۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۸

مشاركت فريب پهلوان پنبه‌ها را خورد

يك عضو حزب مشاركت بخشي از مصيبت اصلاح طلبان در سه سال گذشته را، «ناشي از توجه اشتباه به مينياتورهاي سياسي دنياي مجازي» دانست و خواستار بازگشت به فضاي انتخابات شد.
کد خبر : ۵۹۲۰۹
به گزارش کیهان طيف تندرو اصلاح طلبان با محوريت جريان هايي نظير حزب مشاركت و سازمان مجاهدين (انقلاب) كه عملاً در مقابل گروهك نهضت آزادي و گروهك هاي مشابه منفعل شده بودند، با ادعاي تقلب در انتخابات سال 88، اقدام به برپايي آشوب خياباني كردند. همين طيف در انتخابات اسفندماه گذشته مجلس، به تحريم انتخابات متوسل شدند كه سومين شكست راهبردي را براي آنها در پي داشت و حتي در نيمروز 12 اسفند با شوك شركت خاتمي در انتخابات ( در حوزه دماوند) مواجه شدند.

اكنون يك عضو اين حزب ضمن تخطئه اقدامات كور سه سال گذشته، خواستار نگرش واقعي به عرصه و بازگشت به انتخابات شده است.

علي اصغر شفيعيان در وبلاگ خود نوشت: تاييد صلاحيت امثال داريوش قنبري، عضو فراكسيون اقليت مجلس، بالاخره نمادي است كه امروز اصولگرايان به آن استناد مي كنند و مي گويند اگر ديگراني هم كانديدا شده بودند، تاييد مي كرديم. خيلي ها با بدبيني مي گفتند راي ها را نمي شمارند و هيچ كدام از اصلاح طلباني كه تاييد صلاحيت شده اند، راي نخواهند آورد و شايد فقط امثال كواكبيان و خباز را خودشان به مجلس راه بدهند! اما تا اينجاي كار كه تعدادي از آنها از جمله مسعود پزشكيان-وزير خاتمي- و محمدرضا تابش- خواهرزاده خاتمي- راي آورده اند و تعدادي از جمله داريوش قنبري به دور دوم راه پيدا كرده اند. اتفاقا راي كواكبيان و خباز به درستي شمرده شد و راي نياوردند!

وي مي افزايد: بخش قابل توجهي از گروه هاي منتقد پس از انتخابات سال 88، سازماندهي تشكيلاتي خود را از دست داده اند و بيش از هر زماني در داخل آنها اختلاف به وجود آمده است. فيس بوك و سايت و وبلاگ يا گعده هاي گهگاه در مجالس ترحيم يا جشن نمي توانند جايگزين فعاليت تشكيلات و جلسات حزبي شوند.

وي ادامه داد: بعد از انتخابات 88 با پديده جالبي مواجه شديم. كساني كه يك روز كار حزبي نكرده بودند اما در فضاي مجازي مانند قهرمان هايي سياسي جلوه مي كردند و بي باكانه همه را به نقد مي كشيدند و به مثابه استراتژيست هاي سياسي، از خود راه درمي كردند؛ بخشي از مصائب اين دوران، حاصل توجه اشتباه و بيش از حد به اين مينياتورهاي سياسي دنياي مجازي بود كه بخشي از آنها حتي در ايران نبودند يا جرات نوشتن با نام واقعي خود را نيز نداشتند. در حالي كه چه بسيار فعالان با تجربه و تشكيلاتي سياسي كه در اين سالها در كنج نشسته و در واقع هرز رفته اند.

نامبرده البته توضيح نمي دهد كه افراطيون مدعي اصلاح طلبي خيانت هاي 3 سال اخير را چگونه توجيه مي كنند و چگونه ادعاي دروغ تقلب در انتخابات را درز مي گيرند؟ يا اين پرسش كه چرا به مردم دروغ گفته اند و اگر همچنان مدعي تقلبند، پس چرا در انتخابات شركت مي كنند؟ همچنين اين سوال كه بعد از ناكامي انتخاباتي چه مي كنند، آشوب، راديكاليسم و دور باطل و به بن بست رسيده گذشته؟!
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز