۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶

قسم‌دادن یک‌مرجع به امام‌زمان درباره‌گرانی

مرجع تقلید شیعیان در جواب نامه یکی از مومنان با تاکید بر مدیریت صحیح مسئولان در برطرف کردن درد و غصه مردم، یادآور شد: مسئولان، دعواهای سیاسی و باندی و حزبی را کنار بگذارند، و مشکل گرانی و بیکاری را برطرف کنند.
کد خبر : ۵۹۴۶۲
به گزارش خبرگزاری مهر، در نامه‌ای که از سوی یکی از مومنان به دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی ارسال شده، آمده است: حاج آقا شما را به امام زمان (عج) قسم می‌دهم به مسئولان بگوئید فکری برای مسئله گرانی و بیکاری مردم کنند.

در ادامه این نامه بیان شده است: چشم امید همه مردم به لطف خداوند، و دعای حضرت امام زمان(عج) و تذکر شما مراجع بزرگوار تقلید است.

آیت الله صافی گلپایگانی در جواب این نامه بیان داشته است: بنده کراراً به مسئولان تذکر ‌داده و بعد هم تذکر خواهم داد، انشاء الله مسئولان مربوطه با تدبیر و مدیریت صحیح بتوانند بیشتر به درد و غصه مردم توجه کنند و مملکت را از مشکل بزرگ گرانی و بیکاری نجات دهند.

این مرجع تقلید شیعیان در ادامه متذکر شده است: مسئولان قدر این مردم خوب و همیشه در صحنه را بدانند و دعواهای سیاسی و حزبی و باندی خود را کنار گذاشته و به فکر مردم شریف ایران باشند.
نظرات بینندگان
مزدک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۳
زمانی که اقتصاددانان و دلسوزان این مملکت خودشون را میکشتند و با نامه نگاری های مختلف خطر فلاکت را گوشزد میکردند متهم میشدند به عامل بیگانه و اقایون خواب بودند حالا دست به دامان امام زمان شده اند!!!!