۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵

AFC: پرسپولیس در خانه تحقیر شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: صدرنشین گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته با شکست مقابل سایپا در خانه تحقیر شد.
کد خبر : ۵۹۴۱۹
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از شکست 4 بر 2 پرسپولیس مقابل سایپا در هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر ایران نوشت: پرسپولیس صدرنشین گروه D لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته پیش از بازی حساس با الهلال عربستان (12 اردیبهشت) در لیگ خانگی با شکست 4 بر 2 مقابل سایپا تحقیر شد.

در این بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، میزبان در 7 دقیقه اول با نتیجه 2 بر صفر عقب افتاد و نتوانست در این نیمه نتیجه را جبران کند. کریم انصاری‌ فرد، بازیکن جوان سایپا در دقیقه 5 اولین گل را وارد دروازه حریف کرد و امین منوچهری دو دقیقه بعد اختلاف را به عدد 2 رساند تا فشار بیشتری بر روی شاگردان دنیزلی وارد شود.

پرسپولیس تلاش کرد در نیمه دوم به بازی برگردد اما برای این کار بسیار دیر شده بود. سایپا جایی برای بازگشت پرسپولیس باقی نگذاشت و در دقیقه 58 توسط مجید غلام‌نژاد به گل سوم دست یافت. ابراهیم شکوری در دقیقه 74 گل اول قرمزپوشان را وارد دروازه حریف کرد تا یکی از گل‌های خورده جبران شود.

 

سایپا در شرایطی نبود که به پرسپولیس اجازه جبران بدهد و در دقیقه 79 میلاد غریبی نتیجه را 4 بر یک کرد. علیرضا نورمحمدی در دقیقه 87 دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند و بازی با نتیجه 4 بر 2 به پایان رسید.

پرسپولیس، صدرنشین گروه  D لیگ قهرمانان آسیا با 8 امتیاز از 4 بازی است و یک پیروزی مقابل الهلال، این تیم را به جمع 8 تیم برتر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2012 خواهد رساند.