۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۲

فتح الله زاده فیلمساز می شود؟

مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در برنامه تلویزیونی صبحی دیگر گفت: پس از پایان مسئولیتم در باشگاه استقلال دوست دارم در حوزه فیلمسازی فعالیت کنم و فیلم بسازم.
کد خبر : ۶۰۲۶۳
 فارس، «علی فتح‌الله‌زاده» مدیر‌عامل باشگاه استقلال، صبح امروز با حضور در برنامه تلویزیونی «صبحی دیگر» که از شبکه آموزش به روی آنتن می‌رود، به حواشی مختلف این باشگاه و همچنین اخباری که مبنی بر جدایی وی از استقلال منتشر شده است، به سؤالات حمید محمدی کارشناسان ورزش برنامه صبحی دیگر پاسخ داد.
  
 
* 10 سال در جشنواره فیلم فجر بودم
 
بنا بر این گزارش، فتح‌الله‌زاده در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به اینکه قبل از اینکه مدیر ورزشی باشد سال‌ها در حوزه فرهنگ و هنر مشغول بوده است، گفت: من سابقه فعالیت‌های زیادی در عرصه فرهنگ و هنر دارم، به خصوص 10 سال در روند اجرایی جشنواره بین‌المللی فجر سابقه داشته‌ام و در تمام این سال‌ها نیز هیچ وقت مطبوعات را رها نکردم و در حال حاضر نیز چندین نشریه دارم و به کارهای فرهنگی می‌پردازم.

وی افزود: اما به دلیل حضور در باشگاه استقلال و مشغله‌هایی که حضور در باشگاه برایم به دنبال داشته، مدت‌هاست از فعالیت‌های هنری دور مانده‌ام اما دوست دارم پس از فارغ شدن از مسئولیت‌هایم در باشگاه استقلال یک فیلم بسازم، چون به حوزه فیلمسازی بسیار علاقه دارم.

مدیر عامل باشگاه استقلال در بخش دیگری از صحبت خود با اشاره به حواشی اخیر پیرامون رفتنش از این باشگاه، گفت: من پیش از این نیز چند سالی را در استقلال نبودم و در این مدت بسیاری از تیم‌ها به دنبال این بودند که مسئولیت آن‌ها را بر عهده بگیریم و حتی مجوز یک فعالیت یک تیم را به نام من صادر کردند و هنوز هم این مجوز وجود دارد اما من هیچ وقت سراغ آن موضوع نرفتم و غیر از استقلال در تیم دیگری کار نخواهم کرد.

وی افزود: وقتی به عنوان مثال فرزند شما می‌افتد و پایش ضرب می‌بیند، شما از این حادثه زجر می‌کشید و دوست دارید هر چه سریع‌تر فرزندانتان را درمان کنید و وقتی که نمی‌گذارند این درمان انجام شود آن موقع است که زجر می‌کشید و من هم یک چنین شرایطی را دارم و احساس می‌کنم اگر نباشم به نفع استقلال خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین با اشاره به وجود اختلاف سلیقه در بین برخی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه، گفت: در حال حاضر با برخی از اعضای هیئت مدیره اختلاف سلیقه داریم اما اختلاف به معنای دشمنی نداریم و حتی در این چند روز که این صحبت‌ها مطرح شده است برخی از اعضای هیئت مدیره با من تماس گرفتند و ابراز ناراحتی کردند اما من با رفتن و آمدن هیچ وقت مایوس نمی‌شوم و همین حالا نیز در تدارک بهترین تیم برای فصل آینده استقلال هستم.

وی همچنین در خصوص میزان بدهی‌های باشگاه استقلال، گفت: برای فصل جاری ما تنها یک و نیم میلیارد تومان بدهی داریم که با انباشت‌های سال‌های قبل مجموع بدهی‌های باشگاه استقلال 8 میلیارد تومان خواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود در برنامه «صحبی دیگر» شبکه آموزش با تاکید بر اینکه در حال حاضر باشگاه استقلال وضعیت خوبی دارد، گفت: بدترین شرایط برای ما این است که در لیگ سوم شویم که با همین شرایط به جام باشگاه‌های آسیا خواهیم رفت اما از سوی دیگر ما قهرمان جام حذفی شده‌ایم و کمپ باشگاه استقلال را هم ساخته‌ایم و این یعنی در حال حاضر وضعیت ما بسیار خوب است اما تا روزی که من زنده هستم شاید در استقلال مسئولیت نداشته باشم اما از استقلال جدا نخواهم شد و سعی می‌کنم استقلال را سر بلند نگه دارم.