۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۱
مجری و تاجر بهایی

مجریان شبکه "من و تو" در سیزده بدر + عکس

در این تصویر سه نفر از کارمندان بهایی "من و تو" را در تفریح روز سیزده فروردین مشاهده می نمایید .
کد خبر : ۵۹۳۷۷
"صراط" - افشاگری ها علیه شبکه بهایی "من و تو" همچنان ادامه دارد . واکنش گردانندگان و مجریان این شبکه به انتشار اخبار پشت پرده آنها به نحوی بوده است که تقریبا بیش از نیمی از برنامه های خود را به آن اختصاص داده اند .
به گزارش سرویس فرهنگی صراط ، در تصویر زیر سه نفر از کارمندان بهایی "من و تو" را در تفریح روز سیزده فروردین مشاهده می نمایید . نفر اول سمت چپ "پوریا زراعتی" نام دارد که در لندن مشغول به تحصیل است . وی همزمان با تحصیل در زمینه خرید و فروش املاک پرداخته و با تعدادی از اعیان و اشراف ایرانی خارج نشین در لندن از جمله "لرد داوود آلیانس" در حال مراوده است. این مجری بخش اتاق خبر "من و تو"  برای پیشرفت در امور تجارتی اش به بهائیت تغییر دین داده است.
زراعتی در این تصویر به همراه دیگر مجری بهائی "من و تو" ، "پانته آ مدیری" دیده می شود که "صبا خوئی"، دختر شاعر ضد انقلاب اسماعیل خوئی هم در پشت آنها در حال بازی است .



نظرات بینندگان
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸۰
۲۹۸
رسانه سبز ! نمادهای جنبش سبز ! هنرمندان هالیوودی سبز ! اصغر و ....

مورچه هه داشت راه می رفت یه دفه میوفته گودال جای چای فیل !
یه دفه شروع میکنه به خوندن و میگه :

افتادم توو دام عاشقی
نفهمیدم نفهمیدم !
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
قربون پسسسسسر لب غنچه ایم برم عکسشو ببین چه سفیده آفتاب ندیده س ...
پوریا غوغا کن جنبش سبزو احیاء کن
پانته آ حیا کن پوریارو رها کن !!!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
بخدا این سبزی ها و طرفداراشون یا مرد و مردونگی ندیدن یا دیدن اما معیار مردونگی شون با مسلمون جماعت ! فرق میکنه
طرفدار بهایی و یهودی وهابی که هستین !!
تا میگن مرگ بر آمریکا و اسراییل تا فیها خالدونتون میسوزه ...
وقتی که میگن آمریکا و اسراییل دلتون که غش میکنه !!
مسجد که آتیش میزنین !
روز عاشورا که در مملکت اسلامی قیام میکنین و رقص و بزن و بکوب که راه میندازین !
اسطوره هاتونم که با مسلمون و آدم جماعت که فرق میکنه !
از داخلتون اعجوبه هایی از قبیل گلشیفته و اصغر هالیوودی هم که ظهور میکنه !!
میگم چطوره از داخل جریان شما 4 تا چیزدار !! ظهور نکرده که جلوی دشمن و متجاوز به وطن وایسه و مثلا اینی که نارنجک به خودش بست و خودشو انداخت زیر تانک دشمن تا دشمن وارد کشور نشه از طیف سبزی هاست ؟؟
بلکه هر جا یه سوراخ موراخی هست که از اونجا دشمن به کشور ضربه زده می بینی ساخت سبزی هاس !
میگم معیارتون برای انسانیت و شرافت هم با آدمیزاد فرق داره ، این که از هالیوود صهیونیستی ضد اسلام و ایران (چه اسلامی ش و چه باستانی و ملی ش) جایزه بگیرین براتون رویاست !! اما حرکت در راهی که اسلام و مسلمونی و قرآن گفته رو مرگ میگیرین انجام بدین ...
اینکه میگم اعجوبه های بی دینی هستین که خودتون هم هنوز متوجه لول تون نشدین اینجاس !! که به این کامنت کلی منفی دادین :
بهائيت يكي از دمل هاي چركين غده سرطاني اسرائيل است. اگر صهيونيسم از بين برود بهائي ها ديگر وجود خارجي ندارند

بخدا چه مملکت دست شاه باشه چه دست آخوند طیف شما بخاطر اینکه چیزدار ! نیست نه تنها هیچ فایده ای واسه کشور نداره که هیچ و اون شاه یا آخوند نمیتونه روی شما حساب باز کنه بلکه اگه دشمن خارجی حمله کنه باید یه چشممون با امثال شمای بدتر از بهایی باشه که وقتی حواسمون نیست راه ورود به خونه زندگی مسلمونا رو به اجنبی ها نشون ندین !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل خان قبول داري مسلمون بد داريم و غير مسلمان خوب؟
مثال :
صدام حسين براي مسلمونش!
كافر خوب؟اكثر دانشمنداي مطرح جهان كه يا دين مشخصي نداشتند يا يهودي و مسيحي بودند و رفاه آسايش سلامتي و...حال حاضر انسانها مديون تلاشهاي آنهاست.
پس "طرفدار بهایی و یهودی وهابی که هستین !!" از اين دريچه به ملت نگاه نكن كه حالا هركي بهايي شد يا يهودي يا وهابي 100% بده.
دوم: نميشه ملتي نه بر آمريكا باشه نه با آمريكا؟يعني از ديد شما اگه كسي موافق شعار مرگ بر آمريكا نبود در نتيجه عامل آمريكاست؟كلا سيستم شما 0 و 1 كار ميكنه؟!
كسي دلش واسه اسرائيل غش نميره مگر اينكه كاملا ابله باشه اما خوب كساني هستند كه دوست دارند در كشوري چون آمريكا زندگي كنند كه دلايلش هم بسيار است و خارج از حوصله اين بحث.
در مورد آتش زدن مسجد آيا جريان حمله نيروهاي خودجوش ارزشي به مسجد قباي شيراز و لت و پار كردن مسلمونهاي حاضر درون مسجد و اهانت به كتاب قرآن و...رو شنيدي؟يعني حرمت مومن از حرمت مسجد كمتره؟!
معترضين واقعي جريان به اصطلاح سبز نه اهل بزن و بكوب بودن نه در روز عاشورا ساز و آواز سر دادن بلكه هر كسي از ظن خود شد يار من...و خوب شماهم همينجاي قضيه رو ديديد و گرفتيد.
اسطورهامون كي بايد باشه؟..................
گلشيقته و اصغر هاليودي فرزندان اين انقلاب و اين كشورند براي گلشيفته بايد سر شرم بزير بيندازي كه چه شده كه اين آب و خاك رو رها كرده و رفته در غربت و...(نگو چون به دنبال برهنگي بوده و اينجا جاش نيست)و براي فرهادي هم هر طور كه نگاه ميكنم چيزي براي سر افكندگي ندارد!
و در آخر مطمئني اگر حسين فهميده زنده بود از قافله شما بود؟ نشانه هاي موجود كه چيز ديگري نشان ميدهد! اعلام برائت همسر باكري و همت شهيداني كه همتايي برايشان نيست
همچنين بسياري از فرزندان شهدا و...واقعا مطمئني حسين فهميده با فكر و انديشه تو همراه بود اگر مي بود؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل چقدر بی جنبه ای !!!!!! حالا چون 44 تا منفی گرفتی نشستی طومار نوشتی ! خودت هم خوب میدونی بین سبزیها همه تفکری هست . ایشالله که جنگ نمیشه ولی اگه بشه معلوم میشه چه کسانی در عمل پای این مملکت وایمیسن .
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز خیلی از حرفات مغلطه هست و قابلیت پاسخگویی نداره !
اما 1- تمام ادیان الهی محترم هستن و هر پیامبر برای زمانه خودش مبعوث شده بود ، اما پس از ظهور اسلام ، از اونجایی که اسلام کاملترین دین عرضه شده به بشریت هست ، از دیدگاه اسلام ، پذیرفتن هر دینی به جز اسلام مساله و مشکل داره و پذیرفتنی نیست ، حالا اینکه صدام مسلمون و بقول تو نیوتن و انیشتین و گراهام بل با خدماتشون به بشریت چطور وضعیتی خواهند داشت چیزی هست که در حد درک من و تو نیست (اینکه صدام ایمان قلبی به خدا داشته یا نه و در عین حال جنایاتش در کنار اسلام نیاوردن امثال الکساندر گراهام بل با اون خدمات به بشریت)

2- قبول داشتن مرگ بر آمریکا یا قبول نداشتن مرگ بر آمریکا بخاطر دیدگاه من و تو هست که به امثال ما میگن حزب اللهی و به شماها میگن سبز و غربزده !!
اینکه ما میگیم مرگ بر آمریکا منظور این نیست که همین آلان آمریکایی ها تمام و کمال بمیرن !
منظور مخالفت با سیاستهای استعماری و استکباری و صیهونیستی و ظالمانه صهیونیست جهانی هست و این اعتقاد از ابتدای نزول پیامبران بر انسانها وجود داشته تاکنون که ما منتظر ظهور اماممون هستیم تا این ظلم و جور رو از زمین پاک بکنه و پیگیری این خط در عصر حاضر بر عهده امام خمینی و جانشین برحقش امام خامنه ای بوده و هست ، حالا دیدگاه امثال ما اینه و اینکه تو این دیدگاه رو قبول نداری بحث خودشو داره که داری با زبون بی زبونی حرف من و فاسد بودن جریان خودت رو تصدیق میکنی !
من نمیگم ما حق مطلق هستیم و خالی هر نقص ، اما اینو مطمئن هستم که خط طیف سبز شما در خط تبعیت و پیروی از حضرت امیر و فرزندانش و امام عصر نیست !
3- اینکه گفتی برخی دوس دارن آمریکا زندگی کنن ! مگه این بده آدم هر جا باشه اما اصالت و دین شو فراموش نکنه و به کشورش خیانت نکنه !
4- اینکه میگم جریان ضد ولایت هستین که دروغ نمیگم و رد نمیکنی که ؟
بعد از انتخابات بحث تقلب مطرح شد ، و اون شلوغی ها بوجود اومد ، اگه جریان شما اعتقاد به ولایت و ولایت پذیری داشت بعد نظر حضرت آقا (حتی در صورت صحت تقلب) باید پذیرای این نظر میشدین ، که خیلی از معترضا بعد از نظر آقا پا پس کشیدن ، لذا مطمئن باش جریان شما براش فرقی نداره و نداشت که این نظر از سوی حضرت امام خامنه ای داده شده یا از سوی جد بزرگوارشون امام حسین یا امام عصر ! جریانی که تابع ولایت نیست از هیچکدوم اینا تبیعیت نمیکنه. پس قبول میکنی که شورشهای صورت داده شده توسط جریان شما در ضدیت با نظر ولایت حالا چه در روز عاشورا و .... انجام شده ، و حدود 20 نفر از بسیجیا رو با شهادت رسوندین و خیلی بی حرمتی کردین ، حالا چه مسجد آتش زدین و چه نزدین ! همینکه در روز عاشورا بدون توجه احترام به امام حسین به خیابونا ریختین و آشوب کردین برای هفت پشتتون بسه
5- درکت پایین هست یا خودتو زدی به کوچه ی چپ !
عزیزم خط گلشیفته و اصغر واحد و مشترک هست منتها چون موضوع گلشیفته بدجوری میسوزنه شمارو میخواین یجوری ماست مالی کنین ! قطعا ما از این موضوع ناراحت هستیم اما هم برای گلشیفته و هم برای اصغر !
چون هر دوشون در خط هالییود و هنر صهیونیستی قرار گرفتن برای خدمت به این خط صهیونیستی !
شما اگه سواد داشته باشی و در مورد هالیوودی که تمام و کمال در خدمت صهیونیست جهانی هست اطلاعات داشته باشی ، محال هست قبول کنی که این هالیوود صهیونیست بیاد به یه بچه شیعه پیرو علی و ضد استکبار جایزه بده !
شما تصور کن آیا امان داره مثلا رئیس رژیم صهیونیستی بیاد به سردار عزیز حاج علی فضلی و یا سردار شهید همت جایزه بده ؟ به کسانی که دشمن مرام و مسلک صهیونیست هستن جایزه میده ؟
نه عزیز جان صهیونیست به کسی جایزه میده که خط فکری ش با اونا بخونه و بتونه در آینده اونو در خدمت سیاستهاش دربیاره ! مثل جایزه صلح نوبل به شیرین عبادی. میگم عزیز جان الان شیرین کجاس و چکار میکنه ؟ اینو بفهم
6- عزیزم اون اعتقاد به خط سرخ شهادت علی و اولاد علی و ولایت هست که باعث میشه جوونی از جون خودش بگذره و اونجوری خودشو فدا بکنه ! مگه امکان داره که کسی با افکار مادی و دنیوی هالیوودی امثال اصغر که همه چیز رو صرفا در دامن آمریکا و غرب می بینن دست به چنین جانفشانیهایی بزنن ؟
نشانه های موجود هم که امثال محسن رضایی ها و فضلی ها و احمد کاظمی ها و .... هستن دیگه نه امثال اصغر فرهادی !
اولا اعتقادات شهید همت با این گفته ها و با اون عملکرد رو به هیچ عنوان به خانواده نچسبون ! این نشان دهنده اوج بی سوادیته. که اصلا قابلیت و ارزش بحث و اثبات نداره
شهید همتی با این سخنان امکان داره معتقد به جریان سبز و خط بقول تو خانواده ش باشه ؟؟ :

«طبق دستورات ولایت امروز در جامعه انقلاب اسلامی ما دو روند بیشتر نداریم: امامت و امت، امامت و حزب الله والسلام. خط سومی نداریم. در این روند و در این قانون و در این چارچوب، باید اطاعت محض از دستورات ولایت سمبل فکری و عقیدتی و انسجام روحی و معنوی برای یک مؤمن و یک انسان حزب الله باشد و خواهد بود.»
آنچه در پی می آید بخش هایی از سخنرانی این فرمانده بزرگ و سردار خیبر است:



صحبت را با نام خدا شروع می کنیم؛ با درود بر خمینی عزیز، این زاده پرهیزگار و متقی و رنج کشیده سالیان دراز، ولی فقیه و آقا و سرور؛ و با سلام بر همه شهدای گلگون کفن تاریخ اسلام از زمان محمد رسول الله (ص) تا انقلاب اسلامی و از انقلاب اسلامی تا جنگ تحمیلی صدام آمریکایی علیه نظام جمهوری اسلامی و با سلام بر پویندگان راه شهدا که هرگز اجازه نمی دهند خون این عزیزان خشک شود و کاروان جهاد و خط حرکت به سوی کربلای حسین خلوت یا ضعیف گردد.

مثلث آمریکایی در خاورمیانه
آمریکا در منطقه خاور میانه از ایران و دولت شاهنشاهی و مصر و اسرائیل مثلثی تشکیل داده بود. به قول امام اسرائیل غده سرطانی است و قبل از آن هم بود مصر تأمین کننده خواسته های نظامی و اقتصادی و سیاسی ابر قدرت جنایتکار آمریکا در منطقه خلیج فارس و کلاً خاور میانه بود.
عزیزجان کامل این سخنرانی در این آدرس هست برو بخون و کمتر در مورد شهدا حرف بزن گروه خونی امثال شما به گوگوش میخوره نه به شهید همت و شهید باکری !!

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=38573
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ناشناس گرامی:
در مورد مسجد قبا، به خدمت شما که عرض کنم،اخبار رو غلط به سمع تون رسوندند"
بعداز نمازجمعه مردم دوباره رفتند جلوی مسجد"اعتراض هم خیلی آروم بود"درگیری از زمانی شروع شد که یکی از طلبه های علی محمد،شیشه شبستان رو شکست و پودر کپسول آتش نشانی رو پاشید روی صورت سخنران!!
اگه اون موقع اونجا بودی،دوتا شاخ رو سرت سبز میشد"
دور تا دور پشت بام،طلبه های سنگ به دستی بودند که مردم رو نشونه میگرفتند"
عینهو یه سکانس ازفیلم جومونگ که جومونگ افتاده بود توی محاصره نیورهای تسو (ولی بجای تیرکمون،سنگ وآجر و چماق و چوب و کپسول آتش نشانی بود!!!
بماند که یکی دوتا سنگ هم نوش جان کردم!خداییش خیلی شانس میخواست تا از اون مهلکه جون سالم به در ببری"
اعتراض به حق بود،دیگه صبر وتحمل هم حدی داره"
_________________________________
هرچه دیدیم،حمله از سوی طلبه های زیرنظر علی محمد بود"و این مردم بودند که مورد لطف اونا قرار میگرفتند"
پس لطفا حقایق رو وارونه به خورد بقیه نده"
اريا
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام به ممل عزيزم خدا شفات بده فكر ميكنم ساديسم داري عزيزم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس یکی مونده به آخر باهات موافقم.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط کامنت منو بذار در جواب ناشناس
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی چی ؟ یعنی اونهمه نوشتم پرید ؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط بخدا افتضاحه اگه اون همه نوشته منو پرونده باشی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
صراط جون:
کامنت من در مخالفت با حرف جناب ناشناس در مورد مسجد قبا (آتشی ها) بود"دلیلی برای حذف نبود!!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب ناشناس سبز و در خصوص اقدامات خانواده شهید بزرگوار همت :

بیانات شهید همت :

تخلف در فرمان ولایت جایز نیست
ما می جنگیم و باید بجنگیم و چاره ای نیست. به گفته امام تا ظهور امام مهدی (عج) با یک دستمان سلاح و با یک دستمان قرآن باید بگیریم و طبق دستورات ولایت امروز در جامعه انقلاب اسلامی ما دو روند بیشتر نداریم: امامت و امت، امامت و حزب الله والسلام. خط سومی نداریم. در این روند و در این قانون و در این چارچوب، باید اطاعت محض از دستورات ولایت سمبل فکری و عقیدتی و انسجام روحی و معنوی برای یک مؤمن و یک انسان حزب الله باشد و خواهد بود. لذا امام عزیز و ولی فقیه دستور فرموده تا بیت المقدس باید جنگید و در راه بیت المقدس خط رهبری و ولایت این را روشن می کند. یک راهنمائی هم بکنیم. در این راه، خط رهبری به عنوان فرمانده کل قوا به حرکت ما جهت می دهد و می گوید که این بیت المقدس شما راهش از کجاست؟ کربلا. از کجاست؟ کربلا. یعنی اینکه ای عزیزان، ای بسیجیان حزب الله، ای امت حزب الله، در این راه نشد و نمی شود و نباید کرد وجود ندارد. ما بایستی بنا به فرمان ولایت، که در آن تخلف نیست به کربلا برسیم و ما به کربلا نخواهیم رسید مگر آنکه از مرزهای ایران عبور کنیم، اول خودمان را به دجله و بعد به حول و قوه الهی به کربلا برسانیم و این راه یا از بغداد خواهیم برد و یا از بصره و این مورد تفاوتی نمی کند. هدف اینست که ما به کربلا برسیم. هدف نظامی ما کجاست؟ کربلا. پس هدف،گرفتن کربلاست و با آزاد کردن این خاک عزیز و پربهای سرور شهیدان، امام حسین، از دست و چنگال خونخواران جهان، از دست بعثی هایی که نه حیثیت دارند و نه آبرو و هیچ چیز در درونشان ندارند و اسلام را به ذلت کشانده اند و بویی از اسلام نبرده اند، آزاد می شود و باید کربلا را نجات داد. همانطور که حسین با یارانش رفت کربلا را نجات داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴۶
۱۸
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۴۲
۱۶۴
خب حالا که چی چشم نداری موفقیت اینا رو ببینی، مطلب که نداری ، مخاطب که نداری ، این کاره هم که نیستی ، ول کن برو بشین تو پایگاه بسیج محل امر به معروف کن نهی از منکر کن شاید عاقبت به خیر بشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موفقیت!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره موفقیت. همین شبکه با چند تا مجری و بودجه ای خیلی خیلی کمتر از صداوسیما ی میلی تونسته کلی مخاطب جذب کنه . مردمی که از برنامه ای کسل کننده تلویزیون ایران خسته شدند
hajix8867
|
Iran (Islamic Republic of)
بودجه کمتر از صدا وسیما !!!!!!!
پس بهتره یه سرچی بکنی ببینی این برنامه هایی که پخش می کنن چه قیمتی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین بر تو ناشناس عزیز خوب ............
arefnib
|
Iran (Islamic Republic of)
اين امر به معروف انجام نشده كه تو اين همه گستاخ شدي و فيس تو فيس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جیگر جون ناشناس مجهول الهویت
اینا رو میذارند که امثال چون تویی که راه گم کرده ارشاد بشه
خوب اینم یه چور امر به معروف و نهی از منکره دیگه
منکر جان!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئنا بودجه اونها از صدا و سيما با اينهمه مراكز استاني و بينالمللي خيلي كمتر ه.
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
آره اين شبكه خيلي موفق عمل كرده. يه ملت رو احمق فرض كرده و داره مغز جوونها رو كم كم فاسد مي كنه. خاك بر سر اين موفقيت و ادماي موفقش.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مثبت ها رو عشقه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس بسوز بسوز
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷۳
۶۹
سحر خوئي در حال بازي است يا جفتك انداختن .
يه دفعه هم از ف............ ........... مجري پيشين سيما و بازيگر فعلي سريال ................. حرف بزنيد اون بابا كه بدتر از اين بهايي ها هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه یه کم ادب داشتی از لفظ جفتک انداختن استفاده نمی کردی
karim
|
Iran (Islamic Republic of)
جفتک رو امثال تو میندازن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰۲
۲۳
به شما چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۲
۱۱۰
این مردهای شبکه من وتو چقدر زشتند برعکس زنهاشون...این نشون میده در این شبکه هم استفاده ابزاری از زنان به شدت وجود داره.و شما وظیفه دارید افشا شون کنید. زنها رو بر اساس قیافه و هیکل انتخاب می کنند ولی مردها هر چی هم که زشت باشند انگار نه انگار. به امید روزی که از مردان هم استفاده ابزاری بشه و ما مجبور به تحمل این مردان بی ریخت نباشیم. به امید آن روز :)
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
من کسری احمدی و رها اعتمادی رو خیلی دوست دارم .البته به چشم خواهری!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قربون تو خوشگل برم من!
البته از ......... خوشگل‌تر نيستي!
روانشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احتمالاً خودت یه مرد زشت و عقده ای هستی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگه . اگه قرار به استفاده ابزاریه چرا از مردها نشه ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه دروغه؟ نیگا به عکس بالا بیاندازید.مرد هم اینقدر زشششت ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کلهم مگه مرد ایرانی خوشگل هم داریم توی همین صدا و سیما میلی هم نگاه کنی مجری های زن زیبا تر ار مردان هستن:)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره . مردهای ایرانی کلا قیافه ندارند بیچاره ها :))))))))))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هاها از تعداد رای های منفی مشخص شد بیشتر خواننده های سایت مردند. اون هم مردهایی که از قیافه نصیبی نبردند:)
شیخ اجل
|
Iran (Islamic Republic of)
صورت زیبای ظاهر هیچ نیست
ای برادر سیرت زیبا بیار
دیرو زود این شکل و شخص نازنین
خاک خواهد گشتن و خاکش غبار
(سعدی علیه الرحمه)
یه سر بریم آسایشگاه سالمندان همه شون یه
روز فرشته و پری رو بودند اما حالا.....
پس سیرت زیبا بیار که برای همیشه بماند
تو بمان ای آنکه جز تو پاک نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمی دونم چرا همیشه وقتی به مردها میرسه صورت زیبا مهم نیست و سیرت زیبا مهمه؟! (چقدر هم مرد جماعت سیرت زیبا دارند!!) ولی برعکس زیر مطالب مربوط به زنها پره از توهین و تحقیر به قیافه و ظاهر و سن و سال اون زن بدبخت؟ و البته کلی هم مثبت می خوره؟ فقط به همفکرهای این سایت مربوط نیست ها. اون وری ها هم همین هستند!!
مرد زشت واقعا به درد لای جرز می خوره.مردها که هیچ خصوصیت اخلاقی درست و حسابی ندارند .همون خانواده دوستی و تعهدی هم که مردهای نسل پیش داشتند الانی ها از دست دادند. دیگه قیافه هم نداشته باشند پس به چه درد می خورند ؟؟؟؟؟؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
منتها من هم تیپ دارم ! هم سیرت هم بقیه ملزومات !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مثلا چه ملزوماتی!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۹۵
۱۶
این فعالیت ها و دروغ بستن ها سرانجامی ندارد. اگر از فعالیتها، برنامه ها و صحبت های آنان ناراحتید ، همان صحبت ، برنامه ، تصویر و ... را نقد کنید.
تهمت زدن، دروغ بستن ، وبلاگ دروغین درست کردن و عکس گرفتن ، اشاره دروغ به دین افراد -که ذاتاً هیچ جرم و گناهی در آن نیست - کردن و ... راه درستی برای حمله به آنان و دفاع از خود نیست.
این راهش نیست!
موفق و سلامت باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱۶
۱۸۴
بهائی کثیفترین عنصر روی زمین است . بی عفت و هرزه . جاسوس اسرائیل و دشمن خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا فقط خداي شماست؟
اون‌ها هم خدايي دارن هر چند كه من تو بهايي بودن اين‌ها هم شك دارم...
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
تا حالا 18 نفر !! خدا لعنت کنه هر چی دشمن شیعه رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من هر چی بهایی دیدم آدم خوب و با اخلاق و متمدنی بوده .چرت نگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من بهایی رو دیدم که از خیلی از اون هایی که ادعای مسلمانیشون گوش فلک رو کر کرده انسان تر ند دین مهم نیست مهم انسان بودنه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
40 نفر بهت منفی دادن !! اینا مثلا مسلمونن ؟ کم اطلاعی و بی سوادی و کم ..... آخرش میشه اهل کوفه ! همونایی که حسین رو تنها گذاشتن
مسلمونی که دشمنشو نشناسه مسلمون نیست ، بعد هم برو توی هیات حسین سینه بزن و ادعای پیرو از علی و فرزنداشو بکن
hajix8867
|
Iran (Islamic Republic of)
امیدوارم این منفی زنا و ناشناسا با بهایی ها محشور شن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما راضی هستیم با همین بهایی ها محشور بشیم شما برو به فکر خودت باش که با این همه دروغ و تهمتهایی که میزنید با کی محشور میشی
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
تا مسلمان و شیعیانی مثل شما هست باید هم بهایی عزیز بشه. با این اخلاق حسنه اسلامی!!! توقع دارید به شما مثبت بدهند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین در اینکه مردم این مملکت اهل کوفه هستند شک نکن چون صبح میگفتن زنده باد مصدق بعد عصرش میگفتن مرگ بر مصدق !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا دیروز مملکت امام زمان بود الان شده اهل کوفه...تا ببینیم فردا چه اسمی میزاند رو ما
jhjhjh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸۲
۸
اینجا که ایران نیست
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۴۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱۶
۲۱
به شما چه اخه؟؟ فضول همه هستید؟ برید زندگیتونو بکنید. کسی به شما کار داره؟؟؟؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
تو چرا به کار مردم دخالت میکنی ؟
مگه شما فضول کار مردمی ؟ دوس ندارم کاری که دوس دارم رو انجام بدم به تو چه !
امیر
|
Germany
|
۱۴:۰۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰۱
۸۳
اینهمه حسودی برای چیه ؟
هر چی اونا موفقیت بیشتری به دست می آرن تهمت و دروغ درباره اونا هم بیشتر میشه .
یزید
|
Germany
قربون موفقیت شما و اونا برم من الهی !! آره والا هر چی اونا در پیگیری و تبعیت از خط من پیشرفت میکنن طرفدارای علی و اولاد علی به من و امثال امیر گیر میدن
ممل
|
Germany
حسودی به کسی که ته تهش میخواد بره جهنم ؟
برو این مطلب و عکس http://parvaze.persianblog.ir/post/344
رو ببین و بخون بعد بگو باید به کی حسادت کرد با غیرت !!
امیر مشهدی
|
Germany
ممل، چرا همه چی رو الکی بهم ربط میدین؟؟؟ چرا هرجا کم میارین از شهدا مایه میذارین؟؟ شما دیگه کی هستین بابا!!!!! هدف وسیله رو توجیه میکنه، نه؟؟
LionKing
|
Germany
ممل عزیز عکس رو دیدم و بسیار متاثر شدم
اما عکس این شهید عزیز چه ربطی به این خبر و این فضا داره؟
اینکه به فرض کسی رو جهنمی بدونیم باید هر بلایی که خواستیم سرش بیاریم؟ به زندگی شخصیش سرک بکشیم؟ نه عزیزم
اول اینکه اصلا معلوم نیست چه کسی بهشتی و چه کسی جهنمیست به فرض هم که معلوم باشه آیا این اجازه انجام هر عملی رو به ما میده؟!
ممل
|
Germany
LionKing عزیز شما منظور منو نگرفتی ، امیر جان فرمودن اینهمه حسودی برای چیه ؟
منم گفتم آخه به چه چیز اینا حسودی کنیم ؟

و این عکسو فرستادم که بگم مردای طیف داخل عکس بالا در مقابل شهید و مادر شهید توی عکس که هیچی ! از زنهای دیگه ای که توی عکس می بینین هم زن ترن !!
ناشناس
|
Germany
بی سوادا اگه عکس خصوصی بود و زندگی خصوصی که این عکسا دست صراط نمی افتاد
نورا
|
Germany
عکسو دیدم ولی ربطی نداشت!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶۳
۱۴
ميدونم نظرم منتشر نميشه ولي:
يه سوال اين نوشته چه ربطي به دختر اسمائيل خويي داشت؟ خوب تهمت ميزنين و به همه هم ربط ميدين.
از خدا بترسين...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶۵
۶۵
بهائيت يكي از دمل هاي چركين غده سرطاني اسرائيل است. اگر صهيونيسم از بين برود بهائي ها ديگر وجود خارجي ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶۳
۱۲
پانته ا که یهودی بود حالا شده بهایی؟!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
میگن درغگو کم حافظه است همینه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهايي دين ساخته يهودي هاي صهيونيسته. ديگه خودت تا ته خط برو. خودتم به خنگي نزن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بلاخره این خانم یهودی هستند یا بهایی هستند؟
شما اونوقت از کجا به این نتیجه رسیدید؟ صرف کار کردن در این شبکه؟
میم
|
Iran (Islamic Republic of)
چه یهودی باشه چه بهایی مهم اینه که صهیونیسته
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
هر دینی می خواد داشته باشه به ما چه ربطی داره اصل اینه که اجراش خوبه.حد اقل بهتر از ازاده نامداری اجرا می کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶۳
۵۹
خدا همه ی دست اندرکاران این شبکه رالعنت کند که این گونه باعث فساد درجامعه میشوند درجواب کسی که گفته اینها هم خدا یی دارند من کاری به اعتقاد شماندارم برای من قران ملاک است درقران گفته است عذاب کسانی که دیگران راتشویق به گناه می کنند بیشتر از خودگناه کاران است خودشماهم که الان گوشتان کراست وحرف حق خدارانمی شنوید این هاراان دنیا لعنت میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایضاً خدا لعنت کنه کسانی که برای مرم هزار و یک مشکل اقتصادی درست کردند و ازدواج را سخت کردند و باعث به گناه کشیده شدن جوانان شدند .
الهی آمین !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۸۳
اون وسطی دیگه کیه که بین پوریا با پانته ا جون جدایی انداخته؟
LionKing
|
United States of America
|
۱۹:۴۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶۸
۶
مثلا الان افشاگری کردی؟
طرف با دوستش میره بیرون یه یارویی مزاحمشون میشه پسره بهش میگه برو گمشو،دختره میگه ولش کن کشتیش!
صراط جان اسلام دینی که من و تو خودمون رو بهش میچسبونیم اهل سرک کشیدن به اندرون افراد نیست و این در حد تعلیمات این دین مبین نیست
افراد شبکه من و تو هرچی میخوان باشن اما ما حق سرک کشیدن به زندگی شخصی اونهارو نداریم این رو اسلام میگه و هر فکر و اندیشه متعالی.
شما بدنبال افشاگری نباشید که واقعا تاثیرش منفی هست اول اینکه کسی باور نمیکنه یعنی اونهایی که میخواین باور کنند نمیکنند چون شمارو یک سرک کش حرفه ای به زندگی افراد میدونند و ازین کارتون بیزارند، دوم اینکه اصلا زندگی شخصی این افراد مهم نیست و مهم برنامه های این شبکه هست
شما اگر دنبال زمین زدن این شبکه اید برنامه ها و دستاوردهای این شبکه رو نقد کنید، اگه خبر کذبی میده شما با سند ردش کنید اگه برنامه کذبی میذاره شما با مدرک تخریبش کنید
با کار روی زندگی شخصی اونها راه به جایی نمیبرید
یه مثال ساده و دیگر تمام
فرض کنید کسی برنده جایزه نوبل فیزیک شده آیا افشاگری این قضیه که این فرد مثلا بهایی یا داراری فساد اخلاقیست روی محبوبیتش در جامعه علمی جهان حتی ایران تاثیر میذاره؟قطعا خیر
شبکه من و تو بین شبکه های فارسی زبان مخاطبین بسیار زیادی داره و برای تخریبش این راه به جایی نخواهد رسید.
یا علی.
ناشناس
|
United States of America
اگه عکس شخصی و زندگی شخصی هست پس این عکسا دست صراط چکار میکنه ؟
ناشناس
|
United States of America
وقتی که عکسی تو پروفایل شخصی کسی در فیس بوک باشه میشه عکس شخصی
بیطرف
|
United States of America
نه شیر جان تند نرو اینا در اون حد نیستند که صدا و سیما وقت گرانقدر مردم رو به یه برنامه درباره ی نقد اینا حدر بده الحمدلله اکثر مردم ایران خوب و بد رو تشخیص میدن
رسول م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵۸
۱۰
صراط اسطوره تیترهای مسخره و دهن پر کن

آخه خوب یعنی که چی رفتن سیزده بدر . خوب رفتن که رفتن مگه جای شما صراطی هارو تنگ کردن . مگه اونا آدم نیستن ؛ مگه شماها میرید اینور اونور کسی چیزی میگه . بابا ول کنید این مسخره بازیهارو بچسبید به مملکت که داره به باد فنا میره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴۸
۹
واقعاً شعارتون مثل همه چیز .......... دروغه
" ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم "

اولین خبری رو که از این سایت می خونی ، می تونی این نتیجه رو کسب کنی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام کاسب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱
۲۶
اینها را بخاطر اینکه مخاطب داشته باشی نشان می دهی ؟ یا شاید شما هم از فرح دیبا میخواهی پول بگیری ؟ خیلی مهم هستن ؟ تمام درد ومشکلات تو دربه دری 13به در ی اینها ست . با تو دیگه اخرشی زرنگ بیا عهد نخوت نبدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۱
۹۹
مرگ بر جنبش سبز صهيونيستي
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر دروغگو
روابط عمومی شبکه من و تو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰۴
۱۰
از : شبکه تلویزیونی من و تو
به : سایت محترم صراط
سلام علیکم
احتراماً طی بررسی های به عمل آمده سایت شما به انحاء مختلف با پخش اخبار و مطالب گوناگون در مورد شبکه من و تو اقدام به تبلیغ غیر مستقیم مینماید، این کانال از مسئولین آن سایت نهایت تشکر را داشته و پیشنهاد میدهد در راستای بهبود هر چه بهتر فعالیت مذکور هیئتی از برادران و خواهران روابط عمومی هر دو طرف تشکیل شده و اطلاعات لازم رد و بدل شود تا از بروز پاره ای شبهات جلوگیری شود.

اجرکم عندالله
مدیر روابط عمومی شبکه من و تو
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
حقا که خیلی یزیدی هستی مدیر روابط عمومی !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشمان آمدبسی خندیدیم!!!
روابط عمومی شبکه من و تو
|
Iran (Islamic Republic of)
یزید خان اگر افتخار بدید ما عضو انجمن شما بشیم
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
خدمت مدير روابط عمومي شبكه منو تو سلام عرض ميكنم! كاشكي ميشد به مسئولين شبكه هاي ديگه از جمله صداي آمريكا و بي بي سي فارسي و بقيه ي دوستانتون هم از همين طريق عرض ارادت ميكردم البته بين شما و اونا خيلي فرق نيست! و بقول معروف: سگ زرد برادر شغاله!! حقيقتش رو بخواي منم دلم لك زده واسه ديدار شما و برادران و خواهران ناتني ام !! شما دعا كن كه مسئول روابط عمومي ما هرچه زودتر تشريف بيارن، اونوقت حتما ميرسيم خدمتتون...
بقرآن مجيد آرزومه بيام پيشت . فقط دعا كن اون روزي كه خواهران وبرادران ما ميان اونجا منم زنده باشم انشالله.
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
مدیر جون بچگیات پیش خودم بودی ! آمارتو دارم ! صلاحیت مدیریت رو داری
روابط عمومی شبکه من و تو
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عزیزم سروش
روی ماهت رو از اینجا می بوسیم ( فقط آقایان شبکه منظورم هست ) امیدوارم از اینجا اومدن لشگر کشی و عملیات و ... نباشه ، بیا چن روزی دور هم باشیم و اینجا با هم خبر تهیه کنیم ، خوشحال میشیم اگه قبلش خبر بدی تا بتونیم بر وبچ بی بی سی و صدای آمریکا رو هم دور هم جمع کنیم . بیا ... زود بیا ...
teoden
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲
۳۲
بابا این جیه دیگه .........حالمون به هم خورد ......صراط اینا اصلا قابل این حرفا هستن ............ول کنین تو رو خدا ..........اه اه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
100%
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۳
۶
خب که چی خبر از این چرت تر نداشتید بزارید رو سایت
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
به به تو شناسایی خبر های چرت هم که تبهر دارید،چه طور که تا با یه چیزی حال میکنید قدرت چرت شناسید تون از بین میره!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۷
۱۳
من نمیدونم اسکار اصغر فرهادی اینقد داره اونجای داخلی هارو میسوزونه بجای اینکه آمریکا و اسرائیل آتیش بگیرن داخلیها .....
اینایی که اصغر هالیوودی بد میگن همونائی هستن که بهشون میگن .......... پروفسورا ای که فکر شما همچو خواب مشوش کودکان است میپنداشتید که ........ واستون اسکار بیاره همین شماها پول بنزین رو 700 کردین جامعه رو ..... کردین نذار دهنم وا کنم بچه پاشو برو خونه درستو بخوون تا ناخن پای اصغر آقا شی
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
نسوز عزیزم
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
اصغر آقا گفتیو کباب شدم راستی اصغر آقا از همونایی اسکار گرفت که به فیلم همجنس بازیه هم اسکار دادن نه!!!!عجب ؟؟؟؟یه دسته از همینام به اوباما جایزه صلح نوبل دادن نه!!!!!گفتی چند هزار نفر از لشکر کشیاش مردن تا حالا؟؟؟؟
عاشق ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۴
دمن گرم اقای ناشناس عاشقتم ...
اميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۴
۷
واقعا بايد حسرت خورد به اين استعداد هايي كه به اين راحتي از چنگ كشور ما در ميان و در اختيار دشمنانمون قرار مي گيرند. مشكل از ماست كه نميتونيم اين استعداد ها رو نگه داريم. من واقعا فكر مي كنم بعضي از افرادي كه تو اين شبكه هستند افراد خيلي با استعدادي هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۶
نه خوشم اومد لااقل اینقدر مرام داشتی مطلبم رو نمایش دادی ، دمت گرم
البته با این همه مطلبت دروغه محضه ها
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰
۲۵
لطف کنید بگین واقعا هدف این شبکه چی هست؛منبع مالیش از کجاست ؛که این همه برنامه نشون میده ؛دلش واسه ما سوخته ؛نه عزیزان خوب فکر کنید ببینید هدف اصلیش چی هست
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
هر وقت شما فرمودید منبع مالی فیلم قلاده های طلا کجاست بقیه هم به شما جواب میدهند
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۳
۳
کشور ما تا ابد پایدار خواهد ماند اگر "من و تو " مـــــــــــــا شویم
اگه بگم ميكشنم
|
Japan
|
۱۱:۳۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷۷
۷
به طور خلاصه :
در تمام دين ها افراصي وجود دارد كه بد هستند
شبكه من و تو بهترين شبكه فارسي زبان است
جنبش سبزي ها وطرفدار هايشان كه من هم هستم خيلي هم خوبن و حرف حق را ميزنند
و در اخر هم يقين دارم كه :هم عقيده من خيلي وجود دارد وما پيروز مي شويم
ناشناس
|
Japan
با نمک الان که اینا رو گفتی کشته شدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۰
۱
جداي از ماهيت و هدف اين شبكه ها، به قول رحيم پور ازغدي اينها هم سواد دارند و هم هنر و رسانه‌اي‌هاي ما نه سواد دارند و نه هنر
سپهر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۱۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۰
۵۳
گور باباشون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۴
۱۸
مرگ بر من وطو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو هنوز فرق تو و طو رونميدوني؟؟؟؟؟؟؟
نظر ندي بهتره
اريا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۳
۱۴
درود بر لرد داوود آليانس و براي كسايي چشم پيشرفت ديگران رو ندارن متاسفم من بعنوان يه انسان ازاد ميگوييم هر كسي ازاد يه ديني داشته باشه به كسي ربطي نداره يكي دوس داره بت پرست باشه يكي دوس داره كليمي باشه يكي دوس داره بهايي باشه تو كار ديگران دخالت نكنين
بانوی شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۲
۲۰
راستش من و رفقام که اگه یه روز از یهودی های صهیونیست بگذریم...
عمراً از هموطنای خائن به ایران عزیز و وطن فروش، نمی گذرم...
با هر برچسبی که رو خودشون زدند (وهابی،یا بهائی، سبز یا سلطنت طلب) به خاطر خیانتشون ...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱
۲
خب که چی؟ با با شما دیگه شورشو در اوردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱
۰
فکر نمی کرددم این خبر انقدر جذاب باشه که این همههههههههههه نظر و بحث داره
key
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۰
۳
خوب به شما ها چه؟؟؟ واقعا متاسفم
key
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱
۲
خوب به شما ها چه؟؟؟ واقعا متاسفم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۸
۳
مشکل اینجاست که حرفهایی که میزنید بی سند و مدرکه و و حرف بی سند هم باد هواست بسوزید که طرفدارانشون دارن بیشتر میشن !
مانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۹
۰
خب برن سیزده بدر فقط مال مسلمونا نیست مال ایرانیهاست با هر دینی ماهم میبایست از بچگی یاد میکرفتیم به همه دینا احترام بذاریم.واقعا هدف این شبکه چیه چرا این بحثارو پیش میکشه که اینقد بی احترامی پیش بیاد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۴
در مورد صداوسیما و شبکه های ماهواره ای باید گفت : دشمن دانا به از دوست نادان ...
روح اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲
۱
هه هه هه.....ولشون کنید اگه به این صراطیها روبدیدمیگن اصلازندگی نکنید
بیطرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۰
۱۳
عزیز دلم ؛صهیونیست ها حدود 30 سالی میشه که هر سال حدود 400 میلیون دلار واسه اینجور شبکه ها وهمینطور گروه های تروریستی هزینه میکنند همه جور ابزاری هم دم دست دارند ازکشورهای قلدر منفعت طلب مثل آمریکا گرفته تا احمقهایی مثل صدام و همینطور وابستگان مفت خوری مثل عربستان و وطن فروشان خائنی مثل دست اندر کاران همین شبکه یا بی بی سی یا وی او ا و امثالهم .اما تا حالا که هیچ.....نخوردند .بعد از این هم نخواهند خورد .تمام توانشون بعد از تحمیل جنگ همه با هم به کار بردن که الحمدلله بعد از 22 سال از اون موقع هنوز محکم و استواریم بعد از اونم تمام توان تبلیغاتی و نظامی چریکی و ماهواره ای و مالیشونو سال 88 همزمان با انتخابات به کار بردن که حداکثر تونستن حدود 12 یا 13 میلیون نفر رو گول بزنند و با خودشون همراه کنن ولی خدا رو شکر اکثریت قریب به اتفاق مردم متوجه پشت پرده ماجرا شدن وبه داد مملکت وحکومت رسیدن و در واقع به داد خودشون رسیدن میدونید چرا چون اونا ایرانیه مسلمانند نه ایرانی و نه مسلمان تنها بلکه ایرانیه مسلمان یعنی خلاصه ی غیرت شهامت بصیرت وصبرو استواری
حوريا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۹
۸
بيخيال شيدباباچه خبرتونه آخه؟؟؟؟خيلي خب رفتن سيزه بدر برن بكسي ربطي داره؟؟بيكاريدا!!!
kh......a
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸
۱
دفعه اولم بود اومدم تو سایت صراط، و این اولی خبری بود که از این سایت خواندم، کمی هم از نظراتو خوندم
در کل میخوام بگم خود سایت با تبلیغاتی که میکنه که ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته ایم زمین تا اسمون فرق داره
نه از خودت خوشم اومد نه از خوانندگانت
نوچه ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۱۲
منم بار اولمه که به صراط سر زدم.بسیار عالیه. مخصوصا"ممل هرچی میگه موافقم
baran
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
۰
۸
به نظر من خیلی باحال بود
سمیرایرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
۷
۳
با ممل موافق نیستم
saba
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۱
۳۰
۱
بابا خسته نشدین که اینقدر چرتوپرت گفتین
چقدردروغ اخه بسه دیگه
منوتوخیلی کارش درسته
soli
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۱
۵
۰
خیلی بدبخت هستین. ...اصلامیدونیدبرای چی زنده هستین؟
عشق ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۰
۴
ممل جون شدید باهات موافقم
سميرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۲
۰
واقعا همتون بيكاريد!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۱
۲
۰
واقعا که مردم ایران دنبال خط چهار آدیداس هستن ول کن ناناز برو دنبال نون خربزه آبه . ما اومدیم تو سایت اخبار بخونیم این چیزارو دیدیم حالمون به هم خورد . اصلا برید در خونتون بازی کنید
mina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
۳
۱
شما چیکار به من وتو دارید اخه اونا اون سر دنیا شما هم این سر دنیا
ساناز
|
Germany
|
۱۶:۵۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۱
۶
۱
ای بابا!!!!!!!!!!!!
اگه صداوسیمای ایران قول بده 4تا برنامه ی باحال بذاره من یکی شکر میخورم برم سراغ من و تو..............
ناسلامتیما هم جوونیم دل داریم خسته شدیم هر شبکه ای که زدیم .....
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۱
۲۲
۲
از رفتن به سیزده بدر آن ها هم می سوزید تا باشه از این سوختنا
Ned Stark
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۹ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
۵
۳
خداییش الان مشکلت اینه که این یارو رفته بهایی شده؟! خب به تو چه ربطی داره اخه؟! برو تیتر بزن که ملت تو ایران نون ندارن بخورن. میای یه مشت مزخرف مینویسی یه عده رو میندازی به جون هم که گشنگی و هزارتا کوفت دیگه یادشون بره؟!
ملوسک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
۲
۳
........... چقدر برنامه‌تون عالی بود حال کردم این زنه‌ رو عینهو خودش ساخته‌ بودین آخه‌ موهاش شبیه‌ پشم گوسفنده‌ هههههه ................
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۳
۳
به نظرم خیلی خوبه
ناناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
۱۶
۳
در جواب کسانی که گفتند هر دینی میخوان داشته باشن مهم انسانیته باید بگم نظر خدا در قرآن کریم بر خلاف شماست چون فرموده هیچ دینی جز اسلام نزد من پذیرفته نیست حالا شما چرا میخواین از کسانی که قصدشون تیشه زدن به ریشه ی اسلامه دفاع کنید خواهشا با نظرات نسنجیدتون دل امام زمانو خون نکنید . درسته تو مملکت ما خیلی ها به اسم اسلام کارهایی کردن که شاید با بدی اینها برابری کنه اما این دلیل بر خوب بودن بهایی ها و یهودی ها نیست
آینده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۷ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
۰
۱
خاک بر سر همه تون کنم که تو چه بحثهای دارید وقتتون رو تلف میکنید اونوقت علم مملکتتون عقب مونده بجای بحث علمی ...
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
۱۴
۴
دروغگو رو می برن جهنم اونایی که حجاب ندارن ذات وظاهرشون یکیه نه مثل شما دورو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
۱۳
۳۱
به نظر من من وتو شبکه ی خوبیه هر چی باشه از شبکه های خودمون بهتره شرمنده دیگه واقعیت تلخه ولی باید قبولش کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۱
۴
۶
من وتو هرچی باشه ازشبکه های خدمون بهتره حداقل چهار تا برنامه میزاره شبکه های خودمو ن هیچی نداره فقط چرت وپرت داره از همه ی مسوو لین من وتو ممنونم
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۴۹ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۸
۱
خیلی بیکارین همتون اسکل ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۲۶
۲۹
من وتو حداقل فرق سوریه وبحرین رو میدونه حتی اگر مترجم اون خسته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۶۲
۱
دروغ میگین
پوریا بچه محله منه (بچه بابلسره)
اون بچه مسلمونه
تازه . باباشم مرده و داخل امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر دفنه
اونا شیرینی پزی دارن که مامانش می چرخونه
پس بی خودی مردومو گول نزنین .....
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۱
۵
۰
واقعا واسه همتون متاسفم کارو زندگی ندارین واسه مردم حرف درمیارین و بعدش واسه این چرندیات با هم بحث میکنین واقعا که ما هممون ایرانی هستیم و توهر شرایطی باید هوای همدیگرو داشته باشیم ما پشت همدیگرو خالی کنیم و واسه هم حرف درست کنیم از خارجی ها دیگه هیچ انتظاری نیس.واقعا که........
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۷
۷
فقط میتونم بگم براتون متاسفم .
............. با این اسلام داریتون ، اگه شما مسلمونید ، من حتی .......... اون عرضه داشته ، این همه تو ایران طرفدار داره . توی بی عرضه نشستی میگی بهاییه ؟ بهایی شرف داره به تو . واقعا تمام مشکل ما همینه تو مملکت ؟ ........ خودت و سایتت !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۲
۱
سلام.
نه فكر نكنم. پوريا بچه خوبي. از اين كارا نميكنه.
حالا بقيه رو بگيد نديد ميگم مطمنم
پري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۶
سلام اون كسي كه به اين شبكه و مجرياش توهين مي كنه خودش از همه پست تره در ضمن به ريش نيست به ريشه هست .سلام منو به اميد برسونيد بوووووووووس
ناشناس دیگه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۴
۳
حالا اگز طرررررف مسلمون نباشه دینش چیزدیگری باشد مثلا همان بهایی باشد ولی انسان باشد اخلاق خوب داشته باشد خیلی از کارها را خوب انجام بده بهشت نمیره من که نمیفهم پس چرا خدا درقران گفته هرکس که هردینی داشته باشه ولی قلبش با خدا باشه کار خوب انجام بده من براش رحمت میفرستم وسومین سوال اینه که منظور از امام حسین که گفتن اگر دین ندارید ازاده باشید یعنی چه شما دلیل منتطقی بیارید تامن حرف شما را بور کنم اقای ممل خوان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱
۱
۲
دوست دارم دوست عیب مرا همچون اینه
پیشرو گوید
نه که چون شانه پشت سر رفته مو به مو گوید
شما اول عیب خودتان را درست کنید بعد گیر بدهید به عیب مردم مثلا شبکه های ماهواره ای.
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۴
۵
من آخرش نفهمیدم شماها مخالف من وتویین یا موافق فقط یه چیزی اونایی که میگن به ماچه وبهشماچه چراتوی این بحثها دخالت میکنن درتعجبم ؟؟؟؟؟
شمال
|
United States of America
|
۱۶:۱۵ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
۴
۴
من سر حرفم هستم
پویا بچه محلمه
پس بهتره دیگه حرفی از بهاییت نباشه
چون اون مسلمونه
(اینو گفتم چون بچه های بالایی انتقاد داشتن)