۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۳

نگرانی انگلیس از پیامد حمله به ایران

پیتر واسماکوت سفیر جدید بریتانیا در واشنگتن در جمع خبرنگاران گفت: [دیوید کامرون] نخست وزیر خیلی روشن گفته که به عقیده او اقدام نظامی علیه ایران سازنده نیست.
کد خبر : ۵۶۳۰۵

به گزارش صراط به نقل از مهر: سفیر انگلیس در آمریکا از مخالفت نخست وزیر این کشور با هرگونه اقدام نظامی علیه ایران خبر داد.

واسماکوت افزود: آقای کامرون از تعهد اوباما برای ممانعت از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای حمایت می کند و نخست وزیر نیز مانند رئیس جمهوری آمریکا بر این باور است که استفاده از زور [تنها] بعنوان یک گزینه باید مورد نظر باشد.

وی به ماجراجویی احتمالی اسرائیل علیه ایران اشاره کرد و گفت: حمله اسرائیل می تواند منجر به پیامدهای گوناگون بشود و ممکن است نتیجه معکوس داده و نظام سیاسی در ایران را در راستای جلب حمایت مردمی از برنامه هسته ای تقویت کند.

سفیرانگلیس گفت: همه ما نگران تصمیمی هستیم که می تواند اقدام نظامی را تسریع بخشد.

یک مقام ارشد انگلیس نیز در لندن نیز که نامی از وی برده نشده در این باره گفت: انتظار می رود آقای کامرون در گفتگوهایش با آقای اوباما، خواستار تشدید فشارهای دیپلماتیک و و تحریم های اقتصادی بر ایران شود.

نظرات بینندگان
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
ای مسلمین جهان ؛ خداوکیلی این درسته که اسراییل غاصب که دارای تمام رذایل شیطانی می باشد ؛ و هر روز خون ده ها نفر بی گناه را در سراسر جهان بر زمین می ریزد دارای بمب اتمی و سلاح های ممنوعه باشد ؛ عضو آژانس هسته ای نباشد و اجازه بازدید هم به ماموران آژانس را ندهد بعد بقیه کشورها مثلا ایران نباید از برق هسته ای استفاده کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رامين
|
CHINA
|
۲۲:۴۹ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
اگه قلاده ي سگشونو سفت نچسبن پاچه گيريش كار دستشون ميده