۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۹

توزیع‌میوه تنظیم‌بازاری در تهران آغازشد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از آغاز توزیع میوه تنظیم بازاری در تهران از امروز چهارشنبه خبر داد و گفت: در مجموع 8 هزار و 500 تن سیب و پرتقال توزیع می‌شود.
کد خبر : ۵۶۳۳۸
به گزارش صراط به نقل از مهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از آغاز توزیع میوه تنظیم بازاری در تهران از امروز چهارشنبه خبر داد و گفت: در مجموع 8 هزار و 500 تن سیب و پرتقال توزیع می‌شود.

یدالله صادقی در گفتگو با مهر از آغاز توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار به مناسبت تامین مایحتاج مورد نیاز مردم در ایام عید خبر داد و گفت:‌ از امروز توزیع میوه در 15 میدان اصلی میوه و تره‌بار آغاز شده و جایگاه مخصوصی برای عرضه میوه تنظیم بازاری در این میادین تدارک دیده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: همچنین از فردا در حدود 250 واحد صنفی نیز در سطح شهر تهران توزیع میوه تنظیم بازاری آغاز خواهد شد و در سایر شهرستان‌های استان تهران نیز توزیع در قالب واحدهای صنفی ساماندهی شده است.

وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم پرتقال برای تحویل به مصرف کننده 1200 تومان و هر کیلوگرم سیب 1700 نومان تعیین شده است. صادقی میزان توزیع روزانه میوه را وابسته به کشش بازار دانست و گفت: در کنار توزیع میوه تنظیم بازاری تدارک دیده شده شهرداری تهران نیز 23 هزار تن میوه برای توزیع تدارک دیده است.

صادقی اظهارداشت: توزیع میوه تا هر زمان که تناژ مذکور در دسترس باشد ادامه خواهد یافت.