۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰

گزینه‌اصلی اصلاحات‌برای ریاست‌جمهوری

عضو سابق شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: شخصیت معتدل عارف نه تنها مورد تإیید اصلاح طلبان بلکه مورد حمایت اصولگرایان معتدل نیز قرار خواهد گرفت و یکی از گزینه های اصلاح طلبان است که مشکلی با اصولگرایان نخواهد داشت.
کد خبر : ۵۹۲۵۷
مهر: عضو سابق شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: شخصیت معتدل عارف نه تنها مورد تإیید اصلاح طلبان بلکه مورد حمایت اصولگرایان معتدل نیز قرار خواهد گرفت و یکی از گزینه های اصلاح طلبان است که مشکلی با اصولگرایان نخواهد داشت.

 محمد رئوف قادری، عضو سابق شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با مهر درباره احتمال انتخاب محمدرضا عارف به عنوان گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: فکرمی کنم که عارف در گروه شخصیت هایی است که توانایی اداره کشور را دارد.

 وی با اشاره به اینکه عارف شخصیت معتدلی دارد، بیان کرد: به دلیل این شخصیت، عارف موردحمایت اصلاح طلبان و معتدلان اصولگرا قرار خواهد گرفت. و به احتمال زیاد یکی از گزینه های اصلاح طلبان که مشکلی با اصولگرایان نخواهد داشت عارف است.

قادی تصریح کرد: عارف از چهره های دانشگاهی و وزیر علوم بوده است و به همین دلیل نیز با مشکلات کلان کشور از جمله مشکلات بین المللی و مسائل سیاسی آشنایی دارد.

این فعال اصلاح طلب همچنین درباره احتمال حضور سیدمحمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز گفت: خاتمی به دلیل چهره بین المللی می تواند یکی از گزینه ها برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری باشد، اما فکر می کنم با شرایط فعلی و مشکلاتی با بخشی از لایه  های جناح سیاسی قدرت دارد، به این عرصه وارد نشود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری آینده در داخل کشور بسیار مهم و سرنوشت ساز خواهد بود، تصریح کرد: تعداد شخصیت های سیاسی مورد پذیرش از سوی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری زیاد است و امیدواریم همه کسانی که می خواهند وارد این عرصه شوند با رویکرد حذف جناح مقابل به عرصه انتخابات پا نگذارند.
نظرات بینندگان
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۱
این یعنی چی ؟
تقلب یعنی کشک
اخه نظامی که تقلب کرده که نباید وارد بازی اون شد انسان عاقل دو بار پاش تو یه چاله نمیره
حالا که دارن میان واسه ریاست جمهوری (که از تیتر بعضی از روزنامه هاشون میشه فهمید) یعنی تقلب کشک ندا کشک روح الامینی کشک ابراهیم شریفی کشک عاطفه امام کشک ترانه موسوی کشک اصلا خود موسوی ...
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز