۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۷

کنایه نماینده حامی دولت به مطهری

طرح اصلاح روند سوال از رئیس​جمهور بالاخره در مجلس نهایی شده و برای تایید راهی شورای نگهبان شد.
کد خبر : ۵۹۴۷۶
به گزارش صراط به نقل از خبرآنلاين، تغيير قالب سوال از رئيس​جمهور به استيضاح، بحث برانگيزترين بخش ايت طرح بود که به موجب آن شش بار پاسخ غير اقناعي رئيس​جمهور به سوالات نمايندگان منجر به ارجاع پرونده وي به قوه قضاييه و فراهم آوري زمينه استيضاح وي خواهد شد.


در خلال مذاکرات مجلس، حسن کامران از تلاش​هاي دولتمردان براي بازپس گيري امضاي نمايندگان از طرح​هاي استيضاح وزرا سخن گفت و افزود: وقتي طرح استيضاحي آماده مي​شود، از در و ديوار مي آيند تا امضاها را پس بگيرند! وقتي به امضا کنندگان مي​گوييم که خوش غيرت، چرا امضايت را پس گرفتي؟، مي​گويد: ديشب آمده بودند خانه​ام! همين تطميع​هاست که مانع استفاده از ابزارهاي نظارتي مجلس مي​شود!


در حالي که نمايندگان حامي دولت معتقد بودند اين طرح منجر به طرح سوالات متمادي از رئيس​جمهور و احضار پياپي وي به مجلس مي​شود؛ علي مطهري براي آرامش خيال آنها در جلسه پيشين مجلس گفت: خودتان که مي​دانيد طرح سوال از رئيس​جمهور چقدر زحمت دارد. مگر اينکه يک آدم بيکاري مثل من پيدا شود و بخواهد اين کار را تکرار کند. وگرنه خيالتان راحت امکان طرح شش سوال از رئيس​جمهور چندان راحت نيست.


ستار هدايتخواه نيز در ابتداي جلسه امروز در قالب ارائه پيشنهادي، به اظهارات مطهري پاسخ داد و گفت: هميشه در مجلس تعدادي آدم بيکار هستند که هر ماهي يا دو ماهي يک سوال از رئيس جمهور طرح کنند! حالا هم که خط قرمز شکسته شده است.

نظرات بینندگان
ارباسون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
آقاي هدايتخواه لطفا" بدانيد مردم به همين آدم هاي بيكار دلخوش ترند تا شماهاي پركاره !!!! مگر حضرتعالي خود در جريان استعفاي آقاي مطهري در نطق تان در مجلس نفرموديد مردم با راي دادن خود تكليف مطهري را روشن مي كنند خوب مردم قبل از اينكه تكليف مطهري روشن كنند اول حساب شما را كف دستتان گذاشتند . حالا از اين به بعد محاسبه كن ببين كي بيكاره و كي پركار !!
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز