۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۹

حکم انفصال‌از خدمت برای 171 مدیردولتی

رئیس دیوان عدالت اداری اعلام کرد : برخی مسئولان دولتی آنقدر در اجرای قوانین سهل انگاری می‌کنند که مجبور شدیم 171 حکم انفصال آنها را صادر کنیم.
کد خبر : ۵۹۲۸۴
به گزارش صراط به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری روز شنبه در جلسه تعامل معاونان حقوقی دستگاههای اجرایی با دیوان عدالت گفت: پس از صدور آرای دیوان برخی از مسئولان و دستگاهها آنقدر مشکل ایجاد می کنند که مجبوریم اعمال ماده 37 کنیم. ماده 37 یعنی اینکه ما به وزیر، معاون وزیر، مسئول، استاندار و .. ابلاغ کرده ایم که فلان حکم را اجرا کنید ولی آنها عمل نمی کنند که به حکم دیوان تاکنون 171 رای انفصال صادر شده است.

وی افزود: برخی دستگاهها 46 پرونده انفصال، برخی 25 و برخی 11 پرونده دارند که در مجموع 25 دستگاه اجرایی می شوند هر چند که ما هنوز این احکام را اجرا نکرده ایم ولی اگر تعاملات نتیجه ندهد این احکام اجرا می شود.
 
همچنین در ادامه این نشست برخی از دستگاهها به احکام و آمار شکایات اعتراض داشتند به عنوان نمونه در آمارها اعلام شده است که از نیروی انتظامی 4 هزار شکایت شده همچنین از وزارت ارتباطات 1249 شکایت وجود دارد که مدیران حقوقی این دستگاهها نسبت به برخی آمارها گلایه داشتند.
نظرات بینندگان
سعید
|
CANADA
|
۰۸:۲۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
چرا اسامی اینها اعلام نمیشه؟ چه فرقی اینها با بقول شما فتنه گران و مخالفین سیاسی عقیدتی شما دارند؟