۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۲
نارگیل های باراک برای ایران

آیا اوباما مقاله شریعتمداری را خوانده است؟

اوباما در در اجلاس کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل، آیپک، مجددا هشدار به ایران هشدار داده است که در سخنان خود بسیار جدی است و "همه گزینه ها روی میز است" !
کد خبر : ۵۵۴۳۱

"صراط" - حسین شریعتمداری در مقاله ای با ذکر خواص نارگیل و سختی دسترسی به این میوه بر روی درخت نوشت: روي درخت هاي نارگيل همواره تعداد زيادي ميمون حضور دارند و نسبت به اين ميوه و حفظ آن براي تغذيه خود، تعصب مي ورزند، حالا مي توان حدس زد كه دسترسي به نارگيل و چيدن اين ميوه تا چه اندازه سخت و دشوار است. اما، انسان با هوش براي غلبه بر اين دشواري راه حل زيركانه اي يافته است. آدمها براي دسترسي به نارگيل ها، سنگ يا جسم سخت ديگري شبيه آن را به سمت ميمون ها پرتاب مي كنند و ميمون ها براي مقابله و دفاع از خود نارگيل ها را يكي پس از ديگري از درخت چيده و به سوي انسان ها پرتاب مي كنند! حيوانات زبان بسته به خيال خود در حال جنگ با انسان ها هستند!... البته ميمون ها، حيوانات كم هوشي نيستند ولي نهايتاً در زيرمجموعه حيوانات جاي دارند و در مقايسه با انسان، چه عرض شود!!

اوباما در در اجلاس کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل، آیپک، مجددا هشدار به ایران هشدار داده است که در سخنان خود بسیار جدی است و "همه گزینه ها روی میز است" !
به گزارش سرویس سیاسی صراط، کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا گفت: "در چند هفته گذشته لفاظی در مورد جنگ تنها قیمت نفت را بالا برده و فقط به سود دولت ایران تمام شده است، زیرا آنها برای تامین بودجه برنامه اتمی خود به درآمد نفت متکی هستند."
او با تأکید بر ضرورت تأمین امنیت اسرائیل، آمریکا و صلح و امنیت جهان، گفت: "حالا وقت این رجز خوانی ها نیست."
اوباما با تاکید بر اینکه باید فرصت داد تا فشارهایی که علیه حکومت ایران اعمال می شود اثر کند، از اسرائیل خواست که فرصت بیشتری بدهد تا تحریم ها به انزوای بیشتر ایران منجرشود. به طور معمول در آمریکا منظور از فرصت خواهی بیشتر از آیپک ، "تقاضا" از لابی های قدرتمند صهیونیسم برای تمدید دوره ریاست اوباما بر ایالات متحده دوست اسرائیل است.
وی همچنین اظهار داشت: "امروز ایران منزوی است . دستگاه رهبری تحت فشار قرار گرفته و دچار شکاف شده است." با این وجود اوباما هیچ سندی برای این موضوع ارائه نداد و کسی هم اشاره ای به تناقض این صحبت ها با نتایج انتخابات شکوهمند اخیر ایران، نکرد!
او افزود: "حالا وقت آن است که به نصیحت ماندگار تدی روزولت (رئیس جمهوری پیشین آمریکا) توجه کنیم که می گفت ملایم حرف بزن، ولی چماقی بزرگ همراه داشته باش."
باراک اوباما همچنین با اشاره به زمزمه هایی که اخیرا در مورد احتمال تن دادن آمریکا به اتمی شدن ایران و مسلح کردن کشورهای همسایه برای ایجاد توازن قوا مطرح شده است، گفت: "رهبران ایران باید بدانند که من چنین سیاستی ندارم. سیاست من جلوگیری از دستیابی ایران به جنگ افزار اتمی است. همانگونه که بارها در خلال ریاست جمهوری ام تصریح کرده ام هر گاه برای دفاع از آمریکا و منافعش ضروری بدانم، برای توسل به زور درنگ نخواهم کرد."
رئیس جمهوری ایالات متحده در ادامه سخنان خود، از "افتادن سلاح اتمی ایران به دست گروه های تروریستی" ابراز نگرانی کرد.
حدود دو هفته پیش بیش از ۳۰ سناتور آمریکایی قطعنامه ای را پیشنهاد دادند که در صورت دستیابی ایران به توانایی تولید سلاح اتمی، رئیس جمهوری آمریکا را از اتخاذ سیاست مهار (ایجاد توازن قوا با مسلح کردن همسایگان) منع می کند.
باراک اباما سپس در ادامه سخنان خود بدون اشاره به شکست های پی در پی عربستان و القاعده در سوریه گفت: " سوریه که در حال فروپاشی است ! اما تا زمانی که ایران به تعهدات خود عمل نکرده، مشکل با ایران حل نخواهد شد، ولی من معتقدم که دیپلماسی توام با فشار هم چنان ممکن است موفق شود."
پیشتر شیمون پرز، رئیس جمهوری اسرائیل در این جلسه گفته بود که ایران برای تمام جهان خطرناک است (!)
به نظر می رسد اوباما مقاله حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان با عنوان " منتظر سنگ نباشید، نارگیل بیندازید!" را مطالعه کرده اما درس های لازم را دریافت نکرده است چرا که در ذیل همین سخنرانی هم نارگیل های زیادی به سمت ایران و منطقه خاورمیانه پرتاب کرده است.

نظرات بینندگان
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۸
۵
همه گزینه ها روی میزه !
وای ماماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۹
۱۰
توهمت زده بالا بدجور صراط جونم!
کیهاو تو ایرانشم جر یه عده ی قلیلو خاص کسی نمی خونه !!!
قاه قاه قاه!!!!!!!!!!!!!!!
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۵
۱
یعنی باری میمون هست !!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۹
۶
اگر این میمون ها عقل داشتنند . همان روز اول که سنگ به طرفشان پرتاب شد می بایست فرار کنند و زحمت نارگیل چیدن را به عهده انسان می گذاشتنند .. اما حالا نارگیل ها چیدن و پرت کردن ؛ خودشان هم باید از آن ارتفاع سقوط کنند