۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷

دستگیری 3متهم پرونده مسجد رقیه(س)

دادستان تهران اعلام کرد: سه نفر از متهمان اصلی پرونده مسجد حضرت رقیه (س) در منطقه یافت آباد امروز دستگیر شدند.
کد خبر : ۵۹۴۸۷
به گزارش خبرنگار مهر، عباس جعفری دولت آبادی یکشنبه در حاشیه هفتمین جلسه فساد مالی در پاسخ به این سئوال که آیا متهمان پرونده مسجد حضرت رقیه (س) دستگیر شده اند، گفت: تلاش پلیس و دادستانی برای دستگیری متهمان ادامه دارد و باید بگویم که تمام کسانی که اقدام به گودبرداری می کنند باید موارد قانونی را رعایت کنند. فرار در این مورد کمک نمی کند و مسیر را برای کمک به این افراد دشوارتر می کند.

وی گفت: متهمان این پرونده که دو مالک و یک مشاور هستند دستگیر شدند که علیرغم غیر عمد بودن این حادثه پرونده در دادسرای جنایی پیگیری می شود.

دادستان تهران در مورد برخی از اخبار در رسانه ها مبنی بر زنانه و مردانه بودن دادگاه فساد مالی گفت: ما چیزی به عنوان دادگاه زنانه و مردانه نداریم ولی در برخی از موارد مانند بیماریهای زنان به متهمان زن ارفاق می شود ولی تمامی مراحل دادگاه به صورت قانونی و یکسان انجام می شود. دلیل اینکه به اتهامات 4 متهم زن این پرونده در یک روز رسیدگی شد راحت بودن تردد برای حضورشان در دادگاه بود.

جعفری دولت آبادی در پاسخ به سئوال مهر  در مورد زمان جلسه بعدی دادگاه گفت: امیدواریم تا هفته آینده جلسه دادگاه برگزار شود و حتی پیش بینی شده است تا هفته ای 2 روز و در دو نوبت صبح و بعداز ظهر برگزار شود.