۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۰

ما پهلوي ها خيلي غيرتي هستيم!

اين رسانه ها اسناد ساواك درباره اظهارات اميرعباس هويدا نخست وزير شاه را بازنشر داده اند كه سال 1350 به هنگام بي كفايتي رژيم در مقابل تهديدهاي آمريكا و انگليس و پذيرش جدايي بحرين از تماميت ارضي ايران، با وقاحت تمام به معترضان گفته بود «دختر خودمان بود، شوهرش داديم و رفت. به كسي هم مربوط نيست»!
کد خبر : ۶۰۲۵۳

به گزارش صراط به نقل از کیهان رضا ربع پهلوي نسبت به سرنوشت حاكميت ايران بر جزاير سه گانه ابراز نگراني كرد! وي مدعي شده كه جمهوري اسلامي نسبت به تماميت ارضي ايران مسئله سازي مي كند.
فرزند آخرين ديكتاتور ايران در متني كه از سوي سايت هاي سلطنت طلب منتشر شده، ادعا كرده كه سياست جمهوري اسلامي با تحريك امارات و كشورهاي منطقه، كشور را به خطر سوق مي دهد. به نوشته ربع پهلوي «ادامه حيات جمهوري اسلامي تهديدي جدي عليه تماميت ارضي كشور است و بايد با نافرماني مدني عليه رژيم در اين زمينه اقدام كرد».
خاطرنشان مي شود همزمان با اين اعلام وجود شاهزاده پهلوي، رسانه هاي مجازي و از جمله رسانه هاي وابسته به طيف هاي ديگر اپوزيسيون از نامبرده خواسته اند به عياشي هاي خود مشغول باشد و وارد مباحثي نشود كه آبروي سلطنت پهلوي را درگير خود مي كند. اين رسانه ها اسناد ساواك درباره اظهارات اميرعباس هويدا نخست وزير شاه را بازنشر داده اند كه سال 1350 به هنگام بي كفايتي رژيم در مقابل تهديدهاي آمريكا و انگليس و پذيرش جدايي بحرين از تماميت ارضي ايران، با وقاحت تمام به معترضان گفته بود «دختر خودمان بود، شوهرش داديم و رفت. به كسي هم مربوط نيست»!
يادآور مي شود در سال هاي جنگ تحميلي نيز كه رژيم بعث با حمايت مرتجعان عرب و آمريكا و انگليس، بخش هايي از خاك كشورمان را به اشغال خود درآورده بود، سران گروهك هاي سلطنت طلب -نظير بختيار و اويسي و...- همكاري علني با صدام داشتند و قول وقرار كودتا عليه جمهوري اسلامي را نيز با استخبارات صدام گذاشته بودند. البته احتمالاً اين هم نوع متفاوتي از جانفشاني براي وطن بوده است. همان طور كه زماني بني صدر هم در واكنش به اعتراض ها عليه خيانت هاي وي ادعا كرده بود: زمين را مي دهيم و زمان مي گيريم(!)
رضا ربع پهلوي اخيراً در مصاحبه با يكي از تلويزيون هاي رژيم صهيونيستي، از اشغالگران قدس خواست كمك هاي مالي و رسانه اي خود را به اپوزيسيون اختصاص دهند تا آنها به نيابت از اسرائيل با ايران درگير شوند.

 

نظرات بینندگان
آبجي ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۲
آره از هويدا و اشرف و رييس بزرگتون محمدرضاتون معلومه.
عاشق اسلام و ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
وطن پرستی از نظر سلطنت طلب ها و عیاشها و مطرب هایی مثل گوگوش و بی غیرت هایی مثل نوری زاده و بی هویت هایی مثل مخملباف و ... آنطرف آب آواز خواندن و رقصیدن و عیش و نوش و دم از ایران زدن است و از نظر بچه بسیجی های عاشق امام حسین و ولایت و امام و دین . بی سر صدا و هیاهو اسلحه روی دوش انداختن و به تکلیف عمل کردن است . ای ملت عزیز ایران خواهید دید آنکسی که برای این آب و خاک و آیین جانفشانی می کند چه کسی است . به آن روز خواهیم رسید