۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۹

راز جنايت خانوادگي در شهرك اكباتان

ماموران کلانتري با حضور در محل متوجه وقوع يک جنايت شدند و مراتب را به قاضي کشيک ويژه قتل و اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام كردند.
کد خبر : ۵۵۵۵۱

به گزارش صراط به نقل از ایسنا: راز آتش‌سوزي طبقه نهم شهرك اكباتان در تحقيقات پليسي برملا شد.

 مأموران ايستگاه 34 آتش‌نشاني در ساعات پاياني 14 اسفندماه سال‌جاري در جريان وقوع آتش‌سوزي در طبقه نهم يک مجتمع آپارتماني در فاز يک شهرک اکباتان قرار گرفتند كه پس اطفاي حريق با جنازه يک زن حدود 50 ساله و يک جوان حدود 20 ساله در محل روبرو شدند که موضوع از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي به کلانتري 135 آزادي اعلام و پس از دقايقي مأموران در محل حاضر شدند.

ماموران کلانتري با حضور در محل متوجه وقوع يک جنايت شدند و مراتب را به قاضي کشيک ويژه قتل و اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام كردند.

با حضور عوامل تشخيص هويت و تيم اداره دهم پليس آگاهي در صحنه جنايت و انجام بررسي‌هاي اوليه مشخص شد که خانم 65 ساله‌اي به نام «شکوفه» بر اثر ضربات وارده و بريدگي‌هاي شديد از ناحيه گردن به قتل رسيده و جسد پسر 21 ساله وي به نام «امير» نيز در نزديکي جسد مادرش کشف شد که با بررسي‌هاي اوليه احتمال خودکشي از سوي امير قوت و تحت بررسي قرار گرفت.

به گزارش ايسنا،کارآگاهان در ادامه رسيدگي به اين پرونده، به تحقيق از همسايه‌ها پرداخته و در تحقيقات اطلاع پيدا کردند که «امير» اعتياد شديدي به مصرف موادمخدر داشته که با توجه به اعتراض همسايه‌ها، چندين بار ميان امير و آنان نزاع و درگيري ايجاد شده و آخرين سابقه اين درگيري‌ها نيز مربوط به يک ساعت قبل از وقوع آتش‌سوزي بوده است.

در ادامه بررسي‌ها مشخص شد که «امير» پس از درگيري با همسايه‌ها، به اصرار مادرش به واحد آپارتماني محل سکونتشان در طبقه نهم مجتمع بازگشته و صداي درگيري ميان او و مادرش از داخل واحد مسکوني شنيده مي‌شد تا نهايتا صداي درگيري آنان قطع و پس از دقايقي همسايه‌ها متوجه آتش‌سوزي در واحد مسکوني متعلق به مقتوله مي‌شوند که بلافاصله موضوع به آتش‌نشاني و در ادامه به پليس اطلاع داده مي‌شود.

در ادامه رسيدگي به اين پرونده، برادر شوهر مقتوله که او نيز در شهرک اکباتان سکونت دارد پس از اطلاع از موضوع به محل جنايت مراجعه و در اظهارات خود به کارآگاهان گفت كه برادرم در حدود 7 سال پيش فوت كرد و از آن زمان مقتوله به همراه پسرش در اينجا زندگي مي‌کردند و دخترشان نيز در خارج از کشور زندگي مي‌کند که پس از اطلاع از موضوع در حال مراجعه به ايران است.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: تحقيقات درباره اين پرونده در مراحل مقدماتي قرار دارد و اطلاعات اوليه اين فرضيه را قوت بخشيده است که مقتوله توسط پسر خود به قتل رسيده و متهم به قتل نيز پس از ارتکاب جنايت، اقدام به خودکشي و ايجاد حريق عمدي در واحد مسکوني کرده است.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز