۲۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶
پس از انتصاب فرهاد دانشجو

بایکوت‌احکام‌جاسبی‌توسط‌یکی‌ازمعاونینش

وی از زماني كه هيات امناء دانشگاه آزاد فرهاد دانشجو را به عنوان رياست دانشگاه آزاد انتخاب نمود . . .
کد خبر : ۵۶۴۹۹
"صراط" - معاون فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامی از زمان انتخاب دکتر دانشجو به عنوان رياست دانشگاه آزاد از ادامه همكاري با دکتر جاسبي خودداري مي نمود.
مظاهري معاون فرهنگي دانشگاه آزاد كه رياست منطقه 4 این دانشگاه را نيز به عهده دارد در مدت اخير و در ايام بركناري جاسبي از رياست دانشگاه در جلسه شوراي معاونين حضور پيدا نمي كرد.
به گزارش سرویس فرهنگی صراط، وی از زماني كه هيات امناء دانشگاه آزاد فرهاد دانشجو را به عنوان رياست دانشگاه آزاد انتخاب نمود از اجراي احكام مختلفی که از سوي جاسبي ابلاغ مي شد سر باز زده و با اتخاذ روش هاي متفاوت از اجراي احكام و ابلاغ و تمديدهاي رياست دانشگاه ها جلوگيري مي نمود.
گفته می شود وي در جايي اعلام نموده است كه رياست جاسبي بعد تصميم هيات امناء و شورای عالی انقلاب فرهنگی خلاف قانون و شرع مي باشد و به همين دليل در يك ماه اخير اختلاف هاي بسياري بين این 2 نفر شكل گرفت.
اين اختلاف آنقدر بالا گرفت تا اين كه مظاهري از شركت در تمامي جلسات شوراي معاونين دانشگاه خودداري کرده و در جلسه اي كه هيات امناء استان ها در سازمان مركزي دانشگاه برگزار شد شركت نكرد و اين در حالي است كه وي عضو هيات امناء استان اصفهان نيز مي باشد.
نظرات بینندگان
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۱
۰
دروغ است
من به عنوان یکی از زیر دستان مظاهری می گویم دروغ است و ما نتوانستیم بخاطر بخشنامه جاسبی دانشجویان را اردو ببریم
محسن علیزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
اینچنین نیست م....... و ج........ هردو باهم طی این سالها وضعیت فرهنگی دانشگاه ازاد را به اینجا رسانیدند حتی بنظر می رسد جرم م........ بیشتر است