۲۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۳
قمار باز

طرح سئوالی که زیر سئوال رفت!

اگر نماینده ها قانع نشوند چه باید کرد؟ سئوالی جدی که بی پاسخ می ماند و امروز چنین شد!
کد خبر : ۵۶۵۳۷
به گزارش سرویس وبلاگ صراط محمدحسین‌زاده، نویسنده وبلاگ قمارباز در آخرین مطلبش نوشت:

سئوال از رییس جمهور ظرفیتی است قانونی برای نظارت بیشتر مجلس بر دولت که متاسفانه شفاف نبودن قانون بعد از طرح سئوال و پاسخ های رییس جمهور اصل طرح سئوال را زیر سئوال می برد!

اگر نماینده ها قانع نشوند چه باید کرد؟ سئوالی جدی که بی پاسخ می ماند و امروز چنین شد! طرح سئوال از رییس جمهور جز تیره تر کردن روابط مجلس و دولت و وارد کردن یک سری شبهات جدید به افکار عمومی نتیجه ای نداشت!!!

هر دو طرف این ماجرا بازنده بودند. از سئوال کنندگان که هم بد موقع پرسیدند و هم سئوالاتشان اشکالات قانونی داشت و هم از رییس جمهور که مجلس را با خبرنگاران خارجی اشتباه گرفته بود و با متلک اندازی و به قول خودش شوخی شب عید و طرح سئوالات به جای پاسخ گویی به فرافکنی پرداخت.

پیش بینی اینکه رییس جمهور به این شکل به سئوالات جواب بدهد کار سختی نبود فلذاست که جای سئوال دارد از انگیزه سئوال کنندگان که چرا دست به کاری زدند که هزینه اش بیشتر از منفعتش بود؟ برای همین است که این فرضیه قوت می گیرد که عده ای به دنبال استفاده سیاسی و تبلیغاتی از طرح سئوال بودند!!!



--------------------------------------------------------------------------------

پ .ن.1: انتخاب دوباره ی آقای هاشمی، مجید انصاری و دکتر عارف از سوی رهبر انقلاب برای عضویت در مجمع تشخیص نشان از مشی و رویه ای از سوی ایشان در سیاست دارد که متاسفانه بسیاری از مدعیان ولایت با آن فاصله دارند.

پ.ن.2: پاسخ رییس جمهور به سئوال 11 روز خانه نشینی و مکتب ایرانی نشان داد که دفاع چشم بسته ی حامیان ایشان به خطا رفته است و ایشان استدلال و دلیل منطقی برای عملکردش در این زمینه ها ندارد.

نظرات بینندگان
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
برو همان قمارتو بازی کن.
شادمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۰
۱
۰
من که قلبا سرخورده شدم و غیر از دلگرمی به رهبری دیگه به هیچی اعتمادی نیست.
چه خون دلها از عملکرد به اصطلاح اصلاح طلبان خوردیم و حالا خوشنود از یک به اصطلاح اصولگرا!
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز