۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۶

دختر آقای نخست وزیر در خانه فحشا

کد خبر : ۵۷۵۱۵
فارس نوشت:

روزنامه انگلیسی فایننشنال تایمز فاش کرد که نیروهای امنیتی انگلیس دختر نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر را به اتهام مفاسد اخلاقی و فحشا در یک خانه فساد در لندن دستگیر کرده‌اند.
به گزارش به فارس، روزنامه انگلیسی فایننشنال تایمز نوشت که نیروهای امنیتی و پلیس انگلیس روز گذشته به آپارتمانی در شهر لندن، پایتخت انگلیس به دلیل مظنون بودن به جای دادن اسلام‌گرایان در خود یورش بردند.

این روزنامه انگلیسی در ادامه می‌افزاید: هنگام ورود به این آپارتمان نیروهای امنیتی و پلیس انگلیس با صحنه غافلگیر کننده‌ای مواجه شدند، چون با خانه فسادی روبرو شدند که مخصوص عرب‌های مقیم لندن است.

آنها افراد این خانه را در وضعیت‌های نابهنجار و در حال ارتکاب زنا بازداشت کردند و غافلگیری‌ بزرگ برای آنها این بود که این نیروها پس از بازداشت افراد این خانه متوجه شدند، دختر شیخ "حمد بن جاسم"، نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر نیز در بین این افراد است.

روزنامه فایننشنال تایمز تاکید می‌کند که نیروهای پلیس و امنیتی انگلیس "سلوی حمد بن جاسم"، دختر شیخ حمد، نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر را نیمه عریان با یک مرد بازداشت کرده‌اند.

به محض بازداشت دختر نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر سفارت قطر در لندن بسیار تلاش کرد که از درز این رسوایی به مطبوعات جلوگیری کند، اما یکی از عناصر دستگاه‌های امنیتی انگلیس یکی از روزنامه‌های محلی را از این خبر مطلع کرد.