۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۳

پاسخ جالب الهام درباره مصاحبه اش

مصطفی پورمحمدی سخنان الهام را سخیف خوانده است. محمدرضا باهنر گفته است اگر حرف وی درست بود خود او باید به عضویت در مجمع منصوب می شد، حجت الاسلام شجونی هم گفته است که اظهارات غلامحسین الهام «توهین آمیز» بوده است.
کد خبر : ۵۹۲۳۷
خراسان نوشت: غلامحسین الهام ادعا کرد: تفسير ها از مصاحبه ام درباره اعضاي مجمع تشخيص اشتباه است.

غلامحسين الهام مشاور حقوقي رئيس جمهور در حاشيه مراسم يادبود سردار سوداگر در مورد واکنش ها به مصاحبه اش با سايت رجا نيوز که در آن گفته بود برخي افراد از روي مصلحت و بي کاري سياسي به عضو يت مجمع تشخيص مصلحت نظام منصوب شده اند با اشاره به اين که بايد به اصل مصاحبه بنده با رجا نيوز رجوع شود، گفت : اگر تعبيرات من را در آن مصاحبه به دقت مطالعه کنيد اين تفسيرهاي اشتباه به وجود نخواهد آمد.

روزنامه کیهان در شماره امروزش درباره سخنان الهام نوشته است: اظهارات نسنجیده و تعجب آور اخیر غلامحسین الهام در مورد مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد سوءاستفاده گسترده ضد انقلاب خارج نشین قرار گرفت.

سایت جرس،متعلق به حلقه ماسونی لندن با کنار هم قرار دادن سخنان رهبر معظم انقلاب درباره نقش مهم مجمع تشخیص در حل و فصل اساسی ترین مسائل کشور و مقایسه آن با اظهارات اخیر غلامحسین الهام حداکثر سوءاستفاده را از این اظهارات عجیب کرده است.

روزنامه های متعلق به جریان اصلاحات نیز سخنان الهام را در تیترهای خود برجسته کردند.

به نوشته کیهان، بسیاری از خوانندگان این روزنامه طی روزهای اخیر با تماس های مکرر اظهارات سخیف الهام را محکوم کرده و خواستار توضیح وی شده اند.

برخی اصولگرایان هم در واکنش هایی از وی خواسته اند این سخنان را اصلاح کند. در همین زمینه مصطفی پورمحمدی سخنان الهام را سخیف خوانده است. محمدرضا باهنر گفته است اگر حرف وی درست بود خود او باید به عضویت در مجمع منصوب می شد، حجت الاسلام شجونی هم گفته است که اظهارات غلامحسین الهام «توهین آمیز» بوده است.

گفتنی است،  الهام اخیرا مجمع تشخیص را که به فرموده رهبر انقلاب "مظهر خرد جمعی در نظام اسلامی" است، فاقد کارآیی و تلویحا جایی برای سرگرم کردن "بیکاران سیاسی" توصیف کرده است!
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
متاسفانه کشوری که ادعای پرچم دار ازادی بیان دارد یک نفر که تنها نظر خودش را می گوید از طرف افراد قدرت طلب چنان مورد حجمه قرار می گیرد که اخرالامر مجبور میشود بگوید ...................