۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۸

هرکودک‌ایرانی،یک رسانه‌اسرائیلی+عکس

از این پس نیز هرجا هر ملتی یا گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه و مقابله کند ما به او کمک می کنیم و هیچ ابایی هم از گفتن این مسئله نداریم
کد خبر : ۵۹۳۴۵

به گزرش صراط به نقل از اسنا، مرکز فروش لباسی در منطقه عظیمیه کرج، در چند ماه اخیر، لباسی با عنوان«see no Palestine , Talk no Palestine , Hear no Palestine » به فروش می رساند.

این اولین باری نیست که چنین خطای ضدفرهنگ و ضد انسانی در کرج اتفاق می افتد، در یک کشور اسلامی مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین، چنین رخداد، دلیلی جز نظارت ضعیف و یا عدم نظارت مسئولان مربوطه ندارد.

در قرنی که به فرموده ولی امرمسلمین جهان، امام خامنه ای(حفظه الله) قرن اسلام نام نهاده شده که نه فقط نام بلکه قرنی توام با معنويت که اسلام عقلانيت و معنويت و عدالت را با يكديگر به ملتها هديه ميدهد؛ گروهی از منحرفین که ریشه در وهابیت و بهائیت دارند ، در کمین نشستند تا این حرکت عظیم اسلامی که در جهان همچون موجی خروشان جاری شده را منحرف سازند.

درست زمانی که دشمنان و منحرفین در فکر خدشه دار کردن اسلام هستند، برخی از کرسی نشینان و مسئولان درخواب و شاید هم در تلاش برای در خواب بودن و چشم بر حقایق بستن هستند.
بارها شاهد نکته بینی و هشدار مقام عظمای ولایت در خصوص توطئه دشمنان و ناتوی فرهنگی بوده ایم، تا جایی که حضرت اقا در اجلاس جهانی "جوانان و بيدارى اسلامى" فرمودند:

"آنچه امروز مهم است، اين است كه دشمن در مقابل ضربه‌اى كه در مصر و تونس و ليبى و بقيه‌ى كشورهاى منطقه كم‌وبيش بر او وارد آمده است، مشغول طراحى و توطئه‌چينى است. بايد متوجه توطئه‌هاى دشمن بود. بايد مراقب بود انقلابهاى مردم را از آنها نربايند، راه‌ها را منحرف نكنند. از تجربه‌هاى ديگران استفاده كنيد. دشمن كارهاى زيادى ميكند براى اينكه انقلابها را منحرف كند، براى اينكه حركتها را خنثى كند، براى اينكه مجاهدتها و خونهاى ريخته‌شده را ناكام كند؛ بايد مراقب بود، بايد هوشيار بود. شما جوانها موتور اين حركتها هستيد.."

پیش از نیز این شاهد فعالیت های زیرزمینی گروه های مختلف ضدارزشی در کرج بوده ایم، شاهد فعالیت بهائیان در دانشگاه های کرج و راه یابی این فرق ضاله در خانواده ها... عرضه چنین لباسی در کرج برای بار اول نیست، اما آیا صدای قدم های ناتوی فرهنگی در کرج بیش از پیش به گوش نمی رسد؟

مدیران مسئول، گویی از خاطر برده اند بیانات صریح رهبر معظم انقلاب را که فرمودند: " از این پس نیز هرجا هر ملتی یا گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه و مقابله کند ما به او کمک می کنیم و هیچ ابایی هم از گفتن این مسئله نداریم"، اما درموارد فرهنگ و میدان عمل، گوش های ما همیشه یکی "در" بوده است یکی "دروازه"!!

بارها از زبان مسئولان شنیدیم که "پپسی" مخفف عبارت "هر پنی برای حفظ اسرائیل" است، اما یادشان رفت تحریم کنند و پنی به پنی جان مردم فلسطین را به لب نرسانند...

گفتند "رانی" توسط اعراب وهابی ساخته می شود ،اما یادشان رفت تحریمش کنند تا مبادا هزینه اش صرف اضافه شدن قطر شکم های شیوخ و مظلومیت صدچندان مردم بحرین و فلسطینیان شود...

این بار نیز تیر دشمن به وضوح از پیش چشمانمان به قلب کودک فلسطینی می خورد...آیا هنوز هم فاصله ی حرف و عمل را نمی خواهید مرتفع کنید؟
 
طرح  
نظرات بینندگان
یاد شهید حاج رضوان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲
۶
قلب ما هم سنگر دفاع از فلسطین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۱
شرم آوره.
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
فلسطین مرز ما و اسرائیله ماداریم با اسرائیل میجنگیم ولی نه توی مرز خودمون بلکه توی مرز اسرائیل
این کمترین هزینه جنگی برای مقابله با اون وحشی هاست
اگه اون رو از دست بدیم باید بیشتر هزینه کنیم چون اون موقع اسرائیل موضع برتر رو داره و دست بالا با اونهاست
gayccjob
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۱
20
سعید
|
UNITED STATES
|
۱۱:۱۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
یکى از چیزهایى که در روز اول، ایجاد دولت غاصب را زمینه‏سازى کرد و امروز هم ادامه‏ى آن دولت را زمینه‏سازى مى‏کند، تبلیغاتى است که دستگاه تبلیغاتى سراسرى صهیونیستها و دوستانشان در همه جاى دنیا، به راه انداخته ‏اند. براى افکار مردم دنیا، این‏طور وانمود کرده ‏اند که صاحبِ خانه، آن کسانى هستند که بر آن‏جا حکومت مى‏کنند و یک عده دور از فرهنگ هم براى آنها مزاحمت ایجاد مى‏کنند! متأسفانه، این را در دنیا جا انداخته‏اند. روى این قضیه، در افکار عمومى و در فرهنگ عام جهانى، کار تبلیغاتى کرده ‏اند؛ ولى ما مسلمین غافل بوده‏ایم! ما مسلمین، به شیوه‏ هاى تبلیغاتى دشمن وقوف پیدا نکرده‏ ایم. از بهترین شیوه ‏ها، براى بیان حقانیت مردم فلسطین استفاده نکرده ‏ایم.
آنچه بر این مقدمه مى‏خواهم مترتب کنم، این است که در تمام اقطار عالم، همه‏ ى روشنفکران و نویسندگان و هنرمندان و کسانى که در تبلیغات، اندک دستى دارند، باید با احساس وظیفه‏ ى کامل نسبت به این قضیه، اداى تکلیف بکنند. بعد از جنگ جهانى دوم، یهودیها در سرتاسر دنیا، براى مظلوم‏ نمایى، صدها و بلکه هزارها فیلم درست کرده ‏اند، تا چهره‏ى آنها را مظلوم، و چهره ‏ى کسانى که با آنها مقابل بودند – به صورت واقعى یا غیرواقعى – ستمگر نشان بدهد. تا آن‏جا که ما اطلاع داریم، ظلمى که امروز به ملت فلسطین مى‏شود، هیچ‏وقت به مجموعه‏ ى یک ملت نشده است؛ در حالى که متأسفانه افکار عمومى دنیا، از این ظلم مطلع نیست. این، بایستى درست بیان بشود. باید فیلمها ساخته بشود، باید کارهاى هنرى انجام بگیرد تا همه‏ ى افکار عمومى دنیا بدانند که چه مى‏گذرد.
متأسفانه باید اعتراف کنیم که روشنفکران ما و کسانى که مى‏توانستند، کوتاهى کردند. ما باید در سطح عالم، مسأله ‏ى فلسطین را آن‏چنان که هست، معرفى بکنیم. براى این کار باید سرمایه ‏گذارى بشود و افراد، تلاش و کار کنند. این، نکته‏ یى بوده است که ما از آن غفلت کرده ‏ایم