس در بخش عربی خود، بر خلاف خبرگزاری رویترز، به حضور گسترده مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران (22 بهمن ۱۳۹۰) اذعان کرد.

این خبرگزاری در بخش انگلیسی خود هنوز هیچ خبری درباره حضور گسترده مردم ایران در سالروز انقلاب منتشر نکرده است.

یونایتدپرس اینترنشنال در بخش عربی خود نوشت: امروز شنبه جشن‌های سی‌و سومن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۹۷۹ بر نظام شاه، با مشارکت میلیون‌ها ایرانی در شهرهای متعدد بخصوص در تهران برگزار شد.

این خبرگزاری افزود: رسانه‌های ایرانی اعلام کردند که میلیون‌ها ایرانی در شهرهای مختلف این کشور برای مشارکت در راهپیمایی به خیابان‌ها آمدند و صدها هزار نفر در میدان آزادی در تهران برای شنیدن سخنرانی محمود احمد‌ی‌نژاد گرد هم آمدند.

به نوشته این خبرگزاری، اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت منتخب فلسطین که روز جمعه وارد تهران شده بود، نیز به همراه محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در این جشن‌ها حضور پیدا کردند.

در همین حال، خبرگزاری انگلیسی رویترز حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را نادیده گرفت و فقط به پوشش بخش هسته ای سخنرانی رئیس جمهور ایران بسنده کرد.

*خبرگزاری فرانسه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی تهران را ۳۰هزار نفر اعلام کرد!

خبرگزاری فرانسه طی خبری نوشت که ایرانی ها روز شنبه که برخی از آنها تابلوهایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته بود "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1979 را با راهپیمایی گسترده و سخنرانی محمود احمدی نژاد بزرگ داشتند.

این خبرگزاری غربی نوشت که ده ها هزار نفر در شهرهای مختلف ایران در هوایی زمستانی به راهپیمایی پرداختند.

خبرگزاری فرانسه نوشت: نقطه مرکزی تظاهرات در تهران بود، جایی که احمدی نژاد برای مردمی که جمعیت آنها حدود 30 هزار نفر بودند سخنرانی کرد.

این خبرگزاری غربی ادامه داد: در اقدامی بر خلاف سال های گذشته، "اسماعیل هنیه" نخست وزیر مردمی در غره به ایراد سخنرانی پرداخت و طی این سخنرانی تاکید کرد که حماس هرگز اسرائیل را برسمیت نمی شناسد.

*مردم ایران در راهپیمایی 22بهمن شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی سر دادند

خبرگزاری چینی "شینهوا" طی خبری نوشت که صدها هزار ایرانی با حمل پرچم ایران و نشان هایی در حمایت از نظام اسلامی، سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

شینهوا نوشت که تلویزیون ملی ایران مردم را در تهران پایتخت ایران و دیگر شهرها نشان می داد که مملو از جمعیت بودند و تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی "آیت الله سید روح الله موسوی خمینی" و جانشین وی، "آیت الله سید علی خامنه ای" را در دست داشتند.

این خبرگزاری چینی نوشت: جمعیت شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی سر می دادند و مردم در سرتاسر میدان آزادی و مناطق اطراف آن دیده می شوند.

*خبرگزاری آمریکایی حضور مردم را ده‌ها هزار نفری توصیف کرد

خبرگزاری آمریکایی "آسوشیتدپرس" طی خبری در پوشش سالگرد پیروزی انقلاب ایران نوشت که تصاویر نشان می دهد که ده ها هزار نفر در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مشارکت کردند.

این خبرگزاری نوشت که یک مدل از هواپیمای آمریکایی RQ170با ابعاد واقعی که در دسامبر گذشته توسط ایران سرنگون شده بود در میدان آزادی به نمایش گذاشته شده است.

آسوشیتدپرس نوشت که ایران اعلام کرده که دستیابی به این هواپیما یکی از بزرگترین موفقیت هایش در مقابل غرب است.

امروز نیز یکی از مقامات اطلاعاتی سابق آمریکا به فاکس نیوز گفته است که بررسی های جامع 10 هفته ای سازمان سیا همچنان نتوانسته است که دلیل سرنگون شدن هواپیمای RQ170 را کشف کند.

*"المنار" راهپیمایی میلیونی مردم ایران را به طور مستقیم به تصویر کشید

شبکه تلویزیونی المنار لبنان با انتشار تصاویری مستقیم ازحضور گسترده مردم ایران در مراسم سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، تصاویر حضور میلیونی مردم در میدان آزادی را به تصویر کشاند.

این شبکه خبری تصاویر حمل پرچم ده ها متری ایران بر فراز دست های مردم ایران را نیز نشان داد.

بر اساس تصاویری که این شبکه خبری نشان می داد، خیابان آزادی تا کیلومترها مملو از جمعیت بوده و مردم شرکت کننده در راهپیمایی تصاویر رهبر انقلاب و پرچم های ایران را حمل می کردند.

این شبکه خبری همچنین به طور مستقیم صحبت های "اسماعیل هنیه" نخست وزیر مردمی دولت حماس در میدان آزادی را پخش کرد.

*خبرگزاری آلمان:میلیون‌ها ایرانی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند

خبرگزاری آلمان نیز طی خبری نوشت که راهپیمایی در سراسر ایران به مناسبت سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی این کشور که در سال 1979 میلادی به پیروزی رسید، آغاز شد.

این خبرگزاری ادامه داد که انتظار می رود میلیون ها نفر در این راهپیمایی که قرار است در 850 شهر در سراسر ایران برگزار شود، ‌مشارکت کنند.

قرار است در مراسم امروز، "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهور ایران در میدان آزادی تهران سخنرانی کند.

*راشاتودی: انقلاب ایران با انتخابات و تاکید بر اصل ولایت‌فقیه پیشرفتی چشمگیر کرده است

این شبکه روسی در گزارشی به مناسبت سالگرد انقلاب ایران تاکید کرد که انقلاب ایران در زندگی اجتماعی در حوزه دموکراسی با سیستم انتخابات و تاکید بر التزام به روح انقلاب و اصل ولایت‌فقیه پیشرفتی چشمگیر به دست آورده است.

