۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۷

جدایی بسیج «دانش‌آموزی» از «فرهنگیان»

مراسم معارفه سرپرستان جدید سازمان بسیج دانش آموزی و سازمان بسیج فرهنگیان با حضور سردار نقدی در جلسه شورای معاونین و اقشار بسیج مستضعفین برگزار شد.
کد خبر : ۵۳۷۶۲

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان بسیج فرهنگیان و سازمان بسیج دانش آموزی تفکیک شدند و مراسم معارفه سرپرستان جدید سازمان بسیج دانش آموزی و سازمان بسیج فرهنگیان در جلسه شورای معاونین و اقشار بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم سردار محمدرضا نقدی ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لزوم تقویت بیش از پیش بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی گفت: فرهنگیان و دانش آموزان علاوه بر رابطه تعلیم و تربیتی، هرکدام ویژگی‌ها و اختصاصاتی دارند که لازم است از هویت مستقل برخوردار باشند.

نقدی افزود: امروز قریب به یک میلیون برادر و خواهر فرهنگی که غالب آنان برخوردار از روحیه و تفکر بسیجی هستند نقش مؤثری در تربیت و تعلیم دانش آموزان آینده‌ساز میهن اسلامی دارند.

وی ادامه داد: به دلیل همین رابطه مربی و متربی بین فرهنگیان و دانش آموزان، این دو سازمان با ادامه برنامه‌های اثربخش فعلی، باید با طراحی برنامه‌های کیفی هم افزا، این رابطه را نهادینه و به حداکثر بهره وری برسانند.

نقدی در ادامه با تقدیر و تشکر از اقدامات سرهنگ ممتحن در طول مدت تصدی سرپرستی سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، وی را به عنوان سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی معرفی کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین رمضانیان را به عنوان سرپرست سازمان بسیج فرهنگیان معرفی کرد.

سرهنگ ممتحن تا قبل از این به عنوان سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و رمضانیان نیز بیش از این مسئولیت‌های مدیریت علمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان و جانشین مرکز پژوهش‌های بسیج مستضعفین را به عهده داشتند.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز