۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۹

مدل جدید مانتو و چادر ایرانی

مدیر نمایشگاه دائمی مد و لباس ایرانی اسلامی گفت: پس از اتمام جشنواره های فجر طرح ها و مدلهای بیشتر و متنوع تری از مانتو، چادر و مقنعه در نمایشگاه دائمی مد و لباس ایرانی و اسلامی عرضه می شود.
کد خبر : ۵۳۷۳۵


به گزارش صراط به نقل از مهر، امیر رضا رضایی گفت: چادر و مانتوهای عرضه شده در نمایشگاه متناسب با کیفیت پارچه های ارائه شده قیمت گذاری شده است. به عنوان مثال در برخی از چادرها ترمه و یا سنگ دوزی کار شده است. همین موضوع باعث می شود قیمت چادر بیشتر شود اما زمانی که عرضه کننده و تولید کننده با هم هماهنگ شوند و محصول به تولید انبوه برسد این قیمت ها کاهش پیدا می کند.

وی افزود: هدف ما نیز از برپایی این نمایشگاه ارتباط و تعامل میان طرحان لباس و تولید کنندگان است چون در برخی از مواقع طراحان، مدلهای مناسبی را مد نظر داشتند که امکان تعامل با تولید کننده را برای توزیع و ارائه آن مدل پیدا نمی کردند.

رضایی همچنین درباره استفاده از نرم افزار مد و لباس توسط مراجwww.seratnews.irعه کنندگان که به ارائه مدلهای بیشتری از لباسهای ایرانی و اسلامی می پردازد گفت: در حال حاضر  مشاهده این نرم افزار فقط در داخل نمایشگاه امکان پذیر است و در بازار توزیع نمی شود.
 
 
 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی را در سرویس جامعه صراط بخوانید.