راشاتودی نوشت: سال ۱۹۷۹ قرن گذشته، مردی سالخورده در حدود ۸۰ سال ظهور کرد که جمعی او را نصب‌العین حرکت [و انقلاب] خود کردند.

شاه، محمد رضا پهلوی متحد آمریکا، به دست کسانی که به انقلابیون تبدیل شدند، کنار زده شد... انقلاب ایران اثراتی و قدرتی پیدا کرد که موفقیت آن را نهایی کرد.

این پایگاه خبری افزود: تغییر در ایران غافلگیرکننده، سریع و ریشه‌ای بود. به طوری که شاه فکر نمی‌کرد نقش خود [در قدرت] را با پیرمردی که در تبعید بود عوض کند.

راشاتودی نوشت: انقلاب ایران در زندگی اجتماعی در حوزه دموکراسی از طریق اصول اولیه سیتسم انتخابات، و با تاکید همیشگی بر پایبندی خود به روح انقلاب که اولین اصل آن ولایت فقیه است، موفق شد پیشرفت چشمگیری به دست بیاورد.
 
در زیر بخشی از تصاویر حضور میلیونی مردم ولایتمدار ایران را در سی و چهارمین سالرزو پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده می کنید.
 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۹۲
۴۵
خداییش مردم گل کاشتن دمشون گرم از هر قشری که تو بگی اومده بودن.
گور پدر هر چی دروغگوی نامرده این رسانه ها هم شامل این بی ادبی من میشن.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
چشمای مهران آزادپی و دولت حق !! از پشت پنجره های هواپیمای جاسوسی آمریکایی داره برق میزنه !!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
وصیت من به عنوان بسیجی امام خامنه ای : بعد از مرگم همه رفقا جمع شید ساندیس هم از پایگاه بسیج محل بگیرید بیاید سر قبرم و یکی یک دونه ساندیس نوش جان کنید بعد هم نی ساندیستون رو بالای قبر من بگذارید تا گواه باشد بر پایبندی ام به ولایت نائب بر حق امام زمانم ، امام خامنه ای (حفظه الله )
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی جونم
مگه هواپیماهه بی سرنشین نبود!!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من هیچ سالی شرکت نمیکردم ...اما امسال به کوری چشم موسوی رفتم ..موسوی ریاکارننگ با رنگ پاک نمیشود...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
خبر فوری::::
علت نوسانات بازار طلا و سکه معلوم شد!؟
به علت دپو کردن سکه برای اهداء به ملت با وفای ساندیس خور در راهپیمایی 22 بهمن
پرنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
تا می تونید خودتون رو با این حرفا دلگرم کنید شاید کمی مرهم روی زخم های شما باشه . باورتون نمی شه این ملت هنوز عاشق رهبرشه . دلم براتون می سوزه .
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا اینا یواشکی رفتن اون توووو !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدی( حیف از این اسمت!)
اونی که الان خیلی گرون میشه پماد کالاندولاست برادر!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
هاهاهاهاها!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اما شما رو کالاندولا هم درمان نمی کنه!
رضا(noura supporter)
|
Iran (Islamic Republic of)
از دشمنان برند شکایت به دوستان
چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم
سرباز آقا موسوي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۶۵
۸۰
امروز بيشترين حجم سانديس در تاريخ مصرف شد .
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
تو مگه اونجا بودی ؟
دیوانه اگه تو اومده باشی که به نفع ما کار کردی یعنی یه نفر نا خودآگاه در جمعیت خروشان ملت بوده و به نظام کمک کرده با حضور بی شعورش.
خدا سایه یشما احمق ها را از سر ما کم نکند.
لعن علی عدوک یا حسین.خاتمی و کروبی و میر حسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه ساندیس انقدر شما رو می سوزونه؟! خب میومدی میگرفتی! تازه به هر نفر یک عدد پراید هم میدادند جات خالی!
comix
|
Iran (Islamic Republic of)
به شما پراید دادن !!!!!!!
بوجه مملکتا این طوری حروم میکنند
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
(سرباز آقا موسوي) نه !!
نوکر آقای موسوی.بیچاره!! دلم براتون میسوزه خدایی.بسسسسسسسسسسوزید.
saeid
|
Iran (Islamic Republic of)
شما حرف مفت نزنی کسی نمگه زبون نداری ها
بابا عجب اعتماد به نفسی دارید یارو علنی پول میگیره سطل اشغال گاز بزنه نمیگن واسه چیزی که ندادن هی میگن خودشون باورشون شه!!!!!!!!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
ساندیس بهتر از دلارهای خارجیا نیست که تووی جیب روسای شماس ؟
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
تازه کجاش دیدی شیر کاکائو هم میدادن .. تا کور شود هر آنکه نتواند دید عطمت انقلاب ونظام را .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خفت از این بالاتر برای تو و امثال تو نیست که خودتو سرباز عمله شیطان میدونی .با این اسمی که واسه خودت گذاشتی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
چه میکنه این ساندیس
---------------------------
http://www.bultannews.com/fa/news/68399/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%81%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B3
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر خاک بر سرت که سرباز موسوی شدی، بجای سربازی امام زمانت

