۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱

رسایی: اگر جای لاریجانی بودم...

با توجه به عملکرد چهار ساله آقای لاریجانی در مجلس هشتم و همچنین فتنه 88 ، هیچ یک از اعضای شاخص و تاثیرگذار جبهه پایداری نسبت به ریاست ایشان تمایلی ندارند و اساسا یکی از خط قرمزهای جبهه پایداری در مجلس نهم ریاست آقای لاریجانی و تیم ایشان است.
کد خبر : ۵۹۲۹۸
به گزارش صراط حجت الاسلام رسایی در گفتگو با مشرق گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شایعه ای از طرف تیم منتسب به لاریجانی در حال انتشار است که آقای حسینیان با لاریجانی دیدار داشته و درباره ریاست وی به توافق رسیده در حالی که این خبر کذب است و حتی وقتی آقای لاریجانی واسطه ای فرستاد تا درباره این موضوع با وی صحبت کند، حسینیان گفت ما یکبار در روزهای نخست مجلس هشتم به آقای لاریجانی اعتماد کردیم ونتیجه آن را دیدیم که ایشان در طول مجلس هشتم چگونه عمل کرد.
وی در ادامه افزود: با توجه به عملکرد چهار ساله آقای لاریجانی در مجلس هشتم و همچنین فتنه 88 ، هیچ یک از اعضای شاخص و تاثیرگذار جبهه پایداری نسبت به ریاست ایشان تمایلی ندارند و اساسا یکی از خط قرمزهای جبهه پایداری در مجلس نهم ریاست آقای لاریجانی و تیم ایشان است.
جمله ای که چندی قبل برخی از رسانه ها در مصاحبه ای به نقل از حسینیان درباره ریاست لاریجانی و حداد درج کردند بیشتر ناظر به این بود که ایشان نسبت به ریاست حداد عادل در مجلس هفتم انتقاداتی دارد. حسینیان مخالف ریاست حداد نیست بلکه منتقد برخی رفتارهای آقای حداد عادل در مجلس هفتم است از جمله میدان دادن بیش از حد و اندازه ایشان به برخی از دوستان؛ تا جایی که تلقی عمومی این بود که یک تیم سه نفره متشکل از فدایی، توکلی، زاکانی ریاست مجلس هفتم را مدیریت می کنند.
مدیر مسوول هفته نامه 9 دی تاکید کرد: ما معتقدیم که برخی خود را همه کاره آقای حداد نشان می دهند در حالی که این درست نیست. انتقاد اصلی حسینیان این موضوع بود که البته انتقاد واردی هم هست ولی به نظر می رسد آقای حداد عادل سال 91 با حداد عادل سال 86 در مجلس هفتم از این جهت تفاوت های بسیاری دارد.
رسایی درباره رئیس مجلس نهم تصریح کرد: تکلیف ریاست و هیات رییسه مجلس نهم بعد از دور دوم و در ترکیب مجلس نهم مشخص می شود ولی به نظر می رسد در حال حاضر اولویت اول جبهه پایداری برای ریاست مجلس نهم حداد عادل است و در این باره مذاکراتی هم شده ولی حتی اگر حداد عادل با لاریجانی رقابت نکند باز هم کاندیداهای جبهه پایداری میدان را خالی نمی کنند بویژه که در طول چهار سال قبل مشخص شد، ریاست دو برادر بر دو قوه کشور، مشکلات متعددی را به وجود آورده است.
نماینده مردم تهران در پایان تاکید کرد: بنده اگر جای آقای علی لاریجانی بودم با توجه به موقعیت ریاست آیت الله صادق لاریجانی بر قوه قضاییه اساسا برای چنین سمتی کاندیدا نمی شدم .

نظرات بینندگان
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۰
........ بسه لطفا با تخریب دیگران در پی کسب محبوبیت برای خودتون نباشید . رای قاطع مردم وعلمای شهر مقدس قم به آقای ...... وشکست سنگین رفیق شفیق شما چه پیامی داشت . یعنی درحد و قد وقواره خودتون حرف بزنید