۲۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۱

تهران را باد خواهد برد

سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در استان‌های تهران، البرز و بیشتر نقاط کشور از روز یکشنبه خبر داد.
کد خبر : ۵۶۵۰۱

به گزارش صراط به نقل از فارس، عبدالرضا امیدوارشهری مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی اظهار داشت: در روز شنبه به سبب افزایش سرعت وزش باد و گردوخاک در استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان و بوشهر پیش‌بینی می‌شود که این شرایط در روز یکشنبه نیز ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: طی روز شنبه در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران و گلستان و در روز یکشنبه در استان‌های تهران، البرز و بیشتر نقاط کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند با خسارت همراه باشد.

امیدوار شهری افزود: طی روز شنبه در استان‌های واقع در حومه غربی و در روز یکشنبه در استان‌های واقع در حومه شرقی دمای هوا بین ۷ تا ۱۴ درجه کاهش می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی ادامه داد: این شرایط طی روز دوشنبه در نیمه شرقی ادامه می‌یابد از این‌رو احتمال سرمازدگی میوه در استان‌های کرمان، فارس، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه از عصر پنج‌شنبه و طی روز جمعه در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی اردبیل، کردستان و شمال کرمانشاه به سبب بارش برف اختلال در تردد پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: این شرایط در روز شنبه علاوه بر مناطق فوق، گذرگاههای منتهی به استان‌های ایلام، مازندران و گلستان را نیز در می‌گیرد.


آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی را در سرویس جامعه صراط بخوانید.


برچسب ها: هواشناسی تهران