مطمئن باش سرباز نیستی شما سرباری
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
به من مفتی هم پرایدبدن ازبس خوبه سوارش نمیشم!!!
كامبيز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۳۴
۳۹
صراط عزيز
حضور در راهپيمايي مقدس 22 بهمن دليل بر تاييد حجاب نامناسب برخي شركت كنندگان نمي شود.حتي اگر براي نشان دادن محبوبيت انقلاب در ميان طيف هاي مختلف باشد. لطفا از تصاوير متناسب با اعتقاداتتان استفاده كنيد.
comix
|
Iran (Islamic Republic of)
اینارا میزارن تا نگن فقط ساندیس خورا میان راهپیمای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مثل این که حتی یه بارم دلت نخواسته عکسارو نگا کنی . حتی یک عکس با حجاب نا مناسب در این عکس ها نیست ! راه افتادی تو سایتا همین جوری هر چی از دهنت در میاد میگی دیگه ؟!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نترس عزیزم ما مثل شما نیستیم که با لخت شدن یک نفر بقیه رو هم لخت ببینیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلي عقده اي هستي كدوم عكس خلاف اعتقادات ما بود جوجه طالبان؟؟؟؟؟
ميهن
|
Iran (Islamic Republic of)
اعتقاد هر کي با ديگري فرق ميکنه .
كامبيز
|
Iran (Islamic Republic of)
جمهوري اسلامي بدليل اعتقادات ديني مردم پابرجاست بزرگترين نمونه حماسه 9 دي.روند دور شدن از دين از حركت موري سياه در شبي تاريك روي صخره اي سياه نامحسوس تر است اگر از ابتدا هشيارتر مي بوديم الان شاهد ناهنجاريهاي اجتماعي يا فسادهاي اقتصادي و.... نبوديم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه اون سردسته تون بود که لخت شد!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
والا فکر کنم سردسته شما بوده چون هر روز دارین اخبار اونو منتشر میکنین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید خداییش ماهی چند میگیری که همیشه توی اخبار سایت صراط نظر میدی اونم چند تا تو هر خبر، برادر یا شما حقوقت از جایی تامین میشه یا اینکه مشکل بیکاری در کانادا گریبان گیر شما هم شده و از بیکاری همیشه تو سایت می چرخی؟؟؟
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه سعید با این همه ادعا و پز دادن اونطرف و قیافه گرفتن واسه ما هیچی نیست جز یک بیکار ما که خداییش وقت نمی کنیم روزی 5-4خبر بیشتر بخونیم
پسر شجاع
|
Russian Federation
|
۲۳:۵۸ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۴۶
۳۱
درود بر مردم شريف ايران.
با هر تفكري، با هر گرايش سياسي، با هر عقيده‌اي، موافق و منتقد؛ همه و همه به عشق اسلام، ايران، و رهبر آمده بودند.

" خدا يارتان ايرانيان"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۳۸
۲۹
یک جشن ملی و یک حضور حماسی. مسئولین بدانند تا زمانیکه در مسیر اسلام و انقلاب سال 57 حرکت می کنند، مردم هم از آنها حمایت می کنند. و این حضور میلیونی، مسئولیت آنها را برای رسیدگی هرچه بیشتر به مشکلات مردم و جامعه دو چندان می کند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر این دولتیها مسئولیت پذیر بودن که الان دلار 1950 نبود
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۶
۲۸
ا- دم همه مردم از هر قشر و گروهی که شرکت کردند گرم که مشت محکمی بر دهان استکبار بود و حمایت از نظام
2- امروز یکسری از خانمها با حجاب بعضا خیلی نامناسب شرکت کرده بودند نمی خواهم همه را متهم کنم اما احساس می کنم برخی سازمان یافته برای شکستن قبح بی حجابی با این دلیل که ببینید بی حجابها هم در راه پیمایی شرکت می کنند پس این مد هم خوب است و ..... کمی دقت آی مسئولین فرهنگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی داری سخت میگیری!!!
-----------------------------------
محیط مجازیه و هر کسی میتونه بر خلاف اون چیزی که هست بازی کنه برای تخریب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقاً اون بد حجابها باید با حضور پر شور نسبت به بی تفاوتی دولتمردان ادای احترام کرده و برای حمایت بیایند !
حامیان فساد اخلاقی هم باید بیان چون با این فقر تعداد دخترهای معصومی که بخاطر مشکلات مالی میتونن به فساد بکشن بیشتر میشه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱۴
عکس انتخاب شده برای این نوشتار،مناسب نیست.انقلاب ما اسلامی است، و ما امیدواریم همه مردم احکام اسلام را رعایت کنند.گرچه حضور سلایق مختلف در راهپیمایی خوب است، اما اولا اکثریت شرکت کنندگان پایبند به شرع هستند و در ثانی آن اقلیت نباید تشویق شوند در ادامه کار اشتباهشان....
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۸
۸
نورا تو هم 25 بهمن میخوای بری بیرون ؟؟؟ !!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
چطور مگه!؟
میخوای بیای بزنیم مملی؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
نور چیو بزنیم ؟ تووی سرمون ؟
جدی میگم تو کدوم وری هستی ؟ سبزی هستی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی چرا فکر میکنی هرکسی به نظام انتقاد داره به جای 22 بهمن 25 بهمن میخواد بیاد بیرون !؟ من به شخصه به اکثریت خاموش جامعه احترام میذارم هروقت خاموشیشون روشن شد منم روشن میشم . از اغتشاش هم بیزارم !
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
فارغ از امیال و گرایش های سیاسی طیف های مختلف ! خدائیش عجب جوابی به این جوجممغلامحصین جنی یزید تبار چندین اسمی با لقب سارق آثار ادبی و با اسم مستعار کوتوله صراطی دادی نورا جان ! دست مریزاد ! نشون دادی که از صد تا از این به اصطلاح مردها که همه مردونگیشون رو توی چماقی که در دست دارن می بینن ، مرد تری !
حق یار
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ازت حساب می برم میترسم حرف دلمو بگم مملی!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی و مهران
صلوات بفرستین.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب مملی
نچ!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا اگه از من میترسی برو حرف دلت رو با مهران آزادپی از برو بچه های احداث !!! عدااااالت در میون بذار اون بلده چجوری بیاد جیغ بزنه مثل یه زن !! و حرف دلشو بیاره رووی زبونش !!

جدیدا از خفا از خودش یه چیزایی ول میده ، البته بایدم مثل عروس های زمان قدیم از پس پرده حرف بزنه چون پررو بازی در بیاره آقا غلام چوپان میاد سر و تهش میکنه !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل و مهران من تازه اومدم این سایت
بهم بگین دلیل علاقه!!! بیش از حد شما به هم چیه!؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیزم
جانا سخن اززبان ما میگویی.ایول.
سعید
|
Canada
|
۰۸:۵۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۷
صراط جان ما یک سری عکس های خوشگل از اونهایی که شما معمولاً برای جشنواره ها و هنرپیشه ها میزاری و لعنت می فرستی هم از این راهپیمایی با شکوه دیدیم. بد نیست اونها رو هم نشون بدی. بقول خودت عقد اخوت با کسی نبستی. اون خانومها رو هم نشون بده تا بعضی فکر نکنند فقط بقول خودتون سبزی ها از این چیزها دارند، در میون ارزشی ها هم ماشاء الله کم نیستند!
ناشناس
|
Canada
حالا مثلا که چی؟
اره سعید جون همه اومده بودن از هر قشری بودن تو که عکسارو تو سایتهای دیگه دیدی چرا اینقدر حرص میخوری برای سلامتیت خوب نیست ها
ارزشی ها هم سوسول دارن بهشون میگن فشن ارزشی
پای نظام هم وایسادن مثل بعضی ها بلند نشدن برن کانادا ننه باباشون برن لب ساحل و .......
خودشونم بشینن کامنت بذارن . . .
در کل زیاد حرص نخور سکته کنی بیوفتی بمیری کلی از کامنتای صراط نیوز کم میشه ها
ناشناس
|
Canada
چرا تو همش دنبال عکسهای قرتی می ری؟!
نورا
|
Canada
فشن ارزشی!!!
ها ها ها ها ها!
چه بامزه!!
خودتون اول گفتین ها!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
خشن ارزشی ها
|
Canada
ببین کوچولو نمیدونم دختری یا پسر ولی بهت بگم ارزشیها هم فشن دارن هم خشن.
نورا
|
Canada
خشن جون بچرخ تا بچرخیم!!!
سعید
|
Canada
ناشناس جان با این لحنی که تو نوشتی من نگران سلامت خودت شدم.
مهران آزادپی
|
Canada
با عرض پوزش و عرض احترام به همه سلائق و اندیشه ها ! خوشبختانه همه شما درست می فرمائید ! شیر بچه های غیور ایران از همه طیف ها و گروه ها وقتی پای اسلام و شریعت و آب و خاک و شرف و حیثیتشون در کاره ، لباس های خاکی می پوشن و غسل شهادت می کنن و سلاح بر دوش میگیرن و دهن همه یاوه گو های صهیونیزم و امپریالیزم رو با خاک پر می کنند . حتی شنیده ها حاکی از اینه که خیلی از این شیر بچه های غیور مرد ساکن کشور های خارجی ، اعلام آمادگی کرده اند تا اگر خدای ناکرده تهدیدی از سوی گردانندگان کثیف فراماسونری بر کشورمون رفت ، به سرعت در صحنه حاضر بشن و پوزه اونا رو به خاک مذلت بمالند !
از این شیر بچه های فشن امروزی ، صد ها هزار شیر آهن کوه مرد ارزشی به تاریخ اهداء خواهیم نمود ! تا ناممان برای همیشه تاریخ ثبت شود ! انشاءالله
حق یار
غلام (جا........)
|
Canada
مهران آزادپی بازم گله رو ول کردی اومدی اینجا مثل ارباب اصلی ت دروغهای شاخدار به مردم بگی ؟ طیف یهودی صفت شما میخواد با اسراییل بجنگه ؟
Aref
|
Canada
سعيد تو كهباز نظر دادي بابا گروه خوني توبه ما نمي خوره نمي خوره
ناشناس
|
Canada
ناشناس اول محشری
مهران آزادپی
|
Canada
جوجغلامحصین بی بصیرت ممل تبار یزید صفت جنی ، به نظر می رسه که یهودی صفت بیشتر برازنده جنابعالی و طیف حامی و محامی جنابعالی و مخترع این کلمه باشه ، و کسانی که اینقدر شما ها رو بی تربیت بار آورده اند که هر مزخرفی که به دهان گند گرفته تون میا قی می کنید و از دوباره قرقره کردن قی های اربابانتون هم هیچ ابائی ندارید ! لاابالی گری و مزخرف گوئی از صفات بارز یهودی صفتانه ! کوتوله ، از سرنوشت اربابانت نمیخوای عبرت بگیری ؟
حق یارت نباشه
نیلوفر
|
Canada
ناشناس اولی خوب جوابشو دادی سعید همیشه دنبال کلکل کردنه .در ضمن سعید صراط کی لعنت فرستاده تهمت زن . حالا اگه جدیدا از این خانومها هم می ایند ببینم تو سبزی ها خانم های چادری محجبه هم می امدند؟به استثناء.. برای منافع خودش
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۳۴
۱۱
تاحالا این همه ساندیس خور 1 جاندیدن هنگ کردن راستی دلار امروز چند شده
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیتونی ببینی چشمت رو ببند همون طور که تا حالا بسته بود
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
شده 1200 تومن تا چشم تو در بياد!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
هر دلار معادل یک ساندیس
---------------------------------
به کوری هم وطن نما ها
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
شده 2000 تومن غافل!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۳۰
۹
پس گشت ارشاد کو؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۲۵
۱۴
چرا تصاویر همه از نمای نزدیک است. بر اساس تخمین ها نیم میلیون در راهپیمایی شرکت کردند در تهران با توجه به اوضاع اسف بار اقتصادی و فشل بودن دولت معجزه واقعا جمع کردن 500 هزار نفر در تهران واقعا معجزه است اینپیروزی ها را به صراط غیر مستقیم تبریک می گویم. دست مریزاد به این همه توان سازماندهی.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام من اولین بار بود شرکت کردم بیشتر از این حرفا جمعیت بود.کسی که این همه جمعیت رو نبینه واقعا کوره . راستی بیمارستان فوق تخصصی چشم هم راه اندازی شده به دوستان نابینا توصیه میکنم یه سر بزنن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
عینکتو بزن بابا بزرگ البته شایدم مامان بزرگ
---------------------------
ضمنا 33 ساله همینو دارید میگید
ولی اشکال نداره خودتون و خودشون بهتر فهمیدید خیلی چیزهارو
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
"هر کسی لباس پادشاه رو نبینه و پادشاه رو لخت ببینه یا دیوانه است یا پدر و درست حسابی نداره!"

جمله آشناییه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر یک میلیون هم باشه که نیست معنیش اینه که 9 میلیون نیومدن ! استادیوم با اون عظمتش جمعیتش 100 هزار نفری چشم آدم سیاهی میره دیگه خیلی بخوام تخفیف بدم نهایتش همون 500 هزار نفر بودن . حکومت ایدیولوگ متظاهری که نتونه یه راهپیمایی سازماندهی کنه که به درد لای جرز دیوار میخوره !
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان ، فرموده حسین ( ع ) رو به لشگر کفر این بود که اگر دین ندارید ، لا اقل آزاده باشید !
البته مثالی زدم که هم خواستم به شما بر بخورد و هم دلم نمیخواهد رنجیده شوید ! اخوی عکس ها رو یه بار دیگه از بالا به پائین نگاه کن ! البته بیشتر دوست داشتیم که شما هم در کنار سایر برادران و خواهران حضور داشتید تا از نزدیک می دیدید و باور می فرمودید ، اما اگر به همین عکس ها هم اکتفا می فرمائید ، منصفانه نظر دهید ! عکس های زیادی با شات باز وجود دارند که حتی از سوی شما هم غیر قابل انکار است !
حق یار
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۳۴
۱۷
بخاطر یک مشت ساندیس :))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دلار امریکایی چند چقدر میگیری که حرف بزنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما ساندیس نظام رو میخوریم شما هم ... آمریکا رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من یک ساندیس خور تیر هستم و افتخار میکنم و به این کامنت شما + دادم
----------------
ضمنا بهتر از اینه که رانی اونوری هارو بخوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کافر همه را به کیش خود پندارد!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو از کجا میدونی مال اونوری ها رانیه شیطون!!!؟؟؟
aref
|
Iran (Islamic Republic of)
ما سانديس مي خوريم شما هم كوكا كولايا فانتا يا نستله چرا مي سوزي برادر حالاشم سانديس حلاله
رضا(noura supporter)
|
Iran (Islamic Republic of)
بد بختا.آقا بالا سراتون گولتون میزنن.به شما ساندیس وطنی می دن.خودشون پپسی می زنن
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۲۱
۲۰
امسال مراسم 22 بهمن به یومن با برکت میلاد دو نور نبوت و امامت و هفته وحدت و دهه فجر ، میلاد 33 ساله انقلاب با بیداری اسلامی در منطقه بهم گره خورده و مردم عزیزمان لبیک گویان به رهبر عزیز ، سیلی محکمتری به استکبار جهانی زدند ، درود بر امت حزب الهی.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
و درود بر شما و همه ساندیس خوران با وفا
از طرف یک ساندیس خور جوان
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا ای "جوان" که گفتی یعنی چه!!!!؟؟؟
روز لبخند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۲۳
۹
آقا ما ساندیسا رو خوردیم جاتون خالی خیلی چسبید
لوووووووووووووووول
:)
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۶
۱۳
الف: تاریخ و داستان های پیامبران بزرگ رو که میخونی میبینی چه کارها کردند ولی مردم ایمان نیاوردند
حضرت عیسی مرده زنده کرد مردم یارش نشدند
حضرت موسی اژدها ظاهر کرد بازم کسی طرفدارش نشد
همشون رو هم رو حساب کنی پر پرش قبیله و شهر خودشون رو به راه راست آوردند
اما میگن این روزا یکی پیدا شده با 1دونه ساندیس میلیون ها طرفدار پیدا کرده !!
ب: مگه میشه؟؟ آخه این معجزه به حساب میاد !!
ب: وای پس رمز موفقیت اینه؟؟ ساندیس !!!
ب: راستی این کسی که گفتی هم پیغمبره؟؟
الف: نه ولی فرزند خلف و از سلاله ی پاک نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و نائب بر حق امام زمان (ارواحنا فداه) و جانشین امام روح اللهِ
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
مطلب زیبا و با مزه ای بود موفق باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از همون داستانهایی که شبها به امثال شما قبل خواب میگن ! البته شما خواب و بیداریتون یکیه ! تو کما و توهم سیر میکنید !
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین جان دست مریزاد !
حق یار
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آزادپی بعید میدونم حسین با تو همفکر باشه !!!
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۶
۱۷
درود بر مردم قدر شناس ايران
اولا ميخواستم آمار جمعيت را از اقاي ............ بپرسم كه چند نفر بودند چون ايشان در امار دادن جمعيتهايي كه در راهپيمايي ميايند يد طولاني دارد.
2- طبق امار خبر گزاريهاي خارجي اين جمعيت چند ده هزار نفر بودند باشه
ما با همين چند ده هزار نفر ..................................
انشا الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۹
۲۵
به كوري چشم دشمنان من در راهپيمايي 22 بهمن سانديس جمهوري اسلامي را خوردم و ني سانديس را كردم توي چشم امريكا اسرائيل و انگليس خبيث!!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
تو مرکز تهران نی ساندیس تو را چشم آمریکا کرد، چه برادر شجاعی! بابا ما که بقول شما سوسولیم و ترسو اینقدر مثل شما باحال نیستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امريكا اسرائيل و انگليس خبيث از خداشونه که تو و امثال تو سالی چند روز بیاید بیرون و خشم انقلابیتونو مهار کنه تا شعارهاتون هیچوقت عملی نشه و همیشه وعده فردایی را که قرار است اسراییل را نابود کنید بدهید که 33 ساله نیومده !
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان خدائیش و از دریچه انصاف اگر نگاه کنیم ، من خودم چند جا دیدم که نی ساندیس و میل پرچم و چند تا شیء توی همین مایه ها رو فرو می کردند به چند جای بدن مترسک های آمریکا و اسرائیل ( عمو سام ) از جمله چشم هاش - حتی یه جا هم دیدم یه دونه نی ساندیس بزرگ درست کرده بودند و مترسک عموسام رو روی اون جلوس اجلال داده بودند !
حق یار
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
خسته نباشند از اینهمه مجاهدت در راه سقوط استکبار جهانی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین به شجاعت امثال سعید که از آن سوی دنیا به خوبی مبارزه! می کنند و خواستار سقوط نظام هستند! به این میگن مبارزه جانانه با دیکتاتوری از پشت کامپوتر!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده ادعایی نکردم عزیزم شما ادعا مبارزه با استکبار جهانی رو دارید و با این چیزها سر مردم رو گرم می کنید.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان مجاهدت های امت اسلام و نقش اون رو در سقوط استکبار جهانی از طریق رسانه ها به خوبی می تونی رصد کنی ! یه کم دقت کن !
- ناو های احمق آمریکائی و انگلیسی برای نجات ملتی به خودشون اجازه تعرض به خلیج همیشه فارس رو داده اند که کف همین خیابونها داد میزنن مرگ بر آمریکا و مرگ ر انگلیس و مرگ بر اسرائیل !
به نظرت نجات ما ، بدستان کثیف و آلوده اونها اصلاً با عقل جور در میاد؟ قدیم تر ها می گفتند ( یانکی گو هوم ! )
بچه حزب الهی ها میگن ناو نشینان استکبار ، به محل دفن خودتون خوش اومدید !
- بهت قول میدم نواده های ما جنازه ناوهای آمریکائی و انگلیسی رو تا قرن ها برای عبرت به همه دنیا نشون بدن
حق یار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
" بنده ادعایی نکردم " تو سر تا پا ادعایی . و البته ادعاهات همه پوچه . آقایون / برادران /خواهران حزب الله شما نباید این سعیدو بچزونین . این وضعش خیلی درامه . باید فورا بستری بشه . البته فکر نکنم دیوانه ی خطرناکی باشه . اما ممکنه کار دست خودش بده . افتاده روی یه لوپ ." ادب خودت رو نشون دادی ..... اینا برای توجیه نظام از هیچی رویگردان نیستند..... اسلام فقط مال شماست ( البته با چند علامت تعجب ) .... من ادعایی نکردم..... " فکر کنم وقتی هم می خوابه همین جملاتو به خواب می بینه . بیچاره سعید خیلی ............ . و طرفدارنشم البته ....................
یک خبرنگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۶
۲
قربونت برم. یا زدی خودتو به اون راه یا زبان انگلیسی ات خیلی ضعیفه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۲۱
۱۱
حضور میلیونی و با شکوه یعنی حضور حداقل پنج تا شش میلیون نفر در تهران نه این جمعیتی که حداکثر می تواند دویست سیصد هزار نفر باشد. مسئولان نظام فکر می کنند هنوز سی سال پیش است و همچنان می توانند با دادن شعارهای تو خالی و وعده های پوچ مردم را به خیابانها بکشانند. سی سال شعار شعار شعار و هنوز هم شعار.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن نما بعد از 33 سال هنوز .......
عینکتو بزن
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۹
۱۷
خوشم میاد هر سال مردم میان این وطن فروشان و بیگانگان رو می سوزند و برمی گردن اخه سنگه پای قزوین هم بود از رو می رفت شما چه رویی دارید توی این موقع ها که ملتی به مشت تو دهنتون می زنن سکوت بهترین چیزه
کم آوردین سوت بزنین سوووووووووووووووووت
خدایا صد هزار بار شکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۸
۱۷
من از همه ی کسانی که دیروز امدند تشکر می کنم این مردمی که دیروز امدند نشان دادند همیشه پشت رهبرهشان هستند ونمی گذارند کشورشان به دست امریکاوانگلیس بیافتداین مردم نشان دادند به امام و شهداوفادارندونمی گذارند خون شهدا هدر روددر اخر خطاب به سبزیها میگویم بهتر است شماها به اکثریت ملت بپیوندید وبیشتر ازاین خودرا بازیچه دست امریکا وانگلیس قرار ندهید شک نکنید امریکاوانگلیس به فکر کشور مانیست بلکه به فکر بدست اوردن منافع خود شان در کشورمان هستد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ نشونه داده که نمیشه برای همیشه روی ظاهر حرف ایرانی جماعت حساب باز کرد ! یه چیزی تو مایه های مردم کوفه هستیم همگی !
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۲۵
۹
امسال جای خاوری تو راهپیمایی خالی بود
از این به بعد دیگه بیایم در مورد اختلاس حرف نزنیم میدونید از اون روز چقدر رییس های ما زیر فشارن که یه وقت لو نرن بخاطر این روز مبارک بیایید فراموش کنیم همه مردم هم راضی هستن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
کامنت تفرقه افکن از طرف یه جلبگ بی ریشه بوده
--------------------------
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جان دروغ میگه؟ خوب جاش خالیه بنده خدا مخصوصاً با چفیه اش و ریشش.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جاش رو دوستاشون پر كرده بودن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاوری ویلاش تو کانادا یه ذره تعمیرات لازم داشت عذر خواهی کرد که فعلا نمی تونه بیاد!!!
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۱۱
ساندیس چیه نفری 10000000000متر زمین تو شمرون دادن منم گرفتم دلتون بسوزه شماهم بیاید بگیرید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
تازه به علت سرما پاتو و بوت هم دادند
به بعضی ها هم سکه دادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم یه بوگاتی گرفتم! چیه مگه به شما ندادن؟
عجیبه من سالی یه راهپیمایی میرم برا جمهوری اسلامی کل سالم تامین میشه!
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۲۵
۶
ساندیس چیه بابا. اینا پشت پرده وامهای میلیونی میگیرن. رانت های آنچنانی دارن. حقوقای مفت می گیرند. باید هم بیان تو راهپیمایی. از یه تعداد خود فروخته انتظار همینه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه دنیای سیاهی داری که توش، همه چیز رو با پول و مادیات می سنجند. اصولآ چیزی به اسم عشق و علاقه برات معنی نداره نه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پارسال رسانه های غربی تخمین زده بودن حدود 50 میلیون نفر در راهپیمایی شرکت کردن. خب تو مملکت هفتاد هشتاد میلیونی وقتی پنجاه میلیون نفر دارن پشت پرده میخورن یهو بیان جلوی پرده دیگه!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
منصور جان اینا یه تعداد نبودند که !!!! با یه حساب سر انگشتی و آمار شهرستان ها ، چند ده میلیون نفر بودند ! حالا تو چرا ناراحتی؟؟؟ خوب تو هم بیا و شرکت کن و وام میلیونی بگیر !!!! از جنس همی وام هائی که این چند ده میلیون نفر گرفتند !
حق یار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهران، اگه قراره همه نون چاپلوسی و ریا رو بخورن پس انسانیت چی میشه؟ شرف چی میشه؟ برابری چی میشه؟؟؟ درسته ما جانماز آب نمیکشیم ولی میدونیم که در نظر خدایی که ما رو خلق کرده ریا جزو بدترین اعماله. حالا شما برو راهپیمایی یه وقت ترک اولی نکرده باشی.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
منصور جان منظور نظر حقیر از اینکه گفتم شما هم بیا که وام بهت بدن این نبود که واقعاً وامی در کاره !!!
اخوی شما رو دعوت کردم که بیش از این منزوی نشی !
حکایت اینکه راست و دروغ در یک مجموعه با هم کار می کنن حکایت غریبی نیست ! ولی حقیر اعتقاد دارم برای اصلاح جامعه باید از خودمون شروع کنیم !
سایر قضیه های دفاع از شرف و انسانیت و برابری ، اون هم در موضع شما بیشتر شبیه شعاره ! قول میدم اگر همین امروز مولفه ای رو به شما نشون بدن و بگن این همه انسانیته و باید ازش دفاع بشه ، شما برای اینکه توی خونه بنشینی و یه کمی به خودت زحمت ندی ، بازم یه قصه ای براش درست می کنی ! به هر حال .....
حق یار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۲۸
۵
عجب تراکمی بعضی جاها دیده میشه. 2 نفر تو یه تصویر. وای چه حضور پر شوری!!!!!!!!!!!!!1
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
به یه دکتر چشم پزشک حتما مراجعه کن...
اگه خواستی بگو تا آدرس یه دکتر خوب رو بهت معرفی کنم آخه نگرانتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۱۵
۲
واقعا چرا با خانم های بدحجاب در این روز برخورد نمی شه و همه کاملا آزاد هستند و بی بند و باری به اوج می رسه اما کسی اعتراض نمی کنه . یعنی به هر قیمت می خواهیم فقط حضور داشته باشند و خیابانها شلوغ باشه
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
حکایت
یاد دارم که در ایام طفولیت متعبد بودمی و شب خیز و مولع زهد و پرهیز ، شبی در خدمت پدر رحمة الله علیه نشسته بودم و همه شب دیده بر هم نبسته و مصحف عزیز بر کنار گرفته و طایفه ای گرد ما خفته ، پدر را گفتم از اینان یکی سر بر نمی‌دارد که دوگانه ای به درگاه یگانه بگذارد ، چنان خواب غفلت برده اند که گویی نخفته اند که مرده اند ، گفت: جان پدر تو نیز اگر بخفتی به از آن که در پوستین خلق افتی ،
نبیند مدعى جز خویشتن را
که دارد پرده پندار در پیش
گرت چشم خدا بینى ببخشند
نبینى هیچ کس عاجزتر از خویش
حق یار
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر مهران.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۱۹
۴
اولا جمع کردن چند صد هزار آدم برای هر حکومتی کاری نداره . دوما نمی دونم چرا اینجور مواقع بدحجابها و کسایی که در مواقع عادی گشت ارشاد تو خیابونها می گیرنشون سوژه عکسهای سایتهای همچون صراط می شوند . عجب حکایتی است. سوما سال 88 بهد از انتخابات مردم بیشتر بودن یا 22 بهمن؟
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۱۳
۴
زیر عکس ها یه کلمه آرشیو هم اضافه کنید تا امانت دار خوبی باشید. صراط جان توهم زیادی هم خوب نیست
اندکی صبر سحر نزدیک است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه آدم عاقل تلویزیون که داشت همین جمعیت رو مستقیم نشون میداد
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۵
۶
سعید گالیور:والا ما که اونجا نبودیم. شما برادران عرزشی هم که دروغ میگید. پس این عکسام دروغه. والا ........ والا.........والا.....
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بی سواد و بی مزه!
حسن دهقانی خوراسگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱۵
به نام خدا

با عرض سلام.

تصاویر خیلی عالی. راهپیمایی 22بهمن را به نمایش گذاشته است.


با تشکر
موفق وپیروز باشید


Hassan.Dehghany
رشته آمار ونیروی انسانی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش شماره شناسنامه و کد پستی یادت رفت!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا راست گفته تصاویر! راهپیمایی رو خوب بنمایش گذاشته تصاویر!
roya
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان با این چند شیفت کار کردنت داری خودتو از بین میبریا !آخه داداشی گفتن مبارزه فرهنگی‌ کنی‌و جو رو مسموم، اما نه دیگه ۲۴ ساعت کار مدام بد نیست یه نفسی هم تازه کنی‌!!! من فکر می‌کنم اینجوری که تو تخت گاز میری ترمز میبریا.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی ممنون رویا خانوم شما نگران نباشید
asadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱۲
مهم این بود بیایند و امدنند(چه امدنی) و باز هم خواهند امد بعضی هاهر اسمی دوست دارند روش بگذارند ولی انهایی که می ایند برای خود تکلیف می دانند
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱۲
سلام برهمگی مدتی نبودم .....
صرفنظر خیلی از ناراحتی ها ... این عکس ها حال من را کمی بهتر کرد ....
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
برودکتر خوب میشی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اما به نظرم تو شوهر کنی خوب می شی .
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اما تو زن هم بگیری خوب نمیشی!!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۲۳
۴
برادران ارزشی جو گیر نشید لطفا. این جمعیتی که تو تهران اومدن راهپیمایی حداکثر 200 تا 300 هزار نفر بودن. روز انتخابات مجلس معلوم میشه چقدر تو پایتخت این کشور طرفدار دارید. وقتی بیشتر از 20 درصد نیومدن قیافه های برادران ارزشی دیدن داره. در شهرستان ها هم فکر نمی کنم بیشتر از 50 درصد بیان. از روی آمار شرکت کننده ها در انتخابات میشه فهمید که حکومت در هر شهر چقدر طرفدار داره.سال 88 هم که مشارکت بالای 80 درصد بود به خاطر علاقه به حکومت نبود رای اکثریت موسوی بود که نوعی اعتراض به وضع فعلی محسوب می شد اما رای ها دزدیده شد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین جان مثلاً اینها آمار رای دهنده ها رو زیاد کنند شما چطوری میخواهید حرفتان را ثابت کنید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
تا جایی که من میدانم تا به حال تعداد شرکت کننده ها را در آمار زیاد نکردند. حالا شاید رای یکی به نفع دیگری مصادره شده باشه. مثلا 4 سال قبل خود وزارت کشور اعلام کرد که حدود 30 درصد در انتخابات تهران شرکت کردند و آن 30 درصد امسال به زیر 20 درصد می رسد.
hajix8867
|
Iran (Islamic Republic of)
مصداق توهم سبز
شما که انقدر زیادید چرا 25 بهمن ترسیدید بیاید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما چرا ترسیدید و اینترنت رو قطع کردید و پارازیت ها رو تشدید کردید؟
شما چرا هر دفعه کل یگان ویژه و بسیج رو میفرستید تو خیابونها مگه بقول خودتون اینها یک درصد بیشتر هستند؟!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر می کنید چند نفر از مردم از جریان 25 بهمن باخبر بودند؟ مثلا رادیو و تلویزیون اعلام کرده بود؟ روزنامه ها نوشته بودند؟ اینترنت بدون فیلتر و پرسرعت در اختیار همه مردم بود و هست؟ جواب شما را در روز انتخابات فرمایشی می دهیم.
توهين ممنوع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۱۷
۱
هر چند بنده از بچه حزب اللهي ها و بسيجيها نيستم و تا حدود زيادي با ايشان اختلاف عقيده دارم لكن اينجانب هيچ وقت به هموطنايي كه توي تظاهرات شركت كرده اند توهين نكرده ام و نمي كنم. هر كس نظر خود را داشته باشد . بي شك جمعيت زيادي به خيابان ها آمده اند . اما عدم حضور بسياري ديگر از ساكنين تهران نيز مي تواند جاي سؤال باشد .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۳۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۷
۶
هر کی ندونه خودتون که خیلی بهتر می دو نین که اولا امسال از همه سال ها شرکت کننده کمتر بود دلیلشم نه سیاسی هست نه چیز دیگه،اقتصادی هست، چرا همش از سیاست دم می زنین؟ مکه موسوی یا احمدی نژاد گفتن برا کسایی که نون شب ندارن نون و آب میشه؟؟! یه مثال، اگه جمعیت نزدیک به 15 میلیون نفری تهران شرکت می کردن واقعا حجم مردم اینقدر بود؟؟؟!!!
علی
|
United States of America
عزیز دلم از تو آمریکا فهمیدی از هر سال شرکت کننده کمتر بود؟ خیلی سرگرم کنده این شما
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۴
۸
سلام.جایی که مارفتیم خبری از ساندیس که نبود هیچ ما کریه یه اتوبوس راهپیمایان را نیز خودمون متقبل شدیم و افتخار هم می کنیم . شما سععی کنید ..........................در آب سرد زمستانی قرار دهید.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۰
۵
نورا خانوم چرا میگی بیسواد اگر بخاطر کلمه والا میگی که جسارتا باید از سعید گالیور بپرسی. در ضمن تو چه جوری فهمیدی من بی مزه ام.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
به آسونی!
nashenas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۵
۵
malom nist cheghadr pool gerfatana?
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
تو چند گرفتی اومدی کامنت بذاری؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان تو پول میگیری یا هر کسی علیه شما مینویسه باید پول بگیره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید هر کی هم بر خلاف نظر شما تو راهپیمایی ها شرکت میکنه پول میگیره؟
بسیجی همیشه سبز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۵۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۱
۲
دانش آموزان رو که اجبار به رفتن میکنید. پادگانها و سرباز خونه ها و بسیجیان و سپاهیان هم که باید بیایند. بسه دیگه هرسال اینها جمعیت راهپیمایی 22 بهمن و ... رو تشکیل میده. جان من دروغ میگم؟؟؟؟
مهران آزادپی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آره ، خدائیش دروغ میگی !
خدائیش اگه میخوای حقیقت رو و واقعیت رو ببینی ، باید یه روز هم که شده ، نه بعنوان طرفدار ، بلکه فقط و فقط بعنوان رهگذر و تماشاچی بیای ! انوقت دقیقاً می فهمی که حرفت نا درسته !
حق یار
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آره دروغ میگی. چون من خودم هر سال میرم و اغلب جمعیت رو خانواده ها تشکیل میدن.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بسیجی ؟؟؟تا اونجایی که من یادمه هر وقت به مدرسه التماس کردیم یه مینی بوس جور کنه بریم راهپیمایی موندیم تو خماریش
جرات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۴
۹
تاکور شه چشم فتنه گرها. شما که میتونید اینجوری ادعا بزنید وجود داشتید 25 بهمن میامدید. ما تا اخر راه با رهبرمون سید علی خامنه ای هستیم
مونالیزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۸
۷
سعید خسته نشدی از ضایع شدن.کاش منم اعتماد به نفس تورو داشتم...درود بر رهبرم امام خامنه ای لعنت بر فتنه گر.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
هر وقت شما از فحش دادن خسته شدید منمهم شاید خسته بشم. ابا این لحن و ادبیاتی که نوشتید، چیزی که گفتید در مورد شماها بیشتر صادقه تا بنده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این سعید آدم نیس که. یه ماشین تایپ فرسوده و اسقاطیه .
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۰
۳
نورا خانوم منظورم رو نگرفتی معلومه خیلی پرت میزنی
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
ما کشورمون ، و دین و ایمانمون رو با هیچ چیزی عوض نمیکنیم و تا آخرین قطره خون پشت مقام معظم رهبری وایمیستیم
برسمنانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
مگر عمرو عاص از علی (ع)دفاع میکنه ! زنده باد ارمان امام راحل.
........4ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
سلام عمو سعید. من شما رو دوست دارم. چونکه شما خیلی مودبی. من یک کودک چهار ساله هستم. اومدم اینجا ادب یاد یگیرم. حواست باشه از این به بعد حرفای چیزدار نزنی که من منحرف نشم. باشه عمو؟ راستی شنیدم کانادا هستی اگه اومدی چی برام میاری عمو؟
مونالیزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
سعید جان من به فتنه گر لعنت فرستادم.نه به شما.دئستان فتنه گر.میدونستید فتنه از قتل بدتره؟الفتنه اشد من القتل.من نگفتم خدا گفته.