۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۵

زمان تبادل اسرای رژیم صهیونیستی و مصر

رژیم صهیونیستی در راستای انجام تبادل اسرا با مصر 63 اسیر مصری را در مقابل آزادی "عودة ترابین" جاسوس این رژیم از زندان‌های مصر، آزاد می‌کند.
کد خبر : ۵۹۳۹۷
به گزارش صراط به نقل از فارس، "عبدالفتاح الاطرش" برادر "موسی الاطرش" از اسرای مصری در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی گفت که برادرش در تماس تلفنی با وی گفته است که اداره زندان‌ها به آنها ابلاغ کرده است که روز چهارشنبه آزاد می‌شوند.

وی افزود: برادرم از زندان بئرالسبع با من تماس تلفنی برقرار و اعلام کرد که اداره زندان‌ها عصر دیروز به آنها ابلاغ کرده است که در راستای تبادل "عودة ترابین" جاسوس اسرائیلی، روز چهارشنبه از زندان آزاد می‌شوند.

وی همچنین گفت که به گفته برادرش اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی لیست اسامی 63 اسیر مصری را آماده کرده است که روز چهارشنبه آزاد و از گذرگاه طابا عبور خواهند کرد.

در همین راستا یک مسئول مصری تصریح کرد که مصر با اسرائیل توافقنامه تبادل اسرا امضا کرده که قرار است با حضور نمایندگان صلیب سرخ جهانی در گذرگاه طابا انجام شود.

وی همچنین اشاره کرد که تا به این لحظه هنوز نحوه تحویل ترابین به اسرائیل و اینکه آیا از طریق فرودگاه قاهره صورت خواهد گرفت و یا از طریق گذرگاه طابا مشخص نشده است اما به احتمال زیاد و بنا به دلایل امنیتی از طریق فرودگاه صورت خواهد گرفت.