۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۳

برادرانه با برادران «فدائیان اسلام»

کد خبر : ۵۵۵۴۴

احمد جعفری چمازکتی- چندی پیش، خبرها از فعالیت مجدد" فدائیان اسلام"  حکایت داشت. تشکلی که رهبر شهید آن یکی از بیدارگران اقالیم قبله محسوب می‌شود ، پس از چند دهه سکوت، تصمیم دارد به عنوان یکی از بازیگران سپهر سیاست کشور وارد میدان شود.
 
اگرچه جنس فعالیت فدائیان اسلام در این دوره با دوره های گذشته به دلایل عدیده متفاوت خواهد بود، اما نقطه مشترک و محوری فدائیان اسلام  در همه ادوار، شخص " سید مجتبی نواب صفوی " است.
 
بیدارگری که در ایران لرزه بر تن مستبدان مردم ستیز می انداخت و در منطقه علم روشنگری بر دوش می کشید،  زنده نماند تا امروز ثمرات بیدارگری های خود را در خاورمیانه ببیند.
 
برادران فدائیان اسلام و همرزمان حضرت نواب صفوی اگر امروز به دنبال احیای مجدد تشکیلات خود هستند،  به دلیل برکاتی است که این تشکل اسلامی برای جامعه مسلمانان از ایران تا مصر داشته است .
 
همرزمان شهید نواب به خوبی واقفند که خانواده هر مبارز، سهم بسزایی در فعالیت های وی دارند و همسر محترمه شهید نواب صفوی هم از این قاعده مستثنی نیست.
 
سختی‌های دیروز همسر شهید نواب صفوی به دلیل شرایط حاکم بر آن دوران ، باید با شیرینی امروز دستاوردهای روشنگرانه نواب در بیداری اسلامی منطقه خاورمیانه، پاسخ داده شود اما مع الاسف شرایط به گونه دیگری رقم خورده است.
 
همسری که تا دیروز همپای شوهرش  در مبارزات وی خود را سهیم می پنداشت ، هیچ سهمی از پیروزی های امروز تفکر نواب صفوی ندارد.
 
برادرانه از برادران فدائیان اسلام می خواهم زنگ خانه نواب در مشهد را به صدا درآورند و پای حرف دل همسر رنجدیده رهبر فدائیان اسلام بنشینند. زنی که این روزها زمین و زمان بر او سخت گرفته است.
 
"نواب"،  نماد غیرت دینی و پایبندی به اصول انسانی و نوع دوستی بود . این نماد امروز باید در چهره تک تک یاران او متبلور باشد.
 
فعالیت مجدد فدائیان اسلام نه از تهران بلکه باید از مشهد و از خانه شهید نواب صفوی و با لبخند رضایت همسر محترمه این مصلح شهیر جهان اسلام  آغاز شود.

 

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز