۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۲
هماهنگی منافقین با امریکا و اسرائیل

ورود نفوذیهای گروهک منافقین به سوریه

همزمان با این اقدامات گانگسترهای ورشکسته منافقین خلق، وزیر امور خارجه آمریکا نیز در تلاش است تا کنگره این کشور را راضی کند نام این گروهک را از لیست گروه های حامی تروریسم خارج کند.
کد خبر : ۵۵۴۳۲

"صراط" - بر اساس گزارشات ارسالی از سوریه، گروهک تروریستی منافقین، تیم هایی در قالب دسته های چریکی ۱۰ نفره، به سوریه اعزام کرده است.
به گزارش سرویس سیاسی صراط، این تیم ها از مرز اردن و عراق وارد سوریه شده اند و علاوه بر پشتیبانی نظامی ، تحت سرپرستی فرماندهان عربستانی در طول چند ماه گذشته با دولت قانونی سوریه جنگیده اند.
گفتنی است شبکه تلوزیونی وابسته به منافقین مستقر در کمپ اشرف فرانسه، در طول ۶ ماه گذشته جنگ رسانه ای- روانی وسیعی را بر ضد دولت بشار اسد به راه انداخت و در عین حال به شدت از مواضع عربستان سعودی در قبال حوادث منطقه، دفاع کرده است. منافقین اولین گروهی بودند که بعد از ادعای شبکه المستقله وابسته به وهابیون سعودی، از پروژه بدتر بودن دولت سوریه نسبت به رژیم اشغالگر قدس، دفاع کردند. المستقله از علماء الازهر خواسته بود بر ضد دولت سوریه اعلام جهاد کنند اما تنها رهبر القاعده به این درخواست واکنش مثبت نشان داد!
جالب توجه است که همزمان با این اقدامات گانگسترهای ورشکسته منافقین خلق، وزیر امور خارجه آمریکا نیز در تلاش است تا کنگره این کشور را راضی کند نام این گروهک را از لیست گروه های حامی تروریسم خارج کند.
پیش از این نیز منافقین با اغلب کشورهای منطقه که در مقاطعی از تاریخ مقابل ایران ایستاده بودند، همکاری کرده اما با وجود متحمل شدن شکست های سنگین هنوز در تلاش است تا ضمن حمایت وهابیون عربستانی به حیات خود ادامه دهد.
لازم به ذکر است که شکست های پی در پی القاعده به سرپرستی عربستان سعودی در سوریه اسباب هلاکت گروهک تروریستی منافقین را نیز فراهم ساخته است به گونه ای هم اکنون منافقین مفلوک بیش از پیش منزوی شده اند.

نظرات بینندگان
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۱
۰
واقعا که این سبزا فعالیتاشون چه دامنه قدمت و گستردگی داره از هالیوود به سوریه از سوریه به تل آویو از تل آویو به کربلا !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۱
۰
ضد امپــــریالیســــت هایی که جیره خور و مزدور حقوق بگیر آمپریالیست ها شده اند . حیف که همه آنها پاتال شده و زوارشان دررفته .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۱
۰
مرگ بر منافقین دربدر و آواره که خون پاک و بی گناه هزاران نفر از مردم ایران , عراق , بحرین , سوریه و .......... یدک می کشند ...