۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۰

بازيگر فاسدالاخلاق در نقش يك جانباز!

گفته مي شود يك بازيگر سينما و تلويزيون كه چندي پيش باعث خودكشي دختري جوان شد، در يك فيلم ويدئويي و در نقش يك «جانباز» بازي خواهد كرد.
کد خبر : ۵۵۴۷۱
به گزارش صراط كيهان نوشت : «اين بازيگر» كه به دليل ارتباطات پنهاني خود سبب خودكشي يك دختر جوان شد، در يك فيلم قرار است كه نقش يك جانباز را ايفا كند.
ايفاي نقش و شخصيت ارزشمدارانه جانبازان، توسط بازيگري معلوم الحال بي شك توهين به مقام شامخ شهيدان زنده است و نوعي پوشش براي ادامه فعاليت غيرحرفه اي بازيگر ياد شده ارزيابي مي شود.
گفتني است مسئولين صدا و سيما از هرگونه همكاري اين بازيگر فاسد در سريالها جلوگيري كرده اند. بديهي است در صورت عدم پيشگيري از سوي مسئولين سينمايي وزارت ارشاد جزئيات بيشتري از فعاليت مفسده انگيز وي و همسرش كه به دليل فعاليت هاي ضدامنيتي و اخلاقي در پوشش موسسه اي فرهنگي تعطيل شده افشا خواهد شد.

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی را در سرویس جامعه صراط بخوانید.


نظرات بینندگان
م.ا.ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۲
۱
-
یکی به من بگه که مگه ما بازیگری که فاسدالاخلاق نباشد هم داریم ؟؟؟؟؟؟

===============================================
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
بسمه تعالی

من در مورد همین بازیگر یعنی آقای ر خوندم که تکذیب کرده و گفته کسی از من مدرکی رو نکرده حالا شما می توانید بگید بر چه مبنایی او را فاسدالاخلاق می دانید اگر مدرکی فیلمی عکسی یا هرچیز دیگری که قابل قبول است ارائه دهید وگرنه اینطوری توهین سنگینی به این فرد کردید
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز