۳۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۴

تجاوز به دختران در میدان تره‌بار

کد خبر : ۵۹۰۷۴

به گزارش صراط به نقل از جوان ؛ جلسه دادگاه در حالی برگزار شد كه احتمال می‌رود شاكیان بیشتری از ترس آبروی خود شكایت نكرده باشند. در همین حال دو نفر از شاكیان از ترس آبروی خود حاضر به حضور در جلسه محاكمه نشدند.

ماجرا از كجا آغاز شد؟
شامگاه چهارشنبه ۲۳ آذرماه سال گذشته دختر جوانی وحشت‌زده خودش را به كلانتری ۱۱۷ جوادیه رسانده و با جملات بریده پرده از یك جنایت سیاه برداشت. شیوا ۲۹ ساله گفت: من كارمند شركتی در خیابان ولیعصر هستم.امروز عصر هنگام بازگشت به خانه مقابل ایستگاه مهدیه تهران منتظر رسیدن اتوبوس بودم كه ناگهان یك سارق موتورسوار موبایلم را سرقت كرد.در حالی كه از این اتفاق كاملاً شوكه شده بودم لحظاتی بعد با اتوبوس به میدان راه‌آهن رفتم تا از آنجا به خانه‌مان در خیابان جوادیه بروم. در میدان راه‌آهن منتظر تاكسی بودم كه پرایدی با دو سرنشین جلوی پایم ایستاد.بعد از گفتن مسیر در صندلی عقب سوار شدم. در مسیر به خاطر سرقت موبایلم گریه‌ام گرفته بود كه راننده و سرنشین علت ناراحتی مرا جویا شدند. وقتی در حال شرح دادن ماجرا بودم، ناگهان خودروی پراید مسیرش را تغییر داد. بلافاصله اعتراض كردم اما راننده گفت بعد از پیاده كردن مسافرش در خیابان فرعی دوباره به خیابان اصلی برمی‌گردد.

بعد از طی مسافتی ناگهان سرنشین كنار راننده- نقی- كه مرد قوی هیكلی بود خودش را به صندلی عقب پرت كرد. در این لحظه متوجه نیت شوم آنان شدم و با داد و فریاد و باز كردن در خودرو می‌خواستم خودم را به پایین پرت كنم كه چاقویی زیر گلویم گذاشت و تهدید كرد كه هیچ حركتی نكنم وگرنه مرا خواهند كشت. در حالی كه از شدت ترس دست و پایم می‌لرزید نقی سرم را به زیر صندلی فرو برد و مدتی بعد متوجه شدم پراید در كنار یكی از سوله‌های میدان تره‌بار توقف كرد. دو مرد شیطان‌صفت مرا به زور پایین كشیدند. با گریه و التماس خواستم تا با من كاری نداشته باشند اما دو ابلیس به گریه‌های من توجهی نكردند و در مكانی خلوت و در تاریكی شب با بی‌رحمی. . . بعد از شكایت دختر جوان پرونده به دستور قاضی آقایی دادیار شعبه سوم دادسرای جنایی برای ردیابی دو جنایتكار در اختیار مأموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
همزمان با تأیید پزشكی قانونی درباره این جنایت، كارآگاهان موفق به شناسایی یكی از دو متهم در محدوده پاسگاه نعمت‌آباد شدند كه مشخص شد وی از كارگران میدان تره‌بار است. سرانجام پلیس شش روز بعداز جنایت پیمان ۲۲ ساله را سوار بر ارابه شیطانی دستگیر كردند. متهم بلافاصله همدست خود را كه پسرخاله‌اش بود - نقی۲۳ ساله - به پلیس معرفی كرد. دومتهم مقابل قاضی آقایی ابتدا منكر آدم ربایی و تجاوز به دختر جوان شدند اما وقتی با شاكی روبه‌رو شدند، به جنایت خود اقرار كردند.
پیمان گفت: شب حادثه بعد از تمام شدن كارمان در میدان تره‌بار با پراید من در خیابان‌ها پرسه می‌زدیم. همان لحظه متوجه دختر جوانی شدیم كه كنار خیابان منتظر تاكسی بود. به بهانه مسافركشی او را سوار كردیم. وقتی سوار شد متوجه گریه‌های او شدیم. علت را از او سؤال كردیم كه دختر جوان گفت سارقی لحظاتی قبل گوشی تلفن همراهش را سرقت كرده است. همان لحظه تصمیم گرفتیم نیت شیطانی خودمان را عملی كنیم بنابراین مطابق نقشه قبلی نقی با چاقو به دختر جوان حمله كرد، سپس او را به میدان تره‌بار كه از قبل معلوم كرده بودیم كشاندیم و هر دو نفر او را. . .

مأموران پلیس در جریان بررسی پرونده‌ها متوجه طرح شكایت مشابهی شدند. شاكی دختر جوانی به نام پروانه ۲۰ ساله بود كه مأموران كلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد را از ماجرا باخبر كرده بود، بنابراین پروانه برای شناسایی نقی و پیمان به اداره پلیس دعوت شد.او پس از دیدن متهمان در حالی كه ترس وجودش را فراگرفته بود آنها را شناسایی كرد. پروانه در توضیح ماجرا گفت: شامگاه شنبه ۱۹ آذرماه برای رفتن به خانه‌مان در نازی‌آباد منتظر رسیدن تاكسی بودم كه پراید سفیدرنگی مقابل من توقف كرد. چراغ آبی رنگ سقف ماشین هم روشن بود و جز راننده مسافری تنومند در كنارش سوار بود. بعد از اینكه سوار شدم و راننده مسیر كوتاهی را طی كرد، ناگهان از مسیر اصلی خارج شد. از راننده درخواست كردم تا مرا پیاده كند اما مرد قوی هیكلی كه كنارش نشسته بود با چاقو به من حمله كرد و با تهدید از من خواست تا تسلیم نیت شیطانی آنها شوم. آنها بدون توجه به التماس‌هایم در یكی از سوله‌های میدان تره بار مرا. . . شاكی ادامه داد پس از این ماجرا از ترس آبرویم قصد شكایت نداشتم اما وقتی مادرم را از ماجرا با خبر كردم تصمیم گرفتیم تا پلیس را از ماجرا با خبر كنیم.

