۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۵

همه موشکهای شهیدتهرانی‌مقدم+عکس

ماهنامه «همشهری آیه» آخرین شماره سال جاری خود را به ویژه نامه ای برای سردار شهید حسن تهرانی مقدم اختصاص داد.
کد خبر : ۵۶۲۹۸
به گزارش جهان در این ویژه نامه  66 صفحه ای که با محوریت بررسی ابعاد شخصیتی سردار شهید حسن تهرانی مقدم منتشر شده است، عناوینی چون گاهشمار زندگی شهید،  حادثه در بیدگنه، از خمپاره 60 تا شهاب 3، بزرگان در سوگ فرزند ملت ، خستگی هیچ گاه در حسن نفوذ نکرد، از سرچشمه تا دریا، پیش بینی های دقیق فوتبالی حاج حسن و صنعت هوایی کشور مدیون حسن مقدم است به چشم می خورد.

مصاحبه با پسر شهید حسن تهرانی مقدم با عنوان پدر موشکی ایران به روایت پسر، گفتگو با سردار محمد تهرانی مقدم برادر شهید، گفتگو با عزت اله ضرغامی از دوستان دوران تحصیل و همکاران شهید از بخشهای دیگر این ویژه نامه هستند.

     

گفتگو با محسن رفیق دوست با عنوان حسن پدر موشکی و من پدر بزرگش هستم و همچنین گزارشی تصویری از تمام موشکهای ایرانی با عنوان «همه موشکهای حاج حسن از نازعات تا قیام»  و تصاویر منتشر نشده ای از شهید تهرانی مقدم در سالهای نوجوانی،  حضور در دفاع مقدس و پس از  آن نیز از دیگر مطالب منتشره در  این ویژه نامه هستند.

این شماره از همشهری آیه با آثار و گفتاری از فرماندهان ارشد سپاه، محمد باقر قالیباف، عزت الله ضرغامی، محسن رفیق دوست، اسماعیل کوثری، حمیدرضا مقدم فر، یعقوب زهدی، علی شمشیری و ناصر شهسواری به چاپ رسیده است.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز