۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۴

احمدی‌نژاد مارکوپولوی ایران /جدول

از ابتدای سال ۸۷ تاکنون هزار و ۴۵۴ روز سپری شده است و در این مدت محمود احمدی‌نژاد در کسوت رییس جمهور ۳۱۷ روز در خارج از استان تهران به سر برده است، به عبارتی محمود احمدی‌نژاد به ازای هر چهار روز حضور در استان تهران، یک روز خارج از استان تهران بوده است.
کد خبر : ۵۶۳۹۲
محمود احمدی‌نژاد را می‌توان «مارکوپلو»ی عرصه سیاست ایران دانست و گواه این ادعا سفر 210 روزه رییس جمهور به استان‌های مختلف کشور و 107 روز حضور در قاره‌های مختلف است.

محمود احمدی‌نژاد که از سال 84 به پاستور راه یافت،‌ سفر به استان‌های مختلف کشور را در دستور کار دولت قرار داد و از اینرو سفر اخیر وی به استان البرز،‌ نود و هشتمین سفر هیات دولت محسوب می‌شود.

رییس جمهور در کنار سفرهای استانی،‌ بارها برای افتتاح پروژه‌های مختلف، بازدید از برخی مناطق و همچنین شرکت در برخی مراسم‌ها و بزرگداشت‌ها در شهرها و استان‌های مختلف حاضر شده است.

سفر به خارج از کشور برای گسترش روابط میان کشورها، شرکت در مجامع و اجلاس‌های منطقه‌ای و بین‌المللی نیز از جمله وظایفی است که بر عهده رییس جمهور نهاده شده و احمدی‌نژاد نیز در همین راستا سفرهای متعددی به کشورهای مختلف داشته است.

از ابتدای سال 87 تاکنون هزار و 454 روز سپری شده است و در این مدت محمود احمدی‌نژاد در کسوت رییس جمهور 317 روز در خارج از استان تهران به سر برده است، به عبارتی محمود احمدی‌نژاد به ازای هر چهار روز حضور در استان تهران، یک روز خارج از استان تهران بوده است.

210 روز از این 317 روز را رییس جمهور در قالب سفرهای استانی یا پروژه‌ای در خارج از تهران بوده و 107 روز نیز برای شرکت در مجامع بین‌المللی یا دیدار با مقامات کشورهای دیگر،‌خارج از کشور بوده است.

در ادامه به تفکیک جدول سفرهای رییس جمهور در قالب سفر استانی، سفر پروژه‌ای و خارج از کشور از سال 1387 تاکنون می‌آید:


نظرات بینندگان
ارشیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۳
۲
خدا قوت جناب آقای رئیس جمهور
حقا الگویی شدید برای روسای جمهور آینده در سرکشی به استان ها و حواشی کشور. این به تصریح رهبری معظم رویکرد مبارکی است
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۳
۴
به کوری چشم دشمنان ملت رئیس جمهور عزیز ما با تحمل تمام سختی ها ایران رو تهران نمیبینه و به همه جای کشور با یک دید نگاه میکنه نه مثل عده ای که ایران رو تهران می بینن و تهران رو شمران
واقعا ............ کسانی که این فداکاری ها رو با حرفهای صد من یه غازشون تخریب می کنن
در حقیقت خودشون رو خراب می کنن
سید(عاشق رهبروالسلام)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۳
۳
درودبراحمدی خستگی ناپذیر میبینم اون روزیو که همه همه همه بعدازپایان ریاست جمهوریش بگوییم وای که رفتی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۲
۲
شما تو قع دار ی رییس جمهو ر مانند دو لت ها ی پیشین چند سال در تهرا ن پشت میز ش بنشیند و از جا یش تکان نخو رد که بقو ل شما ما ر کو پو لو نشو د و بند گان خد اییکه در نقا ط دیگر کشو ر هستند دستشان به هیچ مسو لی نر سد و مشکلشان تا حد ی در مان نگردد پا ی استد لا لین چو بین بو د پا ی چو بین سخت بی تمکین بو د
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۰
۲
۱
چه سود!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۰
۲
۰
میشه یه برآورد صادقانه و خداوکیلی هم داشته باشین که نشون بده ارزش اینهمه هزینه کرد چی بوده؟ گرونی کم شده؟ قیمتها پائین اومده؟ اشتغال زیاد شده یا بیکاری کم شده؟ صنعت رونق پیدا کرده یا تجارت بیشتر شده ؟ تهدیدات ارتباطات بین المللی مون تبدیل به فرصت شدن یا اعتبار بین المللیمون ارتقاء پیدا کرده؟ نتیجش چی شده خداوکیلی که بعضیها تو همین کامنتهای احساسیشون دارن ازش حمایت مطلق میکنن؟
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز