۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۴

تذکر جلالی درباره پاسخ های رئیس جمهور

کد خبر : ۵۶۳۵۹
نماینده شاهرود پس از پاسخ های رئیس جمهور در تذکری گفت: اصل این جلسه به لحاظ شکلی خوب برگزار شد. هم نمایندگان با متانت خوب سوال کردند و هم آقای رییس جمهور خوب جواب دادند.
به گزارش خبرآنلاین، کاظم جلالی در ادامه گفت: آنچه که مهم است و باید آسیب شناسی شود مشکل آیین نامه ای است. امروز در خانه ملت و در جمع نمایندگان مسایلی مطرح شد که لازم است پاسخ داده شود. مسایلی که مطرح می شود که غیر کارشناسی و غیر دقیق بوده است. رییس مجلس در پاسخ به جلالی گفت: قوانین مصوب مجلس ‌غیر دقیق هم باشد باید اجرا بشود .
جلالی گفت: به نظر می رسد باید معاونت تقنینی یک جواب مطقن بدهد به این مسایل بدهد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سخنان رییس جمهور گفت: در قالب شوخی وجدی مسایلی مطرح شد که باید برای افکار عمومی مطرح و به آن‌ها پاسخ داده شود. این بحث کارشناسی و مدرک که مطرح کردند، این را باید شما به عنوان رییس مجلس پاسخ بدهید .
لاریجانی در پاسخ به جلالی گفت: قوانینی که از مجلس می گذرد با حضور کارشناسان دولت و مجلس تصمیم گیری می شود. اگرهم قانونی نقص دارد قانون باید اجرا بشود و اگر نماینده ای قصد اصلاح آن را دارد باید از راه قانونی آن را اصلاح کند و این مانع اجرای قانون نمی شود .
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
اره مملکت ... شود بعد اقایان اصلاح می کنند
احمد حسنی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
فعلا که رییس جمهو ر با یک تیر چند هد ف را به دقت نشانه رفت یکی حقو ق و مزا یای حضرات نما ینده و با شاسی فو ق لیسانس محا سبه سدن نما ینده سو م بررسی چگو نگی هزینه بو د جه شهر دار ی که از او ل انقلا ب تو سط مجلس بررسی نشده و خلا ف قا نو بو دن اختصا ص بو دجه از صند و ق ار زی به مترو شهر دار ی اگر نما یند گان راست می گو یند و مدافع حقو ق مردم هستند باید پا سخ قا نع کنند ه برای 4 مو رد به مردم بدهند و گر نه همش شعا ر
فرهاد کامران نژاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
این آقا خودش هم نفهمیده چه گفته؟!
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز