۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۹

اعترافات تکان‌دهنده مدیر شبکه‌وهابی

مدیر شبکه وهابی وصال حق، در اعترافاتی دور از انتظار، علماء وهابی را شریک آمریکا در اشغال کشور های اسلامی خواند.
کد خبر : ۶۰۲۴۷

به گزارش صراط به نقل از جام نیوز مدیر شبکه وهابی وصال حق، برخلاف سیاست های این شبکه و به دلیل ناتوانی از انکار همکاری وهابیت در اشغال کشورهای اسلامی(Occupation of Islamic countries) در اعترافاتی تکان دهنده پرده از این همکاری ها برداشته و گفت: «بارها به گوش خودم از مشایخ ، علماء و مولوی ها یمان شنیده ام که، ما به آمریکا در اشغال عراق و افغانستان کمک کرده ایم.»
گفتنی است همکاری وهابیت با سیاست های غرب، به ظهور وهابیت در عربستان بر می گردد، که بعد از شکست امپراطوری عثمانی(Ottoman Empire) به دست انگلیس در مرکز جهان اسلام مستقر شد تا هیچ وقت جهان اسلام روی وحدت را نبیند.
محققان تاریخ وهابیت ثابت کرده اند که این فرقه در اصل به دستور مستقیم وزارت بریتانیا ایجاد شد، به عنوان مثال کتابهایی چون "پایه های استعمار" از خیری حماد و "تاریخ نجد" از سنت جان ویلبی یا و "خاطرات حاییم وایزمن" اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نیز "خاطرات مستر همفر" و ...، پرده از این راز برداشته و نقش جاسوسان وزارت مستعمرات انگلیس(British Colonial Office) را در شکل گیری و تثبیت این فرقه، نشان می دهد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۳۸ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
چقدر هم تکان دهنده!!!!حسابی تکون خوردم. آدم عاقل سران سعودی تو روز روشن اعلام میکنند حاضرند کمبود نفت ایران تو بازارهای جهانی را تامین کنند یا هزینه جنگ با ایران را بپردازند بعد شما کشف به این بزرگی کرده اید!!!!