۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۹

حمله تند پیروز قربانی به فرهاد مجیدی

هوادار واقعی استقلال تحت تاثیر این نمایش ها قرار نمی گیرد و حقیقت را می فهمد. کسی که در فرهنگ استقلال رشد کرده باشد هرگز چنین کارهای بی ارزشی را از خودش نشان نمی دهد. عصرایران ورزشی- پیروز قربانی به شدت از حرکت فرهاد مجیدی در بازی الغرافه و پرسپولیس انتقاد کرد و گفت: او با این کار می خواست جدایی اش از استقلال را توجیه کند در صورتی که اگر به این تیم تعصب داشت در حساس ترین شرایط استقلال را رها نمی کرد.
کد خبر : ۵۹۱۹۷

به گزارش ایپنا مدافع سابق استقلال که قصد بازگشت به این تیم را دارد در باره انتقاد خود از مجیدی گفت: من نظر شخصی ام را درباره حرکت فرهاد مجیدی که مقابل چشمان پرسپولیسی ها پیراهن آبی را پوشید می گویم و برایم هم اهمیتی ندارد که کسی ناراحت شود یا نه. کاری که مجیدی به عنوان بازیکن سابق استقلال انجام داد واقعا کار بی ارزشی بود. او با این کار می خواست جدایی اش از استقلال را توجیه کند در صورتی که اگر به این تیم تعصب داشت در حساس ترین شرایط استقلال را رها نمی کرد.

قربانی درادامه افزود:کسانی که استقلالی واقعی هستند از این حرکت مجیدی خوششان نیامده است. هوادار واقعی استقلال تحت تاثیر این نمایش ها قرار نمی گیرد و حقیقت را می فهمد. کسی که در فرهنگ استقلال رشد کرده باشد هرگز چنین کارهای بی ارزشی را از خودش نشان نمی دهد.

مدافع پیشین استقلال درباره اینکه ممکن است این حرف ها باعث شود بازگشت او به تیم سابقش منتفی شود گفت: مطمئن باشید بزرگتر از مجیدی هم نمی تواند مانع بازگشت من به استقلال شود. این را برای اولین بار می‌گویم که حرفهایی برای بازگشت من مطرح شده و این موضوع به مجیدی هیچ ارتباطی ندارد.

 

نظرات بینندگان
ایرانی
|
Germany
|
۰۸:۳۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۱
آقای قربانی شما کسی بودید که حاضر بودید اگر پرسپولیس شما را بخواهد به این تیم بروید . پس خواهشا در مورد استقلال و هواداران این تیم اظهار نظر نکنید . هرکسی مختار است هر عملی که میخواهد انجام دهد .
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز