۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۰

تهدیدرسانه‌ها به‌شکایت به‌خاطر مرتضوی

مشاور رییس ستاد مركزی مبارزه با قاچاق كالا و ارز گفت: شایعه پراكنی برخی رسانه ها علیه انتصاب سعید مرتضوی به عنوان رییس سازمان تامین اجتماعی پیگیری قضایی می شود.
کد خبر : ۵۶۱۶۶
به گزارش صراط به نقل از ایرنا: مشاور رییس ستاد مركزی مبارزه با قاچاق كالا و ارز گفت: شایعه پراكنی برخی رسانه ها علیه انتصاب سعید مرتضوی به عنوان رییس سازمان تامین اجتماعی پیگیری قضایی می شود.

'علی اكبر حیدری فرد' در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود :‌ تخریب مرتضوی در جریان انتصاب وی به سمت ریاست سازمان تامین اجتماعی ، امتداد موضعگیریهای مغرضانه علیه انتصابات رییس جمهوری است .

وی با بیان اینكه رسالت مطبوعات كشور علاوه بر آنچه در قانون اساسی و قانون مطبوعات ترسیم شده ، تلاش هوشمندانه در جهت عقیم كردن تهدیدهای نرم دشمنان علیه نظام است، افزود: عقیم كردن تهدیدهای نرم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از سرمایه های اجتماعی كشور امری است كه آثار تبلیغی و رسانه ای اصحاب رسانه كشور را می طلبد .

مشاور رییس ستاد مركزی مبارزه با قاچاق كالا و ارز ، پیچیدگی ، تنوع ، كثرت و ابعاد جهانی را از ویژگیهای تهدیدهای نرم پیش روی نظام خواند و گفت: متاسفانه به رغم این تكلیف ملی و شرعی، برخی از رسانه ها و خبرگزاری های كشور در جهت معكوس و پشت به دشمن و رو در روی سنگرهای سربازان نظام ایستاده و حملات تخریبی برخی از این رسانه ها بسیار زیانبارتر از عملیات روانی و رسانه ای شبكه های اجتماعی غربی است.

حیدری فرد ادامه داد: طی روزهای گذشته به رغم صدور حكم انتصاب آقای مرتضوی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی ، برخی ازخبرپراكنی های مذموم رسانه ای سعی در ایجاد ذهنیت كاذب ، غیرواقع و شایع سازی در خصوص انتصاب وی داشتند.

نظرات بینندگان
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
آقای مرتضوی با شراکت در راه اندازی کهریزک جنایت بزرگ تری رو علیه انقلاب اسلامی مرتکب شدند تا اونهایی که فقط به خاطر چند کلمه ایراد از دولت گرفتار فیلترینگ و زندان و سلب امتیاز می شن
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز