۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۱

حضور احمدی نژاد پاسخ به الهام بود

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور با حضور در مجمع تشخیص حکم رهبری را اجرا کرد گفت: حضور احمدی نژاد پاسخ کافی به اظهارات غلامحسین الهام بود.
کد خبر : ۵۹۳۷۹
به گزارش صراط حسن غفوری فرد در گفتگو با مهر اظهارات غلامحسین الهام مشاور رئیس جمهور در خصوص جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام را تعجب انگیز خواند و اظهار داشت: الهام نباید در خصوص افرادی که با حکم رهبری انتصاب می شوند این گونه اظهار نظر کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور احمدی نژاد در جلسه روز شنبه مجمع از اهمیت بالایی برخوردار بود زیرا احمدی نژاد با حضور خود حکم رهبری را اجرا کرده و پاسخی به اظهارات آقای الهام داد.

عضو جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه حضور رئیس جمهور در این جلسه را به فال نیک می گیریم، تصریح کرد: حضور مرتب احمدی نژاد در جلسات مجمع موجب وحدت و انسجام قوا خواهد شد.

وی افزود: با حل اختلافات داخلی در آستانه دور دوم گفتگو های ایران و 1+5 و وحدت مسئولان ، تیم مذاکره کننده ایران با پشتوانه قوی تری می تواند در مذاکرات حاضر شوند و حقوق ملت ایران را مطالبه کنند.

وی در پایان با ابراز تشکر از رئیس جمهور به خاطر حضور در جلسه مجمع خواستار تداوم حضور احمدی نژاد در این جلسات شد.

به گزارش خبرنگار مهر محمود احمدی نژاد که در سالهای اخیر با وجود تاکید مسئولان و چهره‌های سیاسی از حضور در مجمع تشخیص مصلحت خودداری کرده است، در جلسه امروز این مجمع حضور یافت.

بر اساس این گزارش چندی پیش غلامحسین الهام در پاسخ به سوال یکی از سایت های خبری درباره حضور چهره‌های مورد انتقاد جبهه پایداری در حکم جدید رهبر انقلاب برای اعضای مجمع تشخیص گفته بود: به نظرم مقام معظم رهبری می‌خواهند از همه چهره‌های سیاسی موجود جامعه، به‌خصوص افرادی که احتمال می‌رود به مجلس نتوانند ورود کنند، استفاده کنند. بیکاری برای سیستم، مزاحمت ایجاد می‌کند. در مجمع تشخیص مصلحت، انتصاب خود افرادش هم یک جور مصلحت است. هم مصلحت است و هم باید از اطلاعات آنها در یک جائی در نظام استفاده شود که می‌شود.

الهام در ادامه افزوده بود: تثبیت آقای هاشمی را هم رهبری بر تغییر وی ارجح می‌بینند، ولی معلوم است که مجمع کارآیی خود را از دست داده است. شاید این طور تلقی شود که این عدم کارآیی به دلیل نسبت مجمع با دولت و رفتارهای تند و کینه‌ورزانه آن با دولت است و دولت که عوض شود، این کارآیی‌ها برمی‌گردد و رفتارها تغییر می‌کنند.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
به نظر مي آيد مسئولين رده بالا به عقل و منطق رو آوردند و احمدي نژاد را دو دستي تحويل هاشمي داده اند تا با تفهيم ايشان به عمق مسايل سياسي ، مملكت به آرامش برگردد . هاشمي مرد بحران .
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز