۰۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۲
خیلی بی معرفتیم!

از علی دایی تا دایی علی ...

همان زمان که علی دایی سرش را مقابل توپ قرار می داد برای اعتلای ورزش کشورش ، دایی علی نیز برای حفظ سرحدات مرزی کشور سرش را مقابل توپ و خمپاره و... قرار می داد.
کد خبر : ۵۶۸۹۸
توضیح ضروری : قبل از آن که متهم به برخی انگ های نچسب شویم ، لازم به توضیح است که صراط نیز معتقد به حفظ حرمت مادی و معنوی تمامی قهرمانان کشور عزیزمان می باشد.
"صراط" - سرویس فرهنگی / علی دایی برای همه ایران دوست ها قابل احترام است ، زیرا او آقای گل جهان شناخته شده است . هرچند که بابت هر گلی که زده است چند گل هم نزده! زیرا هر گل او با همکاری تیمی حاصل شده و هر گل او با سکه های طلا جبران شده است.
علی دایی متولد 1348 است و دایی علی هم متولد 1348 .
دایی علی سال 1360 دندانه ای ناقابل به زیر هشت (8) تاریخ تولد شناسنامه اش اضافه کرد تا مجوز حضور در جبهه های جنگ تحمیلی را در سن 12 سالگی دریافت کند.
همان زمان که علی دایی سرش را مقابل توپ قرار می داد برای اعتلای ورزش کشورش ، دایی علی نیز برای حفظ سرحدات مرزی کشور سرش را مقابل توپ و خمپاره و... قرار می داد.
نتیجه این شد که علی دایی با بیش از 100 گل زده شد آقای گل جهان ، و دایی علی با شکار بیش از 100 تانک متجاوز عراقی شد جانباز و خانه نشین....
هم اکنون علی دایی به علت سهل انگاری و صدمات وارده در تصادف در بیمارستان بستری است ودایی علی هم به دلیل عارضه های شیمیایی و...
خبر بستری شدن علی دایی به عنوان قهرمان ملی درتمامی بخش های مختلف خبری ( دقت بفرمایید تمام بخش های خبری نه بخش خبرهای ورزشی!) پخش شد ! ولی خبریبستری شدن دایی علی را هیچ کس متوجه نشد!
همزمان با خبر تصادف علی دایی ، سه نفر از رزمندگان دلاور لشکر علی ابن ابیطالب(ع) برای کمک رسانی به مردمشان جانشان را فدا کردند ، ولی هیچکس این خبر را هم ندید!
رکورد دار سنی جانبازان شهید شد ، کسی نفهمید ! زیرا متولیان فرهنگی از جمله صدا و سیما نخواستند بفهمند که علی دایی و امثال او مدیون جان فشانی دایی علی و امثال او هستند! شاید هم فهمیدند و نخواستند روحیه عشق و ایثار قدری فضای بهاری کشور را عطر آگین کند!
شاید می خواهند نسل جدید به جای آن که مانند دایی علی لنگ هزینه های درمانی اش در شب عید باشد ، غصه ساعت رولکس چند ده میلیونی اش را بخورد!!!
برا ی علی دایی هلی کوپتر جهت انتقالش به خصوصی ترین و ایضاً بهترین بیمارستان تهران اعزام می شود و کل هزینه های سهل انگاری او را حضرات دست در کیسه بیت المال تقبل می کنند ، ولی امثال دایی علی باید با همان امداد های غیبی روزگار خود را سر کنند ! هرچند که دیگر نه طلایی باقی مانده و نه فرشی و نه ... ، تا غیب شود و هزینه های زندگی او تأمین!!!
خیلی بی معرفتیم!!!
در هنگام تحویل سال 1391 از چند ساعت قبل تمامی شبکه های صدا و سیما حتی خواننده ها و هنر پیشه های دست چندم و فوتبالیست های از رده خارج شده را به برنامه های خود آورده بودند ولی دریغ از ....
براستي چه جريان فكري مانع از بروز و گسترش فرهنگ ناب عاشقي در كشور اسلامي ما گرديد ، آيا دشمن در نفوذ عوامل بدلي خود تا اين حد موفق عمل كرده است كه سراسر شبكه هاي تلويزيوني ، راديويي و رسانه اي ما را در اختيار گرفته و به هر مناسبت چهره هايي را در منظر ديد نسل جوان كشورمان قرار مي دهد كه يا فوتباليست است يا خواننده ، يا هنر پيشه ، و… چرا بجاي الگو قرار دادن اينگونه افراد براي نسل جوان ، نمي آييم شهداي زنده را مطرح كنيم؟!
چرا به جاي قهرمان ملي خطاب كردن فلان فوتباليست و معاف كردن او از خدمت سربازي ، و دادن نشان افتخار و لياقت به اينگونه افراد، نمي آييم به شهداي زنده بها بدهيم؟! چرا همگام با دشمن سعي در فراموش كردن فرهنگ عاشقان سفر كرده را داريم؟!
وقتي مي آييم فلان خواننده و هنرپيشه مرد را كه زير ابرو برداشته است، ويا فلان هنرپيشه زن بزك كرده را كه در جامعه به عنوان افراد فاسد الاخلاق شهرت يافته اند ،براي نسل جوان چهره و الگو ميكنيم، چه توقعي براي رعايت هنجارهاي ديني و اخلاقي جامعه، توسط نسل جوان داريم؟!
وقتي مي آييم فلان ورزشكار فاسد الاخلاق را الگوي جوانانمان قرار ميدهيم كه حتي در ميادين ورزشي نيز بویي از جوانمردي نبرده است،از جوانانمان چه توقعي داريم؟!
وقتي مي آييم ارزش خدمت به كشور و كسب افتخارات ملي را با سكه و ماشين برابر ميدانيم ،ديگر جايي براي عرق ملي و ارزشهاي والاي مذهبي و اخلاقي باقي نمي ماند.و نتيجه آن ميشود همان ورزشكاري كه با نام مقدس ائمه سلام الله عليه ، به موفقيت ورزشي رسيده است ،اكنون براي تداوم افتخارآفريني هايش ،ماشين و خانه و ماديات دنيوي طلب ميكند! براستي كجا رفت آن فرهنگ عاشقي و آن زرنگي هاي عاشقانه؟!
كجا رفت آن فضاي عشق و ايثار؟! كجا رفت رضاي خدا در تمامي امورمان ؟! كجا رفت سوز دعا هايمان ؟! كجا رفتند خادمان بي ادعا؟! كجا رفت لحظه هاي ناب معاشقه؟!
براستي !اگر اكنون يكي ،تنها يكي از آن سبكبالان عاشق از ما سؤال كند كه :ما براي حفظ ناموس اين كشور رفتيم ، شما بعد از ما حتي به ناموس همسايه ديوار به ديوار خودتان هم رحم نكرديد !چه پاسخي داريم ؟!
تصور بفرمائيد اگر اين فرهنگي كه الان حاكم شده است كه هركس در هر مقام و منصب، براي اداي وظيفه اش به كشور،درخواست ماديات دنيوي ميكند،اگر در زمان دفاع مقدس نيز اين اخلاق حاكم بود چه ميشد؟

در زماني كه براي تهييج به اصطلاح قهرمانان كشتي ،وعده تحويل خودرو در فرودگاه داده ميشود !در زماني كه ركورد شكني،جايزه اش خانه و ماشين و ساير ماديات ميباشد! در زماني كه گل زدن در يك بازي فوتبال ، مدال شجاعت ولياقت و قهرمان ملي ، ارمغان مي آورد! اگر همين رويه در زمان دفاع مقدس حاكم بود ، چه مي شد؟!تصوٌر بفرماييد:
پشت ميدان مين رزمندگان زمينگير شده اند ، آيا وعده خودرو و خانه مي تواند عاملي براي رفتن بر روي مين باشد؟!آيا با اين انگيزه هاي مادي ، مي توان زرنگترين عشاق را داشته باشيم؟!يا برعكس در آن شرايط زرنگي ها هم رنگ عوض مي كند و تبديل به بزدلي مي شود؟!
شما جناب مسؤول فرهنگي! شما جناب مسؤول سياسي! شما متوليان امر! چه كرديد كه دشمن را در اجراي اهداف خود آنچنان گستاخ نموده ايد كه حماسه هشت سال جانفشاني عاشقان مَرد را از ياد برده ، و در پشت مرزهاي كشورمان به رجز خواني افتاده است.
بگذريم…
بيان غفلتها و اشتباهات گذشته ، به جز آنكه عرق شرم بر پيشاني و جدانهاي بيدار بنشاند، كار ديگري انجام نمي دهد.
بياييد منبعد در هركجا كه هستيم ، در هر پست و مقامي كه هستيم ، در هر وضعيتي كه هستيم ، با هر توان و امكاناتي كه داريم ؛ سعي كنيم دشمن از غفلتهايمان سوء استفاده نكند.
بياييد منبعد امكانات و مقدورات نظام اسلامي كشورمان را در جهت اهداف دشمن مورد استفاده قرار ندهيم.
بياييد منبعد بوي كباب واقعي را به كباب خوران بيت المال بچشانيم!( رجوع شود به داستان بوي كباب.)
بياييد منبعد بجاي چهره كردن هنر پيشه ، خواننده ، ورزشكار ،و…؛شهداي زنده را به جامعه جوان و تشنه فرهنگ ناب عاشقي معرفي كنيم.
بياييد منبعد بجاي اعطاي نشان هاي پر زرق و برق دنيايي به افرادي كه بويي از فرهنگ عشق و ايثار نبرده اند ؛ نگاهي به شهداي زنده كه در گوشه آسايشگاه ها يا كُنج غربت، لحظه ها را براي رسيدن زمان وصال معشوق ، سر ميبرند؛ اهداء كنيم.
بياييد منبعد حداقل قدر شناسان خوبي براي پاسداران نواميسمان در هشت سال دفاع مقدس باشيم.
بياييد منبعد براي نسل جوان فعلي ، بجاي عشق هاي مجازي و منحرف دنيايي ، عشق واقعي را تعريف و الگو قرار دهيم.
نگوييد چگونه؟!درست به همان صورت كه در اين چند سال گذشته فرهنگ ناب عاشقي و عشق بازي سبكبالان عاشق را با فرهنگ مُد گرايي، چهره پرستي هنرپيشگان ، خوانندگان ، و ورزشكاران معاوضه كرديم.
نگوييد چگونه؟!درست همانگونه كه در اين چند سال گذشته ، آن فضاي پاك و زلال عاشقانه را اينگونه مسموم و زهر آلود كرده ايم.
نگوييد چگونه؟! همانگونه كه در اين چند ساله ، مداحان اهل بيت سلام الله عليه را خواننده كرديم!
اگر دقت كنيم ، راه كار در عملكرد اين چند ساله خودمان مستتر است! تنها بجاي چهره نمودن برخي …، عاشقان حقيقي و شهداي زنده را جايگزين كنيد.همه چيز خود به خود در مسير الهي قرار مي گيرد..
بياييد…بله! شما بياييد،آنها آمده اند . تنها يك يا علي مي خواهد تا عشق دگر باره آغاز شود. زيرا:

فرهنگ شهدا،فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي است.
فرهنگ شهدا،فرهنگ خدمت به خلق خدا در بالاترين حد است.
فرهنگ شهدا،فرهنگ مبارزه با منفعت طلبي و خود خواهي هاي فردي است.
فرهنگ شهدا،فرهنگ عدالت علي (ع )،صبوري حسن (ع ) ،شجاعت حسين (ع ) ، و فرياد رساي زينب (س ) است.
فرهنگ شهدا ، فرهنگ مبارزه با هر فسادي ،تحت هر عنواني ، و از سوي هر فردي ميباشد.
فرهنگ شهدا…
جان كلام ، بيائيد از جبهه ها به همراه پيكر مطهر شهدا، فرهنگ ناب عاشقي آنان را به شهرها بياوريم.
والسلام علي من اتبع الهدي

ابوالفضل درخشنده
نظرات بینندگان
zaer
|
Iraq
|
۱۳:۳۱ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۱
۶۹
۸
احسنت.
خدا قوت.
کاري به علي دايي ندارم ولي واقعا بدجوري دارند پول اين ملت را در ورزش هايي امثال فوتبال حيف و ميل مي کنند و به جيب بعضي ها مي ريزند. بعيد مي دانم روز قيامت حساب پس ندهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۱
۳۸
۱۰
دايي علي من هم دروازبان تيم برق شهرري بود
وقتي از سربازي سالم بركشت نذر داشت سه ماه بسيجي بره جبهه
خدا نذرش رو قبول كرد و توو همون سه ماه شهيد شد.
يادمون باشه كه علي دايي ها هم مديون دايي علي هاي ما هستند.
خدا سلامتي كامل به بهترين كلزن جهان عنايت فرمايد.
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۱
۲۹
۶۷
با سلام

با نهایت احترام به خون شهدا و عزیزان جانبازان

شما دچار یک اشتباه بزرگ شدید. من هم قبول دارم نسبت به تعدادی از جانبازان کم لطفی شده است ولی قیاس علی دایی و دایی علی قیاس کاملا اشتباه است.
دلیلش را می توان در این دانست که دوستان علی دایی بعد از مطالعه این مطلب باید یکی را خوب و دیگری را بی ارزش فرض کنند! به نظر شما کدام را انتخاب می کنند؟
سوال دیگر اینجاست که آیا همه جانبازان در شرایط بدی قرار دارند؟ آیا قشر کثیری از آنها اکنون به قدرتهای بالا نرسیدند؟ آیا حقوق های چند صد هزار تومنی برای آنها واریز نمی شود؟ آیا وام های بی بهره بانکی دریافت نمیکنند؟ آیا و آیاهای بسیار....

امام علی (ع): برای کارهای نیکوی خود طلب پاداش مادی نکنید که خدا در آخرت به شما پاداشی که سزاورتان باشد می دهد.

بیایم انصاف را در کلام در نظر بگیریم.
باتشکر
م
|
Iran (Islamic Republic of)
هزینه های درمانی چند میلیونی رو با حقوق چند صد هزار تومانی مقایسه کردی .

کلی هم منت گذاشتی .

آخرش هم گفتی برای مردن طلب پول نکنید .

کدومشون گفت تا چکم پاس نشه نمیرم جبهه ؟

ببینم خودت حاضری یه عطسه مفتی برای کسی بزنی ؟

واقعا که همه چیمون به هم میاد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام حرف شما دست است ولی متاسفانه این نقد به صدا و سیماست که چرا یکطرفه عمل می کند چرا جایی برای مردان بزرگ ااگمنام شهرمان در رسانه ملی وجود ندارد؟همیشه آدم بایستی بیاندیشد از روی دوش چه کسی بالا رفته حالا که کشور ما صدا وسیمای ما با خون شهدا و زندگی جانبازان به این جاه مکان سیدند بهتر نیست که دچار فراموشی نشوند؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا تو میخواستی از علی دایی با اون کاراش دفاع کنی.این جناب یک ثانیه هم به جبهه رفته!(در ضمن سنش هم میخوره) اون زمان داشته چیکار میکرده ، که حالا ادعا میکنه ما(!!!!) برا فلان چیز انقلاب کردیم.------------------------در ضمن (مثلا)صراط سانسور نکن چون نظر منه و اگه شما تایید کنید معنیش این نیست که شما این حرفا قبول دارید.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
علی دایی در دنیا افتخار آفرینی کرده و لی در اواخر بازیهای ملی حسابی اعصاب مردم را خراب کرد.
به جانبازان عزیز و زحمتکش باید رسیدگی شود ولی انصاف نیست که یک جانباز هم حقوق بازنشستگی از نیروی انتظامی بگیرد چون سرباز نیروی انتظامی بوده و هم همزمان در استخدام آموزش و پرورش باشد و با مدرک دیپلم اهدایی ار من فوق لیسانس بیشتر دریافتی داشته باشد آنهم بدون کسورات.
ملکی
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
ساسان گرامی
من نمونه ای جانبازان اعصاب وروان هستم ولی کارت جانبازی ندارم ونخواهم گرفت وهروقت امامم مریدم حضرت آیت الله خامنه ای گر فتند من هم می گیرم..بگذریم
منکه باحقوق چند صد هزار تومانی ووامهای بی بهره واز مناصب بالا ،که استفاده میکنم 2سال است یارای حرکت ندارم ،بعضی از داروهای مصرفی ام را بخاطر قیمت بالا نمی توانم بخرم دراین 2سال هنوز نتوانستم ویلچری تهیه کنم ....
ماهم به کلام مولایمان علی (ع)دلبستیم ولی شما وامثال شما باور ندارید وبه زبان میآورید به پاسخ عزیز دلمان ""جانباز قطع نخاع"" نگاهی بیانداز وقدمی به آسایشگاه ثارالله وبيمارستان جانبازان اعصاب و روان سعادت‌آباد بگذار وبعد هرچه خواست دل تنگت بگو
جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا ساسان این چه نهایت احترامیه ! تو هرچی دلت خواست گفتی شما کدوم جانباز واقعی که برای خدا رفته جنگیده میشناسی که طلب پاداشت کرده باشه که میای حدیث نقل میکنی شما هم یکم انصاف در کلامت داشته باش این و بدون که ما جانبازان یک لحظه درد و آه و نالمون با یک دنیا پاداش دنیای شما عوض نمی کنیم به خاطر شما و امثال شما هم نرفتیم جبهه که حالا بخوایم منت بزاریم
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر شما كم لطفي نشده اكثر جانبازان در شرايط زندگي خوبي به سر نمي برند ولي شايد امثال علي دايي هم ندانند
اگر حقوق چند صد هزارتوماني جانبازان رو ميگي باشد براي شما و شما بيا و كمي از رنجها و دردهاي جانبازان رابر دوش بكش مطمئن باش كم مياري اين حقوق هم كفاف زندگي آنها را بعضا نمي دهد و البته جانبازاني كه زير 25 درصد هستند و حقوق هم نمي گيرند
مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام علیکم
اگه فکر میکنی حقوق چند صد هزار تومانی یا گرفتن وام .برای یک جانباز یا خانواده شهید .که جانش رو برای مملکت هدیه کرده .
خیلی زیاده وبه شما ها ظلم شده.
دفعه دیگه که جنگ شد به جای اینکه بری توسوراخ موش . بیا تو میدان جنگ حاضر باش
تا بعدا به تو هم حقوق ومزایا تعلق بگیرد .
البته اگه عرضه داشته باشی
سلام و درود بر شهدا وامام شهدا وجانبازان وخانواده های شهدا وایثار گران
اميراصفهان
|
Japan
|
۱۵:۵۸ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۱
۲۷
۱۲
بات موافقم صراط
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۱
۱۸
۶
بسمه تعالی
سلام این کلام زیبای شما صحیح
ولی عزیز من چه کسانی این اخبار را در سایتهایشان قرار دادند یکی شما بودید ولی از دایی علی هیچی نگفتید حالا دایی بیچاره تصادف کرد و خدا را شکر بین ما باقی ماند ولی همین صراطها و بی باک ها بودند که این خبر را در سایتشان قرار دادند و از دایی علی ها هیچی نگفتند می دانی چرا؟
چون شماها همه تان در این فکر هستید که بیننده سایتتان بالا بره پس روی خودتان کار کنید می توانستید خبر دایی علی ها را هم شما بزنید
ولی در اینکه چه پولهای بیت المالی خرج اینها میشه قبول دارم واقعا مردم ما و مسئولین ما تعریف اصلی ارزش را فراموش کردند و نمی دانند که چه کسی ارزش این پولهای بیت المال را دارند
باتشکر
جانباز قطع نخاع
|
United States of America
|
۱۸:۱۳ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۱
۴۴
۳
در جواب آقا ساسان باید گفت که ما جانبازان معامله ای که با خدا کرده ایم رو با هیچ چیز عوض نمیکنیم قدرت پول وام بی بهره همش مال شما. آقا ساسان یه سر حتما به آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان بزن یه سر به جانبازان شیمیایی بزن بعدا متوجه میشی...
نسل سه
|
United States of America
حاج آقا من معذرت می خام .

از همین جا پاهاتو بوسیدم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۱
۴۱
۵
ايول...... دمت گرم ...... پاينده باشي صراط... !
در اين رابطه حرفهاي مفصلي دارم كه به زودي عرض ميكنم !
اما حيفم آمد از اين مختصر دريغ كنم ! خدا خيرتان بدهد ، زنده باشيد .
با خواندن اين دلنوشته با ارزش ، بهار را ، عيد را ، عيدي را احساس كردم ، اين بهترين و با ارزشترين عيدي بود ... ! با اداي احترام به ارواح طيبه شهدا و عرض ادب به محضر خانواده هاي معظم شهيدان و آرزوي سلامت و شفاي عاجل همه جانبازان عزيز .
سال نو بر همه صراطيها مبارك .
کویری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۱
۱۰
۷
اق_____________________________________________________________________________________________اِِِِِِِِِِِِِِِِِی ضرغامی به کجا چنین شتابان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا به فریادمان برسد با این مسیولین....
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۸ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۱
۹
۱۲
آنزماني كه هاشمي رفسنجاني بودجه فوتبال را چند برابر كرد و بودجه هاي فرهنگي را حذف بايد اين روزها را ميديديم و پيش بيني ميكرديم خود علي دايي و علي داييها هم به نوعي قرباني همين ندانم كاريهايي هستند كه از زمان هاشمي شروع شد و ارزشهاي جامعه را از آنچه بود به فوتباليست شدن و سوار بنز و تويوتا شدن و ژل زدن به موها و ميمون بازيهاي تقليدي از غرب تبديل شد
ملکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۵ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۱
۳
۱
سلام
می بوسم دست نویسنده را اگر قابل باشم.
اگر توپ چهل تیکه آرپی جی 7به دروازه تانک حریف می خورد به جای لرزه تور دروازه ،دل حریف می لرزید که میلیارذی از دست می داد،زنند ه گل شاید گردن خم می کرد مدال حالا هرنوع فلز به گردن او میانداختن،در فرود گاه ،خیابان و محل بردوش استقبا ل کنند گان بودو جوایز آنچنانی...ولی بازیکنان ما همچون دایی علی ها باگل اول یا گل چندم مدالشون را به نمی انداختن بلکه نشان لیاقت مابین دو ابرو میگرفتن بعد سر خم میکردند به معبود خویش وبا هلالی سرخ تشکر میکردند وبعد معراج به دوش اسقبال کنندگان بودند نه کولشان....
من با بازو بند پهلوانی ازبوسه ی پیر خرابات خویش،به افتخار دست و قلم شمارا می بوسم.
فوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۹ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۱
۱
۲۸
خوب عزیزای دل فوتبال الان یه صنعت می شه ازش به اندازه پول نفت ایران پول در اورد اینکه بودجه اش زیاد شده چیز عجیبی نیست.حالا مسولین ما خوب نمی تونند ازش استفاده کنند دلیل به از میان برداشتنش نمی شه همه کشور های فوتبالی دنیا هم یه زمانی این مسیر های پر از اشتباه رو طی کردن البته نه به اندازه ما.
اجر جانبازا با خداست ، قبول دارم که باید به زندگی دنیا شون هم توسط مسئولین رسیدگی بشه ولی علی دایی هم افتخار مملکته هرکسی یه جوری ارادت خودشو به کشورش نشون میده به نظر من برای علی دایی که تو تمام جلسه های رسمی فیفا ازش دعوت میشه باید این کارا انجام می شد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۱
۲۶
۰
جواب آقا ساسانها:با سلام
هرکجا شما خبر دارید وام بی بهره به جانبازهادادن بفر مایید آدرس بانک را اگه اشتباهی شده جانبازها بروند بهره ودیر کرد را هم پرداخت کنند تا حقی ازکسی ضایع نشود.مثل تکه بدن جامانده روی دوش عزیزان سنگینی نکنه ممنون شما هستیم .هر سخن جای هر ...مکانی دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۱
۱
۲۶
نمیفهمین که مردم جنگ نمیخوان به یک راه دیگر برای سرمایه دار شدن پیدا کنین اختلاس کنین چرا باید جنگ بشه پولدار شین اونا که جون شون گذاشتن حرفی ندارن شما چرا ول نمیکنین بزارین یک اب خوش ازگلومون پایین بره جنگ بشه همین شماها قایم میشین بسه دیگه جوجه رانخوارها
پاسخ اقا ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۱
۲۶
۰
مطمئنا شما و هیچ کس دیگری نمیخواهد که مثلا یک دست نداشته باشد یا شیمیایی باشد ولی به او وام بدون بهره دهند
وام بدون بهره و حقوق ثابت و.... در قبال از دست دادن مادام چشم پا دست نمیصرفه
همش ضرره
ما در قبال ضرری که اینها کردن چیز معادلی یه اونها ندادیم
پس هنوز بدهکاریم
آنيتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۱
۲
۱
مطلب بسيار قابل تأمل و زيبايي بود!
افسوس....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۱
۲۸
۰
باسلام . باتشكر از صراط بخاطر اينكه حرف دل ما را زد. يك سخن هم با اقا ساسان آقاي عزيز كمي انصاف داشته باش بفرماييد يك پايت را چند مي فروشي چند درصد از ايثارگران داراي پست و پولهاي انچنانيند.از اين تشكيلات كه اختلاس كرده اند و وامهاي آنچناني گرفته اند از امثال شماهايند يا جانبازان والسلام
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۹:۰۶ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۱
۲۳
۰
براستي چه جريان فكري مانع از بروز و گسترش فرهنگ ناب عاشقي در كشور اسلامي ما گرديد ؟
منحرفین فتنه گر؟
روشن فکرنماها؟
صداسیما؟
یا شاید دایی علی های فرهنگی کم داشتیم!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۹:۰۷ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۱
۰
۱
آن روز كه عشق و حلاوت در جهان فراگير شود ، نوروز انساني طلوع كرده است.!
از مدیر جمهور بپرسید.
از خودمان بپرسیم.
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۲۳
۰
حرف دل ما رو زدی.........متاسفانه کسانی که از بودجه بیت المال استفاده میکنند نه تنها در فوتبال در همه رشته ها که گل سرسبدشون فوتباله و بعد هم قهرمان ملی میشن.......!!!!!!وباید به صدا وسیما تاسف خورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
1
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۱
۲۹
با سلام به دوست و هم وطن قطع نخاعی

من خواهش دارم یک با و بی غرض پرسش های که کردم رو به خوانید.

من به این نکته اشاره کردم که همه در وضعیت بد که نیستن خیلیم از من و امثال من اوضاشون بهتر. انقدر بهتر که تا چند نسلشونم تامین.
ولی یک قشر هم هستند که اوضاع جسمانی بدی دارن، قبول درام و وظییفه دولت رسیدگی به مور اون هاست و پیش امسال من احترام دارند ولی مطمئن باشید که خیانتی هم رزمهای شما در بدنام کردن شما داشتن کسی نداشت.
یکی از دوستانمون یک حرف با مزه زدن، در پاسخ به حقوق چند صد هزار تومنی فرمودن درمان میلیونی در حالی که اطلاع ندارند هزینه درمان رایگان صورت میگیره.
فرمودن تو مجانی عطسه می کنی که از دیگران انتظار داری باید بگم که بیاییم تکلیف خودمون مشخص کنیم آیا جنگ را برای پول رفتیم یا نه!
درمورد طرفداری از علی دائی که یکی از دوستان فرمود، بله من طرفدار دائی هستم ولی از نظرم بوئی طرفداری کردن نمید و اینکه هرکه جبهه رفته که حق نیست وباید از انقلاب طرفداری کنه وگرنه اون ر س جمهور نیاید از انقلاب طرفداری کنه
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۸
۲
کاش مطلبتون رو طوری بیان می کردید که مقایسه ای صورت نمی گرفت .این قیاس کاملا اشتباه است .باید منطقی تر باشیم.جای تمام دایی علی ها در کشور پر افتخار ما خالی است.یادشان به خیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۵
۲۵
من نمیدانم شما ها چقدر میخواهید به علی دایی گیر بدید علی دایی همون کسی که در اوج ناراحتی امید و شادی را در دلها روشن نگه میداشت ولی شما که برای دایی علی اینقدر سینه چاک میکنید چقدر برای این دایی علی ها فکر کردید آیا یه روز تو خیابان دستشون رو گرفتید شما فکرتان این نیست که به داد جانبازان برسند شما دردتان علی دایی است خدا میدونه اگه دایی فارس بود شماها چقدر تعریف و تمجیدش را میکردید
مگر علی دایی کم برای سربلندی کشور کار کرده شما دیگر شور اش را در آوردید اگه راست میگید یکی از بزرگان سیاسی یا علی کریمی را با دایی علی خیالی تان مقایسه میکردید.
اراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۴
۲۷
براتون متاسفم با کوته بینی هاتون
هر دوشون برامون ارزشمند هستند ولی دفاع از خال منتی نداره وظیفه اولیه انسانی هستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۴
۲۷
دوست داری فرهنگ بسیجی و جبهه و ایثار و شهادت رو - که هر فرد عاقلی به اون احترام میذاره و ازش پیروی میکنه - زنده کنی ؟ این راهش (صراطش) نیست . با این کارت باعث میشی خیلی ها تصویری رو که از جانباز ها و شهیدان دارن خراب کنن