۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۷

تازه‌تریننظرات جوان‌فکردرباره احمدی‌نژاد

به هر حال بر این باورم که تصمیمات، اقدامات، اظهارات و مواضع آقای احمدی‌نژاد طی شش سال و نیم گذشته، او را به یک پدیده باارزش و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل کرده است.
کد خبر : ۵۹۲۵۳
شرق گفت وگویی با«علی‌اکبر جوانفکر» انجام داده­ است.

 در بخشی از این گفت وگو آمده است:

*حضور آقای احمدی‌نژاد در صحنه سیاست ایران در سال 1384 یک پدیده معنا‌دار و در زمره رویش‌های تازه انقلاب اسلامی بود که رهبر فرزانه انقلاب نوید آن را داده بودند.

*به هر حال بر این باورم که تصمیمات، اقدامات، اظهارات و مواضع آقای احمدی‌نژاد طی شش سال و نیم گذشته، او را به یک پدیده باارزش و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل کرده است.

*به تجربه، اثبات شده است که آقای احمدی‌نژاد یک فرد بسیار باهوش و مسوولیت‌شناس است. برای او منافع کشور و مصالح انقلاب اولویت اول را دارد و بدیهی است که رییس‌جمهور کشوری مانند ایران نباید قابل پیش‌بینی باشد. اگر دشمنان بتوانند رفتار و مواضع او را پیش‌بینی کنند، دچار خسران خواهیم شد زیرا آنها پیشاپیش خواهند توانست واکنش‌های خود را متناسب با رفتار و مواضع پیش‌بینی‌شده رییس‌جمهور ایران هماهنگ کنند. در عین حال آقای احمدی‌نژاد در اموری که به مردم مربوط می‌شود بسیار ساده، صمیمی و صادق است. او رییس‌جمهوری است که از موضع خاکساری و دست‌بوسی مردم با آنها تعامل می‌کند و این رفتار برآمده از رهنمودهای اسلام عزیز است.

*همه نظرات محترم است اما بنده تاکنون با هیچ فرد همفکر آقای احمدی‌نژاد مواجه نشده‌ام که بحثی از پیچیدگی‌های رفتاری ایشان را مطرح کرده باشد برعکس انبوهی از افراد و همفکران‌شان را مشاهده کرده‌ام که صداقت، صفا و ارتباط عاطفی ایشان را مورد تمجید قرار داده‌اند.

*رفتار آقای احمدی‌نژاد مثل هر فرد دیگری متاثر از هدف‌گذاری‌های برنامه‌ریزی شده و ویژگی‌های ذاتی اوست. در جایگاه ریاست‌جمهوری، این امکان وجود ندارد که شخص بدون برنامه‌ریزی و هدف معین و مطالعه شده، اقدامی را انجام دهد.
نظرات بینندگان
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
درود بر دولت مردمی ...... بر مجلس سیاسی