۲۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۳

زمان‌برگزاری‌سومین‌جلسه‌دادگاه‌فسادمالی

صبح فردا سومین جلسه از محاکمه ۳۲ متهم پرونده فساد مالی در دادگاه انقلاب برگزار می‌شود.
کد خبر : ۵۶۵۸۳
به گزارش صراط به نقل از فارس صبح فردا سومین جلسه از محاکمه ۳۲ متهم پرونده فساد مالی در دادگاه انقلاب برگزار می‌شود. 

 اولین جلسه از محاکمه متهمان پرونده فساد مالی اخیر در ابتدای اسفندماه امسال و با حضور ۳۲ متهم این پرونده در دادگاه انقلاب برگزار شد.

این جلسه که به ریاست قاضی ناصر سراج در محل دادگاه انقلاب برگزار شد تنها توانست که بخشی از کیفرخواست متهم ردیف اول را بشنود و در نهایت متهم ردیف اول این پرونده بخشی از دفاعیات خود را مطرح کرد.

اولین جلسه رسیدگی به این پرونده سرانجام در ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه همان‌ روز به پایان رسید و دومین جلسه در تاریخ ۲۱ اسفندماه در همان محل برگزار شد.

در این جلسه که نسبت به جلسه گذشته با تفاوت‌هایی روبه‌رو بود قرار بود تا چند مطلع در جایگاه متهمین قرار بگیرند و درباره یکی از اظهارنظرهای متهم ردیف اول پرونده مواردی را اعلام کنند.

در دومین جلسه دادگاه پس از شنیده شدن اظهارات مطلعین متهم ردیف اول پرونده در جایگاه قرار گرفت و عنوان کرد که وکیل وی از ادامه وکالتش انصراف داده و به همین دلیل نمی‌تواند از خودش دفاع کند.

پس از مطرح شدن این موضوع قاضی دادگاه براساس حق قانونی وی او را از دفاعیاتش معاف کرد و به این ترتیب بخشی از کیفرخواست ردیف دوم پرونده خوانده شد.

پس از قرائت کیفرخواست س- ک در جایگاه قرار گرفت و به دفاع از خودش پرداخت و بخشی از اتهامات را پذیرفت هرچند به دلیل مصادف شدن با وقت اذان ظهر ختم جلسه رسیدگی به اتهامات وی اعلام و قرار شد تا در جلسه بعد وکیل متهم از موکلش دفاع کند.

نهایتا با شور و مشورت قاضی و وکلا مقرر شد تا در روز ۲۷ اسفندماه و در آخرین شنیده سال ۹۰ سومین جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شود.

قرار است بار دیگر ۳۲ متهم پرونده صبح فردا در دادگاه انقلاب حضور یابند تا بخشی دیگری از این پرونده بیش از ۱۲ هزار صفحه‌ای بررسی شود.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
جالبه كه به وكيل مستعفي شغل دولتي دادند. از كجا اب ميخوره....