بعد از طرح دومین شكایت و از آنجا كه احتمال می‌رفت دو ابلیس دختران جوان دیگری را با همین شیوه مورد آزار و اذیت قرار داده باشند ، به دستور قاضی آقایی عكس بدون پوشش چهره متهمان ۱۱ دی ماه در صفحه حوادث روزنامه جوان چاپ شد. با چاپ عكس دو متجاوز دو دختر جوان دیگر به عنوان سومین و چهارمین شاكی به پلیس آگاهی مراجعه كردند. پریسا ۱۹ ساله كه به همراه مادرش در دادسرا حاضر شده بود گفت: من حسابدار شركتی در نازی‌آباد هستم. ساعت ۶ عصر از نازی‌آباد به مقصد میدان توحید سوار پراید مسافركش شدم. بعد از طی مسافتی همدست راننده به عنوان مسافر در صندلی عقب كنار من نشست. در نزدیكی اتوبان نواب راننده ناگهان به سوی جاده بهشت زهرا تغییر مسیر داد. وقتی اعتراض كردم، مردی كه در كنارم بود مشت محكمی به صورتم زد و سپس با تهدید چاقو سرم را به زیر صندلی برد. من كه متوجه نیت شوم دو ابلیس شده بودم به صورت مخفیانه با موبایلم شماره مادرم را گرفتم. مادرم كه صدای گریه و زاری مرا می‌شنید به پلیس خبر داد تا شماره مرا ردیابی كنند اما آنها متوجه شدند و گوشی مرا گرفتند. لحظاتی بعد ماشین دو مرد در كنار سوله‌ای در میدان تره‌بار توقف كرد و. . . چهارمین شاكی دختر جوانی به نام ثریا بود. او در طرح شكایت خود به مأموران گفت: از میدان راه‌آهن به مقصد خانی‌آباد سوار پراید مسافركش شدم. در میان راه ناگهان راننده مسیر خودش را تغییر داد و با تهدید چاقومرا به میدان تره‌بار بردند و آزار دادند.

در جلسه دادگاه چه گذشت
قاضی معتمدی در ابتدای رسیدگی به پرونده گفت: جلسه در دو بخش علنی و غیرعلنی برگزار خواهد شد. در بخش علنی به اتهام آدم‌ربایی و سرقت و در بخش غیرعلنی به اتهام تجاوز به عنف رسیدگی خواهد شد. فلاح، نماینده دادستان تهران مقابل هیئت قضات به ریاست قاضی معتمدی و مستشاران- احمدی، خازنی، اسلام ونظری- ایستاد و در توضیح كیفرخواست گفت: دو پسرخاله- نقی و پیمان- متهم هستند كه سال گذشته با خودروی پراید به بهانه سوار كردن مسافر، دختران جوان را سوار كرده و پس از تغییر مسیر با تهدید چاقو آنها را به میدان تره‌بار كشانده و به آنان تجاوز كرده و اموال آنها را سرقت كرده‌اند.
دو متهم پس از دستگیری به ارتكاب جنایت‌های خود اقرار كرده‌اند. نماینده دادستان ادامه داد: احتمال می‌رود كه تعداد شاكیان پرونده بیشتر باشد اما آنها از ترس آبرو شكایت خود را اعلام نكرده باشند. از آنجا كه متهمان نظم عمومی جامعه را خدشه دار كرده‌اند من برای آنها درخواست اشد مجازات را دارم. قاضی معتمدی سپس نخستین شاكی را به جایگاه دعوت كرد. شیوا گفت من از نقی و پیمان به اتهام آدم‌ربایی شكایت دارم.

شیوا در توضیح ماجرا به دادگاه گفت: عصر روز حادثه پس از اینكه سارق موتورسواری گوشی تلفن همراهم را مقابل مهدیه تهران سرقت كرد به گریه افتادم. با ناراحتی سوار اتوبوس شدم و از آنجا به میدان راه‌آهن رفتم. آنجا بود كه سوار پراید مسافركش شدم. راننده كه متوجه گریه‌های من شده بود علت را سؤال كرد و من ماجرا را برای او توضیح دادم. لحظاتی بعد متوجه شدم آنها از مسیر اصلی منحرف شده‌اند. وقتی اعتراض كردم مردی كه كنار راننده نشسته بود با حرف زدن درباره ماجرای سرقت گوشی‌ام تلاش می‌كرد ذهن مرا منحرف كند.همان لحظه متوجه شدم شیشه‌های عقب پراید دودی است. به نیت شیطانی آنها پی بردم و فریاد كشیدم تا مرا پیاده كنند. نقی با چاقویی به طرف من حمله كرد. شاكی ادامه داد:در حالی كه ما داغدار یك جنایت شوم شده ایم، دو متهم با پیراهن مشكی در جلسه دادگاه حاضر شده‌اند. آنها فراموش كرده‌اند كه من به آنها التماس می‌كردم كه كاری با من نداشته باشند. همان لحظات كه فكر می‌كردم آخرین لحظات عمرم را سپری می‌كنم مرا به سوله‌ای در میدان تره‌بار كشاندند و به زور. . .

سپس قاضی معتمدی شاكی دوم- پروانه – را به جایگاه دعوت كرد. او گفت من از دو متهم شكایت دارم. پروانه در توضیح ماجرا گفت: عصر روز حادثه در میدان نازی آباد بودم. برایمان میهمان آمده بود و برای رفتن به خانه عجله داشتم. وقتی پراید با دو سرنشین مقابل من توقف كرد مقصدم را به راننده گفتم و سوار شدم. راننده هنوز مسافت زیادی را طی نكرده بود كه از مسیر اصلی منحرف شد. به او اعتراض كردم. همان لحظه نقی با چاقو به من حمله كرد. نفسم بند آمده بود. از شدت ترس صدایم در نمی‌آمد و قدرت التماس كردن نداشتم. می‌خواستم فرار كنم. متوجه شدم دستگیره در شكسته است. لحظاتی بعد به آنها التماس كردم به احترام محرم مرا رها كنند. هر دو شروع به فحاشی كردند. از آنها خواستم طلاهایم را بردارند اما مرا رها كنند اما لحظاتی بعد در یكی از سوله‌های میدان تره‌بار. . .شاكی ادامه داد: بعد از آن حادثه هولناك وحشت زندگی ام را فراگرفته است. چند بار قصد خودكشی داشتم اما دلم برای تنهایی مادرم سوخت و منصرف شدم.

مادر یكی از شاكیان در جایگاه
مادر یكی از شكات به دادگاه گفت: ما ماه‌ها است كه داغدار این جنایت هستیم. هیچ كس از بستگانمان از ماجرایی كه بر ما گذشته است خبر ندارد.یكی از شاكیان كه زن شوهرداری است از ترس به من گفت كه حاضر نیست به خاطر آبروی خانوادگی‌اش در جلسه دادگاه حاضر شود. ما از دستگاه قضایی درخواست می‌كنیم كه با مجازات این جنایتكارشان به ما تسلی دهد.

متهمان در جایگاه
قاضی معتمدی سپس دو متهم را به جایگاه دعوت كرد. هر دو متهم در حالی كه در جریان تحقیقات اتهام‌های خود را قبول كرده بودند همه چیز را انكار كردند. قاضی به متهمان گفت: شاكیان بعد از شناسایی شما مشخصات داخل خودرو را به مأموران گفته‌اند. مأموران پلیس نیز بعد از بررسی خودروی پراید اظهارات شاكیان را تأیید كرده‌اند. دو متهم مقابل قاضی سكوت كردند. قاضی از متهمان سؤال كرد شما در حالی همه چیز را انكار می‌كنید كه گوشی تلفن همراه یكی از شاكیان نزد شما كشف شده است. دو متهم مقابل قاضی سكوت كردند. ادامه جلسه به اتهام تجاوز به عنف به صورت غیرعلنی برگزار شد و هیئت قضات برای مشاوره وارد شور شدند.

نظرات بینندگان
سعید
|
Canada
|
۱۷:۴۶ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
۱۳۰
۲۵
خوب نیروی انتظامی مشغول برخورد با ماهواره ها و آب بازی و این چیزهاست بنده ها خدا وقت ندارند.
ایرانی
|
Canada
واقعا با نظر شما موافقم ..............
ناشناس
|
Canada
آیا در امریکا و اروپا هیچ جرم و جنایتی اتفاق نمی افتد؟!! و اگر هم می افتد، به معنی عدم حضور پلیس در جامعه است؟!!
نگاهی به آمار دختران دبیرستانی باردار در امریکا بیندازید؟!
LionKing
|
Canada
آقا تجاوز کرده، اقدام علیه نظام یا تبلیغ علیه نظام که انجام نداده سریعا برخورد شه
رشتی
|
Canada
ناشناس عزیز فکر نمیکنم این امار تو ایرانم کم باشه ولی مساله اینکه بعضیا پان ولی بعضیا شکار .این دوتا خیلی با هم فرق میکنن
ناشناس
|
Canada
آقای ناشناس یعنی هر کثافتی که در غرب هست باید در این مملکت اسلامی هم باشد ؟ حضور پلیس باید پررنگ تر باشد . گشت ها باید بیشتر شوند
رسول
|
Canada
آقا سعید وفتی هم که وقت میگذارند برای مجازات این متجاوزان به عنف فریادهای روشن فکرانه !!!!! شماها بلند میشه علیه حکم خدا یا هم فوری انگ سیاسی میبندید به دستگاه قضا دو رنگی و دو رویی یغنی همین دیگه
سعید
|
Canada
رسول جان با اعدام اینها مشکلی ندارم. فقط سئوال اینه که مگه .... اقدام پیشگیرانه نداریم. چطور هر بار که یکی از بقول شما مرده های سیاسی پیغام میده که طرفدارانش به خیابانها بیان. هزاران نیروی انتظامی و امنیتی خیابان ها رو پوشش میدهند ولی برای امنیت نوامیس مردم در وسط پایتخت در محل شلوغی مثل این وضع به این شکله. این تازه یکی از مشخص ترین جرمهایی که در اینگونه مناطق اتفاق میفته. بارها و بارها من دیدم مثلاً پسری چهارده پانزده ساله تو خیابان به زنان و دخترانی که سنی بالاتر از خودش دارند متلک میگه و دست اندازی می کنه خوب معلومه بعدش این میشه. اون موقع هم که میگیرنش شما میگین بخاطر حجاب دخترها و زنها بوده و طفلی گناهی نداره!!!
رسول
|
Canada
آقا سعید اون جامعه ایی ناکجا آبادی که شما ازش تعریف میکنی که آمار جرم و جنایت صفر باشه ما که سراغ نداریم نکنه شما سراغ دارین امیدوارم ادعات اروپا نباشه چون مرکز فساد و گناه اروپایه / تجاوز پدر به دخترش / ازدواج محارم / ازدواج همجنس بازها / گردهمایی عظیم برادران و خواهران همجنس باز
رابطه غیر اخلاقی خیلی از دولتمردان عزیز اروپایی ووووو.... واقعا که این دوستان شما مهد تمدن هستند!!!!
سعید
|
Canada
آمار جرم و جنایت صفر پیشکشتون شما ماشاء الله آمارتون از کشورهایی که ادعای اسلامی و ارزشهای اسلامی و اخلاقی هم نداره بیشتره! می خوای سرتو بکنی تو برف مشکل خودته.

راجع به دولتمردهای غرب هم چون اونجا رسانه های آزاد هستند همه چی رومیشه اگر ایران هم همین داستان برقرار بود اونوقت من می تونستم بگم که اینها نسبت به آنها چه فرقی دارند کافی مثل همین دیپلماتتون در یک کشوری باشند که رسانه هاش اندکی آزادتر از ایران باشد تا بفهمیم کی پاکتره!
یکی
|
Canada
از همون ماهواره ها و آب بازی کردناست که این آدما پا میگیرن
سعید
|
Canada
جداً؟ شما پرونده رو خوندید به این نتیجه رسید یا ذهن پویاتون سریع به این نتیجه رسید؟ اون مرد 50 و خورده ای ساله مشهدی هم که به بیش از 40 دختربچه تجاوز کرده بود آب بازی کرده بود یا ماهواره دیده بود؟
ناشناس
|
Canada
آقا رسول از دیپلمات مامور در برزیلمون چه خبر داداش ؟ واسه چی برگشته ایران ؟ میگن رفته بوده استخر مختلط به خاطر تفاوت فرهنگی یهو ................
رسول
|
Canada
سعید خان تو چطور به خودت به وجدانت اجازه میدی به صرف خوندن یه خبر اینترنتی از یه دیپلمات ایرانی تو برزیل که صحت و سقمش معلوم نیست (البته برا ی شما احتمالا معلوم شده ) تمام دیپلماتها و کلیه دولتمردان این مملکت رو مفسد بدونی جدا شرم نمیکنی از خدا این وقاحت رو از کی یاد گرفتی که به این راحتی بدون هیچ گونه دغدغه ای این گونه قضاوت کنی البته این رو هم بدون روزی یه نفر در مورد مطالب تو قضاوت خواهد کرد که دستت از دنیا و اربابانت کوتاه خواهد بود پس بترس از آن روز
سروش
|
Canada
نتيجه گيري از همين يه جمله ي آقا سعيد:
1-كليه ي پرسنل نيروي انتظامي در 24 ساعت مشغول جمع اوري ماهواره ها و اب بازي هستند!!
2- نيروي انتظامي مسئول مستقيم حفاظت از جان تمامي نواميس مردم اعم از دختران دبستاني، راهنمايي، دبيرستاني، دانشگاهي، كارمند و خلاصه همه ي خانمها از لحظه اي كه از خونه بيرون ميان تا وقتي به خونه بر ميگردن ميباشد!!
3- نيروي انتظامي بايد بجاي جمع آوري ماهواره ها و آب بازي، در داخل تمامي خبابانهاي اصلي و فرعي تهران و شهرهاي كوچك و بزرگ به صورت شبانه روزي اقدام به برقراري ايستگاههاي ايست و بازرسي و نيز گشت هاي سيار كند.
4- نيروي انتظامي بايد پادگانهاي مرزي و غير مرزي را در تمام شهرهاي كشور تعطيل و همگي را براي حفظ جان نواميس مردم به داخل شهرها بسيج كند!!
5- از يگانهاي ويژه و امنيتي و نيز نيروهاي نوپو تقاضا ميشود به صورت سه شيفت در ميادين بار و كليه سوله هاي سراسر كشور با تجهيزات كامل حضور بهم رسانند!!
6- البته اگه براي حفظ جان نواميس مردم ايران نيرو كم آوردين از نيروهاي حافظ صلح سازمان ملل حتما كمك بگيرين!!
7- اگه نيروهاي سازمان ملل هم جوابگو نبودن ديگه چاره اي ندارين جز اينكه از نيروهاي ناتو كه در افغانستان مستقر هستن كمك بگيرين
8- اگه اين كارا رو بكنين ديگه نواميس مردم اگه سوارماشين هاي شخصي بشن مورد تجاوز قرار نميگيرن!!
9- البته اين طرح در صورتي جواب ميده كه توي ماشين به ناموس مردم تجاوز نشه و الا نيروهاي ناتو هم جواب نميده و ناچاريم از كليه ي ارتش هاي جهان تقاضاي كمك كنيم.!!
10- و اين نتيجه گيري ادامه دارد...!!!
نورا
|
Canada
نه پا گرفتنشون از استخر مختلطه!!!
نورا
|
Canada
رسول محض اطلاعت مهمان پرست الان اعلام کرد دیپلماته برگردونده شده ایران!!!اینجوریاس داداش!!!
رسول
|
Canada
نورا جان گیرم واقعا همینوری بوده آیا این واقعا مجوز اهانت به همه دیپلماتها و دولتمردان این انقلابه !!!!!
سعید
|
Canada
رسول جان اگر عین همین قضیه برای یک دیپلمات آمریکایی یا اروپایی اتفاق می افتاد شما اون رو به کل حکومت آمریکا و اروپا و حتی کل جامعه غربی تعمیم نمی دادید؟ آیا نمی گفتید این نشانه انحطاط جوامع غربی و سقوط اخلاقی آنهاست؟
مرادبیک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
۷۱
۲
سریعا" در ملا عام به دار مجازات کشیده شوند درحکومت اسلامی اینگونه جنایات !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
۶۴
۱
خدا لعنتشون کنه. دخترا تو ور به خدا یکم بیشتر احتیاط کنید. جامعه پر از گرگ شده
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
۴۶
۰
امیدوارم دادرسی پرونده انقدر طولانی نشود که نهایتا با مماشات با انان برخورد شود..
14
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
۱۷
۲۴
با سلام اگه نیروی محترم انتظامی در محدوه میدان ترباه ومحلهای این چنین نظارت داشته باشد .2- وضعیت پوششی این خانومها نگرش بیشتری بشود 3-وضعیت ازدواج ونابسامان خانواده ها 4-گرانی 5 -بی فرهنگی 6- عدم احساس مسولین شهری 7-نداشتن تفریح وارضای هیجانات .....و کلی عدد وردیف تنها این دو خبیث نییستن که باید محاکم بشوند. همین اینها درد است
خدا کنه بزرگواری فکری کنه به این مساَیل
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
وضع پوشش ببخشید مگه خدا نکرده مردم خروس هستند. اینطور میگی آدم فکر می کنه این دختر با لباس شنا گشتند و دچار این مشکل شدند.
تا کی می خواید با این حرفهای متجاوزین به نوامیس رو محق جلو بدهید. شما اول رو تحقیق کن ببین اون کسانی که گرفتار این مسئله شدند چطوربودند چند ساله شون بود سریع حکم صادر میکنه وضع حجاب خانم ها خراب بود آقایان هم که شکر خدا اصلاً در این زمینه ها کنترل ندارند پس مشکل اصلی خانم ها هستند.
اگر به این حسب باشه که اینجا باید هر مرد در 24 ساعت مشغول تجاوز به زنها باشند. آخه ترا بخدا بسه ملت رو چه فرض می کنید؟
رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا بی خیال تو رو قران فکر کنید بعد کامنت بذارید اصلا لباس اون دخترای بنده خدا ناجور کدوم قانونی به مردی اجازه همچین کاری رو میده البته من کاملا معتقدم اینا خودشونم همینجوری دنیا اومدن که تا این حد پست و کثیفن به امید خدا که هر چه سرعتر اعدام میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو چی می دونی؟ ادم با خروس مقایسه می کنی . بعد ش هم اونجا پرو نمی خواد اونجا را طتهیر کنی ؟
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا سعید نمی خواد پاچه خواری نورا رو بکنی خوب به هم نون قرض میدین پای هم پیر بشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
86543از وصیای شهدا اهمیت وارزش حجاب را دربر داشته . کاش میشده گزارش تصویری تهیه می گردید و به علت وعلل این فاجعه رسیدگی شود ولی الان باید به انتخابات برسیم وصدا وسیماهم که عند برنامه هاست
گوش اگر گوش تو ناله اگر ناله من
انکه جای نرسد فریاد است
.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم خانم خواستم ببینم شما با این ادبیات زیبا و فاخر و این سعه صدر بالا در کدام مکتب ارزشی ولایی بزرگ شدی؟
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
از شبکه های ماهواریی دوستان شما ادب رو یاد گرفتم اون چیزی که عوض داره گله نداره سعیدک والا آقا سعید ادب در برابر بی ادبانی مثل شما و اون نورا هیچ معنی نداره تو که کارت شده نیش زدن و متلک و تیکه انداختن به همه چی اون نورا هم ......
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما به بقیه فحش میدی و تهدید به برخورد فیزیکی می کنید. شما خودتون همه حساب می کنید؟

شبکه های ماهواره ای چطور نگاه می کنید مگر ممنوع نیست؟ درثانی گیرم شبکه ماهواره بقول شما کافر اینکار رو کرد توجیه برای شما بقول خودتون ارزش مداران میشه؟ یا اینکه ارزش های مورد نظر شما اینه که برای از بین بردن صدای مخالف هرچیزی مجاز و حلاله؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم جون شرمنده اما:
.....................!!!
سعید ولش کن!این مریم راه به راه به من میپره!ظاهرا دز حسادت زنانه در این خواهرارزشیمون ......!!!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
والا من هیچ وقت ادعای ارزشی بودن نکردم و ندارم اما از افراد خائن وطن فروشی مثل تو خیلی متنفرم که تا چشمشون افتاد به دوتا بیگانه هویت و ملیت و دین خودش فراموش میکنه و هر غلطی دلش میخواد مینویسه بعد هم فکر میکنه که خیلی مثلا روشن فکره
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی نورا من به چی چیت حسادت دارم !!!؟؟؟؟ به اون زبون تند و تیزت یا به اون اعتقادات باطلت
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط کی شود دریا به پوز سگ نجس دیگه سانسور داره!؟
اما اون همه فحش و تهمت و ناسزا که با اسم و مستقیم به من میدن رو عنرعنر بدون سانسور چاپ میکنی!!!!
این همون عقد اخوته ست دیگه!!!؟؟؟
محمد رضا - تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم جون الان که دارم این کامنت رو میزارم دارم شبکه بی بی سی رو میبینم خواستم ببینم مشکلی داری ؟!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
به خودت مسلط باش مریم جون!!!
14
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
۵
۱۱
با سلام اگه نیروی محترم انتظامی در محدوه میدان ترباه ومحلهای این چنین نظارت داشته باشد .2- وضعیت پوششی این خانومها نگرش بیشتری بشود 3-وضعیت ازدواج ونابسامان خانواده ها 4-گرانی 5 -بی فرهنگی 6- عدم احساس مسولین شهری 7-نداشتن تفریح وارضای هیجانات .....و کلی عدد وردیف تنها این دو خبیث نییستن که باید محاکم بشوند. همین اینها درد است
خدا کنه بزرگواری فکری کنه به این مساَیل
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
۳۵
۲
حیوون های کثیف . باید بالای دار کشیدشون.
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۱
۲۱
۱
درميدان تره باراعدام بشن بقيه ماستاشونو كيسه مي كنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۹
۳
باید قبول کنیم که اخلاق در جامعه ما در حال جان دادن است .
mina
|
Germany
|
۱۸:۱۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۵
۰
واقعااسم اینهاانسانه یا حیوان؟اخه آشغالها ........... شماها روتوکدوم طویله تربیت کردندکه این رفتارهارومیکنید؟زن وبچه مردم ازدست شما روانی ها آسایش وآرامش ندارند.بعداسم خودتون رومسلمان گذاشتید؟خجالت هم خوب چیزیه.شرم حیاروخوردید یک لیوان آب هم روش سرکشیدید.
ناشناس
|
Germany
کی گفته اینا اسم خودشونو مسبمون گذاشتن
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۱
۲
یاز هم برگی دیگر از افتخار در حکومت اسلامی
چرا تجاوز در بلاد کفر پوشش خبری دارد اما صدا و سیمای ارزشی و حقیقت مدار دهانش را بسته
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
تو را به خدا ولمون کن
همين مونده ..... کاري هاي يه مشت .... را بيارن توي تلويزيون شرح و بسط بدن
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
بلاد کفر!!!!!!! پس چرا اینقدر دل بستی به این بلاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲
۰
متاسفانه از اینگونه موارد بسیار زیاد شده و نا امنی واقعا بیداد می کنه . دروغ عوام فریبی و بردن آبروی مردم رایج شده . خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه .
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۳
۲
حدیثه که یه اجرای حد در جامعه اسلامی از چهل روز بارون برکتش بیشتره.
حکم متجاوز به عنف در جامعه اسلامی ( به هر زنی حتی اگه مسلمون نباشه) اعدامه.
اگه دوتا از این آدمای فلان رو اعدام کنن(البته سریع و در ملا عام ) خیلیها دست و پاشونو جمع میکنن
رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
اول باید اون حیوونایی که اینارو دنیا اوردنو تربیت کردن اعدام کنن بعد خودشونو
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۹
۱
اگه این ادمای کثیف و در ملا عام شلاق بزنن و بعد اعدامشون کنن اون موقع کسی توی مملکت اسلامی جرات چنین کارایی نمیکنه.
مهرداد آریایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۷
الان سالهاست که می گویی 2 ازینا اعدام شه 3 تا اعدام شه همه چی درست میشه بابا 2000 سال داریم اعدام می کنیم بازم جنایتکار و متجاوز ها روز به روز بیشتر می شوند..... درد جای دیگر است مشکل ما انحطاط اخلاقی است
امین نظریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۴
بنده واقعا از نیروی انتظامی تشکر می کنم اما واقعا از قوه قضائیه شاکی هستم.
یادمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۵
من همیشه از شنیدن چنین خبرهایی تا مدتها ناراحت هستم. ولی کمی به متن حرفهای شاکیان توجه کنید می بینید که خودشان بیشتر تقصیر را داشته اند. من که مرد هستم خیلی احتیاط می کنم که سوار ماشین های مشکوک نشوم تا چه برسد به دخترها. کمی باید اطلاع رسانی شود که خانم ها که سوار هر خودرویی نشوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یادمان عزیز
این چه حرفیه که میزنی
خیلی از این ارازل حتی به مرد ها هم تعرض کردن اینها از اون دسته آدم هایی هستند که تخم شیطانند
اینها مرد و زن نمی شناسند
رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب برادر عزیز وقتی که 3 ساعت کنار خیابون واستی و ماشین گیرت نیاد مجبوری سوار شی.به نظر من بیشتر از همه باید تاکسیرانی جوابگو باشه که چرا راننهاش ساعت مشخصی برای کار ندارن یه وقت میبینی تو یه ایستگاه 50 تا تاکسی هستش یه وقت میبینی یه تاکسیم نیست
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبی کار اینجاست که در ایران باید خونه ات مثل زندان باشه که دزدی نکنند. ماشینت باید صدجور قفل و دزدگیر داشته باشد. شب باید نوامیست تو خیابان نباشند( صبح نباید باشند اصلاً بیرون نباید باشند) میخواهم ببینم پس وظیفه نیروی انتظامی و سایر دستگاههای امنیتی و اینها چیه؟ پول گرفتن از جیب بیت المال؟
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید لطفا سیاه نمایی نکن ایران امن ترین کشور جهانه و در صد جرم و جنایت به نسبت کشورهای مورد علاقه شما (آمریکا و اسراییل ) کمتره
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آره طبق اخبار رسانه های نظام اسلامی ایران گلستان و امن هستش. میشه لطف بکنی بگی اصلاً شما آماری میدید و از کجا به این نتیجه رسیدی که آمار ایران نسبت به آمریکا و اسرائیل کمتره (بغیر از رسانه های نظام اسلامی)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
طبق گزارش سازمان دیده بان حقوق بشر، امریکا بیشترین نسبت زندانیان به نسبت جمعیت را در میان کشورها دارد. ضمنآ آمار زندانیان سیاه پوست، شش برابر سفید پوستان است (تبعیض نژادی).
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا ناامنی زیاده!من خودن همه ش مجبورم اسپری فلفل با خودم داشبته باشم و زیاد هم بیرون نرم!
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
من موندم این نورا چرا اسپری فلفل با خودش راه میبره البته برا جلب توجه بیشتر
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
سازمان ملل در مورد ایران هم گزارش داده اونم بگو. بگو که آمریکا 300 میلیون جمعیت داره ایران 70 میلیون آمریکا اسلحه آزاده ایران ممنوع. آمریکا تنوع نژادی و پراکندگی جغرافیایی جمعیتش چقدره و ایران چقدره. شما یک ماه اسلحه رو در ایران آزاد کنید بعد صحبت کنید. خوبه شما دم از تبعیض نزنید دیدم چند مورد چه حرکت هایی با افاغنه کردید و می کنید.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه مردک خائن توی ایران که تنوع نژادی و زبانی بیشتره که تو از این سیاه نماییها چی گیرت میاد من نمیدونم البته میشه حدث زد تعداد آمار رو ذکر کردی نوع و نحوه جنایات رو هم مقایسه کن مگه همین چند ماه پیش نبود که توی این کشور کثیف آرمانهای شما کانادا یه پدری رو گرفتند که از دخترش تو حبس خانگی 6فرزند آورده بود نکنه اون هم از برادران ارزشی بوده !!!!! تا حالا در تاریخ ایران سراغ داری یه همچی جنایاتی رو
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم جون:
1.اسپری رو با خودشون راه نمیبرن بلکه میذارن تو کیف!!!
2وشاید تو از این مساله نترسی یا واست فرقی نمیکنه اما باور کن کابوس خیلی از زنها ودخترهاست!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
حدس درسته بی سواد نه حدث!!!
محمد رضا - تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم خانم 1 ماه پیش ؟ یه نگاهی به لینک زیر بنداز تا بفهمی معنی جنایت چیه ....
http://www.asriran.com/fa/news/207464/%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D9%88-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%AF
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جداً مریم خانوم نمی دانستم تنوع نژادی ایران از آمریکا بیشتره!!! با این جمله مطمئن شدم که شما اصلاً آمریکا و کانادا رو ندیدید و برداشتی غیر از آن چیزی که رسانه های نظام براتون آماده می کنند ندارید. نحوه جنایت ها رو حتماً تو رسانه های خودتون نمی بینید. بله بذار اسلحه آزاد باشه، اون توقع تنوع بیشتر از این هم در ایران می بینید عزیزجان.
راجع به کانادا هم اولاً برو تحقیق بکن در مورد تعداد و کیفیت جرم و جنایت در کانادا و وضعیت امنیت منازل (بدون نرده و دزدگیر بودن) و وضعیت رفت و آمد و پوشش بانوان در این کشور بعد مقایسه بفرمایید. در ثانی بد نبود می گفتید اون موردی که مثال زدید طرف اصالتاً کجایی بوده و چه دینی داشته و چند بار در سال کلاً اتفاق افتاده. بهرحال فکر کنم اگر آمار متقاضیان مهاجرت به کانادا و تحصیل در این کشور رو داشته باشید و آمار کانادایی هایی هم که خواهان دیدن ایران هستند از سفارتتون در اتاوا بگیرد بخوبی مشخص میشه که کجا وضعیت خوبی داره
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
نکنه طرف ایرانی بوده و شیعه و بسیجی ولایی و انقلابی !!!!!!1 آره روت و برم بابا ضمنا تویی که به قول خودت آمریکا و کانادا رو دیدی و داری زندگی میکنی انواع نژادها رو بگو ببینم ما هم متوجه بشیم تنوع نژادی و قومی و قبیله ای رو نسبت به ایران ضمنا اگه بخوای من میتونم از همین ایرانی که به ظاهر سلاح ممنوعه چندتا کلاشین کف آک برات بفرستم کانادا عزیزم ضمنا هیچ هنری هم نیست که خونه ها نرده نداره و دره هم همیشه بازه چون اون جا تو روز روشن به خاستشون میرسند دیگه نیازی به شب نیست ضمنا به گلوله بستن معلم و دانش آموزان رو توسط یک دانش آموز رو توی مهد تمدن شما جریانش چی بود
رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضیاتون انگار واقعا تو این کشور زندگی نمی کنید که انقدر اوضاع کشورو گلو بلبل میبینید .راستی مریم خانم عزیز اینجا هر کس نظرو عقیدشو بیان میکنه حالا ممکنه مطابق میل شما باشه یا نباشه
رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
وای مریم عزیز یه لطف کن مثل بچهای 4 ساله کامنت نذار خوب اینو همه میدونن تنوع نزادی تو امریکا خیلی بیشتر از ایرانه البته باید خاطرنشان کنم که منظور از تنوع نزادی ترکو لر و گیلک بودنشون نیست بلکه یه تعداد ادم از کشورها و حتی قارهای مختلفن که تو یه کشور با هم زندگی میکنن مثل همین افغانا تو کشور خودمون البته امیدوارم منظورت از تنوع نزادی تو کشورمون افغانا نباشن
بهمن از بابل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۰
هم باید سریع اعدام بشوند
هم باید کار فرهنگی درست و حسابی انجام شود
و ده ها کار دیگر که چون انجام نشده این وحشی ها روز به روز وحشی تر می شوندو مردم مخصوصا زنان و دختران بیچاره روز به روز تنهاتر
چون ........................
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۰
حکم تجاوز به عنف که معلومه
اميدوارم بيخودي ولشون نکنن
اگه در ملأ عام حکمشون را اجرا کنن شايد اراذل و اوباش ديگه يه کوچولو ترس ورشون داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
...............................
متهم اصلی این پرونده ناکارآمدی ........ است نه جنایتی که نقی و تقی و خوفاش شب و کی و کی انجام می ده.
جای تاسف داره
دوستان تصور کنید این وضعیت برای زن یا خواهر و یا نامزد ما به وجود بیاد.....
چه جوری می توانید با این موضوع کنار بیائید.
؟
زن ها هم اینقدر وقیح شده اند که هر چقدر به ان بگوئید بابا از تاکسی استفاده کنید...از اتوبوس استفاده کنید..درسته که کمی مشکلات داره اما تا 90 درصد خیال ما و شما راحته...اما نمی فهمند
موعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۱
وظیفه جکومت اسلامی ایجاد امنیت برای تک تک افراد کشور ، کسبه ، بازاریان ، سرمایه گذاران و .......... است ، امنیت در آن حد که یک زن و دختر تنها در هر ساعتی از شبانه روز بتواند تمام تهران یا ایران را بگرد بدون کوچکترین ترس و واهمه ای... برای ناتوانی خود عذر بدتر از گناه نیاوریم اونقدر که اراذل و اوباش در پاسگاهها احساس امنیت می کنند مردم عادی .........ندارند..؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وظیفه خودمان در قبال خودمان چیست ؟ هر جوری دلمان خواست لباس بپوشیم و انواع ارایشها را بکنیم به هیچ راهی هم اعتقاد نداشته باشیم نه اینجوری فکر کردن نشان کمبود عقل است بس
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۰
مگر این مجموعه ها نگهبان ندارند ؟ یا خود اینها نگهبانان بودند ؟ یا با نگهبانان همدست بودند ؟ چرا هیچگونه بازرسی و نظارت بر این مجموعه ها که عموما کارگر و مجرد و از استانهای ........ میایند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دلت خوشه نگهبان؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
تا حال چند بار رفتین ترباره تهران ؟ اونجا اصلا یه مامور انتظامی نداره وشهرداری برای ورودش پول می گیره ؟مرکزیه که ازتمام نقاط کشور روستاها به اونجا تردد میشه .به طبع افرادی هم که اونجا مشغول هستند دارای سبک وسیاقه وفرهنگ خاصی از اجتماع هستن .نه اینکه مورد بی حرمتی وخدای ناکرده توهین بشهن اما باید پلیس به میدان تربار یه نطارت جدی وجداگانه هم داشته باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه اونجانظارت وبازرسی داشته باشن خیلی چیزها روشن می شود قیمتها رانتها بازیها گروها سیاسی و.......... اما همیشه اما هست واین یه حاشیه خیلی کوچکیه
برادر مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
تا سعید رو داریم چه قم داریم استفاش رو قبول کنید بزارین بره مشکلات جامعه رو حل کنه
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۹
۲
بنده خدا اين خانما :-(( ولي چه فايده دستگاه انتظامي و قضايي كشور بقدري ضعيف است كه نهايتش بعدا ز 6 ماه رفت وامد در دادگاه حكم زندان و شلاق هر دو ابليس آزاد مي شوند واقعا كجاست دستگاه عدالت محور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اقدام علیه امنیت ملی (بخوانید امنیت نظام و مقامات نظام) که نکرده اند آزاد نشه.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا شما یه مورد مستند بگو که یه همچی مجرمینی آزاد شده باشند اگه نداشتی این و بدون خیلی بی وجدانی که باعث سوء استفاده ضد انقلاب میشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۵
کی گفته دختر با اون وضعیت تنها بیاد توی خیابون ؟ جوون مردم نمیتونه ازدواج بکنه از همین کار ها میکنه دیگه، پدر مادر دختره بی غیرت بودن
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۱
اعدام فایده نداره باید زیر .... پیک نیک روشن کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۳
همش بابت نا ارامی بعد فتنه هست که تا الان ادامه پیدا کرده مرگ بر میکروبی و میر یزید
دا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۳
سعيدو
ارتش سرخت كو؟
حمید
|
Switzerland
|
۱۶:۳۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۳
اول این که ....... هر جای دنیا هم تجاوز به زور باشه شکایت می شه و رسیدگی می شه بعدشم مگه پلیس می تونه دنبال دونه دونه آدم های ..... راه بیافته و ببینه کی خلاف می ره کی راه راست.
نه نمی تونه مملکت ما همینه مرداش کف کرده اند همین و بس
ناشناس
|
Switzerland
تو مگه تو ایرانی ؟ اصلا چند بار رفتی میدان ترباره . خوش با حال شما که پوف کردید وکارتان از کف کردن گذشته .بعدشم اونجا که تو توالتهاشم دوربین مخفی گذاشتن و پلیس دستجمعی به دنبال شما می اید . بعد هم ازاین مشکلات در تمام نقاط دنیا بوده وهست وخواهد بود .بازهم باید تلاش بیشتری بشود .
ناشناس
|
Switzerland
سال گذشته 27 نفر در ایالت تگزاس به یه دختر 11سال تجاوز کردن و فیلمش هم با موبایل ضبط کردن این چندنفر که از خارج ایران نوشتن برن بخوند بعد خودشون اب بکشن
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۲
من با نظر اقا مهرداد موافقم ولی بعضی جاها ترس از عمل جلوی ارتکاب به اونو میگیره چون مشکلات جامعه خیلی زیاده و حلش مشکله
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۲
اقا اگه محله هایه پایین ناامنه چرا سوار ماشین ادم قریبه میشی
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
تنها راحل به اینجور ادم ها فقط و فقط اعدام در مل عام و به صورت زنده از طریق صدا سیما که اون دسته که از ترس آبرو در جلسه دادگاه حضور به عمل نیاوردند ترس از زندگی یشان دور بشه .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
به نظر حوادث اینطور دلخراش رابایدباجدیت به انها برخرد کرد وحکم اعدام درملاء عام کمترین حکم صادرشده برای چنین مجرمانی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
۰
۰
وای دختره...