۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۷

واکنش به انتصاب‌های فامیلی دانشجو

کد خبر : ۵۵۹۱۰
دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت از فرهاد دانشجو "رئیس دانشگاه آزاد اسلامی"خواست به افکار عمومی و دانشجویان احترام بگذارد و در اسرع وقت در حکم خسرو دانشجو تجدید نظر کند.
به گزارش صراط به نقل از مهر این فعال دانشجویی افزود: فرهاد دانشجو نباید با این اقدامات خود موجب دلسردی و ناامیدی جنبش دانشجویی شود، البته ما منکر کارآمدی خسرو دانشجو نیستیم اما رئیس فعلی دانشگاه آزاد باید بداند که به غیر از بستگان نزدیک، افراد دیگری نیز پیدا می شوند که از کارآمدی و لیاقت بالایی برخوردار هستند ضمن آنکه جنبش دانشجویی شدیداً مخالف انتصاب های فامیلی در دانشگاه آزاد است. در گذشته اعتراض خود را به این رویه اعلام می کردیم و در حال حاضر نیز باز اعتراض خود را اعلام می کنیم.

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه جنبش دانشجویی همچون گذشته عملکرد مسئولین دانشگاه آزاد را رصد می کند از فرهاد دانشجو خواست به افکار عمومی و دانشجویان احترام بگذارد و در اسرع وقت در حکم خسرو دانشجو تجدید نظر کند.

امیریان خطاب به رئیس دانشگاه آزاد گفت: جنبش دانشجویی نشان داده که به هیچ شخص و تشکلی وابستگی ندارد و در هرجا اقدامی ناپسند و غیر منطقی را ببیند به آن واکنش نشان خواهد داد.

بنابراین گزارش، فرهاد دانشجو که به تازگی به ریاست دانشگاه آزاد منصوب شده است طی حکمی خسرو دانشجو ، برادر خود را بعنوان قائم مقام خود در واحدهای علوم و تحقیقات منصوب کرد.

پیش از این، در زمان ریاست عبدالله جاسبی، مجید عباسپور تهرانی فرد سمت قائم مقامی واحدهای علوم و تحقیقات را بر عهده داشت.
نظرات بینندگان
یاسریاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
۱۲
۱
بازم خدا پدر جاسبی رو بیامرزه که حداقل اینقدر تابلو فامیل بازی نمیکرد. اونم از روز اول. یاده داستان اون مرده شوره افتادم!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
۱۰
۱
این طیف جدید هم دانشگاه آزاد را واقعاً آزاد تصور کرده اند
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز