۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۰

وضعیت نوروزی بازار میوه

رییس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان ادامه داد: پرتقال خوب نیز ۱۲۰۰ تومان است و پرتقال و سیب متوسط از نرخ‌های بیان شده ارزان‌تر هستند.
کد خبر : ۵۵۸۹۹
به گزارش صراط ایسنا نوشت: رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان با اشاره به این‌که خرید نوروزی میوه از روز ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود تاکید کرد: قیمت میوه تغییر چندانی ندارد و سیب نسبت به سال قبل ارزان‌تر است، موز نیز قیمت گذاری شده و افزایش قیمت ندارد.

مهاجرانبا تاکید بر این‌که میوه پرتقال فراوان و به اندازه مصرف شب عید است، با اشاره به این‌که قیمت گذاری و نحوه توزیع میوه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام می‌شود، تصریح کرد: موز به نرخ ۱۵۵۰ تومان برای عرضه به مصرف‌کننده قیمت گذاری شده است. سیب با کیفیت خوب نیز در میدان ۲۲۰۰ تومان معامله می‌شود در حالی که سال گذشته ۳۵۰۰ تومان بود.

رییس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان ادامه داد: پرتقال خوب نیز ۱۲۰۰ تومان است و پرتقال و سیب متوسط از نرخ‌های بیان شده ارزان‌تر هستند.

مهاجران با اشاره به اینکه گوجه فرنگی کمی تغییر قیمت داشته اظهار کرد: گوجه فرنگی مدتی با نرخ ۶۰۰ تومان عرضه می‌شد که امروز قیمت آن به ۱۲۰۰ تومان رسید.

وی در مورد دلیل تغییر قیمت گوجه گفت: گوجه در چابهار، بندرعباس و بوشهر کاشته می‌شود و هر ۱۵ روز محصول یک منطقه به دست می‌آید، وقتی کاشت منطقه‌ای به تاخیر بیافتد، نرخ گوجه فرنگی تغییر می‌کند.

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی را در سرویس جامعه صراط بخوانید.

برچسب ها: شب عید بازار میوه