۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۲

برای تیم ملی جوانان برنامه ریزی کرده ایم

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره برنامه های آتی این تیم گفت: از شانزدهم فروردین سال ۹۱، با ۳۰ بازیکن به مدت ۵ روز در کمپ تیم های ملی اردو خواهیم زد.
کد خبر : ۵۶۱۹۶
به گزارش سرویس ورزشی"صراط" به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، محمدی سرمربی تیم ملی جوانان گفت:ما یک اردوی کوتاه مدت در اهواز در پیش داریم که این اردو به دلیل افتتاح ورزشگاه غدیر اهواز برنامه ریزی شده که قرار است در دیدار افتتاحیه این ورزشگاه برابر تیم بزرگسالان استقلال اهواز به مدان برویم.
 
پس از این بازی بازیکنان تیم ملی جوانان به تعطیلات خواهد رفت.
محمدی اظهار داشت: در ادامه برنامه ها، با برپایی اردویی که اشاره شد از ۱۶ فروردین آغاز خواهد شد، علاوه بر تمرینات تاکتیکی، آزمون روانی شخصیتی از بازیکنان خواهیم گرفت و علاوه بر آن آموزش سرفصل های فنی جام جهانی جوانان کلمبیا که مورد توجه فیفا قرار گرفته است را نیز در دستور کار خواهیم داشت.
البته تمرینات تاکتیکی ما شامل توضیح روشهای دفاعی تیم ها، سازماندهی دفاعی تیمی، دفاع فشرده، پرس و دفاع پرفشار در میانه زمین خواهد بود.
 
سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۹۱ نیز در ساری تورنمنتی ۵ جانبه با حضور تیم های منتخب جوانان مناطق شمال غرب، شمال شرق، جنوب و مرکز به همراه تیم ملی جوانان برگزار خواهد شد که ما در این تورنمنت بحث استعدادیابی را هم داریم. هر چند تاکنون ۹۰ درصد ترکیب تیم مشخص شده است.
محمدی در تشریح عملکرد تیم ملی جوانان در بازیهای رسمی و غیر رسمی اش گفت: ما در ۲۰ بازی گذشته ۱۶ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت داشته ایم و طی این بازی ها ۶۰ گل زده و فقط ۹ گل خورده ایم. ۱۶ برد ما در رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا در تهران و دو تورنمنت زیر ۲۱ سال ویتنام و روسیه به دست آمده است، ۲ تساوی ما مقابل تیم های امید تایلند و بلاروس و ۲ باخت تیم نیز برابر تیم های امید تایلند در تورنمنت ویتنام و امید لتونی بوده است. محمدی در پایان گفت: نکته مهم این است که تیم ملی جوانان همه تیم های ملی جوانان را برده و تساوی و باختهایش در مقابل تیم های امید کشورها بوده است.