۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۷

نهم دی با نطق من شکل گرفت!

همواره جزو 30 نفری هستم که از سوی مسئولان ارشد کشوری برای برنامه‌ریزی در مورد مسائل کلان انتخاب می‌شوم. وقتی خواستند فردی انتخاب کنند بدون اینکه لابی کنم دوستان به من رای می‌دادند و مرا انتخاب می‌کردند.
کد خبر : ۵۶۶۶۷

به گزارش صراط به نقل از تابناک، ستارهدایت‌خواه نماینده حوزه انتخابیه دنا و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی که در انتخابات اخیر رقابت را به رقیب خود واگذار کرد خود را پایه گذار حرکت نهم دی خواند.

این نماینده حامی دولت در گفت‌وگو با نشریه محلی «امید مردم» اظهار داشته است: افتخار می‌کنم که از بانیان پی‌ریزی حماسه 9 دی بودم و در روز هشتم دی‌ماه 88 آغاز حرکت فتنه‌ستیزی در عمل در مجلس با نطق من شکل گرفت.

وی در ادامه خاطر نشان شده است: نماینده مجلس باید دارای علم باشد و آن هم علمی که بتواند در برابر مسائل مختلف روز اظهار نظر داشته باشد. اگر نماینده مجلس دارای علم و آگاهی نباشد ممکن است برخی مواقع موجب ریشخند سایر نمایندگان قرار گیرد.

البته این نماینده نزدیک به دولت اتهام وکیل‌الدوله بدون را رد کرده و مدعی شده است که چشم و گوش بسته از دولت حمایت نمی‌کند و می‌افزاید: چگونه است که من وکیل‌الدوله‌ام اما در مقابل استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد که نماینده دولت در استان بود ایستادم. استاندار سابق این استان به مردم و به‌خصوص جوانان توهین مستقیم می‌کرد که در مقابل او ایستادم و تا عزلش را محقق نکردم از پای ننشستم. این در جواب کسانی است که ما را وکیل‌الدوله می‌نامیدند و فکر می‌کردند چشم و گوش بسته از دولتمردان حمایت می‌کنیم.

هدایت‌خواه که پس از هشت سال باید با صندلی سبز بهارستان خداحافظی کند، گفت:  خدا را شاکرم در میان 290 نماینده مجلس هشتم همواره جزو 30 نفری هستم که از سوی مسئولان ارشد کشوری برای برنامه‌ریزی در مورد مسائل کلان انتخاب می‌شوم. وقتی خواستند فردی به‌عنوان سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس انتخاب شود نمایندگان مرا انتخاب کردند. حتی در برخی اوقات بدون این‌که شخصا داوطلب شوم و در مجلس لابی کنم دوستان به من رای می‌دادند و مرا انتخاب می‌کردند. وقتی قرار بود کمیسیون فرهنگی در صدا و سیما تبیین شود و یا مناظره‌ای شکل بگیرد از نماینده مردم بویراحمد و دنا دعوت می‌کردند.

البته این سخنان هدایت خواه از سوی نشریه مذکور به طنز کشیده شده است و می نویسد: « ستار هدایتخواه گرچه معتقد است از میان 290 نماینده مجلس هشتم جزو 30 نفری بوده که همواره از سوی مسئولان ارشد کشوری برای برنامه‌ریزی در مورد مسائل کلان انتخاب می‌شده است، اما ظاهرا مردم بویراحمد و دنا نظری متفاوت با این داشتند که صندلی سبز او را به رقیبش سپردند.»