۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۶

وقتی پله هزار گله شد! +عکس

هزارمین گل پله، با یک ضربه پنالتی به ثمر رسید. خود پله در کتاب خاطراتش در این باره می نویسد: " نمی دانم چه مدت روی توپ ایستادم. در حالی که آندراده { دروازه بان حریف } با دقت مراقب من بود، می کوشیدم افکار زیادی را از ذهن خود بزدایم ...
کد خبر : ۵۵۴۸۹
به گزارش صراط عصر ایران نوشت: هزارمین گل پله، با یک ضربه پنالتی به ثمر رسید. خود پله در کتاب خاطراتش در این باره می نویسد: " نمی دانم چه مدت روی توپ ایستادم. در حالی که آندراده { دروازه بان حریف } با دقت مراقب من بود، می کوشیدم افکار زیادی را از ذهن خود بزدایم. می کوشیدم اهمیتی را که این گل برای من، برای مسابقه ام، و برای تیمم داشت فراموش کنم. می کوشیدم آسوده باشم و آرامشی را که فقط تا لحظاتی قبا احساس می کردم بازیابم.

در یک آن از دست دادن آن ضربه پنالتی را در آن مسابقه خردسالان سالها پیش در سانتوس به یاد آوردم، ولی آن فکر را فوراً زدودم. در عوض با خود گفتم که صرفاً ایستادن در آنجا فقط می تواند شانس از دست دادن گل را بیفزاید، و اگر از دست می دادم به جهنم! گل هزارم را دفعه بعد بدست می آوردم.

سپس در حالی که تقریباً گویی کالبدم از انتظار کشیدن در مدتی که ذهنم هنوز درگیر جر وبحث درباره مساله بود، خسته شده بودم، دریافتم که توپ را شوت کرده بودم و داشتم آن را تماشا می کردم که منحنی زیبایی را پیمود و انگشتان کشیده آندراده را رد کرد و وارد تور شد."

عکس زیر به مناسبت هزار گله شدن پله در ورزشگاه ماراکانا، گرفته شده و در تاریخ باشگاه سانتوس به یادگار مانده است: