۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۰

احمدی‌نژاد اراده اجرای قانون عفاف را ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه احمدی نژاد اراده ای برای اجرای قانون عفاف و حجاب ندارد گفت: با وجود اینکه مقوله فرهنگ در دولت اصلاحات مظلوم بود شاهدیم که در دولت دهم که داعیه اصولگرایی دارد مظلوم تر واقع شد و رگه های لیبرالیسم فرهنگی در دولت را شاهد هستیم.
کد خبر : ۵۹۱۷۲
به گزارش صراط به نقل از مهر: زهره الهیان شب گذشته در نشست تعدادی از اعضای جبهه متحد اصولگرایان با مردم شرق تهران در مسجد احمدیه نارمک با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب سال گذشته در نشست اندیشه های راهبردی مسئله زنان و خانواده را مسئله اول کشور عنوان کردند، گفت: دلیل اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند خانواده و زنان مسئله درجه یک کشور هستند به دلیل تلاش فراوان و برنامه ریزی دشمنان برای متزلزل نشان دادن بنیاد خانواده در ایران است.

وی افزود: دشمنان در چند وقت اخیر شبکه های متعدد ماهواره ای را بهره برداری کردند تا بنیان خانواده را در ایران خراب کنند و حتی شاهدیم سریالهای فراوانی را در شبکه صهیونیستی خود تولید می کنند تا خیانت به همسر را عادی جلوه دهند.

الهیان با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی نقش محوری در بصیرت بخشی به خانواده ها دارد، گفت: یکی از معضلات جدی در جامعه که وقت زیادی در مجلس شورای اسلامی بر آن گذاشتیم اجرایی شدن طرح توسعه عفاف و حجاب بود که با تلاش زیاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید اما متاسفانه عزم جدی در دولت و وزرا برای اجرای آن وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر نهادهای دولتی به قانون توسعه عفاف و حجاب عمل می کردند وضعیت فعلی جامعه این چنین نبود با این وجود نیروی انتظامی که یکی از موفق ترین دستگاهها در اجرای قانون عفاف و حجاب است مورد حمله برخی از سیاسیون قرار می گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه احمدی نژاد اراده ای برای اجرای قانون عفاف و حجاب ندارد گفت: با وجود اینکه مقوله فرهنگ در دولت اصلاحات مظلوم بود شاهدیم که در دولت دهم که داعیه اصولگرایی دارد مظلوم تر واقع شد و رگه های لیبرالیسم فرهنگی در دولت را شاهد هستیم.

همچنین در ادامه این نشست مجتبی رحماندوست، علی اصغر خانی ،محمدرضا باهنر، حجت الاسلام محسن کازرونی، ابراهیم انصاریان، حجت الاسلام مصباحی مقدم، پرویز سروری، محمد نبی حبیبی در سخنانی کوتاه براهمیت حضور پرشکوه مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس تاکید کردند.
نظرات بینندگان
محمد
|
United States of America
|
۲۰:۳۵ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۲
بحث اراده نیست! حدا اقل عقل تصمیم درست ایشون تو این چند سال کاریشون همین مورده!
اخه به من بگید کجای اسلامی که شما دم ازش میزنید گفته به زور کسی رو به کاری وادار کنید چه حجاب یا هرچیزی گفته نهی کنید اما نگفته زور!
طرح عفاف چند سالی هست هی شروع شده خدا وکیلی بدتر شده بهتر نشده! به خدا حتی با فرهنگ سازی هم نمیتونید تو این مورد کاری رو از پیش ببرید چون یه کاری که کاملا خصوصی!
درگیرری میشه خفت میکنند کسی رو میگید یارو حجاب نداشت وسوسه بر اننگیز بود من ندونم مردم میدونن اگه 1% مشکل از اوون خانوم بود 99% به خاطر نا امن بودن منطقه هاست ! جوون بدبخت که دیکه 30 سالشه هنوز شرایط ازدواج نداره چطوری نیازش رو برطرف کنه اخر میزنه به سیم اخر این جون افتضاح ها بار میاد! بخ جا اینکه بیاید شرایط ازدواج رو راحت تر کنید جوون بشینه سره خونه زندگیش هی محدود محد اخرشم که هیچی بد میشه بهتر نمیشه!
زهرا
|
United States of America
عزیز اسلام گفته لا اکراه فی الدین توجه کن فی الدین در دین اجباری نیست اما وقتی اومدی و دینتو انتخاب کردی البته اگه به ارث نبرده باشی دیگه تو ملزم و مجبور به اجرای دستورات اونی شده تا حالا با کت و شلوار بپری توی استخر وقتی پذیرفتی که شنا کنی و وارد استخر بشی دیگه باید قانون لباس پوشیدنشم بپذیری دل بخواهی نیست اتفاقا دکتر اگه یه جا کم گذاشته همین جاست
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۹
۳
قانون عفاف و حجاب = بگیر و ببند زن و بچه مردم در خیابان
نیروی انتظامی هم که زیر نظر دولت نیست پس چه توقعیه از احمدی نژاد دارید؟
اگرمنظورتون کار فرهنگیه که صدا و سیما هم ربطی به دولت ندارد ، فقط میمونه ارشاد که قسمت اصلی مربوط به این برنامه ها هم سینماست ، سینماگران ما هم که ماشالله به همه چیز اعتقاد دارند الا عفاف و حجاب !
شما ظاهراً با همه عقد اخوت دارین الا احمدی نژاد!