۲۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۹

9 دی با نطق من شکل گرفت!

کد خبر : ۵۶۶۹۵
به گزارش صراط به نقل از تابناک، نماینده دنا و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نشریه محلی «امید مردم» اظهار داشته است: افتخار مي‌كنم كه از بانيان پي‌ريزي حماسه 9 دي بودم و در روز هشتم دي‌ماه 88 آغاز حركت فتنه‌ستيزي در عمل در مجلس با نطق من شكل گرفت.
وی در ادامه خاطر نشان کرده است: نماينده مجلس بايد داراي علم باشد و آن هم علمي كه بتواند در برابر مسائل مختلف روز اظهار نظر داشته باشد. اگر نماينده مجلس داراي علم و آگاهي نباشد ممكن است برخي مواقع موجب ريشخند ساير نمايندگان قرار گيرد.

هدایت‌خواه همچنین گفته است: خدا را شاكرم در ميان 290 نماينده مجلس هشتم همواره جزو 30 نفري هستم كه از سوي مسئولان ارشد كشوري براي برنامه‌ريزي در مورد مسائل كلان انتخاب مي‌شوم. وقتي خواستند فردي به‌عنوان سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس انتخاب شود نمايندگان مرا انتخاب كردند. حتي در برخي اوقات بدون اين‌كه شخصا داوطلب شوم و در مجلس لابي كنم دوستان به من راي مي‌دادند و مرا انتخاب مي‌كردند. وقتي قرار بود كميسيون فرهنگي در صدا و سيما تبيين شود و يا مناظره‌اي شكل بگيرد از نماينده مردم بويراحمد و دنا دعوت مي‌كردند.

ستارهدایت‌خواه نماینده حوزه انتخابیه دنا و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی است که در انتخابات اخیر میدان را به رقیب خود واگذار کرد.